Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjemmekveld med Die Hard på pc-en og skravling med Andy H på msn. Han er søt, og står i fare for å sjarmere meg i senk ;) Er egentlig ikke veldig interessert i det, han er ikke smart nok og han er alt for ung aka ikke min type. Jeg vet jeg stiller høye krav, men hvorfor nøye seg med mindre enn hva man føler er riktig bare fordi man finner en som liker en tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått summa meg til å se Die Hard-filmene ennå jeg, men må nok gjøre det snart, for i følge en kompis er de SYKT bra. :ler:

Har derimot sittet og sett en haug med gamle Friends-episoder :)

Håper du har hatt en fin helg! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt oppmerksomheten, selvtilliten vokser endel hakk på det. :)

Bare pass på sånn at det ikke blir sånn at den ene legger mer i det enn den andre, for da blir det straks verre og mer komplisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått summa meg til å se Die Hard-filmene ennå jeg, men må nok gjøre det snart, for i følge en kompis er de SYKT bra. :ler:

Det spørs jo om du liker action eller ikke det da :) Jeg elsker actionfilmer, og synes de er veldig morsomme. Har alle 4 på dvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt oppmerksomheten, selvtilliten vokser endel hakk på det. :)

Bare pass på sånn at det ikke blir sånn at den ene legger mer i det enn den andre, for da blir det straks verre og mer komplisert.

I know...og det begynner å bli komplisert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmekveld med Die Hard på pc-en og skravling med Andy H på msn. Han er søt, og står i fare for å sjarmere meg i senk ;) Er egentlig ikke veldig interessert i det, han er ikke smart nok og han er alt for ung aka ikke min type. Jeg vet jeg stiller høye krav, men hvorfor nøye seg med mindre enn hva man føler er riktig bare fordi man finner en som liker en tilbake?

Åh, kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Har akkurat de samme tankene om "min", men klarer ikke gjøre slutt på det allikevel. Og siden man blir så sjarmert så ender det opp med at man snakker om når man skal treffes igjen etc., og plutselig føler man at man har lovet bort mye mer enn man kan eller vil holde :klaske:

Har du klart å si noe, eller hinte noe til han enda? Altså om at du ikke er så veldig interessert allikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Har akkurat de samme tankene om "min", men klarer ikke gjøre slutt på det allikevel. Og siden man blir så sjarmert så ender det opp med at man snakker om når man skal treffes igjen etc., og plutselig føler man at man har lovet bort mye mer enn man kan eller vil holde :klaske:

Har du klart å si noe, eller hinte noe til han enda? Altså om at du ikke er så veldig interessert allikevel?

Nei, jeg klarer ikke :) Rett og slett fordi han er så utrolig søt og når vi snakker blir jeg totalt oppslukt. Så tenker jeg litt at jeg kjenner ham jo ikke så godt, og at jeg heller bør bare ta ting som de kommer. Jeg treffer ham jo ikke før tidligst i desember likevel. Lurer også litt på om jeg bør slutte å tenke fornuftig og bare la følelsene bestemme ;) Han er langt i fra dum, og han er omtrent like glad i å lese som meg, noe som er et kjempepluss. Han bare er ikke så smart som jeg skulle ønske han kunne være, også er han litt ung til å ha de samme framtidsplanene og ambisjonene som meg. Riktignok var jeg veldig ambisiøs på hans alder, men jeg har jo funnet ut at ytterst få er som meg ;)

Dermed nyter jeg bare oppmerksomheten, flørtingen og komplimentene enn så lenge. Han får meg til å smile og le, og det er ikke verst bare det egentlig. Vel, det er bare å ta det som det kommer og slutte å tenke. Mye bedre :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje det bare er å slappe av, ta det med ro og nyte det. Skal prøve å adoptere den holdningen jeg også :) Det er jo ikke noe som er herligere enn å vite at man er dypt savnet av den man er så sjarmert av (selv om man ikke er 100% interessert selv).

Ønsker deg en strålende søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme etter en herlig tur oppe ved Sognsvann sammen med misa og lunacia. Første gangen jeg traff misa i dag, det var veldig koselig :) Vi var ute i 3 timer, deilig med masse frisk luft etter å ha vært stuck i leiligheten i en uke. Er sliten da, men det er jo ikke så rart etter å ha vært i ro i en uke. Likevel frister det mer enn noen gang å prøve seg på en treningsøkt i morgen. Med mindre formen er helt på trynet i morgen skal jeg forsøke i det minste, så får jeg heller avbryte hvis jeg merker at det ikek går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i dag! Hadde det kjempetrivelig. Ble det noe særlig bær på deg? Nå skal vi ut og spise sushi, nammenam! ;)

-misa

Ble ikke noe særlig nei, 2 skjeer til "dessert" kanskje :) Men deilig å bare være ute, også hadde jeg jo trivelig selskap da :Nikke: Kos deg med sushi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Die Hard filmene er kjempebra :) Har ikke fått sett den siste enda, men må vel kjøpe den også snart. Skal ha den på Blu-ray. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen i dag er sånn passe, selv om det var fryktelig fristende å bli under dyna i morges. Er ordentlig tett i nesa, og hoster fortsatt opp slim, men allmenntilstanden er bedre, så derfor skal jeg forsøke å trene litt i dag. Er drittlei av å sitte inne, og følte meg mye bedre etter turen i går. Forhåpentligvis tar ikke treninga i dag fullstendig knekken på meg slik at jeg blir liggende igjen, men ettersom jeg har vært feberfri siden tirsdag, og generelt føler meg pigg bortsett fra hosten og snufsinga tar jeg sjansen.

Fikk melding fra søsteren min i går hvor hun lurte på hvordan det stod til, og om jeg kommer i bursdagen til niesen min. Hun nevnte det at det var mye prat på tante Maije om dagen og at niesen min gledet seg voldsomt til jeg skulle komme. Det er jo koselig å høre :hjerter_rundt: Jeg må innrømme at jeg er veldig svak for niesen min til tider. Hun er et lite sjarmtroll, men jeg kan bli grundig lei av henne også, og de gangene jeg har passet henne over lenger tid er det veldig greit å levere henne tilbake. Det er også veldig greit å passe henne sammen med moren min, slik at moren min kan ta henne når jeg får fnatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Storesøster her og, eldstebror er 11, midterste er 6 og yngste er 2, så tror det blir maaaange år til jeg får tantebarn gitt...

Men er filletante til ei nydelig lita ei da ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha tantebarn... :rødme:

Men, men, sånn er det når man er storesøster.

Storesøster her og, eldstebror er 11, midterste er 6 og yngste er 2, så tror det blir maaaange år til jeg får tantebarn gitt...

Men er filletante til ei nydelig lita ei da ^^

Jeg er yngst med søsken som er 5 og 8 år eldre enn meg. Riktignok er dama til brodern yngre enn meg, men hun er en helt annen type ;) Veldig greit med tantebarn ettersom jeg da kan levere dem fra meg når jeg er lei. Høres sikkert litt kynisk ut, men jeg er generelt ikke spesielt glad i barn, selv om de selvfølgelig er individer de også. Men det blir noe helt spesielt når man kommer så nær dem som man gjør med tantebarn, og det er veldig koselig å ha tatt over rollen som yndlingstante. Tidligere var det brodern og dama hans som var mest populære, men nå har hun sett meg veldig mye, og jeg har tatt meg ekstra av henne, så nå blir hun helt i 100 når hun ser meg. Koselig at hun tenker på meg også når jeg ikke er til stede.

Nevøen min har jeg naturlig nok ikke så voldsomt nært forhold til enda, han er jo bare 4 måneder, men som fadder vil det være naturlig å følge ham tett i oppveksten, så regner med at jeg får et nært forhold til ham også etterhvert. Så er jo også min svigerinne veldig opptatt av familie, og vil nok forvente at jeg stiller opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...