Bianca Skrevet 7. oktober 2008 #2161 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei hei Har blitt noen dager siden sist jeg har fått tid til å være her inne. Skjønner du har fått intervju neste uke, spennende Har det blitt noen avklaring ang. Island-turen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #2162 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei hei Har blitt noen dager siden sist jeg har fått tid til å være her inne. Skjønner du har fått intervju neste uke, spennende Har det blitt noen avklaring ang. Island-turen? Ikke hørt noe, og når jeg har forsøkt å snakke til ham på msn har han ikke svart meg. Er ikke videre blid nå. Jeg avlyser jo ferien hvis det ikke blir noe av. Uff, håper jeg får noe svar fra ham snart... Liker ikke dette opplegget her. Veldig spennende med intervju, ja Det blir spennende å se hvordan det går og om jeg fortsatt er aktuell. Dessuten er jeg jo veldig nysgjerrig på hva de kan tilby meg og om dette faktisk er noe jeg har lyst til å satse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bianca Skrevet 7. oktober 2008 #2163 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ikke hørt noe, og når jeg har forsøkt å snakke til ham på msn har han ikke svart meg. Er ikke videre blid nå. Jeg avlyser jo ferien hvis det ikke blir noe av. Uff, håper jeg får noe svar fra ham snart... Liker ikke dette opplegget her. Veldig spennende med intervju, ja Det blir spennende å se hvordan det går og om jeg fortsatt er aktuell. Dessuten er jeg jo veldig nysgjerrig på hva de kan tilby meg og om dette faktisk er noe jeg har lyst til å satse på. Æsj, så utrolig dårlig gjort! Virkelig altså.. Kjente jeg ble litt irritert. Får håpe han har en godt unnskyldning da.. Når det kommer til den jobben, så har du i hvert fall min stemme Jeg følger med så godt jeg kan og sitter fremdeles med fingrene godt krysset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #2164 Del Skrevet 7. oktober 2008 Æsj, så utrolig dårlig gjort! Virkelig altså.. Kjente jeg ble litt irritert. Får håpe han har en godt unnskyldning da.. Når det kommer til den jobben, så har du i hvert fall min stemme Jeg følger med så godt jeg kan og sitter fremdeles med fingrene godt krysset Han er jo i Afghanistan, så det er jo ikke sikkert han har så mye tid, men likevel.... Godt å vite at folk krysser fingrene for meg Tror det blir et vanskelig valg hvis jeg får et tilbud... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 7. oktober 2008 #2165 Del Skrevet 7. oktober 2008 Dro du på det Myrens-vorspielet forresten? -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #2166 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Dro du på det Myrens-vorspielet forresten? -misa Nei, jeg hadde dårlig råd og var sliten. Satser på at de arrangerer flere, så jeg kan være med neste gang I tillegg kom pappa på besøk. Er ikke så ofte bare han og jeg har mulighet til å finne på noe, så da prioriterte jeg det langt foran et vorspiel. Endret 7. oktober 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #2167 Del Skrevet 7. oktober 2008 Inspirert av Nótt og misa, 200 ting før du dør: 1. Spandert øl på alle i puben 2. Svømt med ville delfiner 3. Klatret i et fjell 4. Kjørt en test-tur med en Ferrari 5. Vært inne i en pyramide 6. Holdt en tarantella 7. Hatt et bad med levende lys og selskap av en spesiell 8. Sagt «Jeg elsker deg» - og ment det 9. Hugget ned et tre 10. Gjort en striptease for noen... 11. Hoppet i strikk 12. Besøkt Paris 13. Sett en seanse med lyn og torden på havet 14. Vært oppe hele natten og sett soloppgangen før man legger seg 15. Sett nordlyset 16. Gått på et stort sportsarrangement 17. Gått alle trinn opp i det skjeve tårnet i Pisa 18. Dyrket og spist egne grønnsaker og urter 19. Tatt på et isfjell 20. Sovet under stjernene med himmelen som tak 21. Skiftet bleier på en baby 22. Flydd en tur i luftballong 23. Sett meteor-regn 24. Blitt full på champagne 25. Gitt mer enn du egentlig har kunnet til veldedig forhold 26. Sett på himmelen gjennom et teleskop 27. Hatt en ustyrlig latterkrampe på et verst tenkelig tidspunkt 28. Hatt matkrig 29. Veddet på en vinnerhest 30. Tatt en sykedag selv om du har vært frisk 31. Invitert en vilt fremmed ut 32. Hatt en snøballkrig 33. Kopiert rumpen din på kontorets kopimaskin 34. Skreket så høyt som overhodet mulig 35. Holdt et lam 36. Iscenesatt en favorittfantasi 37. Badet naken natterstid 38. Tatt et iskaldt bad 39. Hatt en meningsfull samtale med en tigger 40. Sett en solformørkelse 41. Kjørt berg- og dalbane 42. Scoret mål 43. Løpt et maraton 44. Danset som en gal uten å bry deg om tilskuerne 45. Fjernadopert et barn 46. Besøkt forfedrenes fødested 47. Følt deg lykkelig over livet ditt, om enn bare for en stakket stund 48. Lastet ned musikk og film 49. Besøkt alle de store norske byene 50. Elsket jobben din 51. Tatt vare på en drita person 52. Hatt nok penger til å være oppriktig tilfreds 53. Hatt fantastiske venner 54. Danset med en fremmed i et fremmed land 55. Sett ville hvaler 56. Stjålet et gateskilt 57. Backpakket i Europa 58. Reist på loffen i landet ditt 59. Fjellklatring med eksperter 60. Jugd for utenlandske myndigheter for å unnslippe bot 61. Gått midnattstur på stranden 62. Hoppet i fallskjerm 63. Besøkt Irland 64. Hatt hjertesorg lenger enn du faktisk hadde forholdet 65. Truffet noen fremmede i en restaurant og spist sammen med disse 66. Besøkt Japan 67. Løftet din egen vekt i benkpress 68. Melket en ku 69. Alfabetisert platesamlingen 70. Latt som du var en superhelt 71. Sunget karaoke 72. Holdt sengen en hel dag 73. Posert naken foran fremmede 74. Dykket 75. Hatt deg til «Let's Get It On» av Marvin Gaye 76. Kysset i regnet 77. Lekt i gjørmen 78. Lekt i regnet 79. Vært på drive-in kino 80. Gjort noe du skulle ha angret, uten å angre 81. Besøkt den kinesiske muren 82. Prøvd rafting i Sjoa 83. Kuttet ut Internet Explorer og testet ut nye browsere 84. Startet en egen business 85. Blitt forelsket uten å få ditt hjerte knust 86. Gjort unna et kurs via nettstudier 87. Gått på kunstkurs 88. Utkjempet en gentlemanskamp for en kvinnes skyld 89. Spilt playstation i mer enn 6 timer i strekk 90. Blitt gift 91. Vært med i en film 92. Gått uinvitert på fest 93. Elsket noen du ikke skulle elsket 94. Kysset noen så lidenskapelig at de ble svimle 95. Blitt skilt 96. Hatt sex på kontoret 97. Gått uten mat i 5 dager 98. Bakt kake fra bunnen av 99. Vunnet «Verst Kledde»-prisen i en konkurranse Bad taste party 100. Kjørt gondol i Venezia 101. Fått en tatovering 102. Funnet ut at teksturen i et eller annet materiale har tent deg 103. Spilt paintball 104. Vært på TV som en ekspert 105. Fått blomster helt uten grunn 106. Masturbert på et offentlig sted 107. Fått blackout etter en fest 108. Strikket en sokk 109. Opptrådd på en scene 110. Vært i Las Vegas 111. Spilt inn musikk 112. Spist hai 113. Hatt et one-night stand 114. Vært i Thailand 115. Sett Siouxsie live 116. Kjøpt et eget bo 117. Vært i en kampsone 118. Hatt et kjæledyr 119. Vokset eller barbert bort uønsket hår 120. Vært på cruiceskip 121. Snakket mer enn ett språk flytende 122. Vært i slosskamp for å forsvare noen 123. Skrevet ut ugyldige sjekker 124. Opptrådd i «Rocky Horror Show» 125. Lest - og forstått - din kredittrapport 126. Oppdratt barn 127. Kjøpt favorittleketøyet fra barndommen, og lekt med det igjen 128. Fulgt ditt favorittband eller artist på turné 129. Gitt navn til din egen stjernehimmel 130. Vært på eksotisk sykkeltur i et fremmed land 131. Funnet ut noe ekstraordinært om slekten 132. Sittet i en park og grillet og drukket vin med dine aller beste venner og følt at livet neppe kan bli bedre 133. Flyttet til en ny by og startet helt på nytt 134. Omskolert deg og startet med det du egentlig ville gjøre 135. Danset naken hjemme i stuen. Med din kjære. 136. Sunget høyt i bilen og ikke stoppet selv om fremmede har observert deg 137. Farget håret 138. Nektet å putte silikon i kroppen 139. Nettopp: Levd uten mobil i én måned! 140. Hatt artikler eller leserinnlegg på trykk i landets største blad eller avis 141. Sett Kongen i det virkelige liv 142. Jobbet som jordbærplukker 143. Styrt et fly 144. Sydd noen sting på kroppen 145. Knust noens hjerte 146. Vært vitne til et dyrs fødsel 147. Blitt sparket fra jobben 148. Vunnet penger i et TV-show 149. Brukket et ben eller forstuet noe 150. Vært på jakt 151. Vært på fotosafari i Afrika 152. Kjørt motorsykkel 153. Invitert dine foreldre på en flott middag 154. Piercet ører eller nese 155. Skutt med luftgevær 156. Sanket blåskjell 157. Ridd på hest 158. Operert 159. Hatt sex på et tog 160. Vært på reiselivsmesse 161. Haiket fra en by til en annen 162. Sovet deg gjennom en hel flytur 163. Vært våken i 24 timer 164. Vært på elgsafari i Norge 165. Besøkt alle kontinentene 166. Spist snegler 167. Spist kengurukjøtt 168. Blitt forelsket i en annen del av verden 169. Vært donor 170. Spist sushi 171. Blitt avbildet i en avis 172. Hatt to sunne langvarige forhold i livet 173. Endret noens tankesett på grunn av noe du brenner for 174. Fått noen sparket for usømmelig oppførsel 175. Gått tilbake til skolebenken 176. Stått på vannski 177. Byttet navn 178. Tatt på en kakerlakk 179. Spist stekte grønne tomater 180. Lest «100 års ensomhet» 181. Spart på en av skolebøkene og lest den på nytt 182. Spist i en restaurant og tatt med deg bestikk og krydderbøsser hjem fordi du trengte det 183. … og blitt utestengt fra samme restaurant fordi de fant ut hvem som stjal bestikket deres 184. Lært deg en kunstart 185. Flådd en høne 186. Bedt om unnskyldning 187. Droppet skolegjenforeningene 188. Kommunisert med en som ikke prater ditt språk 189. Blitt valgt til en offentlig gjerning 190. Gått ned ti kilo 191. Tenkt for deg selv at du lever ut din drøm 192. Lakket en bil 193. Snekret ditt eget møbel 194. Solgt et av dine kunstverk til en vilt fremmed 195. Leid sykkel i Amsterdam 196: Kunne dialogen i din favoritfilm utenat 197: Vært dj 198: Funnet navnet ditt på veggen på din favorittbar 199: Blitt dumpet via telefonen 200: Blitt arrestert for mild overtredelse av loven Det er fortsatt igjen en del ja :gjeiper: Nå er jeg ikke sikker på om jeg har planer om å få gjennomført alt heller da. Tror jeg fint kan holde meg unna å bli arrestert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #2168 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det ble veldig variert trening i dag. Prøvde meg først på spinning i en 15-20 minutters tid før jeg fant ut at jeg hadde alt for vondt i rompa til å klare å fullføre. Sneik meg ut, fikk 15 min mageøvelser før jeg gikk på step energy time...Trodde jeg, men instruktøren var syk så i stedet ble det vanlig step og ikke på langt nær like høyt intensitetsnivå. Dermed slang jeg meg med på aerobicen etterpå også. Begge timene hadde en kondisjonsdel på ca 40 min og deretter en styrkedel på ca 15 min. I morgen skal jeg prøve å komme meg av gårde på spinning kl halv sju igjen, ettersom jeg skal på Oktoberfest med en av leverandørene våre i morgen ettermiddag. Dermed blir det ikke noen ekstremtime spinning, men øl og typisk oktoberfestmat i stedet. Nå er det enda ei av de ansatte på Myrens som har begynt å kommentere all treninga mi. Jeg er jo der så og si hver eneste dag, med noen få unntak. Jeg har også begynt på runde 2 på 25 på 90. Vi får nemlig lov å bare skrive opp navnet på nytt og fortsette. Da med større mulighet for å bli trukket ut til premie. Bare litt kjipt at jeg ikke rekker 75 ganger.... Dumme bronkitten, dumme ferie hvis den blir noe av, og dumme jobbreiser Er vel strengt tatt den dumme bronkitten som var det avgjørende da, og som jeg ikke er så fornøyd med. Både ferien hvis den blir noe av, og jobbreisene blir nok hovedsaklig et utrolig deilig avbrekk i hverdagen. Italieneren på jobb driver meg til vanvidd i blant. Han er temperamentsfull så det holder selvfølgelig, men blir rasende når jeg viser samme temperament tilbake. Jeg skal love at jeg også kan tenne på alle pluggene og jeg finner meg ikke i å bli skjelt ut, at han står og maser rett inn i øret mitt, for ikke å snakke om at jeg skal ha meg frabedt at han kommer opp bak meg og halveis masserer skuldrene mine. Jeg takler ikke at folk jeg ikke har noe nært forhold til meg tar på meg, klemmer meg osv. uten at jeg har noen kontroll over det. I går var jeg veldig tydelig da jeg trakk meg unna og feide vekk hendene hans. Han har ingenting med å gjøre sånt. Han er en mannlig kollega og selv om han ikke eier noen intimsone så må han pent bare lære at andre har det og at blant annet jeg føler det utrolig ubehagelig når han gjør sånn. Jeg gir blanke i om han tar det ille opp, det er hans problem ikke mitt. Italieneren glemmer som regel ganske fort også, han farer opp når jeg svarer ham med samme mynt, men 10 min etterpå er han like blid. Bare én gang har jeg klart å tirre ham opp så til de grader, men da fikk jeg full støtte fra de rundt om at han hadde gått laaaangt over streken for hva man kan utsette folk som hjelper deg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 8. oktober 2008 #2169 Del Skrevet 8. oktober 2008 Oi, det var litt av en fyr. Jeg kan heller ikke fordra at folk kommer innenfor min intimsone (og som vi isolerte nordmenn vi er, er den på 2 meter ), uavhengig av land og kultur vedkommende kommer fra. Synes også at det er bra du svarer han med samme mynt, kanskje han lærer etter hvert. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. oktober 2008 #2170 Del Skrevet 8. oktober 2008 Synes det er helt greit at du tar igjen, jeg. Kan ikke fordra at folk jeg ikke kjenner skal egle seg innpå meg. Blir ganske avvisende da. Snart kan jeg også komme i gang med litt trening også. Men jeg kommer ikke opp mot din iver, det er jeg sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #2171 Del Skrevet 9. oktober 2008 Oi, det var litt av en fyr. Jeg kan heller ikke fordra at folk kommer innenfor min intimsone (og som vi isolerte nordmenn vi er, er den på 2 meter ), uavhengig av land og kultur vedkommende kommer fra. Synes også at det er bra du svarer han med samme mynt, kanskje han lærer etter hvert. -misa Jeg tror ikke han lærer Verken når det gjelder intimsoner (alle andre her på jobb virker som de synes det er kjempehyggelig å klemme i øst og vest, og så er han jo så sjarmerende :gjeiper: Han er litt maskot tror jeg, og alle bare unnskylder ham med at han er jo italiensk. Selv kan jeg ikke fordra verken temperamentet hans (jeg finner meg ganske enkelt ikke i den typen behandling), eller at han tar på meg. Det er én kollega jeg tåler at tar på meg, og han er klar over at jeg har en helt annen intimsone enn ham selv, og han vet at jeg ikke er spesielt glad i klemmer i øst og vest, så han tar hensyn og spør om det er greit. Synes det er helt greit at du tar igjen, jeg. Kan ikke fordra at folk jeg ikke kjenner skal egle seg innpå meg. Blir ganske avvisende da. Snart kan jeg også komme i gang med litt trening også. Men jeg kommer ikke opp mot din iver, det er jeg sikker på. Jeg tar igjen ja, nå er det riktignok første gang jeg har reagert så voldsomt som jeg gjorde nå. Jeg bare fikk fullstendig hetta når han kom opp bak meg uten at jeg var oppmerksom på det og tok på meg. Jeg måtte ta meg sammen for ikke å reagere sterkere enn jeg gjorde. Tror han ble litt satt ut da jeg reagerte sånn. Så bra at du snart kan komme i gang med treninga igjen Det er deilig å få rørt litt på seg i blant. Nå er nok den største motivasjonsfaktoren min det at jeg ikke liker å sitte aleine hjemme. Dermed blir det ekstra lange økter på treningssenteret. Det ble ingen treningsøkt i morges. Jeg bråvåknet kl 4 (rart hvordan jeg konsekvent gjør det når jeg setter klokka til å ringe kl 5) og trodde ikke jeg skulle sovne igjen, lå og døste fram til kl 5 og da orket jeg ikke tanken på å stå opp. Stilte alarmen på nytt og sov som en stein fram til kl 6. Var fortsatt for trøtt til å stå opp så snoozet i 20 min. Kroppen er blytung, så tror ikke jeg har vondt av en treningsfri dag, men har dårlig samvittighet i forhold til at jeg vet det blir både alkohol og usunn mat i dag. Jaja, jeg tar det vel igjen de neste 3 dagene. Ellers blir det knallhard trening de 3 første dagene neste uke. Er bare nødt til å ta i skikkelig, ettersom jeg ikke vet hva jeg får til av trening fra torsdag til søndag. Jeg kan trene gratis på 3T i Trondheim, og det ligger et like ved hotellet, så trening blir det, men timeplanen passer dårlig i forhold til mine ønsker og vaner og jeg har jo ikke sett treningsstudioet så jeg vet ikke hva de har av utstyr. Uansett blir det noe trening, og det er deilig Setter stor pris på ordninga sentrene som er med i Norges Treningssenterforbund har med at man kan trene gratis på sentre som ligger over 50 km fra ditt vanlige treningssenter. Dermed kan jeg trene gratis både når jeg er hos moren min og på jobbreiser. *host* Føler meg som den treningsnarkomane personen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 9. oktober 2008 #2172 Del Skrevet 9. oktober 2008 50+ treninger av 90 er jo uansett bra da, spesielt siden du har vært indisponert en del av tida. Hva er premien i konkurransen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #2173 Del Skrevet 9. oktober 2008 50+ treninger av 90 er jo uansett bra da, spesielt siden du har vært indisponert en del av tida. Hva er premien i konkurransen? Blant annet gratis trening i ett år, dvdspiller, gps, gavekort på treningstøy o.l. Jeg satser selvsagt på å vinne gratis trening i ett år Det hadde i alle fall vært veldig kjekt siden jeg begynner nytt sted med muay thai og brasiliansk jiu jitsu (forhåpentligvis) etter jul. Kjekt å slippe 2 avgifter, selv om det absolutt er verdt det. ----------------------- Fikk melding fra posten om at pakka mi fra H&M endelig er kommet. Den har jo bare blitt utsatt 5 ganger eller noe sånt :gjeiper: Det hjalp å sende klagemail til kundesenteret. Det var visst noe med at hvis man gikk inn og sjekket så ble den utsatt, men herregud da, hva har man den funksjonen for hvis man ikke skal kunne gå inn og se om varene er sendt eller ikke? Sikkert en eller annen bug :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 9. oktober 2008 #2174 Del Skrevet 9. oktober 2008 Gratis trening i ett år høres ikke helt ueffent ut Jeg håper jeg får fortsette her, evt at jeg får meldt meg opp som student, sånn at jeg får billig trening etter jul også. Frister ikke så veldig å betale mange hundre i måneden akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. oktober 2008 #2175 Del Skrevet 10. oktober 2008 God morgen. Hvordan var middagen i går??? Håper du får en fin fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #2176 Del Skrevet 10. oktober 2008 *skjelve* Jeg skal aldri, aldri, aldri drikke så mye igjen... Å si at jeg aldri skal drikke igjen, punktum! er jo ingen vits, det vet alle at jeg ikke holder likevel. Vi trodde alle først at 3 halvlitere med øl var alt vi ville få gratis, ettersom man bare fikk 2 bonger (vi fikk alle en øl hver når vi kom inn i salen der vi skulle være), men neida. Fram til et eller annet tidspunkt var det fri flyt av øl og vin, og jeg fikk en gedigen bunke bonger av ei av serveringsjentene da jeg var på do, rett og slett fordi det omtrent ikke var jenter på festen, så hun syntes hun måtte sørge for at de få som var der hadde det bra i det minste. Hun jobbet i firmaet som holdt festen altså, men hadde fått "jobben" som serveringsdame for kvelden. Hun var riktig søt i kostymet sitt Maten var ok den, suppe med svinekjøtt i til forrett, skinkesteik med pølser, potet og surkål til hovedrett og en eller annen eplesak? til dessert. Koste meg masse en stund etter maten, traff på flere kjente som jeg slo av en prat med, men på et eller annet tidspunkt slo tydeligvis alkoholen inn for fullt. Jeg husker bare bruddstykker av siste delen av kvelden. Jeg husker jeg satt utenfor og bare skalv, om det var før eller etter at jeg spydde veit jeg ikke. Hadde en vag fornemmelse da jeg våknet i morges om at jeg spydde, men kunne ikke huske det sikkert. Tok en titt på støvlettene mine i morges og da forsvant all tvil. Gudene veit hvordan jeg skal få de reine igjen. Husker folk spurte meg om det gikk bra, og om jeg kanskje skulle komme meg hjem, påstod selv at det gikk bra, men det gjorde det jo overhodet ikke. Var enig i at det var på tide å komme meg hjem da. Så tror jeg kanskje jeg tok trikken? Må ha sovnet på den eller noe sånt, for da jeg sjanglet meg av trikken ante jeg ikke hvor jeg var. Har fortsatt ikke peiling på hvor jeg endte opp, men det var langt hjemmefra i alle fall. Fikk heldigvis tak i en drosje da, og halvsov gjennom hele drosjeturen. Våknet opp i nærheten av hjemme og følte en enorm trang til å spy. Gjorde det ikke, men fikk beskjed av drosjesjåføren om at det kanskje var like greit om jeg gikk siste 200 metrene hjem sånn at jeg fikk frisk luft og ikke spydde i drosjen hans. Formen i dag er litt ymse. Er dønn sliten og totalt dehydrert, kan ikke bøye meg uten at jeg blir kjempesvimmel, men ellers er den ikke så voldsomt ille. Bare forferdelig skremt etter i går. Det var veldig mange som spurte meg om det gikk bra med meg, så jeg må jo ha vært totalt uttafor, og at jeg kom meg hjem i god behold er et under. Jeg var overhodet ikke i stand til å ta vare på meg selv. Det som er mest skremmende er kanskje at jeg drakk faktisk ikke så sinnsykt mye heller.... Uansett skal jeg være mye mer forsiktig framover. Vil ikke ha en sånn opplevelse igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. oktober 2008 #2177 Del Skrevet 10. oktober 2008 Been there, done that Ikke noe morro å bli så full at man ikke kan ta vare på seg selv. Utrolig ålreit å våkne dagen derpå liksom. God bedring iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #2178 Del Skrevet 10. oktober 2008 Been there, done that Ikke noe morro å bli så full at man ikke kan ta vare på seg selv. Utrolig ålreit å våkne dagen derpå liksom. God bedring iallefall Jeg ser visst helt for jævlig ut i dag også, koselig med kollegaer som er dønn ærlige Jaja, han mener det ikke slemt da. Er ikke moro å bli så full nei. Har ikke lyst til at det skal skje meg noe så klart, tror nok jeg blir litt mer forsiktig en stund framover nå. Må innrømme at festing ikke akkurat er det som frister mest den nærmeste tida. Veit det blir litt festing når jeg skal til Trondheim, har ikke lyst lenger, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 10. oktober 2008 #2179 Del Skrevet 10. oktober 2008 Sier det samme som Ansjoni; der har vi vært alle sammen! Sist gang jeg havnet på sånn fyll, drakk jeg ikke på 8 mnd. Det var utrolig skremmende å innse at man var så full at man ikke kunne gjøre rede for seg selv. Alt mulig fælt kunne skjedd.... Nå er jeg veldig forsiktig med alkohol! Håper fyllesyken går fort over vennen. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #2180 Del Skrevet 10. oktober 2008 Takk jenter Snille er dere, jeg fortjener egentlig ikke sympati, det vet jeg jo Det er fullt og helt min egen skyld dette her. Urk, tok meg en tur på do og oppdaget at jeg hadde gnidd sminken utover, jeg har problemer med linsene i dag, så har tatt meg mye rundt øynene. Kjempelekkert! Lurer på om jeg skal stå over treninga i dag, er så hinsides sliten. Sliter med å holde meg våken her jeg sitter. Tror jeg trenger en cola Det kan hjelpe både på magen og hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg