Gjest misa Skrevet 10. oktober 2008 #2181 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ta deg fri fra trening i dag, gå å kjøp deg Cola, og gå hjem senere og slapp av på sofaen med kg. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 10. oktober 2008 #2182 Del Skrevet 10. oktober 2008 Treningsfri og cola hørtes ut som en glimrende idè. Vi har alle vært der Jeg drikker nesten ikke lenger, pga en slik fest i februar. Jeg har så varierende alkoholtoleranse, uavhenging av matinntak, at av og til kan seks øl være nok til at jeg blir dritings og kjempedårlig. Så det er skummelt og drikke, når jeg aldri vet hvordan formen blir! God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #2183 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er på min 2. 0,5l med cola zero for dagen. Tror ikke det blir trening på meg i dag, nei. Det blir nok handling, hente pakke og avslapping på sofaen i stedet. Om jeg ikke sovner i stedet da Tar et lite forbehold da, det kan jo hende formen endrer seg drastisk i løpet av de neste timene, og da drar jeg selvsagt og trener. Har endelig fått bestilt meg linser, har egentlig gått litt for lenge med dem, men har glemt å bestille. Får dem forhåpentligvis i løpet av noen dager. Over jul må jeg skaffe meg briller i tillegg. Har ikke råd nå, men tror det kan være lurt å ha muligheten til å ha briller i blant. Dumt å bare ha linser på sånne dager som i dag for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 10. oktober 2008 #2184 Del Skrevet 10. oktober 2008 Isj da, kjenner meg igjen i slike fyllekuler ja. Av en eller annen merkelig grunn pleier jeg ikke å være i så veldig dårlig form dagen etterpå :klø: Ikke vet jeg hvorfor, men jeg er evig takknemlig. Kanskje det er fyllesjukguden "oh, God" som har tatt over fyllesjuken min (for de som har lest Pratchett.)? Briller er fint å ha ja, jeg bruker stort sett bare linser, men enkelte dager er det bare ekstremt deilig å ha på seg briller. Spesielt dager der jeg har kommet sent i seng uten å fjerne sminken og våknet med igjenklistrede øyne dagen etterpå. Da er det deilig å ta ut linsene (har døgnlinser) og ha på seg briller da (Og ja, stakk innom dagboka di en tur fordi jeg fant ut at jeg ikke hadde vært her før ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #2185 Del Skrevet 10. oktober 2008 Isj da, kjenner meg igjen i slike fyllekuler ja. Av en eller annen merkelig grunn pleier jeg ikke å være i så veldig dårlig form dagen etterpå :klø: Ikke vet jeg hvorfor, men jeg er evig takknemlig. Kanskje det er fyllesjukguden "oh, God" som har tatt over fyllesjuken min (for de som har lest Pratchett.)? Briller er fint å ha ja, jeg bruker stort sett bare linser, men enkelte dager er det bare ekstremt deilig å ha på seg briller. Spesielt dager der jeg har kommet sent i seng uten å fjerne sminken og våknet med igjenklistrede øyne dagen etterpå. Da er det deilig å ta ut linsene (har døgnlinser) og ha på seg briller da (Og ja, stakk innom dagboka di en tur fordi jeg fant ut at jeg ikke hadde vært her før ) Så hyggelig med besøk da Heldigvis har jeg ikke vært kvalm eller hatt vondt i hodet i dag. Det at alt kom i retur i går kveld sørget nok for det. Men så inderlig sliten, også svimmel hvis jeg bøyde meg da. Og ja, jeg har lest Pratchett :D Kom meg faktisk på trening også. Er vanvittig stolt av meg selv nå. Riktignok bare 40 min jogging, men jeg fikk nå rørt litt på meg og føler meg litt bedre nå. Hadde egentlig tenkt å lage lammekotelett til middag i dag, men det utgår tror jeg. Er så sinnsykt sliten at jeg vurderer sterkt å stikke på Mucho Mas. Ble forresten minnet på at jeg danset og sang på bordet i går... En av kollegaene mine, en selger hadde tatt bilde av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 10. oktober 2008 #2186 Del Skrevet 10. oktober 2008 Tenk på den stakkars "oh, God" nå hehe Så vanvittig flink du er som har trent i dag, jeg er skikkelig imponert over deg! Kameraer på fester med mye drikke skulle vært strengt, strengt forbudt. Lurer på om jeg ikke skal lage en ny regel som sier