*Enigma* Skrevet 3. november 2008 Forfatter #2541 Del Skrevet 3. november 2008 Viktig å gi kroppen pause av og til også, til og med toppidrettsøvere har jo treningsfrie dager, for å la kroppen hvile. Så er den enda mer klar når man setter igang dagen etter Jada, absolutt, men ikke før torsdag Trenger treningsøkta i morra for å orke å dra tilbake på jobb på kvelden for å jobbe på vedlikehold. Skal ta en liten og lett treningsøkt på onsdag også, før det blir juleverksted hos misa. Det gleder jeg meg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 3. november 2008 #2542 Del Skrevet 3. november 2008 Ja det var liksom mer slik jeg så for meg, og igår var du jo DEN stilige dama :rødme: Var det jeg også tenkte etter å ha lest starten på denne dagboka. Så for meg at du skulle være mye mer guttejente :-) Og så flink du er til å trene, *Enigma*. Skulle egentlig trene i dag jeg også, men rakk det ikke. I morgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. november 2008 Forfatter #2543 Del Skrevet 4. november 2008 Nå er det klart hvor vi skal være på bursdagsfeiringen i helga. Er det noen av dere kg-jenter som kan gjette hvor vi skal være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 4. november 2008 #2544 Del Skrevet 4. november 2008 Red Sea Star? Dubliner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. november 2008 #2545 Del Skrevet 4. november 2008 Nå er det klart hvor vi skal være på bursdagsfeiringen i helga. Er det noen av dere kg-jenter som kan gjette hvor vi skal være? Ikke Yatzy, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. november 2008 Forfatter #2546 Del Skrevet 4. november 2008 Red Sea Star? Dubliner? Du var ikke med på treffet i oktober Så retter det da til: Noen av dere kg-jenter som var med på treffet i oktober som kan gjette hvor vi skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. november 2008 #2547 Del Skrevet 4. november 2008 Vi postet likt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. november 2008 Forfatter #2548 Del Skrevet 4. november 2008 Ikke Yatzy, vel? Exactly!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 4. november 2008 #2549 Del Skrevet 4. november 2008 Du nevnte ikke oktober, hehe ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. november 2008 Forfatter #2550 Del Skrevet 4. november 2008 Du nevnte ikke oktober, hehe ;P Nå er ikke dette en bursdag med spising, og hadde det nå vært The Dubliner hadde det vært mer enn Akkurat den Yatzi?-tingen er en liten intern ting for oss som var med på treffet i oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 4. november 2008 #2551 Del Skrevet 4. november 2008 Ikke Yatzy, vel? Exactly!! HAHAHAHAHA! Det går ikke an! Skal du i attenårsdag?? :gjeiper: -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. november 2008 Forfatter #2552 Del Skrevet 4. november 2008 HAHAHAHAHA! Det går ikke an! Skal du i attenårsdag?? :gjeiper: -misa Nopes, 131 års dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 4. november 2008 #2553 Del Skrevet 4. november 2008 Nopes, 131 års dag 7 attenåringer da. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. november 2008 Forfatter #2554 Del Skrevet 4. november 2008 7 attenåringer da. -misa D blir 28, en annen av kameratene mine blir eh...25, de andre veit jeg faktisk ikke. Kjenner ikke de 3 siste som skal feire så godt. Hovedpoenget var vel sikkert å finne et sted der alle over 20 kan komme (det er sikkert noen småttiser i vennegjengen :gjeiper:), som ikke kostet noe, og som var lett å få tak i på kort varsel. Vi får visst kjelleren der for oss selv fram til kl 23 eller noe. Noen som har lyst til å være med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 4. november 2008 #2555 Del Skrevet 4. november 2008 D blir 28, en annen av kameratene mine blir eh...25, de andre veit jeg faktisk ikke. Kjenner ikke de 3 siste som skal feire så godt. Hovedpoenget var vel sikkert å finne et sted der alle over 20 kan komme (det er sikkert noen småttiser i vennegjengen :gjeiper:), som ikke kostet noe, og som var lett å få tak i på kort varsel. Vi får visst kjelleren der for oss selv fram til kl 23 eller noe. Noen som har lyst til å være med? hahaha, ja, dette høres interessant ut! For å sitere en eller annen TV-serie; "I watch babies, I don't date them". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. november 2008 Forfatter #2556 Del Skrevet 4. november 2008 hahaha, ja, dette høres interessant ut! For å sitere en eller annen TV-serie; "I watch babies, I don't date them". Trenger ikke date vet du, mye rart man kan gjøre med sånne småttiser for en kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. november 2008 #2557 Del Skrevet 4. november 2008 Vi får visst kjelleren der for oss selv fram til kl 23 eller noe. Noen som har lyst til å være med? Hvilken dag er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. november 2008 Forfatter #2558 Del Skrevet 4. november 2008 Hvilken dag er det snakk om? Nå på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. november 2008 #2559 Del Skrevet 4. november 2008 Ah... Da skal jeg i bursdag selv, faktisk. Men ikke på Yatzy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 4. november 2008 #2560 Del Skrevet 4. november 2008 Du får stå i Karl Johan og gi veibeskrivelser du da Enigma, å får du bare satse på at ingen dytter deg Tror ikke jeg skal på yatzy mer i mitt liv gitt, av en eller annen merkelig grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg