Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Æsj for en kjip situasjon! Skjønnet godt at du ikke vil virke desperat, men når du har gledet deg så mye så er det utrolig surt om du må bli hjemme! Jeg hadde nok blitt ganske så forbanna selv.

Med mindre du finner en billigbillett til Irland ;) ;)

Du får oppdatere oss på dette her altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på jobb kl 7 i morges. Skal på trening rett etter jobb, også kommer faren min en tur innom. Han skal gjøre noen ærend for moren min etter at han har kjørt henne til flyplassen. Det blir nok ingen fest med treningssenteret i dag. Bankkontoen tåler ikke en fest, i tillegg til at jeg er trøtt og sliten og føler mest for å slappe av i dag. Det er viktigere å spise brunsj med Ansjoni på søndag, og gå ut og spise med venninne T på onsdag, enn å drikke i kveld. Får nok en mulighet seinere også til å gå et sånt vorspiel, men det kan jo hende jeg går glipp av drømmeprinsen :fnise:

Åh! Nå ble jeg glad i hjertet mitt :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Nå ble jeg glad i hjertet mitt :strix:

Selvsagt er du mye viktigere enn en fuktig kveld på byen, det skulle da bare mangle :klem: Du er nå søt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så ergelig det der var da! Krysser fingrene for at de begge bare har et tilfelle av udugelig hjelpeløst mannfolk, og at kompisen finner noe og at din kompis skjerper seg. Makan, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så ergelig det der var da! Krysser fingrene for at de begge bare har et tilfelle av udugelig hjelpeløst mannfolk, og at kompisen finner noe og at din kompis skjerper seg. Makan, altså.

Jeg fortalte jo hvor de skulle gå for å finne det da, og hvordan de skulle gjøre det. Dersom de da ikke klarer det kommer jeg til å gi klar beskjed om at det virker mer som om det ikke virker så fristende å ha meg med likevel, så da gjør jeg noe annet. Litt furten må det være lov å være ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte jo hvor de skulle gå for å finne det da, og hvordan de skulle gjøre det. Dersom de da ikke klarer det kommer jeg til å gi klar beskjed om at det virker mer som om det ikke virker så fristende å ha meg med likevel, så da gjør jeg noe annet. Litt furten må det være lov å være ;)

Huffda, for en kjiping! Skjønner deg godt jeg. Men så kan enkelte være håpløst hjelpesløse, og trenger noen til å holde dem i hånden til enhver tid. Håper at det ordner seg!

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffda, for en kjiping! Skjønner deg godt jeg. Men så kan enkelte være håpløst hjelpesløse, og trenger noen til å holde dem i hånden til enhver tid. Håper at det ordner seg!

-misa

Hvis de ikke klarer det etter beskrivelse fra meg så er det jo tydelig at det er mindre viktig å ha meg med. Får jeg ikke være med hiver jeg meg rundt og drar til Edinburgh i stedet. Blir bare litt oppgitt fordi i slike tilfeller er det faktisk gutter/mannfolk som er de mest hjelpesløse. Ordner det seg så kommer han som ikke klarte å finne dette selv til å få høre det så det holder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det endelig tid til å sette seg ned. Gårsdagens treningsøkt bestod av 10 min jogging, 20 min styrketrening og steptime. Er litt støl i dag, uvant med salgolv og step. Følte veldig med en av de som var med på timen i går, hun hadde virkelig problemer med å følge med, til tross for at det var en basictime. Heldigvis var instruktøren veldig søt, og roste deltageren etterpå, det er tydelig at de ønsker at folk skal føle seg vel, og fortsette å være med på saltimer, til tross for problemer med å følge med.

I dag bestod treningsøkta av 25 min intervaller på tredemølle og 55 min spinningtime med den gale instruktøren fra tirsdagstimene. Han er utrolig flink, en smule sprø, og spiller en del kul musikk. Dessverre må han begrense den svarte musikken litt ettersom enkelte har en tendens til å forsvinne når han drar den fram.

Ellers har jeg vært ute og spist med pappa i dag. Var en tur på Horgans i Hegdehaugsveien. Slett ikke dum mat. Begge spiste grillspyd med indrefilet og kylling, paprika og løk, servert med potetbåter, wokgrønnsaker og løkringer. Absolutt godkjent middag. Tror det er et sted jeg godt kan spise igjen også. Typisk amerikansk bar/restaurantmat, men ikke nødvendigvis alt for usunt. Koselig å være ute med pappa. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horgans har jeg aldri vært på, men har gått forbi mange ganger. Ettersom du sier det er bra, bør det sjekkes ut :Nikke: Koselig å spise ute med foreldre, så bra du har hatt det fint :)

den stepdama kunne lett ha vært meg, tror jeg :fnise:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horgans har jeg aldri vært på, men har gått forbi mange ganger. Ettersom du sier det er bra, bør det sjekkes ut :Nikke: Koselig å spise ute med foreldre, så bra du har hatt det fint :)

den stepdama kunne lett ha vært meg, tror jeg :fnise:

Jeg er sikkert ekstremt slem, men hun visste tydeligvis ikke forskjellen på venstre og høyre, og at når instruktøren sier du skal putte høyre fot på steppen så er det ikke venstre. Men for all del, hun hadde sin egen lille steptime for seg selv, og hun prøvde. Det skal hun ha. Følte veldig med henne og synes hun var kjempetøff som fullførte timen til tross for store problemer med å følge med. Vet ikke om jeg hadde vært like tøff.

Hyggelig å spise ute med pappa :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at hvis jeg gang skal prøve step noen vil jeg være helt håpløs i begynnelsen. Jeg er dog supersta, og hadde aldri gitt meg før jeg hadde fullført. Det hadde vært et nederlag for meg.

Og nei, jeg kan ikke forskjell på høyre og venstre, jeg må tenke meg om for hva som er hva... Noen av oss er bare sånn, vi blander. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med dagens treningsøkt. 25 min sykkel, 20 min intervaller oppvarming tredemølle, 45 min styrke rygg, bryst, skuldre og armer, 15 min intervaller AT og 30 min intervaller tredemølle. Relativt slitsom økt, men tid til å slappe av har jeg ikke akkurat nå.

To do-list:

- Handle

- Sette på vask

- Legge vekk rene klær som jeg la sammen i morges

- Vaske opp

- Henge opp tøy

- Lage middag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert ekstremt slem, men hun visste tydeligvis ikke forskjellen på venstre og høyre, og at når instruktøren sier du skal putte høyre fot på steppen så er det ikke venstre. Men for all del, hun hadde sin egen lille steptime for seg selv, og hun prøvde. Det skal hun ha. Følte veldig med henne og synes hun var kjempetøff som fullførte timen til tross for store problemer med å følge med. Vet ikke om jeg hadde vært like tøff.

Haha, DET hørtes ut som noe jeg kunne ha gjort ;) Å huske forskjellen på venstre og høyre på et brøkdel av et sekund har aldri vært min sterkeste side.. Jeg er en av de som faktisk må tenke først :fnise:

Hvordan går det med Island-turen? Har du hørt fra kameraten din, eller har du allerede bestemt deg for å dra til Irland istedet? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, DET hørtes ut som noe jeg kunne ha gjort ;) Å huske forskjellen på venstre og høyre på et brøkdel av et sekund har aldri vært min sterkeste side.. Jeg er en av de som faktisk må tenke først :fnise:

Hvordan går det med Island-turen? Har du hørt fra kameraten din, eller har du allerede bestemt deg for å dra til Irland istedet? :lur:

Tja, nå har jeg ikke hatt noen store planer om noen Irlandtur uansett da, Skottland derimot... ;)

Har ikke hørt noe mer, og jeg kommer ikke til å gjøre noe annet før jeg hører fra ham igjen. Regner med at han fikk litt å tenke på. Får bare se hva som skjer og ta det derfra. Blir selvsagt ganske grinete dersom jeg ikke kommer til Island, men da blir det ferie og penger til overs slik at jeg kan dra til Skottland i stedet, og det er jo ikke dumt det heller. Da ville jeg i det minste få muligheten til å få utløp for visse frustrasjoner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare sånn for å presisere, jeg har ikke akkurat vært noen racer på aerobictimer og steptimer selv. Jeg er temmelig håpløs når det gjelder koordinasjon, og jeg finnes ikke grasiøs. Jeg har også sett mange andre som heller ikke klarer å følge med, bare synes hun var beintøff som gjennomførte timen. Det er det jeg liker med basictimene her, det er ingen som gjør at du føler at du ikke har noe der å gjøre, og instruktørene tar seg litt ekstra av deg dersom du virkelig er håpløs. Jeg har opplevd tidligere at instruktørene omtrent får deg til å gå, selv på en basictime...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode instruktører er en fin ting. Han vi har på Dance it!-timene er kjempeentusiastisk og sprudlende og får folk til å føle seg skikkelig vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så håpløs jeg er, selvfølgelig var det Skottland :tongue:

Jaa, det hadde vel ikke vært dumt å få ut litt frustrasjon ;) Men håper jo også at det blir noe ut av Islandturen da, du har jo gledet deg så mye. Uansett så høres dette ut som en vinn-vinn situasjon for meg ;)

Endret av Bianca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så håpløs jeg er, selvfølgelig var det Skottland :tongue:

Jaa, det hadde vel ikke vært dumt å få ut litt frustrasjon ;) Men håper jo også at det blir noe ut av Islandturen da, du har jo gledet deg så mye. Uansett så høres dette ut som en vinn-vinn situasjon for meg ;)

Selvsagt håper jeg også det blir noe av Islandsturen. Det er det jeg har mest lyst til :Nikke: Men dersom det ikke skulle bli noe av likevel, så får jeg satse på det nest beste ;) Har ikke hørt noe mer om Islandsturen, noe jeg faktisk synes er litt dårlig. Vel, gidder ikke tenke på det nuh, skal legge meg sånn at jeg kan lese en stund før jeg skal sove.

I morgen er det tidlig opp for å rekke å trene før jeg treffer Ansjoni til brunsj. Etter brunsj har jeg planer om ny treningsrunde, få med meg spinning kl 14 :Nikke: Det høres sikkert litt kronglete ut å stikke dit 2 ganger, men tidlig på dagen skal jeg trene styrke, det er så kjedelig å nærmest måtte stå i kø for å få trent, dermed er det mye bedre å få det unna tidlig på morgenen når det ikke er så mange andre der.

Ellers ser uka som kommer bra ut. Tirsdag er det seminar, Steve Ballmer kommer, så det kan bli spennende (for de som ikke kjenner ham er han CEO i Microsoft). Onsdag skal jeg spise thaimat med ei venninne :hoppe: Det er ikke så ofte vi treffes, dermed er det ekstra koselig å skulle ut og spise. Men nuh er det senga og en god bok som kaller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...