*Enigma* Skrevet 10. november 2008 Forfatter #2681 Del Skrevet 10. november 2008 Wow! Du har hatt en skikkelig dårlig start på dagen ja! Men jeg må innrømme at jeg lo litt av at du viste henne fingeren. På den andre siden så skulle du tatt reg.nr. hennes, og ringt politiet, bare på faen. Folk som ikke klarer å holde oversikt når det er fotgjengerfelt til stede, burde (nesten) ikke få kjøre bil. Når det i tillegg er mørkt og dårlig vær, skal man være ekstra obs! Hva slags fyr er dette da? For en dust. Snakk om syte og bære seg over helt latterlige ting! Nei og nei og nei og nei. Håper at du får en enkel dag på jobb, uten for mange imbesile folk som spør om samme greia de har gjort tusen ganger før. Fant ut at du trengte en ekstra i dag. -misa Hei søta Dama så litt skremt ut, men hun var av typen som så vidt ser over rattet da. Skulle ikke hatt førerkort lenger, hun kan umulig ha sett seg om i det hun skulle svinge. Fyren er en jeg kjenner fra Edinburgh. Tipper han har vært på fylla og blitt emosjonell og håpløs, men jeg finner meg faen ikke i å bli skjelt ut. Hva tror han at han oppnår med det egentlig? Han hadde ikke begynt med hei engang, det var bare rett på å skjelle meg ut etter noter. Det etter å ha blitt "ignorert" 2 ganger på msn. Har han sendt mail? Nei! Har han sendt sms? Nei! Er han på msn til normale tider? Nei! Blir jeg en smule hissig når folk oppfører seg sånn? Jepp Sånn bortsett fra det så har ikke mandagen vært så verst. Jeg går fortsatt ned i vekt, til tross for litt utskeielser og alkohol enkelte helger, så helt fram til jeg så meldinga på msn så var jeg i grunnen ikke i så ille humør. Nå håper jeg bare at det blir en rolig mandag på jobb. Sitter med god musikk på øret i det minste, og det er jo en trøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 10. november 2008 #2682 Del Skrevet 10. november 2008 Nå har jeg meldt meg inn i Vektklubben.no, juhu. Blir morsomt å prøve et sånt program, blir første gangen. Var han enda på han fyren, eller har du hørt fra han? Haha, skulle gjerne sett ansiktsuttrykket hans når han leste meldingen din. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. november 2008 Forfatter #2683 Del Skrevet 10. november 2008 Nå har jeg meldt meg inn i Vektklubben.no, juhu. Blir morsomt å prøve et sånt program, blir første gangen. Var han enda på han fyren, eller har du hørt fra han? Haha, skulle gjerne sett ansiktsuttrykket hans når han leste meldingen din. -misa Nei, han var logga av. Han er jo bare på veldig kort tid av gangen, men han kan egentlig være glad for at han var logget av. Modererte meg littegrann da. Det kan jo bli gøy å se hva han gjør nå som jeg tok igjen. Ikke faen om jeg finner meg i å bli skjelt ut sånn. Jeg har sagt så mange ganger at han kan ikke regne med at jeg alltid er til stede selv om jeg er logget på, og etter å ikke ha fått svar 2 ganger så har han ingen grunn til å bli sur. Regner med at fylla har skylda og håper på en unnskyldning. Hvis ikke kan det bare være, da driter jeg i ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. november 2008 #2684 Del Skrevet 10. november 2008 Må bare begynne med å gi deg en god Den dama fortjente finger'n, ærlig talt. Håper ellers dagen har blitt en bra dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 10. november 2008 #2685 Del Skrevet 10. november 2008 Helt enig med deg, selv om man er pålogget på msn er det ikke sikkert at man faktisk er der. Hvorfor er det så jævla vanskelig å forstå. Det er iallefall mulig å kontakte meg uansett da, i motsetning til alle de som aldri er pålogget! Bilister er farlige mennesker ja, ikke til å stole på på en flekk! Håper resten av dagen har vært fin da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 10. november 2008 #2686 Del Skrevet 10. november 2008 Godt å se at det ikke bare er meg som viser fingeren til folk som holder på å kjøre meg ned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. november 2008 Forfatter #2687 Del Skrevet 10. november 2008 Helt enig med deg, selv om man er pålogget på msn er det ikke sikkert at man faktisk er der. Hvorfor er det så jævla vanskelig å forstå. Det er iallefall mulig å kontakte meg uansett da, i motsetning til alle de som aldri er pålogget! Bilister er farlige mennesker ja, ikke til å stole på på en flekk! Håper resten av dagen har vært fin da Jeg blir gretten når folk ikke kan forstå at jeg ikke nødvendigvis er tilstede bare fordi jeg er pålogget. Særlig når jeg har forklart dem det diverse ganger. Så er jeg jo en smule temperamentsfull også da, så jeg tenner jo på alle plugger når folk legger igjen sånne meldinger. Bilister er farlige De ser seg jo overhodet ikke for her i byen, også så mange som kjører på rødt lys... Skremmende greier. Resten av dagen ble ganske bra, har vært på trening selvfølgelig, så har fått ut litt steam. Instruktøren på mandager er hyggelig, han spiller vel ikke den beste musikken, men nå har jeg vært på alle timene hans, så da kan jeg jo ikke slutte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. november 2008 Forfatter #2688 Del Skrevet 10. november 2008 Godt å se at det ikke bare er meg som viser fingeren til folk som holder på å kjøre meg ned... Neida, her får de fingeren både når de holder på å kjøre på meg og når de spruter meg ned. Temperamentsfull? Jeg? Overhodet ikke -------------------------------- Fikk en ganske god treningsøkt i dag. 15 min intervaller på tredemølle, 45 min styrke rygg, skuldre, bryst og mage, og til slutt spinningtimen. Godt å trene og få tankene over på andre ting. Synes det er veldig kjipt at jeg går glipp av tour-timen i morgen også, men jeg kan nesten ikke droppe middag med jobben for å dra på trening. Det finnes grenser for hvor gal jeg ønsker at kollegaene mine skal synes jeg er Har meldt meg på spinn maraton på søndag da. 2 timer med spinning. Regner med at det skal gå ganske bra, tirsdagstimene er jo 90 min, og maratonopplegget på søndag begynner jo på basic. Uansett deilig med en lang treningsøkt.Må prøve å få inn mer tøying etter øktene mine nå. Har jo ønske om å begynne med kampsport igjen etter jul, og da må jeg være myk. Jeg har ikke tøyd så mye de siste månedene, så jeg tviler på at jeg klarer å sparke spesielt høyt lenger. Må virkelig gjøre noe med det før jeg begynner igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. november 2008 Forfatter #2689 Del Skrevet 10. november 2008 Fant nettopp ut at jeg får trent når jeg er i Stavanger neste uke likevel. Hotellet jeg bor på har verken treningssenter eller basseng, og det treningssenteret jeg kan trene gratis på ligger et godt stykke unna. Dermed trodde jeg at jeg ikke ville få trent mens jeg er der. Så fant jeg ut at som gjest på hotellet har jeg tilgang til bassenget på et annet hotell i samme kjede som ligger bare få minutters gåtur unna, i tillegg har vi også tilgang til et treningssenter som også bare ligger få minutter unna. Jeg var litt redd for at jeg ville ende opp med 3 dager uten trening, nå slipper jeg å bekymre meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 11. november 2008 #2690 Del Skrevet 11. november 2008 gode nyheter for en treningsfreak altså!.... ..................skulle ønske jeg og kunne bli det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. november 2008 Forfatter #2691 Del Skrevet 11. november 2008 gode nyheter for en treningsfreak altså!.... ..................skulle ønske jeg og kunne bli det... Veldig gode nyheter Jeg blir fort litt grinete hvis jeg ikke får trent, så for mine kollegaers skyld så er det nok en fordel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. november 2008 Forfatter #2692 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Det ble et bra avdelingsmøte, vi fikk tatt opp en del ting som kan gjøres bedre og skal nå lage en gruppe som skal jobbe med tiltak. Skal selv være med i den gruppen, så håper vi får utrettet litt. Etter møtet var vi på Dinner hvor vi fikk servert Dim sum som bestod av vårruller med and og kylling, tofuruller med reker og svin, svine- og rekedumpling og rekedumpling til forrett, hovedrett som bestod av 3 forskjellige retter én med kamskjell og scampi, én med entrecôte og én med andebryst. Disse ble servert på fat så vi kunne forsyne oss selv, og mangopudding med frukt til dessert. Veldig hyggelig, og veldig god mat. Sendte en mail til han som foretok intervjuet i dag også, de har fortsatt ikke klart å bestemme seg, men han regnet med at de ville ha mer informasjon om noen uker... Jaja... Synes hele greia er veldig rart, men ikke noe jeg kan gjøre noe med. Heldigvis trenger jeg ikke jobben, da vet jeg rett og slett ikke hva jeg ville gjort... Rart at det skal ta så lang tid å bestemme seg, men det kan jo hende de har kalt inn flere til intervju eller noe sånt. Ikke vet jeg. Endret 11. november 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. november 2008 #2693 Del Skrevet 11. november 2008 åh, så godt det høres ut! misunnelig jeg. lenge siden jeg har vært her - håper du har det bra! har ikke nett hjemme så får ikke stukket innom så ofte som jeg skulle ønske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. november 2008 Forfatter #2694 Del Skrevet 11. november 2008 åh, så godt det høres ut! misunnelig jeg. lenge siden jeg har vært her - håper du har det bra! har ikke nett hjemme så får ikke stukket innom så ofte som jeg skulle ønske Det var kjempegodt, og vi fikk vin som passet godt til Det beste av det hele var jo at jeg ikke trengte å betale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. november 2008 #2695 Del Skrevet 11. november 2008 Det er alltid en bonus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 12. november 2008 #2696 Del Skrevet 12. november 2008 Hei Enigma! Den maten der hørtes nyyyydelig ut. *sukk* Har aldri prøvd dim sum, hvilken restaurant var det dere anbefalte her i Oslo? Husker jeg snakket med deg og J om det. Angående jobben så er jeg enig i at hele opplegget høres rart ut. Det må da være måte på hvor lang tid ting skal ta... Kanskje det er likesågreit at du ikke tar den, for inntrykket av bedriften så langt er vel kanskje ikke det beste. I går skulle jeg forresten på Strenght Active, men da jeg kom dit så fikk jeg vite at timen var endret til Sport... Derfor ble det AT isteden, og det er forsåvidt greit. Har bestemt meg for ikke å trene styrke i det hele tatt før jeg har gått ned et par kilo. Dessuten er teknikk nå i begynnelsen superviktig, og da er det greit å begynne på timene Basic og Active. Håper du får en fin dag, tøtta! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. november 2008 Forfatter #2697 Del Skrevet 12. november 2008 Hei Enigma! Den maten der hørtes nyyyydelig ut. *sukk* Har aldri prøvd dim sum, hvilken restaurant var det dere anbefalte her i Oslo? Husker jeg snakket med deg og J om det. Angående jobben så er jeg enig i at hele opplegget høres rart ut. Det må da være måte på hvor lang tid ting skal ta... Kanskje det er likesågreit at du ikke tar den, for inntrykket av bedriften så langt er vel kanskje ikke det beste. I går skulle jeg forresten på Strenght Active, men da jeg kom dit så fikk jeg vite at timen var endret til Sport... Derfor ble det AT isteden, og det er forsåvidt greit. Har bestemt meg for ikke å trene styrke i det hele tatt før jeg har gått ned et par kilo. Dessuten er teknikk nå i begynnelsen superviktig, og da er det greit å begynne på timene Basic og Active. Håper du får en fin dag, tøtta! -misa Maten var nydelig Syntes det var veldig kjekt at vi var så mange og at det var bestilt en av selskapsmenyene til oss. Dermed fikk vi jo smakt på mange forskjellige ting. Dersom du bare skal spise Dim Sum bør du gå på Taste of China i Torggata. De har et enormt utvalg og man kan sitte i timesvis og bare spise, akkurat som med tapas. Begynner å bli ganske lei opplegget til det firmaet nå ja, er langt fra imponert over ansettelsesprosessen. Vi får nå se hva som skjer, men foreløpig ser det ut til at jeg får stadig nye ansvarsområder og oppgaver her, så jeg er langt fra sikker på hva jeg kommer til å gjøre. Inntrykket av firmaet er absolutt ikke det beste når de virker så ustruktrerte. Teknikk er superviktig Veldig greit å få inn den igjen slik at du unngår å skade deg. Du må forresten bare si i fra om du har lyst på selskap når du trener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 12. november 2008 #2698 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg må flire litt av den treningsiveren din også...men good for you, good for you! Skjønner at du er lei av opplegget til det firmaet. Nesten så man blir skeptisk hvis man plutselig skulle bli tilbudt stillingen, det virker jo ikke spesielt profesjonelt. Men har de et godt renommé i bransjen så skulle det vel være greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. november 2008 Forfatter #2699 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg må flire litt av den treningsiveren din også...men good for you, good for you! Skjønner at du er lei av opplegget til det firmaet. Nesten så man blir skeptisk hvis man plutselig skulle bli tilbudt stillingen, det virker jo ikke spesielt profesjonelt. Men har de et godt renommé i bransjen så skulle det vel være greit. Jeg er vant med at folk flirer litt, så det er helt greit Jeg er treningsnarkoman. Samtidig må jeg passe meg for at det ikke utvikler seg til å nærmest bli en mani. Jeg misliker sterkt å gå glipp av trening, og vurderer stadig om jeg skal droppe sosiale ting for å rekke å trene. Den dagen jeg tipper over den grensa tror jeg det er grunn til bekymring. Heldigvis er jeg ikke helt der enda... De har et veldig godt renommé i bransjen, så sånn sett hadde det vært gøy å jobbe for dem. De har veldig mange dyktige medarbeidere, og jeg vil få muligheten til å lære mye om et felt som interesserer meg. Samtidig blir jeg fryktelig skeptisk når det skal være så mye "tull" med ansettelser. Men, men. Vi får nå bare se. Foreløpig koser jeg meg her jeg er, og det ser jo også ut som om jeg kan få ganske mye varierte oppgaver og nye ansvarsområder her jeg er også, så jeg tviler på at jeg skal kjede meg med det første. Ellers er det gode sjanser for enda en gratis middag Sånne ting sier vi aldri nei til. Vi har hatt et prosjekt gående for å få byttet ut servicedeskverktøyet vårt, og det firmaet som har hjulpet oss med prosjektet har invitert de som har vært mest involvert i prosjektet ut på middag. Jeg har blitt spurt om jeg har lyst til å være med, eller rettere sagt, sjefen min ble spurt om han trodde jeg ville være med, og da hadde han svart ja på mine vegne Sånt liker vi I dag skal jeg en liten tur på café med Ansjoni før jeg skal på trening. Det blir en "lett" treningsøkt med Energy step og basic aerobic i dag. Rekker ingen styrke på egenhånd, får se om jeg kan få inn en styrkeøkt før spinninga i morgen. Er ikke helt fornøyd med at det er så mange som trener for tida. Det er kø i frivektsavdelinga, og jeg hater maskiner dypt og inderlig. Føler at det ikke gir like stort utbytte med maskiner som med frivekter. Samtidig er det jo bra at senteret har mange medlemmer sånn at det lønner seg. Skulle bare ønske de hadde hatt mange støttemedlemmer, og at ikke alle andre også trente når jeg trener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 12. november 2008 #2700 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg mener at de har tenkt å bygge ut frivektsområdet, for det klagde jeg nemlig på tidligere. Det er alt for trangt der nå! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg