Gjest misa Skrevet 19. oktober 2008 #2301 Del Skrevet 19. oktober 2008 Du er nå bra søt Enigma! Hørtes ut som en bra lørdagskveld. Nå får jeg servert ostesmørbrød og appelsinjuice. Mmmmmm. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. oktober 2008 #2302 Del Skrevet 19. oktober 2008 Syns jeg husker at de hadde trådløst nett på hele solsiden. Ellers er det vel ikke manko på det i denne teknologiens høyborg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 19. oktober 2008 #2303 Del Skrevet 19. oktober 2008 i Tigerstaden også! Ut på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. oktober 2008 #2304 Del Skrevet 19. oktober 2008 En begivenhetsrik helg, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 19. oktober 2008 #2305 Del Skrevet 19. oktober 2008 Klipp-og-lim: Jeg skal, som tidligere såvidt nevnt, arrangere juleverksted hjemme hos meg. Her blir det laging og liming av etiketter, hekling, innpakking og rødvinsføring i stor stil! Hva passer/passer ikke for deg? Hverdag eller helg? -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #2306 Del Skrevet 19. oktober 2008 Klipp-og-lim: Jeg skal, som tidligere såvidt nevnt, arrangere juleverksted hjemme hos meg. Her blir det laging og liming av etiketter, hekling, innpakking og rødvinsføring i stor stil! Hva passer/passer ikke for deg? Hverdag eller helg? -misa Helst helg tror jeg. Det er fryktelig travelt på jobb fram til jul, så jeg har rett og slett ingen anelse om hvor mye jeg må jobbe utover kvelder osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #2307 Del Skrevet 19. oktober 2008 Du er nå bra søt Enigma! Hørtes ut som en bra lørdagskveld. Nå får jeg servert ostesmørbrød og appelsinjuice. Mmmmmm. -misa Nam! Jada, bra lørdagskveld. Bare så typisk at de personene jeg liker best alltid er opptatt. En begivenhetsrik helg, altså Begivenhetsrik og koselig Som sagt, det irriterer meg at de guttene jeg liker best, og som regel kommer best overens med er opptatt. Det har sikkert noe med at de gjerne har en mer avslappet tone, og oppfører seg helt annerledes enn gutter som er ute etter å finne seg noe å ta med hjem. Uansett, jeg husker ikke hvordan vi kom inn på det, sikkert i forbindelse med alle kommentarene om at jeg virket interessert, og hans svar om at hadde han vært singel og det hadde vært opp til ham så hadde han ikke gått hjem aleine, men vi kom altså inn på om noen av oss var villige til å flytte på oss, et avstandsforhold er jo tross alt litt håpløst i lengden. Ettersom ingen av oss var villig til å flytte på oss, så var jo ting håpløst likevel... Må si jeg synes sånne samtaler blir litt surrealistiske når fyren tross alt har dame. Det å krølle seg sammen i sofaen tett inntil en søt fyr gir meg ikke akkurat mindre lyst på kjæreste. Tror jeg blir sprø snart Lettere ironisk at Det Nye har en artikkel om det å være singel også, kjente meg litt igjen i den artikkelen. Hjelper lite at AH sender meg meldinger også. Han er for langt unna, og jeg vet ikke når jeg får se ham neste gang. Tydelig at det er søndag i dag, det er alltid søndagene jeg savner en kjæreste mest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 19. oktober 2008 #2308 Del Skrevet 19. oktober 2008 her har det skjedd mye ser jeg! en helg borte fra KG og du har allerede vært tur-retur Trondheim Høres jo ut som du har hatt en bra helg! Det er fint.. veldig enig med deg angående dagen derpå. her har det blitt mye vin hver kveld siden onsdag omtrent føler jeg, kjenner jeg er sliten i dag.. mine dager derpå skal helst tilbringes i sofaen og slappes av på, men ha rmåttet jobbe hele helgen så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. oktober 2008 #2309 Del Skrevet 20. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #2310 Del Skrevet 20. oktober 2008 Formen er lettere redusert i dag. Det tok tid før jeg fikk lagt meg i går, ettersom jeg sovnet på flyet, og jeg var temmelig redusert i går også etter festinga uten at jeg fikk hvilt ut skikkelig. Dagen på jobb så langt har vært tung, det var vanskelig å komme seg opp i morges, og jeg sliter med å konsentrere meg. Typisk blåmandag i dag. Trøtt, det var iskaldt i leiligheten, forsinkelser på alle t-banens linjer med 5-10 min, og jeg fikk ikke Metallicabilletter. Jeg har fortsatt ikke lys på kjøkkenet fordi de idiotiske håndverkerne gjorde noe feil da de satte opp igjen taket mitt. Det er alltid like kjipt å komme tilbake til hverdagen når man har hatt en liten pause. Jeg trengte den pausen jeg fikk mens jeg var i Trondheim. På en måte hadde det vært fint med ny jobb. En mulighet til å begynne litt på nytt igjen. Få en ny start. Føler jeg har en tendens til å kjøre meg fast i samme sporet gang på gang. Det skal bli deilig å få seg en treningsøkt i dag. Tror jeg trenger den, få tankene over på noe annet. Skulle ønske at jeg hadde flere venner som E, han er en ordentlig fin fyr, og han hadde veldig koselige venner. Han skulle bare bodd litt nærmere og hatt venner her, som han kunne introdusert meg for. Single venner vel og merke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 20. oktober 2008 #2311 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hm, det er tydeligvis bare jeg som har hatt en bra (man)dag! I alle dagbøkene så har folk ulike grader av en kjip dag. til deg i alle fall! Skjønner godt det med ny jobb. Kan nesten ikke vente med å komme inn i et nytt arbeidsmiljø, og ikke minst en plass dere flere enn to stykker jobber. :gjeiper: -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bianca Skrevet 20. oktober 2008 #2312 Del Skrevet 20. oktober 2008 Så godt å høre at du hadde en fin helg!! Det finnes ikke noe bedre enn å komme seg litt vekk noen ganger, om enn bare for en helg. Noen ganger kan det føles ut som mye mer enn bare to/tre dager. Men så er det også utrolig kjedelig å komme tilbake til hverdagen igjen. Den blåmandagen hørtes veldig kjent ut.. Heldigvis blir det nok bedre i morgen *Krysser fremdeles fingre og tær og bein og alt det der for at du snart skal få en hyggelig telefonsamtale med tilbud om en bra betalt og spennende jobb* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #2313 Del Skrevet 20. oktober 2008 Humf! Her hadde jeg et langt innlegg tidligere i dag også fikk KG problemer. Jaja. Jeg har vært på trening. 20 min intervaller på tredemølle (tror jeg må begynne med litt hardere intervaller denne uka. Jeg begynner å bli i bedre form) og 55 min spinning. Deilig å trene litt og få tankene over på noe annet. Hm, det er tydeligvis bare jeg som har hatt en bra (man)dag! I alle dagbøkene så har folk ulike grader av en kjip dag. til deg i alle fall! Skjønner godt det med ny jobb. Kan nesten ikke vente med å komme inn i et nytt arbeidsmiljø, og ikke minst en plass dere flere enn to stykker jobber. :gjeiper: -misa Det er alltid litt nedtur når man har hatt en veldig hyggelig helg, å komme tilbake til drittvær, jobb og hverdagen. Jeg føler meg litt fæl som klager egentlig... Det er jo bare det at jeg er trøtt og sliten, noe som er veeeeldig selvforskyldt, og at jeg igjen naturlig nok ble minnet på at jeg er singel :gjeiper: Rart det der, hvordan det alltid er de opptatte jeg får sansen for, og som virker som de har sansen for meg. Jeg er så lei av å få høre: hvis jeg hadde vært singel.... Yeah, right! Føler meg slem som er lei jobben også. Jeg har det egentlig utrolig bra, jeg er bortskjemt med snill og grei sjef, jeg tjener bra nok, jeg har masse goder som f.eks jobbreiser og deltagelse på seminarer/konferanser/fester i regi av leverandører. I morgen skal jeg på seminar/konferanse fra kl 10 og utover. Deilig å komme seg vekk fra jobb. Fjorårets konferanse var utrolig bra, bortsett fra at jeg var skikkelig dårlig med feber osv. Så middag og underholdning ble en smule amputert. Ble sykmeldt dagen etter med bihulebetennelse og skyhøy feber. Håper på å få med meg hele arrangementet i år. Rart hvordan alt ser så mye svartere ut på søndager og mandager enn f.eks en onsdag Har nettopp levert reiseregning + regning på adsl til jobben, så da blir det litt over 3000 kr utbetalt på torsdag. De trengs gitt. Er temmelig blakk etter Trondheimsturen. Lurer på hvor alle pengene forsvant hen :gjeiper: Tipper gode middager og alkohol er svaret Anbefaler herved alle som skal spise ute i Trondheim å spise på Old Dublin Steakhouse Nå skal jeg bare slappe av med pc-en og tv-en fram til jeg skal legge meg, også kan jeg se fram til en interessant og morsom dag i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #2314 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) *dobbelt* Dæven som kg sliter i dag da. Endret 20. oktober 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. oktober 2008 #2315 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ja, nå er avatarene borte også... Og de har vel vært nede i hele kveld. Uff. Men all dustereklamen funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #2316 Del Skrevet 20. oktober 2008 Så godt å høre at du hadde en fin helg!! Det finnes ikke noe bedre enn å komme seg litt vekk noen ganger, om enn bare for en helg. Noen ganger kan det føles ut som mye mer enn bare to/tre dager. Men så er det også utrolig kjedelig å komme tilbake til hverdagen igjen. Den blåmandagen hørtes veldig kjent ut.. Heldigvis blir det nok bedre i morgen *Krysser fremdeles fingre og tær og bein og alt det der for at du snart skal få en hyggelig telefonsamtale med tilbud om en bra betalt og spennende jobb* Det var utrolig deilig ja 4 dager borte fra den vanlige hverdagen. Deilig å komme seg ut av kontoret, og jobbe fra et annet sted. Ekstra koselig når de satte sånn pris på at jeg kom også. Regner med at alt er bedre i morgen, særlig med tanke på at jeg skal på seminar med påfølgende middag osv. Tror nok ikke jeg blir veldig sein i morgen, selv om det er underholdning fram til kl 23 eller noe sånt. Er rett og slett sliten, og føler for å ta det med ro. Håper også at jeg snart hører noe angående intervju nr 2. Veldig spennende å se om jeg blir kalt inn til neste runde eller ikke. Ingen krise om jeg ikke blir det, men gøy om jeg kommer videre. Det vil være en liten boost for selvtilliten Ja, nå er avatarene borte også... Og de har vel vært nede i hele kveld. Uff. Men all dustereklamen funker. Jeg har ikke hatt noen problemer med å se avatarene. Så lenge kg har vært oppe har jeg sett dem. For meg er det mest irriterende at kg hele tiden timer ut, spesielt når jeg poster innlegg. Håper dette var siste gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 20. oktober 2008 #2317 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det er lov å være drittlei jobben uten å kunne forklare heeelt hvorfor Ikke ha dårlig samvittighet for det, slik er det bare. Hva er neste runde? Altså, du har hatt telefonintervju, og persolig intervju, skal du ha enda et personlig intervju da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #2318 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det er lov å være drittlei jobben uten å kunne forklare heeelt hvorfor Ikke ha dårlig samvittighet for det, slik er det bare. Hva er neste runde? Altså, du har hatt telefonintervju, og persolig intervju, skal du ha enda et personlig intervju da? Stemmer Det å ha 2 runder med personlige intervjuer er ganske vanlig. Har også vært borti tidligere at noen gjerne tar et telefonintervju først for å sile ut helt uaktuelle kandidater først som sist. Det er jo et rekruteringsfirma/headhunterfirma som har plukket ut kandidatene for dem, dermed har de ikke fått noe annet inntrykk enn det de har blitt presentert av firmaet som har plukket oss ut. Derfor telefonintervju først, og så første runde som kun ble foretatt av han som blir nærmeste sjef. Neste runde er det fler som skal være med, blant annet den som har hatt stillingen til nå, om enn i en noe mer teknisk og mindre prosjektrettet versjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #2319 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg må lære meg å komme meg i seng tidligere på kvelden. Er så søvnig :søvn: Ikke var det noen grunn til at jeg satt oppe i går heller, bortsett fra at jeg ikke gadd å lette på ræva og komme meg i seng. Nå har jeg endelig hørt mer angående Islandsturen og den har blitt avlyst for mitt vedkommende. Flere grunner til det, en av dem er at kompisen hans tydeligvis har stolt blindt på at han ville få plassen min, en annen er at mesteparten av programmet de hadde planlagt har blitt avlyst eller prisene har økt så mye at de selv har avlyst en del. Jeg er merkelig lite skuffet. Sikkert fordi jeg så lenge nå nærmest har gått ut i fra at det ikke ble noe av. I tillegg får jeg jo da bedre råd nå, noe jeg ikke akkurat gråter for. Vurderer sterkt å kjøpe meg en ny ipod nano. Min sliter voldsomt, det er vanskelig å lade den, lyden begynner å bli dårlig osv. Tror i så fall jeg skal skaffe meg en Product (red) både fordi fargen er nydelig og ikke minst fordi jeg da støtter en god sak. Har sett den nye svarte nanoen, og synes den er litt for matt til å være ordentlig kul, og sølv blir litt kjedelig. Egentlig er det mye penger, men jeg er avhengig av å ha med meg musikk uansett hvor jeg er. Irriterende å trene uten musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 21. oktober 2008 #2320 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det var sikkert greit å få den Island-greia ut av verden. Nå håper jeg bare at han kompisen får verdens største gnagsår av de støvlettene han er nødt til å bruke. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg