Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvilken idolkjendis det var ;)

Hva veddet dere om? Ser jo ut til at du var ganske nærme å innkassere premien! Litt klinings er jo ikke helt ueffent å ta med seg, så får du spare resten til neste anledning :lur:

PM sendt ;) Trenger jo ikke legge det ut her :ler: Litt snill må jeg jo være.

Nei, vi droppet veddemålet. D blei sur og stakk :gjeiper: Jeg hadde fint kunnet innkassere premien i så fall ja. Jeg hadde jo ikke trengt å si nei. Angrer litt i dag på at jeg ikke tok ham med hjem. Samtidig så har jeg jo et visst rykte på meg i den vennegjengen der, så jeg trenger vel strengt tatt ikke gjøre det enda verre....

Søren og at jeg ikke finner fyren på facebook...Samtidig så er det vel bare tåpelig av meg å håpe at det kan bli noe mellom oss, jeg tror ikke jeg er pen nok til å være noen aktuell kjærestekandidat gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du? Ikke pen nok for hvem? Jenta mi, du er jo NYDELIG! :klem: Helt seriøst, jeg har nevnt før at jeg ble litt satt ut på forrige treff, for jeg forventa en litt mer guttejente som ikke var så interessert i klær og sminke og sånt ( :sjenert: ), også kommer du og ser ut som den nydelige dama med perfekt sminke og lekre klær. Dessuten er det faktisk noen gutter som ser mer enn det ytre, tro det eller ei! :eeeh::sjokkert:

Jeg blei også litt nysgjerrig på denne idolkjendisen, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du? Ikke pen nok for hvem? Jenta mi, du er jo NYDELIG! :klem: Helt seriøst, jeg har nevnt før at jeg ble litt satt ut på forrige treff, for jeg forventa en litt mer guttejente som ikke var så interessert i klær og sminke og sånt ( :sjenert: ), også kommer du og ser ut som den nydelige dama med perfekt sminke og lekre klær. Dessuten er det faktisk noen gutter som ser mer enn det ytre, tro det eller ei! :eeeh::sjokkert:

Jeg blei også litt nysgjerrig på denne idolkjendisen, jeg...

:rodme: Takk.....:sjenert: Så søtt sagt av deg. Nå er jeg faktisk ikke så interessert i klær og sminke da. :ler: Men jeg har nok blitt ganske påvirket av disse damene på jobb, som alltid er uhyre velpleide, pent kledd og pent sminket. Følte meg litt utenfor da med combatbukse, hettegenser og sneakers... Nå er de klærne forbeholdt dager som i dag ;) For ikke å snakke om kompisgjengen som stadig klaget over at jeg var så lite feminin, og at jeg burde skjerpe meg hvis jeg skulle finne meg en kjæreste. Med tanke på at det var D som sa det, og jeg var veldig interessert i ham på det tidspunktet så hadde det rimelig stor påvirkningskraft.

Joda, klart det finnes gutter som ikke går etter det ytre, men jeg tror nok ikke han fyren er interessert. Tror det er mere det at jeg har et litt eh...frynsete rykte i den gjengen (veldig selvforskyldt, og helt fortjent siden jeg har :kline: med veldig mange av dem) så jeg tror nok han hadde visse forhåpninger om å bli med meg hjem, and that's it. :gjeiper: Vel, vel, vi får nå se. Treffer vel på ham ute på byen igjen, ikke siste gangen jeg fester med den gjengen der regner jeg med. De er jo hyggelige nok de fleste av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg dømmer deg hvertfall ikke for at du har klina med endel av de (du har jo lest min historie ;P), og synes det er tåpelig at de gjør det og... Herregud, hva er problemer med å kline med folk? Så lenge du ikke :humpe: med over halvparten av de synes jeg ikke de har noen grunn til å stemple deg som noe som helst... Teite mannfolk.

:fnise: litt av kjendisen :P Du burde ringe se og hør :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg dømmer deg hvertfall ikke for at du har klina med endel av de (du har jo lest min historie ;P), og synes det er tåpelig at de gjør det og... Herregud, hva er problemer med å kline med folk? Så lenge du ikke :humpe: med over halvparten av de synes jeg ikke de har noen grunn til å stemple deg som noe som helst... Teite mannfolk.

:fnise: litt av kjendisen :P Du burde ringe se og hør :P

Jeg bryr meg ikke så hardt om ryktet mitt i den vennegjengen, og tror vel egentlig de fleste av dem også gir blaffen. Det er spesielt D som har vært ute og slengt med leppa, men tror det var litt sjalusi ute og gikk der, samtidig som han slenger med leppa til alt og alle i tide og utide. Nå har jeg jo også hatt sex med 2 av dem da :sjenert: Den ene var jo min faste kose/sexvenn en stund, og han andre hadde jeg en ONS med. Uansett, det blir sjelden sagt noe nå, men det er ikke fritt for at noen av dem prøver seg på slutten av kvelden, når de er fulle og smådesperate, og de enda ikke har funnet seg noe å ta med hjem :gjeiper:

Over til noe helt annet, tydelig at sjampo har utrolig mye å si for håret. Jeg har en tid nå brukt vanlig butikksjampo for å spare penger. Håret mitt har vært helt håpløst, og så elektrisk at jeg konstant har gått rundt og sett ut som om jeg har fått elektrisk støt :ler: Skiftet shampo i går (spanderte på meg frisørsjampo) og håret mitt er pent og glatt igjen og finnes ikke elektrisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shampo er så viktig! Vi byttet shampo i våres og plutselig er håret mitt en drøm. Denne uka har jeg måttet leve med butikkshampo, siden vi glemte igjen shampo og balsam hos svigers, og dermed er håret mitt helt håpløst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tell me about it, jeg lider for tiden av fattigmannssykdommen "First price-utslett". Det var dusjsåpe, da.

Levende beskrivelse av firmajulebord med påfølgende kveld ute på byen! Må bare si som Grafica, du er en nydelig jente som burde være pen nok kjærestekandidat for HVEM som helst :) Hadde vært artig om det ble noe mer med han nye :herremann: her, da.

Jaså, ja, Idol-kjendis kjefter på minibank? Oslo er jaggu meg byen hvor alt det kule skjer... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, dette blir bare dummere og dummere. Fyren jeg skulle til Island med og jeg har en felles venninne. Hun kom på msn nå og hadde fått beskjed om å videreformidle beskjed fra denne fyren om at det var ikke meininga at ting skulle bli som de ble osv. Han kunne ikke få tak i meg, så han måtte ha henne til å si det videre til meg.

Rart altså, at han ikke kan få tak i meg mener jeg, siden han har både mailadresse og telefonnr :gjeiper: Men det er klart, det er langt vanskeligere å ta kontakt selv, via sms eller mail, enn å la en venninne gjøre drittjobben :roll:

Anyway, litt misfornøyd med meg selv. Kom meg ikke av gårde for å trene i går. Var så sliten at jeg måtte legge meg nedpå da jeg kom hjem. Siden jeg hadde satt på klesvask kunne jeg ikke sove mer enn et par timer, og da jeg stod opp igjen ble jeg jo selvsagt sittende. Satt og så på tv, og skravlet litt på msn. Også logget jeg meg på mud-en jeg spiller og oppdaget noen spillere der som ikke har vært på på over et år faktisk. Det var en del tull på mud-en, det blir lett til at man blander real life og spill og det er ikke helt heldig.

Man kan nemlig være gift på denne muden, og de fleste prater jo med hverandre og flere av oss har utviklet ganske nære vennskap. I sånne tilfeller har det da blitt både virtuelle "forhold", utroskap (både i forhold til hvem man er gift med på mud-en og hvem man faktisk er sammen med i virkeligheten) og jeg vet ikke hva, og når det da blir gjort store endringer på mud-en sånn spillemessig, spillere blir urettferdig behandlet og kastet ut og det i det hele tatt bare er masse drama, da forsvinner spillere.

Så jeg ble veldig glad da noen av spillerne jeg har savnet var på i går. Endte med å "gifte" meg med en av dem :ler: Det igjen kan føre til drama med en fyr jeg nærmest har fått et storesøsterforhold til. Han har nemlig mast i evigheter om at jeg skal gifte meg med ham på mud-en fordi han var den jeg giftet meg med da jeg først begynte å spille.

Ok, nå høres jeg jo ut som den nerden. Selv tar jeg ingenting av dette så voldsomt tungt. Mud-en er et spill, og det man gjør der er ikke en del av den virkelige verden. Men nuh skal jeg stikke på salmaraton. Mer seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like mye nerd som deg, de to siste dagene har jeg sitti klistra til dataen fordi det er så mye drama som skjer i sims 2-communityen :P En av de største sidene har blitt kjøpt av en fyr som ikke spiller sims 2 engang, som investering. Oh noes! :fnise: Såeh... Du er ikke den eneste nerden. Men nerding er lov :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like mye nerd som deg, de to siste dagene har jeg sitti klistra til dataen fordi det er så mye drama som skjer i sims 2-communityen :P En av de største sidene har blitt kjøpt av en fyr som ikke spiller sims 2 engang, som investering. Oh noes! :fnise: Såeh... Du er ikke den eneste nerden. Men nerding er lov :D

Har ikke så mye i mot å være nerd da ;) Trives som det jeg, men det kan jo bli for mye av det gode også :ler: Én ting er å spille et spill og leve seg inn i det og ha det gøy, noe annet er det når du ikke klarer å skille det som skjer i spillet, og virkeligheten. Selv har jeg et avslappet forhold til det som skjer i spillet og tar ikke det med meg ut i virkeligheten og blir sur for "utroskap" i spillet o.l slik som enkelte gjør.

Ferdig med dagens treningsøkt. Salmaraton var kjempegøy. Jeg varmet opp på egenhånd med 20 min på tredemølla, deretter var jeg klar for 2 timer i sal. Vi begynte med 10 min rolig aerobicinspirert oppvarming før vi kjørte i gang knallhard sirkeltrening, den varte i ca 20 min. Deretter gikk vi over på 20 min aerobic, 20 min energy, 20 min step og 20 min energy step og til slutt 10 min nedtrapping og tøying. Utrolig gøy, men også temmelig slitsomt.

I morgen skal jeg på spinning og få jogget litt. Blir nok en lett trening i morgen, så kan jeg heller ta den helt ut på mandag. Bare 4 treninger denne uka, absolutt ikke fornøyd med antallet treninger denne uka, og det er stort sett bare i dag jeg har vært fornøyd med kvaliteten på treninga så langt denne uka. Neste uke er det full skjerpings. Riktignok blir det vel bare 5 treninger, men jeg skal sørge for at kvaliteten er på topp i det minste.

Skal til Toten neste helg, hjelpe til med å bake og kose meg med niesen min. Det gleder jeg meg veldig til. Det begynner å bli noen år siden jeg hjalp til med å bake, og niesen min er jo som dere har fått med dere min lille hjerteknuser. :hjerter_rundt: Må finne en julegave til henne som hun virkelig kan like. Har et par ideer, så vi får se. Det blir vanskeligere med nevøen min. Han er jo så liten, og bryr seg ikke om gaver. Vet ikke helt hva brodern og svigerinna mi kan ønske seg til ham heller. Tror nesten jeg må spørre dem. Men nuh er det tid for mat og litt avslapping før jeg tar oppvasken og stikker og handler. Drittvær ute, så utsetter handlinga lengst mulig :fniser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen erfaring med "langrennsmaskiner"? Jeg vet ikke bedre hvordan jeg skal forklare det... Mamma har en sånn stående, og jeg vurderer å overta den, men vet liksom ikke om det er en sånn typisk tv-shop maskin som ser riktig så fin og flott ut, men som egentlig ikke gjør noe særlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen erfaring med "langrennsmaskiner"? Jeg vet ikke bedre hvordan jeg skal forklare det... Mamma har en sånn stående, og jeg vurderer å overta den, men vet liksom ikke om det er en sånn typisk tv-shop maskin som ser riktig så fin og flott ut, men som egentlig ikke gjør noe særlig...

Hmm, det kommer litt an på hvordan den ser ut :) Hvis det er en ellipsemaskin så er det fin trening. Alt er jo bedre enn ingenting, og hvis du bruker den en halvtimes tid hver dag (kanskje begynne litt pent da og ikke ta hver dag i begynnelsen :ler:) og blir litt andpusten og svett så er det bra. Vanskelig å komme seg ut og trene utendørs på denne tida av året, så da er det jo greit å ha en maskin hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er en ellipsemaskin :) Måtte google for å sjekke bilder, hehe. Jeg liker ikke studioer, og jeg har ingen å trene med, så jeg foretrekker utendørs trening. Men kommer det noen cm med snø så er plutselig både turløypa og sykkelen utilgjengelig, det er vanskelig nok som det er (glatt på veien og gjørmehav på turløypa). Så jeg tenkte en halvtime-time først 3-4 ganger i uka, og så etterhvert hver dag. Det er masse å se på tv mellom 12 og 4 :fnise: og fordelen med å gjøre det hjemme er at da kan jeg velge nøyaktig åssen musikk eller tv-program som er på! :jepp:

Takk for svar :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er en ellipsemaskin :) Måtte google for å sjekke bilder, hehe. Jeg liker ikke studioer, og jeg har ingen å trene med, så jeg foretrekker utendørs trening. Men kommer det noen cm med snø så er plutselig både turløypa og sykkelen utilgjengelig, det er vanskelig nok som det er (glatt på veien og gjørmehav på turløypa). Så jeg tenkte en halvtime-time først 3-4 ganger i uka, og så etterhvert hver dag. Det er masse å se på tv mellom 12 og 4 :fnise: og fordelen med å gjøre det hjemme er at da kan jeg velge nøyaktig åssen musikk eller tv-program som er på! :jepp:

Takk for svar :klem:

Ellipsemaskin er kjempefin trening, brukte det veldig mye før. Det blir så mye lettere å trene hvis du kan stå og se på tv samtidig f.eks. Tren mens du ser yndlingsprogrammet ditt eller en film så merker du ikke at tida flyr :) 3-4 ganger i uka er veldig bra trening. Flink du er som setter i gang med det :)

Skjønner godt at du ikke liker studioer. Jeg hatet det tidligere, følte meg kjempedum, og var sikker på at folk egentlig lo av meg når jeg trente fordi jeg var overbevist om at jeg så ordentlig dum ut. Nå har jeg vennet meg mer til det, men det tok et par år før jeg følte meg noenlunde komfortabel, og jeg føler meg fortsatt dum, spesielt på saltimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kommer sikkert til å høres kjempeteit ut, men jeg er så glad for at du og føler deg dum! :fnise: Dt jeg syntes var ALLER verst var følelsen av at alle andre så på meg og dømte meg mens jeg trente. Studioet her er jo også noget spesielt, det er alle gutta som går idrett og veldig mye unge jenter i dyre merketreningsklær.. Der kom jeg med gymbuksa som jeg hadde hatt i et par år og vanlig singlet, treningsBH eide jeg ikke for jeg hadde så små pupper at det gadd jeg ikke bry meg med... (trente apparater, ikke pokker om jeg torde å være med på saltimer!). Så jeg følte meg *litt* utafor kan du si.

Da skal jeg ringe mamma i morra og spørre om jeg kan låne den :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg iallefall ikke fresh på treningsstudio, med joggebuksa som er snart ti år gammel og illrød og svett ;) Heldigvis er det ikke så stivt hos SiO, da, det er mennesker i alle former og fasonger.

Men jeg blir like glad hver gang jeg er på time, og det er noen som er dårligere enn meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om å føle deg dum i et treningsstudio, har følt meg skikkelig dust jeg også. Men nå gir jeg f i hva folk tenker når jeg kommer i mitt treningstøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser Candy, med Heath Ledger. Deprimerende film, burde nok ha funnet meg noe annet. Er rastløs og har egentlig lyst til å stikke på byen, kjipt å sitte her aleine i kveld. Men har ikke godt av å stikke på byen heller. Veit at det ikke vil bli noe moro når jeg er i sånt humør som jeg er nå. Må vel finne meg en annen film, sjekke om jeg finner en ok dvd. På tv er det ingenting i kveld. Akkurat nå skulle jeg veldig gjerne hatt en armkrok å krype opp i.... Lei av å være aleine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...