Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Gjest Wolfmoon
Ellers skulle jeg virkelig ønske jeg kunne finne noen å ta med meg til Praia da Rocha neste år. Det blir så dyrt å skulle reise helt aleine pga. enkeltromstilleggene. Må finne meg en singel partyjente å reise med tror jeg :fnise:

Singel partyjente til tjeneste :enig:

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med vektnedgangen vennen. :klemmer: Skjønner den gode følelsen! Er du med på Aerobic 2 i kveld (kl 20)?

-misa

Takk :) Skulle gjerne vært det, men må rydde og ordne her. Foreldrene mine kommer til helga, og jeg reiser til Stavanger onsdag og blir til fredag kveld.

Har vært og trent da, 15 min AT og 1 t spinning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: Hei snuppa! Håper du får en fin tur til Stavanger. Kommer til å savne deg på trening i morgen. :sukk: Dobbelttime med favorittinstruktøren, og greier...

:)

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme etter en lang og slitsom treningsøkt. Startet med 15 min på sykkel ettersom det var det eneste som var ledig, deretter 15 min styrke mage og litt rygg, 45 min spinning, 35 min styrke biceps, triceps og skuldre og til slutt 90 min spinning igjen. Armene mine skalv allerede i løpet av de 5 første minuttene på sykkelen, men uansett hvor sliten og vondt det er så klarer jeg ikke la være å sitte med et gedigent glis om munnen. De timene får humøret mitt på topp uansett.

Må prøve å finne ut hva jeg skal ha med meg til Stavanger. Skal jo ikke være der så lenge, men må ha med meg noe å skifte til når jeg skal ut med venninna mi onsdag og torsdag kveld, må ha med meg jobbklær og så må jeg ha med meg badetøy og kanskje treningstøy.

Hater å pakke for så få dager, skal jeg være lenge borte kan jeg jo ha med meg masse klær, nå føler jeg egentlig at jeg ikke kan det, samtidig som jeg hater å ikke ha noe å velge i :fnise: Burde ha skaffet meg en liten koffert, den kofferten jeg har er litt for stor å drasse med seg for bare 2,5 dag, men sekk er upraktisk når jeg skal ha med pc-sekk :klø: Er ikke så glad i pc-veske heller, for den får jeg så lite i.... Må tenke litt til mens jeg finner fram klær osv. Finner vel ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gooood tur til stavanger! :hoppe:

jeg skal dit i beg. av desember, så forventer meg en utfyllende "a guide to stavanger" når du er tilbake :ler:

Nå skal jeg ikke akkurat være der så lenge, og det er nok ganske begrenset hva jeg får gjort. ;) Skal tross alt dit for å jobbe, men skal få truffet ei venninne som bor der også. Det blir ikke noen festing eller sightseeing akkurat, skal jo bare være der fra onsdag kveld til fredag ettermiddag og da drar jeg rett fra jobben til flyplassen som ligger bare en spasertur unna kontoret. Men jeg får nå med meg 2 restauranter og flyplassen i det minste :gjeiper:

:klemmer: Hei snuppa! Håper du får en fin tur til Stavanger. Kommer til å savne deg på trening i morgen. :sukk: Dobbelttime med favorittinstruktøren, og greier...

:)

-misa

Jaaaa, kommer til å tenke på det i morgen... :sukk: Kjipt å gå glipp av dobbelttime trening, også med yndlingsinstruktøren av alle mennesker også da. :sur: Vel, jeg får ta det igjen neste uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommelsmil: perfekt! jeg har aldri vært på sola før. så da forventer jeg full flyplass og to-restaurants-rapport på fredag 15:00 sharp! :opplyser:

:fnise:

forstår godt pakkeproblemet. jeg ble så glad når jeg fant en bag i USA som er perfekt til sånn et par dagers-reise turer :strix:

og i tillegg var den kul! :hoppe:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil: perfekt! jeg har aldri vært på sola før. så da forventer jeg full flyplass og to-restaurants-rapport på fredag 15:00 sharp! :opplyser:

:fniser:

forstår godt pakkeproblemet. jeg ble så glad når jeg fant en bag i USA som er perfekt til sånn et par dagers-reise turer :strix:

og i tillegg var den kul! :hoppe:

Det blir nok ikke før rundt kl 21 på fredag ;) kl 15 er jeg fortsatt på jobb :fnise:

Sånn bag skulle jeg gjerne funnet også, det er ikke så fristende å bruke treningsbagen :gjeiper:

Skal gi rapport fra Sola (som jeg for øvrig har hørt er en ordentlig kjip flyplass) og restauranter jeg ;) Kan se ut som det blir mexikansk en dag i alle fall. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur, enten den er kort eller lang :)

Sola er en helt grei småflyplass, intet å bemerke egentlig...Men den kan jo selvsagt ha tapt seg siden jeg var der sist da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh.. her sitter jeg og har såå lyst på taco, og så skal du på mexicansk restaurant :dåne: heldiggris!

i morgen tror jeg at jeg må lage taco :kokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...