Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Med alternative miljøet tenkte jeg på godt/synth/industri-miljøet. Sondre sin visjon er å mikse electroclash med industri.

Kidz on Fuzz

Gleder meg til de skal spille live igjen på Halloween i Oslo ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man burde helt klart kunne si hva man vil i egen dagbok :)

Mint-fersken-kombinasjonen hørtes noe så helt grusomt ut at man kan lure på hvem som finner på sånt. Særlig med tanke på at hensikten vel er å få det til å smake mindre ille...

Håper du blir fort frisk :)

Snart helg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med alternative miljøet tenkte jeg på godt/synth/industri-miljøet. Sondre sin visjon er å mikse electroclash med industri.

Kidz on Fuzz

Gleder meg til de skal spille live igjen på Halloween i Oslo ^^

Tja, det som kanskje ødela mest for meg med den musikken der var vokalen som jeg fant litt irriterende og...tja av mangel på bedre måter å beskrive det på ren nok. Jeg foretrekker en "penere" vokal, eller vokal mer ala vokalisten i In Flames.

Man burde helt klart kunne si hva man vil i egen dagbok :)

Mint-fersken-kombinasjonen hørtes noe så helt grusomt ut at man kan lure på hvem som finner på sånt. Særlig med tanke på at hensikten vel er å få det til å smake mindre ille...

Håper du blir fort frisk :)

Snart helg! :hoppe:

Vel, det er jo ikke alle som synes det smaker så ille :) For meg er medisin som smaker av mint/peppermynte/menthol forferdelig, ettersom jeg aldri har likt disse smakene, og fersken er kun godt når det er ekte, ingen stor fan av kunstig fersken. Regner med at jeg blir frisk innen helga er over. Det skal bli så utrolig deilig med helg. Kunne slappe helt av, sove og konsentrere meg om å bli frisk. Koble av fra jobb, jeg er helt nødt til å klare det, for det blir travelt framover.

Først og fremst skal jeg gjennom minst 3 kurs før året er omme, det blir en del omveltninger i bedriften framover i tillegg til innføring av nye applikasjoner som jeg må få skikkelig innføring i. Jeg skal reise til to av de norske utekontorene, og jeg skal på nesten en uke ferie til Island i november. Vurderer å reise til Edinburgh, men vet ikke om det er dårlig gjort å ta ut siste feriedagen min + de 3 avspaseringsdagene jeg har så tett oppi Islandsferien og avslutningen på året...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige du som får reise på masse kurs!

-misa

Vet ikke om det blir så masse reising da ;) De fleste er nok i Oslo, men greit å komme seg unna jobb litt. Det er nå engang sånn at det er tvingende nødvendig å sende oss på kurs for at vi i det hele tatt skal kunne gjøre jobben vår, men ja, jeg er heldig som får kurs. Det gjør jo at jeg stadig lærer noe nytt, får nye impulser og kan påta meg nye utfordringer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det som kanskje ødela mest for meg med den musikken der var vokalen som jeg fant litt irriterende og...tja av mangel på bedre måter å beskrive det på ren nok. Jeg foretrekker en "penere" vokal, eller vokal mer ala vokalisten i In Flames.

Vokalen der er ikke noe bra, han synger på en annen måte nå som høres myyye bedre ut... Men de har ikke fått spilt inn nytt, ingen penger til studio. Han synger ikke rent og pent, på ingen måte, men slik han synger nå er det ikke så "slitsomt"...

Om du ikke har noen andre planer på Halloween hadde det vært kult om du tok en tur ned på SubScene :) Muuuulig at Dresden Dolls spiller også :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vokalen der er ikke noe bra, han synger på en annen måte nå som høres myyye bedre ut... Men de har ikke fått spilt inn nytt, ingen penger til studio. Han synger ikke rent og pent, på ingen måte, men slik han synger nå er det ikke så "slitsomt"...

Om du ikke har noen andre planer på Halloween hadde det vært kult om du tok en tur ned på SubScene :) Muuuulig at Dresden Dolls spiller også :danse:

Vi får se :) Slett ikke umulig at jeg tar meg en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring og god helg!

Jepp, du er heldig som får dra på kurs, inn- eller utenbys. Det er de ganske flinke med på jobben min også, og samme hvor glad vi er i jobben vår er det digg å komme seg vekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er groupie på deltid jeg da, siden kjæresten min er jo med i band som gjør det ganske bra så langt innenfor det alternative miljøet :fnise: Tror nok ingen av dere liker den musikken da... :sjenert:

Tja, jeg liker masse alternativ musikk, jeg. :jepp: Masse goth, f. eks. Har sett CrüxShadows live et par ganger, de er veldig bra, og definitivt innen synth/goth-genren. :)

Når er Halloweenfesten, da?

Dresden Dolls! :hoppe: Jeg digger Dresden Dolls!

Uff, jeg er ikke noe venn med MySpace, altså. :sukk: Men, jeg likte musikken til bandet til darlingen din, men ikke vokalen nei. For min del trenger ikke vokal nødvendigvis være rent og pent, bare det høres bra/kult ut til musikken og ikke brøler for mye. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Children of the Night arrangerer rusfri halloween-arrangement på SubScene 31 oktober :) Er ikke 100% at Dresden Dolls kommer, men krysser fingrene!

Skal si ifra når de fåt lagt ut nyinnspillingene jeg ;D Helst burde de fått tatt opp vokalen live, for det er da han synger best...

Cruxshadows er sinnsykt kult, var og så de i kr.sand for to år siden, dritkult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hilser på jeg!

Du er med på treff 19 september? :jepp:

Hei, hei, så koselig da :)

Jada, er det :) Har vært med på flere treff, men det ble litt langt å reise fra Algarvekysten til Oslo for å være med på augusttreffet ;) Tenkte masse på dere den kvelden treffet var da, og syntes det var kjipt å ikke være der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står du på lista inne på trefftråden?

Vel, med mindre du har laget en ny liste uten meg, så gjør jeg det. :gjeiper: Det hadde bare vært å stikke innom tråden og lese litt ;)

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen i dag er heller elendig. Har hostet en del, riktignok ikke så ille som før jeg fikk hostemedisin, men klart mer enn i går. Føler meg hakket mindre trøtt, men er tung i hodet, og dønn sliten. Vurderer likevel å gå meg en tur seinere i dag. Føler jeg trenger å bevege meg litt og få litt frisk luft. Noen som har lyst på en rolig gåtur i ettermiddag? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Okei. :) Får besøk av bestekompisen.... Ellers skulle jeg blitt med. :jepp:

Er litt treg med å komme meg på jobb om dagen, fordi jeg er syk. Da prioriterer jeg å sove litt lenger på morgenen, dermed kommer jeg seinere på jobb og må jobbe lenger. Normalt er jeg jo på jobb kl 8 og kan stikke igjen kl 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...