Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Gratulerer med vektnedgang! 1,7 kilo på 2 uker er vel akkurat i tråd med de anbefalinger som gis, er det ikke 0,5-1 kilo i uka som er det optimale? :klø: Uansett supermorsomt å nå de målene man setter seg :)

Har ikke vekt her, men prøvde for morro skyld et par gamle olabukser hin dagen. De var fremdeles litt trange, men ikke så trange som før, så treningen har gitt resultater. Det er bare så motiverende til å fortsette videre! Skremmende å si det, men begynner å like trening :ler:

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:duskedame: gratulerer med nedgang! så gøy! det har du søren meg fortjent også altså :jepp:

det tar nok litt tid før jeg ser det helt store kiloraset, men jeg håper at det vil komme! merker jeg har lyst å drøye turen på vekten, sånn at det har gått ned mye når jeg først går oppå der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vektnedgang! 1,7 kilo på 2 uker er vel akkurat i tråd med de anbefalinger som gis, er det ikke 0,5-1 kilo i uka som er det optimale? :klø: Uansett supermorsomt å nå de målene man setter seg :)

Har ikke vekt her, men prøvde for morro skyld et par gamle olabukser hin dagen. De var fremdeles litt trange, men ikke så trange som før, så treningen har gitt resultater. Det er bare så motiverende til å fortsette videre! Skremmende å si det, men begynner å like trening :ler:

:duskedame:

Takk for det :) Ligger innenfor grensen for det anbefalte ja. Stemmer at 0,5 - 1 kg er det optimale. Veldig godt å se framgang, hvis ikke spørs det vel om jeg ikke hadde blitt litt demotivert :)

Gøy når man kan se resultater, det er mer motiverende når man ser at treninga gir resultater. Bra vi begynner å bli flere som er glad i trening ;)

:duskedame: gratulerer med nedgang! så gøy! det har du søren meg fortjent også altså :jepp:

det tar nok litt tid før jeg ser det helt store kiloraset, men jeg håper at det vil komme! merker jeg har lyst å drøye turen på vekten, sånn at det har gått ned mye når jeg først går oppå der :fnise:

Takk for det :) Føler det er fortjent ja. Du får sikkert se resultater du også når du bestemmer deg for å gå på vekta :) Skjønner at du har lyst til å vente litt med å gå på vekta, men ofte kan det være lurt å sjekke jevnlig likevel, for å se at du er på riktig spor. Uansett, må du ha lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yey, 100 sider!!! Gratulerer med både det ene og det andre! Vektnedgang er jo like herrlig hver gang og den jobbsamtalen hørtes da spennende ut! Hva skjer der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey, 100 sider!!! Gratulerer med både det ene og det andre! Vektnedgang er jo like herrlig hver gang og den jobbsamtalen hørtes da spennende ut! Hva skjer der?

Takk for det :) Jeg sendte inn cv-en min til headhunteren i dag, så da hører jeg vel fra ham om 1-2 uker tenker jeg.

--------------

Ellers er jeg litt ekstra glad i mat om dagen. Norske, fargerike grønnsaker vel og merke ;) Råkost av rødbet, gulrot og nepe er favoritttilbehør til mat om dagen. I dag surret jeg hvitløk, frisk ingefær, gulrot, mais, bønnespirer og sukkererter, surret dem litt i appelsinjuice, stekte kyllingfilet og kokte ris, også hadde jeg råkosten til. Blir så glad av fargene, også smaker det så godt :) Blir i godt humør av det. Det gjør jo heller ingenting at det er supersunt og at man faktisk kan spise ganske mye av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rå rødbeter noe i likhet med den syltede varianten?

Ikke i det hele tatt :) Jeg kan ikke fordra syltede rødbeter, men rå synes jeg er kjempegodt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i det hele tatt :) Jeg kan ikke fordra syltede rødbeter, men rå synes jeg er kjempegodt.

Ikke jeg heller, er faktisk nesten litt redd dem ;)

Søndag klokka 12 er en hot date :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller, er faktisk nesten litt redd dem ;)

Søndag klokka 12 er en hot date :tommelsmil:

Rå rødbeter smaker hmm...litt sånn søtaktig som veldig mange rotgrønnsaker gjør og med en svak jordsmak, uten at det blir ekkelt. Så har den jo en utrolig lekker farge som virkelig frisker opp mat :Nikke: Liker du gulrot, kålrot og neper burde du også like rå rødbeter :)

Yess!! Jeg skal på date :hoppe: eh, ja. Anyway, gleder meg til søndag kl 12 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rå rødbeter smaker hmm...litt sånn søtaktig som veldig mange rotgrønnsaker gjør og med en svak jordsmak, uten at det blir ekkelt. Så har den jo en utrolig lekker farge som virkelig frisker opp mat :Nikke: Liker du gulrot, kålrot og neper burde du også like rå rødbeter :)

Så morsomt.

Masse lykke til. Keep us posted ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt.

Masse lykke til. Keep us posted ;D

Bare så synd hun er forlovet :fnise: Og selvsagt at jeg foretrekker det annet kjønn ;)

Ferdig med dagens treningsøkt. 25 min sykkel, 35 min intervaller AT, 25 min intervaller tredemølle.

I morgen skal jeg jobbe hjemmefra, eller...jeg skal ta kurs over nettet hjemmefra. Dermed blir det enklere å komme seg av gårde på trening på morgenen, bare å sykle til senteret, ta spinningtimen også sykle tilbake igjen. Slippe å dra med seg treningsbag og stresse med å dusje osv. på senteret før jeg må på jobb. Nå kan jeg starte når jeg vil, og bruke så lang tid jeg trenger. Elsker å jobbe hjemmefra. :Nikke:

Det blir en tøff dag treningsmessig i morgen. 2 økter med spinning, 2 x sykling til/fra senteret. I tillegg skal jeg prøve å få jogget litt før 2. økta med spinning. Det er utrolig deilig å få trent så mye som jeg får gjort nå. Riktignok prioriterer jeg trening foran nesten alt annet, så jeg er jo ikke akkurat verdens mest sosiale for tida, og sjansen for å møte noen er vel lik 0. Men jeg skal i det minste på vorspielet til treningssenteret på fredag da. Ikke verst bare det. Samtidig synes jeg det er deilig å kunne prioritere sånn, jeg liker å kun ta hensyn til meg, jeg liker å kunne prioritere det som får meg til å føle meg best. Har jo også lyst til å ta meg best mulig ut som gamer babe på Island :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner entusiasmen over å få gå på date med meg altså :Nikke:

Bare så synd hun er forlovet :fnise: Og selvsagt at jeg foretrekker det annet kjønn ;)

Men entusiastisk bør du kanskje ikke være, vil jo ikke gi deg noen falske forhåpninger

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ferdig med dagens første treningsøkt. 25 min sykkel og 55 min spinning. Det føles som galskap når jeg står opp kl 05:30 for å trene. Det er fortsatt mørkt når jeg sykler av gårde ca kl 6, og nesten ingen andre er ute. Men etter timen føles det utrolig deilig. Da føler jeg at jeg kan ha god samvittighet og det føles godt å ha begynt dagen på den måten. Det blir riktignok ikke mange ukene til jeg holder på med 2 økter på en dag. Skal prøve å få med meg noen uker i oktober også, men det blir først og fremst de dagene jeg ikke kan trene på ettermiddagen at jeg kommer til å bruke morgentreninga. Nå er det bare denne uka og neste igjen som jeg har klare planer, deretter får vi se hva jeg orker. Det blir noen dager hvor jeg ikke får trent på ettermiddagen pga. arrangementer i forbindelse med jobb. Da må jeg jo bare av gårde på morgenen, for jeg kan ikke gå en hel dag uten trening.

Jeg har forresten nesten tatt igjen de som lå foran meg i konkurransen. Ikke at jeg tror det er noe poeng å gå over 25 merker (må nesten høre litt med dem om akkurat det ;)), men konkurransemenneske i meg liker ikke at noen gjør det bedre enn meg ;)

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...