det Men jeg er sikker på at du var utmerket underholdning for de andre gjestene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. oktober 2008 #2187 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har også hatt en sånn opplevelse, heldigvis var jeg sammen med mannen da og han fikk meg trygt hjem. Det er skikkelig ubehaglig dagen derpå uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #2188 Del Skrevet 10. oktober 2008 Tenk på den stakkars "oh, God" nå hehe Så vanvittig flink du er som har trent i dag, jeg er skikkelig imponert over deg! Kameraer på fester med mye drikke skulle vært strengt, strengt forbudt. Lurer på om jeg ikke skal lage en ny regel som sier det Men jeg er sikker på at du var utmerket underholdning for de andre gjestene Mobil med kamera skulle vært strengt forbudt Heldigvis var jeg ikke den eneste til stede som danset på bordet, så sånn sett var det jo greit, men kollegaene mine fikk jo se meg ta av mer enn jeg noen gang har gjort før Jaja, stakkars "oh, God" Har også hatt en sånn opplevelse, heldigvis var jeg sammen med mannen da og han fikk meg trygt hjem. Det er skikkelig ubehaglig dagen derpå uansett. Veldig kjekt å ha kjæreste i sånne situasjoner ja. Vel, vel. Jeg kom meg da helskinnet hjem. Av en eller annen grunn gjør jeg alltid det.... Ellers stakk jeg på Mucho mas i dag. Glemte jo det at det er superbusy der på fredagskveldene. Måtte vente en stund på bord. Maten der er ok den, ikke så alt for dyr heller med tanke på de gigantiske porsjonene. Jeg åt opp ca halvparten av maten min, og da var jeg METT!! Stakk innom 7-eleven på vei hjem, tenkte jeg skulle kjøpe Ben&Jerry's, men de hadde ingen smaker inne som fristet akkurat nå, så endte opp med frozen yoghurt i stedet. Den frozen yoghurt-isen de har der er helt nydelig den også, så det var ikke noe dårlig bytte. Har nettopp kost meg med litt is. Får trene det vekk i morgen Har også fått 3 Heath Ledger-filmer. Skal nok kose meg i morgen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 10. oktober 2008 #2189 Del Skrevet 10. oktober 2008 Mmmmm, Heath Ledger. Hvilke filmer skal du se? Jeg tenkte å begynne på Six Feet Under, har ikke fulgt med på den serien, bare sett en og annen episode. Blir rolig for min del også i morgen, typen skal på fest og jeg gidder ikke. :gjeiper: -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 10. oktober 2008 #2190 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ååh, nå fikk jeg lyst til å se A knights tale... Eller Brødrene Grimm. Eller aller helst Batman: The Dark Knight, men den er jo ikke på DVD lenger. Ledger er/var dritkul! Meeen jeg får vel nøye meg med Matrix:Revolution... ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #2191 Del Skrevet 11. oktober 2008 Noe usikker på hvilken film jeg skal se. Muligens A knights tale, ellers blir det Candy eller Ned Kelly. Hvis jeg klarer å se da. Høyre øye har slått seg helt vrangt. Det var kjempehovent da jeg våknet i morgen, det har rent i hele natt og nå er det for rødt til at jeg tør å ha i linse i det. Litt slitsomt å bare se skikkelig på ett øye. Fikk ikke trent i dag heller. Får ikke gjort noe særlig fornuftig når jeg ikke ser skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 11. oktober 2008 #2192 Del Skrevet 11. oktober 2008 Huff da! Øyebetennelse? Eller kanskje du bare har fått en reaksjon etter at du plagdes med linsene på jobb. God bedring! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #2193 Del Skrevet 11. oktober 2008 Huff da! Øyebetennelse? Eller kanskje du bare har fått en reaksjon etter at du plagdes med linsene på jobb. God bedring! -misa Er nok bare irritasjon. Øyebetennelse har jeg hatt før, og da kom det også masse verk og guffe. Øynene grodde fullstendig igjen. Satser på at det bare er irritert og lar det få fred, så håper jeg det er bedre i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. oktober 2008 #2194 Del Skrevet 12. oktober 2008 Håper øyet ditt er bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #2195 Del Skrevet 12. oktober 2008 Øyet er noe bedre i dag. Det er fortsatt fryktelig rødt, men det gjør i det minste ikke vondt, og jeg fikk inn linsa så jeg fikk trent. 25 min sykkel, 15 min jogging intervaller, 45 min styrketrening bein og litt mage, 25 min jogging intervaller og 50 min spinning. Det var dagens trening kort oppsummert. Fikk sett gjennom alle h&m-klærne i dag. Alt passet, masse fine klær Ting var heller litt stort enn lite, så da er jeg fornøyd jeg. Deilig å slippe å føle seg for feit når man prøver klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. oktober 2008 #2196 Del Skrevet 12. oktober 2008 Fikk sett gjennom alle h&m-klærne i dag. Alt passet, masse fine klær Ting var heller litt stort enn lite, så da er jeg fornøyd jeg. Deilig å slippe å føle seg for feit når man prøver klær. Det er deilig det. Særlig når man kan ta på seg en bukse uten å måtte slåss for å få den på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #2197 Del Skrevet 13. oktober 2008 Øyet ser litt bedre ut i dag, men er fortsatt rødt, og litt hovent. Kjenner meg rett og slett sliten i øynene. Er nok fordi jeg har gått litt over tiden med linsene at de føles så slitne, også tror jeg det er et blodkar eller noe sånt som gjør at høyre øyet er så ille. Satser på at jeg får de nye linsene kjapt. Ellers har jeg bestemt meg for å åpne brillekonto hos synsam sånn at jeg kan få briller veldig snart. Greit å kunne nedbetale over tid uten å måtte betale noe ekstra. Blir deilig å få briller igjen faktisk. Jeg som lovet at jeg aldri mer skulle ha briller da jeg begynte med linser. Jeg har blitt så mye mobbet og følt meg så utrolig stygg med briller hele livet. Nå har det tydeligvis blitt litt mere in med briller også og det er jo heller ikke så dumt. Skal bruke god tid på å finne et par innfatninger som virkelig er meg, må satse på noe litt tøft noe Får bestille time i dag tror jeg, forhåpentligvis kan jeg få time ganske fort. Uansett har jeg vel ikke tid før tidligst mandag neste uke. Skal jo til Trondheim på jobbreise denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 13. oktober 2008 #2198 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg kan tenke meg at du blir stilig med briller! Jobbreise hørtes gøy ut, og Trondheim er jo en fin by. Blir det noe drikking da tror du?? -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. oktober 2008 #2199 Del Skrevet 13. oktober 2008 Briller ja...det er ikke mange som får se meg med briller, føler liksom at jeg får bart og reggis med en gang jeg tar de på, et kaldt gufs fra fortiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #2200 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg kan tenke meg at du blir stilig med briller! Jobbreise hørtes gøy ut, og Trondheim er jo en fin by. Blir det noe drikking da tror du?? -misa Trondheim er en fin by ja, og med tanke på at jeg skal møte kompisen min som bor der blir det nok litt festing Jobbreiser kan være greit, sånn som nå skal jeg jo bare jobbe normalt fra Trondheimskontoret, rett og slett for å få hilst på folk der oppe og gi dem en liten ekstraservice ved å bare være til stede. Meldingen min om at jeg skulle komme oppover ble tatt veldig godt i mot. De føler seg nok litt tilsidesatt i forhold til folk som sitter på kontoret her i Oslo og har oss i nærheten hele tiden. Da vi var i København forrige gang derimot var ikke jobbreise like kult. Riktignok bodde vi på et fint hotell rett ved Tivoli, men det ble ikke tid til å gjøre noe som helst. Vi jobbet stort sett fra 8 om morgenen til 11 -12 på kvelden, fra torsdag til søndag, og da hadde jeg stått opp kl 04:30 torsdag morgen for å komme meg nedover. I tillegg var det da vanlig jobbing i København på mandagen, fram til jeg måtte fly hjem rett etter jobb. Var så vanvittig sliten da jeg kom hjem... Skal en tur til Stavanger i november, det blir sikkert også fint Synes det er deilig å komme seg bort litt, bo på hotell, komme seg unna den vanlige hverdagen litt. Så lenge det ikke betyr masse overtidsjobbing og styr er det deilig å reise på jobbreise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg