Gjest misa Skrevet 12. november 2008 #2701 Del Skrevet 12. november 2008 Tusen takk for kjempebra og morsom trening i dag! Vet du, uten deg hadde jeg nok aldri prøvd saltimer engang! Gleder meg til i morgen allerede, jeg. Nå har jeg kokt meg hvit te og laget grøt, og skal kose meg med et par episoder av Six Feet Under. Elsker den serien! Håper du får en fin kveld videre. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. november 2008 Forfatter #2702 Del Skrevet 12. november 2008 Tusen takk for kjempebra og morsom trening i dag! Vet du, uten deg hadde jeg nok aldri prøvd saltimer engang! Gleder meg til i morgen allerede, jeg. Nå har jeg kokt meg hvit te og laget grøt, og skal kose meg med et par episoder av Six Feet Under. Elsker den serien! Håper du får en fin kveld videre. -misa Veldig koselig at du ble med Mye triveligere å ha noen å trene sammen med. Hvit te og grøt hørtes bra ut, her ble det havregrøt og frukt Sitter og ser Dirty, sexy money. Den er ikke så dum. I dag var jeg først på café med Ansjoni, og deretter ble det trening på Myrens. Hyggelig å ha med misa på saltrening i dag. Kom litt seint til energy step da, men det var ikke så farlig, fikk jo med meg hoveddelen. Dermed ble det 50 min energy step og 1 t aerobic. Fikk med meg 1 øvelse på biceps og 1 på triceps etter timen også. Kunne ikke helt skjønne hvorfor jeg ikke var like sliten som jeg pleier å være, men først på trikken hjem kom jeg på at jeg hadde jo ikke 20 min på tredemølle først, og 10 min mindre på energy step. Dermed er det jo ikke så rart likevel. Uansett veldig hyggelig å få sett både Ansjoni og misa i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 12. november 2008 #2703 Del Skrevet 12. november 2008 Dirty sexy money var overraskende bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. november 2008 Forfatter #2704 Del Skrevet 12. november 2008 Lurer på om jeg har fått bekreftet mine mistanker angående Islandsturen jeg :gjeiper: Gjett hvem som plutselig etter Islandsturen står som In a relationship, etter Islandsturen... Gidder ikke hisse meg noe særlig opp, jeg har hatt mistanke om det siden han begynte å snakke om at jeg kanskje ikke kunne være med. Han har prøvd litt for hardt å overbevise meg om at det ikke ville blitt noe kult likevel osv. Bare blir litt sur når folk lyver for meg, spesielt når de åpner med: synes det er best å være ærlig. Kunne han ikke bare sagt det som det var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. november 2008 #2705 Del Skrevet 12. november 2008 Det synes jeg så absolutt at han kunne. Dust! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. november 2008 Forfatter #2706 Del Skrevet 12. november 2008 Det synes jeg så absolutt at han kunne. Dust! Er skikkelig forbanna nå. Altså, jeg hadde en rimelig sterk mistanke om at det var noe sånt som var grunnen til at jeg plutselig ikke kunne være med likevel, rett og slett fordi argumentene hans var så tåpelige at jeg fikk mark. Men å få det bekreftet er likevel temmelig lite kult. Er litt usikker nå på om jeg skal lage skikkelig rabalder, eller om jeg skal gi fullstendig blaffen. Er såpass sur at jeg har lyst til å lage et lite helvete, samtidig så tror jeg rett og slett ikke han er verdt det og bør egentlig gi blaffen. Bare synes det er så råttent gjort å lyve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 12. november 2008 #2707 Del Skrevet 12. november 2008 His loss! Du var altfor bra for han likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. november 2008 #2708 Del Skrevet 12. november 2008 Som sagt: DUST!!! Du fortjener så mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. november 2008 Forfatter #2709 Del Skrevet 12. november 2008 His loss! Du var altfor bra for han likevel! Jeg har jo aldri vært interessert i fyren, så sånn sett så er det helt greit. Fint for ham at han har fått seg kjæreste og sånn. Men han kunne jo bare ha sagt det, at han hadde funnet ei annen jente han gjerne ville ta med seg. Det hadde jeg da hatt full forståelse for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. november 2008 Forfatter #2710 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Sendte mail nå... Vet ikke om jeg kommer til å få noe svar eller hva han kommer til å gjøre. Gir litt blaffen, bare trengte å få blåst ut litt. Urk, i tillegg er AH en fordømt dust i dag... Han er virkelig treg noen ganger.... Endret 12. november 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 13. november 2008 #2711 Del Skrevet 13. november 2008 Er innom å trasker litt, har ikkje fått med meg alt dramaet med han mannen som ikkje ville ha deg med. Det inntrykket eg sitter igjen med er likevel, at han er ein sleiping som ikkje fortalte sannheten med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. november 2008 #2712 Del Skrevet 13. november 2008 God morgen vennen. Håper du får en strålende dag i dag. Hva synes du forresten om den nye signaturen min??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. november 2008 Forfatter #2713 Del Skrevet 13. november 2008 God morgen vennen. Håper du får en strålende dag i dag. Hva synes du forresten om den nye signaturen min??? Joda, hvis jeg klarer å roe ned temperamentet mitt så får jeg sikkert en fin dag. Fin signatur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. november 2008 Forfatter #2714 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Er innom å trasker litt, har ikkje fått med meg alt dramaet med han mannen som ikkje ville ha deg med. Det inntrykket eg sitter igjen med er likevel, at han er ein sleiping som ikkje fortalte sannheten med en gang. Egentlig ikke så mye drama sånn i utgangspunktet. Ok, det startet med at en kompis ba meg med på Islandstur. Jeg sa etter en tenkepause ja. Vi er egentlig ikke kjempegode kompiser, og jeg var veldig skeptisk. Muligheten for en gratis tur til et land jeg har drømt om å komme til i flere år vant over skepsisen. Så kommer meldingen: Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si dette, men har lært at ærlighet varer lengst, blablabla, vet ikke helt hva jeg skal gjøre osv. Han påstår at kompisen hans ikke får tak i flybilletter, hotellrom osv. Jeg tilbakeviser dette, det tar meg nemlig få minutter å finne både plenty flybilletter + hotellrom på samme hotell som vi skulle bo. Begge deler var i følge min kompis totalt fullbooket osv. Så tar det en stund før jeg hører noe igjen. Jeg prøver å få tak i ham, jeg har tross alt bedt meg fri fra jobb i den travleste perioden vår i hele år, jeg har andre planer jeg ønsker å få gjennomført dersom turen ikke blir noe av osv. Til slutt, etter mye mas får jeg endelig tak i ham. Han unnskylder seg med at han ikke har vært på pc-en, ikke vært på msn, men andre har brukt pc-en så det kan jo ha sett ut som om han har vært på osv. Jeg er ikke noen stor fan av drama så jeg gadd ikke spørre hvem som da oppdaterte statusen hans på facebook og msg-en hans på msn. Turen blir til slutt avlyst for min del. Han kommer med en masse unnskyldninger om hvor vanskelig det kommer til å bli å reise dit, at de ikke kommer til å gjøre noe kult likevel og oppgir grunner som enhver som følger bittelitt med i media og er noenlunde oppegående egentlig kan tilbakevise. Jeg har hele tiden skjønt hvilken retning dette har gått i, så jeg har i grunnen ikke giddet å bry meg så mye. Har skjønt at det har ligget noe annet bak, har blitt oppgitt fordi det har gitt meg vanskeligheter i forbindelse med jobb at jeg ikke har visst, men greit nok. Så oppdager jeg i går, at fyren som ba meg med til Island hadde med seg en annen jente til Island, og at de har blitt sammen. Da sprekker jeg. Ikke bare synes jeg det er utrolig respektløst, feigt og patetisk å lyve for meg, men dette har jo ikke bare gått ut over meg. Det har også hatt konsekvenser for kursavvikling, når vi kunne planlegge å få gjort viktige oppgaver osv. Jeg misliker sterkt å bli løyet for. I min verden så forventer jeg at folk har såpass stor respekt for andre, og ikke minst folk de regner som kompiser til at de er ærlige. Hadde fyren sagt fra begynnelsen av at: "Jeg har noe på gang med ei jente, jeg vet ikke hva som kommer til å skje. Dersom dette utvikler seg, så ønsker jeg å ha med henne i stedet for deg", så hadde jeg syntes det var helt greit. Det har aldri vært noen romantiske følelser fra min side. Jeg så på dette som en tur med en kompis, en fantastisk mulighet til å få en tilnærmet gratis tur... Hvem sier vel nei til det? Føler jo også at han har holdt meg på "gress", og at det er grunnen til at han ikke har gitt meg tilbakemelding før. At han har villet se hvordan ting utviklet seg, og så tatt med meg dersom ting ikke hadde gått den veien han håpet. Dette hadde også vært helt greit for meg hvis jeg hadde fått vite det fra begynnelsen av. Jeg har jo ikke hatt noen følelser for fyren, så jeg hadde ikke følt meg som andrevalg eller noe sånt bare fordi han heller egentlig ville hatt med en annen. For meg hadde det vært helt fair, hadde jo ikke hatt noen problemer med å skjønne et slikt valg. I stedet føler jeg at han har kraftig undervurdert intelligensen min (her slår stoltheten inn vet du ) og han har tydeligvis ikke syntes jeg var verdt å bli behandlet med respekt, uvisst av hvilken grunn. Synes også han har vist en manglende respekt for jobben jeg gjør, ettersom han tydeligvis ikke har tatt til etteretning det jeg har sagt om hvilke konsekvenser tur eller ikke tur vil ha for jobben min og at det er viktig at jeg får tilbakemelding. Synes det er lavmål av en fyr på over 30 å oppføre seg sånn. Hvor patetisk, feig og respektløs kan egentlig voksne mennesker være? Det er faktisk på grensen til latterlig. Sannsynligvis kan jeg le av hele greia når bare jeg bare får dette litt ut av systemet, men temperamentsfull og hissig som jeg er så må jeg få blåst ut litt først. Endret 13. november 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. november 2008 #2715 Del Skrevet 13. november 2008 Skjønner godt at du er forbanna egentlig - ærlighet er det beste uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. november 2008 #2716 Del Skrevet 13. november 2008 Søt? Jeg har da aldri vært søt! Joho, du er supersøt! *Enigma*: For en dust! Skjønner godt at du blir rasende. Jeg takler heller ikke å bli løyet for, synes det er så vanvittig patetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. november 2008 Forfatter #2717 Del Skrevet 13. november 2008 *Enigma*: For en dust! Skjønner godt at du blir rasende. Jeg takler heller ikke å bli løyet for, synes det er så vanvittig patetisk. Patetisk og unødvendig Hadde han vært ærlig fra starten av så hadde det vært helt i orden. Ikke noe problem med å forstå at han gjerne vil ha med ei han har noe på gang med, og hadde ikke hatt noe problem med å være "andrevalget" heller. Men si det som det er, gi oss jenter litt credit da. Vi er ikke alle sjalu monstre som skal være førstevalg enten man er romantisk involvert eller ikke. Sitter og lurer litt på om jeg skal ta turen til Edinburgh. Snakket med AH i går, han sa at jeg gjerne kunne bo hos ham 3-4 netter rundt nyttårsaften, hvis det var det eneste som hindret meg i å dra. Han er så merkelig Det var fryktelig vanskelig å få sagt hvorfor han gjerne ville at jeg skulle komme, for å si at han kanskje liker meg litt er visst fryktelig skummelt. Det var jo for min skyld han tilbød seg å la meg overnatte, han ville være hyggelig, og det virket jo som om jeg så veldig gjerne ville komme...også...joda, han hadde jo ikke hatt noe imot å se meg igjen da.... Litt usikker på om jeg vil benytte meg av tilbudet. Han sa at han i så fall selvfølgelig sov på sofaen osv, men.... Har jeg egentlig lyst til å være avhengig av ham mens jeg er der? Hadde i grunnen slått fra meg tanken om Edinburghfeiring i år.. Bør egentlig ikke ta meg råd til flybillett og opphold ellers heller. Vel, jeg får nå tenke litt på det. Trenger ikke bestemme meg helt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. november 2008 #2718 Del Skrevet 13. november 2008 Feig løsning! Snakk om helgardering. Skjønner godt at du er forbanna, sånt juks og bedrag er utrolig lavmål. Regner ikke med at det blir noe julekort på denne karen i år, fortjener heller å bli :slår: ned ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 13. november 2008 #2719 Del Skrevet 13. november 2008 Sa *han* at ærlighet varer lengst, altså? LOL Vente litt nå, så kjøper vi hele Island-greia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. november 2008 Forfatter #2720 Del Skrevet 13. november 2008 Feig løsning! Snakk om helgardering. Skjønner godt at du er forbanna, sånt juks og bedrag er utrolig lavmål. Regner ikke med at det blir noe julekort på denne karen i år, fortjener heller å bli :slår: ned ! Jepp, og denne fyren jobber i forsvaret? Burde ikke akkurat være så feig da Sa *han* at ærlighet varer lengst, altså? LOL Jada, det var det han startet med det. Ironisk, eller hur? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg