Gjest misa Skrevet 16. oktober 2008 #2261 Del Skrevet 16. oktober 2008 Så spiste jeg Whiskeyflambert ytrefilet med potetbåter, wokede grønnsaker og peppersaus. Til dessert konfektkake og brownie servert med sorbet. Yummy! Nå ligger jeg i senga på hotellet med pc-en og ser på skotsk krim på nrk1. Den er fra Edinburgh, så jeg storkoser meg Herlig å høre aksenten, og å se bilder fra byen Den middagen der hørtes helt fantastisk ut! Men, konfektkake OG brownie? Blir ikke det litt sånn smør på flesk? :gjeiper: Høres ut som at du koser deg! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #2262 Del Skrevet 16. oktober 2008 Den middagen der hørtes helt fantastisk ut! Men, konfektkake OG brownie? Blir ikke det litt sånn smør på flesk? :gjeiper: Høres ut som at du koser deg! -misa Nei, de var veldig forskjellige, dessverre var det bare en liiiiten smak av hver. Men godt var det Middagen også, utrolig nydelig. Ikke sånne kjempeporsjoner som det ofte er heller. Egentlig veldig bra tilpasset porsjon. Nå er sikkert porsjonen med 270 gram kjøtt større, men 180 g kjøtt m/tilbehør var perfekt størrelse for meg. I morgen tror jeg det blir meksikansk. Har blitt anbefalt en meksikansk her på forumet, Grønn pepper heter den. Menyen ser bra ut, så får vi håpe den er så bra som folk her på forumet sa Ellers skal jeg vel på Dickens når jeg skal ut med kameraten min tenker jeg. Har vipkort, så jeg får rabatter på matservering på Dickens. Litt usikker på om jeg skal gå for gourmet på søndag, eller ny tur til Old Dublin... De hadde litt andre ting jeg gjerne skulle smakt også, og gourmet er ikke så festlig når man er alene. Tviler sterkt på at jeg får med kameraten min på gourmetrestaurant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. oktober 2008 #2263 Del Skrevet 17. oktober 2008 Bra at du koser deg! Hvor lenge blir du egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #2264 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg kan absolutt venne meg til en sånn frokost, sånn rent bortsett fra at jeg ville sikkert blitt bælfeit etter kort tid Sikkert 8 forskjellige typer brød, et ukjent antall forskjellige kjeks og knekkebrød, 6? forskjellige typer kjøttpålegg, leverpostei, fiskepålegg masse oppskåret frukt og grønnsaker, forskjellige typer ost, speilegg, eggerøre, kokt egg, bacon, kjøttboller. Yoghurt, frokostblandinger og müsli... Tror fortsatt ikke jeg har ramset opp alt. Her var det tatt hensyn til allergier, både i form av melk og gluten. Det var fettfattige varianter av mye av maten, økologisk melk og kaffe, og annen kaffe og melk. Forskjellige typer juice, ja i det hele tatt en nydelig frokost. Enda godt jeg har 2 morgener til på meg til å prøve forskjellige ting Hadde i utgangpunktet tenkt å trene i morgen tidlig, men jeg tror nok kanskje det blir senere på dagen i stedet, vil jo ikke ødelegge alt med å dra på trening rett etter frokost Det blir nok en liten tur rundt i byen rett etter frokost også trening i 13-tida. Da er det pulsspinn igjen, sånn som jeg var på i går. Utrolig effektiv trening. Typisk 4x4 min intervaller. Sammen med trasking rundt i byen og en oppvarming med 15 min intervaller på tredemølle tror jeg det holder. Skal jo ikke slite meg helt ut heller. Jeg skal ut på byen i morra, og sikkert danse osv. Det blir nok litt kikking i butikker i morgen, og rett og slett gjøre meg litt kjent i Trondheim igjen. Er en stund siden sist nå. Vet ikke helt om jeg tør gå på vekta mandag morgen etter denne helga her da. Får ikke trent søndag fordi treningssenteret åpner så seint, og det blir mye god mat. Er flink og trener 3 av dagene da, og det viktigste er jo å holde vekta, ikke å gå ned. Vektnedgangen har bremset kraftig opp etter at jeg satte i gang med en del styrketrening igjen, helt greit på en måte, jeg går fortsatt nedover, bare veldig lite av gangen. Ellers er det trivelig å være her i Trondheim. En ting er jo at jeg har eget kontor, en annen ting er at det er fullt av trivelige, blide trøndere her De synes det er hyggelig å få besøk fra Oslo, de er jo ikke så vant med sånt. Det er nok litt deilig å få personlig hjelp framfor hjelp over telefon og mail. Er forresten ikke voldsomt imponert over treningssenteret jeg trener på her. For min del er det jo greit, jeg trener gratis, men å betale for det? Hmm... Vel, jeg skal ikke klage. Jeg får jo min daglige (nesten) treningsøkt, uten å betale noe ekstra og det er jo bare for noen dager. Mandag er jeg tilbake på mitt vante studio igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #2265 Del Skrevet 17. oktober 2008 Bra at du koser deg! Hvor lenge blir du egentlig? Jeg blir til søndag. Benytter sjansen til å slappe av litt her og treffe venner også når jeg først er oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. oktober 2008 #2266 Del Skrevet 17. oktober 2008 Lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 17. oktober 2008 #2267 Del Skrevet 17. oktober 2008 Høres ut som du koser deg noe veldig Enigma. Og du får starte igjen med dine vante treningsøkter på mandag og ikke tenke på det i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 17. oktober 2008 #2268 Del Skrevet 17. oktober 2008 Trondheim er så koselig Hadde bare Trondheim kunne ligget der Oslo ligger, så hadde jeg flyttet på pletten Selv om det er over 5 år siden jeg flytta derfra så føler jeg meg alltid hjemme ved Nidelvens bredder :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #2269 Del Skrevet 17. oktober 2008 Høres ut som du koser deg noe veldig Enigma. Og du får starte igjen med dine vante treningsøkter på mandag og ikke tenke på det i helgen Koser meg masse Og jeg får jo god trening, men treningssenteret og instruktørene er ikke som hjemme. Nå høres jeg ut som de pensjonistene som drar til Spania og forventer at alt skal være som i Norge Men jeg mener virkelig at kvaliteten på treningssenteret, serviceinnstillingen og kvaliteten på instruktørene er dårligere enn på Myrens. Er i grunnen fornøyd så lenge jeg tross alt kan trene litt, deilig etter en stillesittende arbeidsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #2270 Del Skrevet 17. oktober 2008 Trondheim er så koselig Hadde bare Trondheim kunne ligget der Oslo ligger, så hadde jeg flyttet på pletten Selv om det er over 5 år siden jeg flytta derfra så føler jeg meg alltid hjemme ved Nidelvens bredder :rødme: Trondheim er kjempekoselig, men enig i at det ligger litt langt unna alt mulig Litt synd det der egentlig, ellers kunne jeg reist hit oftere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regndråpe Skrevet 17. oktober 2008 #2271 Del Skrevet 17. oktober 2008 Så det så, tenk! (les: dagboken min.) Håper du har det kjempefint i Trondheim, og at du har like bra vær som oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #2272 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg kan sikkert venne meg til det Ellers har jeg det fint i Trondheim, men været er ikke det beste. Nå har jeg ikke vært i Trondheim noen gang og hatt bare fint vær, så det var ingen overraskelse :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 17. oktober 2008 #2273 Del Skrevet 17. oktober 2008 God helg, kos deg videre i Trondheim. Helt sprøtt, men jeg har faktisk aldri vært der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 17. oktober 2008 #2274 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hver gang jeg har vært i trondheim har det enten blåst, regna, eller begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #2275 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hver gang jeg har vært i trondheim har det enten blåst, regna, eller begge deler Det har en tendens til å gjøre det her ja Det har regna, tidligere i dag, men nå er det faktisk opphold og vindstille. I går var det forholdsvis fint vær på dagen, men regn på kvelden. Til helga er det meldt regn og litt vind. Trivelig! :gjeiper: Var og trente tidligere i dag, 15 min tredemølle og 45 min spinning. Helt grei trening. Liker ikke spinningsyklene her, men treninga jeg får ut av timene er jo god da. Ikke helt fornøyd med instruktørene heller, synes de maser litt mye. Nettopp hjemme etter middagen, spiste på Grønn pepper, en meksikansk restaurant. Veldig god mat, føles veldig som jeg sprekker snart. Skal møte en kamerat om en halvtimes tid, så deilig å slappe av litt før det skjer. Er så mett at det er ubehagelig. Føler meg nesten litt surrete i huet etter ett glass vin, tyder på at jeg er trøtt og sliten. Bra det ikke blir fylla på meg i dag da, vi skal ta en øl/vin eller to og skravle litt bare. Prata med D igjen i dag. Det er evigheter siden sist. Har et lite ønske om å få ham med på Metallicakonsert hvis jeg får tak i billetter. Vi skravla nå litt om løst og fast. Han kjenner meg forholdsvis godt, og har jobba sammen med meg, og mente jeg burde kunne klare den nye jobben fint, dersom jeg får tilbudet. Godt å høre fra ham, ettersom han ikke akkurat er typen som sier noe pent om meg sånn uten videre. Gjør han det veit jeg han mener det. Har et lite ønske om å gjenoppta kontakten med ham, men så spørs det om han er like interessert da....Jeg ødela nok litt med en håpløs oppførsel rett før, og rett etter at han fikk vite at jeg var forelska i ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 17. oktober 2008 #2276 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ååå, du venter fortsatt på tilbud om jobb? Så spennende! Hyggelig med kompliment fra en du liker da. Har du forstatt følelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #2277 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ååå, du venter fortsatt på tilbud om jobb? Så spennende! Hyggelig med kompliment fra en du liker da. Har du forstatt følelser? Venter på innkallelse til 2.gangs intervju. Ok, jeg venter på å høre om jeg får komme til 2.gangs intervju, men vi må jo være positive og optimistiske, ikke sant? Får beskjed til uka, er veldig spent nå. Vet at intervjuet i seg selv gikk bra, men de er skeptiske til min unge alder og manglende erfaring. Litt følelser har jeg nok fortsatt for ham. Han innehar så utrolig mange av de kvalitetene jeg ønsker i den jeg skal dele resten av livet mitt med. Men han framstår utad som en typisk person jeg aldri trodde jeg kunne like, og som jeg trodde aldri ville like meg. Nå har jeg ikke hatt kontakt med ham på evigheter, og jeg går ikke rundt og tenker noe særlig på ham, men følelsene har en tendens til å blusse litt opp igjen når vi møtes og vi har den gode kontakten og den litt flørtende tonen. Hvis han bare hadde lagt av seg det jeg kaller: blærete, bortskjemt pappagutt fra BI-oppførsel hadde han vært perfekt Vel, sånn rent bortsett fra at han ikke har noe tro på at et eventuelt forhold mellom oss ville bli særlig langvarig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 17. oktober 2008 #2278 Del Skrevet 17. oktober 2008 [...] men de er skeptiske til min unge alder og manglende erfaring. Det er mitt problem også. Godt å høre at du koser deg. Jeg elsker hotellfrokoster, det er stort sett alltid veldig bra utvalg, og bufféer av alle typer er en stor hit hos meg! Koldtbord er også kjempebra, da kan man spise litt av masse rart. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. oktober 2008 #2279 Del Skrevet 17. oktober 2008 Følelser er ikke lett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #2280 Del Skrevet 17. oktober 2008 Følelser er ikke lett... Nei, ikke i det hele tatt Nettopp hjemme fra en utrolig koselig kveld. Kameraten min var visst litt mer sjarmerende enn jeg husket ja Vi satt på Brukbar og skravlet. Det skal bli koselig å spise sammen ute i morgen, også blir det vors hos han og en tur på byen. Tror det kan bli veldig bra. Men er litt redd for hva jeg kan komme til å finne på i fylla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg