FrizzleSizzle Skrevet 7. november 2008 #2621 Del Skrevet 7. november 2008 Du er sikkert søt med skjerf med hodeskaller Hva er ribberock på Gjøvik? Noe gøy? Aldri hørt om. Også kom jeg jo for å ønske god helg så god helg! Du skulle jo på den bursdagen du, jepp, jeg skal også på bursdag Satser på at vi får det moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2622 Del Skrevet 7. november 2008 Du er sikkert søt med skjerf med hodeskaller Hva er ribberock på Gjøvik? Noe gøy? Aldri hørt om. Også kom jeg jo for å ønske god helg så god helg! Du skulle jo på den bursdagen du, jepp, jeg skal også på bursdag Satser på at vi får det moro! Ribberock = rockekonsert i jula Tror ikke det er noen voldsom tradisjon for det i Gjøvik. Ikke som jeg har fått med meg noen gang i alle fall. Jeg håper bare jeg kommer meg på den bursdagen. Akkurat nå er jeg ikke i noe særlig form, men om jeg er i sånn form i morra så ordner det seg sikkert bare jeg får litt å drikke Skal jo sjarmere ene bursdagsbarnet i senk.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. november 2008 #2623 Del Skrevet 7. november 2008 Hva er ribberock på Gjøvik? Noe gøy? Aldri hørt om. Tror ikke det er noe sånn spesielt på Gjøvik, bare jeg som håpet at *Enigma* og jeg kunne slå våre pjalter isammen og finne på noe sprell i jula, siden vi begge befinner oss i nærheten av Mjøsas kvite by Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2624 Del Skrevet 7. november 2008 Tror ikke det er noe sånn spesielt på Gjøvik, bare jeg som håpet at *Enigma* og jeg kunne slå våre pjalter isammen og finne på noe sprell i jula, siden vi begge befinner oss i nærheten av Mjøsas kvite by Vel, dersom du kan feste 1.juledag kan jeg sikkert bli over til 2. juledag Men å bli på Toten i lange tider har jeg ingen planer om. Pleier å rømme hjem igjen til Oslo så fort som mulig. Det er litt slemt, men jeg får overdose familie"hygge", spesielt i jula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. november 2008 #2625 Del Skrevet 7. november 2008 Vel, dersom du kan feste 1.juledag kan jeg sikkert bli over til 2. juledag Men å bli på Toten i lange tider har jeg ingen planer om. Pleier å rømme hjem igjen til Oslo så fort som mulig. Det er litt slemt, men jeg får overdose familie"hygge", spesielt i jula. Blir nok ikke særlig lengre enn til 2. dag selv, da er det klart for neste etappe av juleferiringa 1. dag er en stor festdag på Gjøvik har jeg skjønt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2626 Del Skrevet 7. november 2008 Blir nok ikke særlig lengre enn til 2. dag selv, da er det klart for neste etappe av juleferiringa 1. dag er en stor festdag på Gjøvik har jeg skjønt! Ja, det er det. Nå må jeg riktignok være kjempesosial fram til familieselskapet er over 1. juledag, men siden folk skal tilbake til Oslo blir det sikkert ikke fryktelig seint. Får forhåpentligvis overtalt brodern og dama hans til å kjøre en pitteliten *host* omvei om Gjøvik og slippe meg av når de skal hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. november 2008 #2627 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg vet ikke om jeg kommer meg hjem på kvelden julaften, så kan hende jeg drar hjem fra Gjøvik 1. juledag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2628 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg vet ikke om jeg kommer meg hjem på kvelden julaften, så kan hende jeg drar hjem fra Gjøvik 1. juledag... Vel, jeg er som sagt bare på Toten juleaften og 1.juledag, muligens til kvelden 2. og jeg er ikke ledig på dagtid 1. som jeg skrev i forrige innlegg. Det er i så fall festing på kvelden 1. juledag som er aktuelt for meg, ikke noe sosialt på dagtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. november 2008 #2629 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg kommer uansett til å stikke så tidlig jeg kan hjem, siden jeg tross alt skal reise dagen etter. Jeg håper selvsagt på å komme meg hjem på kvelden på julaften. Får se hva som skjer, mulig jeg ikke feirer på Gjøvik alikevel, men hos pappa. Er litt usikker... Æsj, jul er så pes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. november 2008 #2630 Del Skrevet 7. november 2008 Det er mulig 1. juledag er den store gå ut dagen på Gjøvik, men så er det tross alt Gjøvik vi snakker om her også da, er sjelden veldig bra Endelig Helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2631 Del Skrevet 7. november 2008 Det er mulig 1. juledag er den store gå ut dagen på Gjøvik, men så er det tross alt Gjøvik vi snakker om her også da, er sjelden veldig bra Endelig Helg Nei, jeg pleier ikke gå ut på Gjøvik i jula Prøver som regel å komme meg hjem så fort som mulig etter at familieselskap osv. er over. Men hvis jeg kan få en liten fest med Ansjoni så kan jeg alltids bli littegrann lenger Endelig helg ja Eller...om en halvtime i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. november 2008 #2632 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg er jo gjerne lenge hjemme i jula, men så har jeg jo diverse hester å ri og greier da.. Gjør absolutt familiesammenkomster levelig å ta seg en ridetur Jeg har alt tatt helg jeg da, derfor ønsker jeg deg en riktig god helg litt tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2633 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg er jo gjerne lenge hjemme i jula, men så har jeg jo diverse hester å ri og greier da.. Gjør absolutt familiesammenkomster levelig å ta seg en ridetur Jeg har alt tatt helg jeg da, derfor ønsker jeg deg en riktig god helg litt tidlig Selv flyr jeg omtrent på veggen hvis jeg må være hos moren min lenge, så jeg prøver å gjøre besøkene så korte som mulig. Det er jo ingenting å ta seg til og som folk sikkert har oppfattet har jeg ikke noe nært forhold til moren min. Bedre da å få litt ro og fred i Oslo, med mulighet for å bare trene og slappe av. Heldig du som har tatt helg allerede. Hadde tenkt å gå tidlig i dag og var her kl 7, men dengang ei. Jaja, jeg får jo penger da.., og snart er det helg for meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 7. november 2008 #2634 Del Skrevet 7. november 2008 ...er nesten alle i 'den harde kjerne' fra Gjøvik?? :gjeiper: -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2635 Del Skrevet 7. november 2008 ...er nesten alle i 'den harde kjerne' fra Gjøvik?? :gjeiper: -misa Ingen av oss er fra Gjøvik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 7. november 2008 #2636 Del Skrevet 7. november 2008 ...er nesten alle i 'den harde kjerne' fra Gjøvik-området?? :gjeiper: -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2637 Del Skrevet 7. november 2008 ...er nesten alle i 'den harde kjerne' fra Gjøvik-området?? :gjeiper: -misa Bare Wolfmoon og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. november 2008 #2638 Del Skrevet 7. november 2008 Og dessuten ville jeg absolutt ikke kalt det fra Gjøvik-området. Er man totning så er man totning. AMA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. november 2008 #2639 Del Skrevet 7. november 2008 Og dessuten ville jeg absolutt ikke kalt det fra Gjøvik-området. Er man totning så er man totning. AMA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2640 Del Skrevet 7. november 2008 Og dessuten ville jeg absolutt ikke kalt det fra Gjøvik-området. Er man totning så er man totning. AMA I grunnen enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg