*Enigma* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #1701 Del Skrevet 2. september 2008 Fortsatt syk, fortsatt knapt med søvn. Har nesten ikke sovet i natt heller, selv om jeg fikk døset av mer i natt enn tidligere. Mest fordi jeg stablet opp både med dyne og 3 puter, slik at jeg nesten satt i senga og sov. Sitter på jobb og sliter med å holde meg våken, vet at jeg skal jobbe i 4 timer, også i kveld, fra 20 - 24. Har ikke lyst, men trenger pengene, og jeg føler ikke jeg kan si nei nå, ettersom jeg sa det var greit i går. Dette er planlagt vedlikehold, og det er mange måneder siden vi hadde det sist pga. sommerferie, så det trengs virkelig. Vi har jo også varslet det på intranett, så å si nei nå er uaktuelt. Får bare bite tenna sammen. Har gått tilbake til mud-en min nå. Fikk vite at alle spillere har blitt slettet, og dermed måtte starte på nytt, og det gjorde først at jeg tenkte at nå skal jeg i alle fall ikke tilbake. Men etter å ha tenkt litt fant jeg ut at det kanskje ikke var så dumt. Alle de forandringene jeg ikke likte ved spillet og som i det siste hadde fått meg til å holde meg langt unna er jo nå borte, jeg kjenner jo spillet ut og inn, så å komme meg opp på et brukbart nivå igjen er ikke så vanskelig. Godt mulig jeg blir skikkelig hekta igjen. Ser ut til at jeg får tilbake mud-hubby-en min også Man kan nemlig gifte seg med en annen spiller på mud-en og dermed få visse fordeler. Fyren er søt nok han, vi var gift i lange tider da jeg spilte aktivt, før han fikk seg kjæreste som også begynte å spille og jeg ble lei alt det barnslige tullet deres og skilte meg slik at de kunne gifte seg. Drama, drama! :gjeiper: Nå er det en mulighet for at alt blir som det engang var igjen, det hadde vært fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. september 2008 #1702 Del Skrevet 2. september 2008 Dessuten så er vi vel ikke interessert i å sponse den norske stat mer enn nødvendig, er vil vel? Tja, jeg tenker som så at pengene går tilbake til meg uansett... Det er skattepenger o. l. som betaler lønna mi (og lønna di også, forresten), som gjorde at jeg ikke måtte betale ett øre da jeg var innlagt på sykehus etter ulykka, som betaler fysioterapien min, som gjør at jeg bare må betale egenandel hos legen, osv. osv. osv. Hurra for velferdsstat! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #1703 Del Skrevet 2. september 2008 Tja, jeg tenker som så at pengene går tilbake til meg uansett... Det er skattepenger o. l. som betaler lønna mi (og lønna di også, forresten), som gjorde at jeg ikke måtte betale ett øre da jeg var innlagt på sykehus etter ulykka, som betaler fysioterapien min, som gjør at jeg bare må betale egenandel hos legen, osv. osv. osv. Hurra for velferdsstat! :-D Den diskusjonen der tar dere et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. september 2008 #1704 Del Skrevet 2. september 2008 Har ikke tenkt å diskutere det videre, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #1705 Del Skrevet 2. september 2008 Har ikke tenkt å diskutere det videre, jeg. Nei, men jeg har ikke tenkt å la verken du eller Ansjoni dra den der noe lenger. Jeg sa i stad at vi skulle legge det her dødt, det inkluderte den kommentaren hennes. Den siste kommentaren der var i grunnen også unødvendig. Lunta mi er ca |-| så lang i dag etter 4. døgnet nesten uten søvn, så nå legger vi det helt dødt! Ingen flere kommentarer som går på de innleggene der overhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 2. september 2008 #1706 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg kan sikkert ta kveldsvakta di jeg Enigma? Tror du ikke det hadde gått bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #1707 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Jeg kan sikkert ta kveldsvakta di jeg Enigma? Tror du ikke det hadde gått bra? Hehehe, det hadde sikkert gått utrolig bra Sånn dersom du har god greie på nettverk og servere vel og merke Det er godt betalt da Endret 2. september 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 2. september 2008 #1708 Del Skrevet 2. september 2008 Ehm... Kan ikke så mye om det, men jeg kan nok sjarmere alle mannfolka så de tror jeg er kjempesmart ;D Lærte på film igår at hvis man tar på seg et par briller med tjukk svart ramme, så ser man dritsmart ut, og alle tror på det du sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #1709 Del Skrevet 2. september 2008 Ehm... Kan ikke så mye om det, men jeg kan nok sjarmere alle mannfolka så de tror jeg er kjempesmart ;D Lærte på film igår at hvis man tar på seg et par briller med tjukk svart ramme, så ser man dritsmart ut, og alle tror på det du sier. Jeg tror det skal bittelitt mer til for å overbevise de folka her som faktisk veit hva de driver med om at du kan noe som helst hvis du ikke kan det Dessuten hjelper det fint lite å kunne snakke for seg, med mindre du faktisk kan gjøre det praktiske. Vi skal oppgradere og restarte servere og teste nettverket osv. i dag, så med mindre du er flink praktisk tror jeg vi bør overlate det til noen andre :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 2. september 2008 #1710 Del Skrevet 2. september 2008 Å, pokker. Jaja, jeg får benke meg foran TV-en med GRey's anatomy istedet jeg da ;P Forresten, anbefaler virkelig den filmen jeg så igår, St. Trinians. Kjempemorsom britisk film litt utenom det vanlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #1711 Del Skrevet 2. september 2008 Å, pokker. Jaja, jeg får benke meg foran TV-en med GRey's anatomy istedet jeg da ;P Forresten, anbefaler virkelig den filmen jeg så igår, St. Trinians. Kjempemorsom britisk film litt utenom det vanlige Oh, liker britiske filmer Hva handler den om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 2. september 2008 #1712 Del Skrevet 2. september 2008 http://www.imdb.com/title/tt0964587/ En jenteskole gone bad, skolen er det reine anarki og skolebestyerrinnen og lærerne stortrives med det. Og så komemr Colin Firth som er utdannignsminister og vil stenge de ned, samtidig som de trues med å bli erklært konkurs av banken. Elevene kommer opp med en plan for å redde økonomien; stjele bildet "Pike med perleøredobb" fra The national gallery Det høres skikkelig teit ut, men jeg elsket den. Kjempekul! Dama til Marylin Manson (Lily Cole) er med blant annet, som kjempesøt nerdejente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #1713 Del Skrevet 2. september 2008 http://www.imdb.com/title/tt0964587/ En jenteskole gone bad, skolen er det reine anarki og skolebestyerrinnen og lærerne stortrives med det. Og så komemr Colin Firth som er utdannignsminister og vil stenge de ned, samtidig som de trues med å bli erklært konkurs av banken. Elevene kommer opp med en plan for å redde økonomien; stjele bildet "Pike med perleøredobb" fra The national gallery Det høres skikkelig teit ut, men jeg elsket den. Kjempekul! Dama til Marylin Manson (Lily Cole) er med blant annet, som kjempesøt nerdejente. Høres genialt ut, også er jo alltid Colin Firth verdt å glane på da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 2. september 2008 #1714 Del Skrevet 2. september 2008 *SNUFS* Jeg melder meg inn i samme klubb... Ligger utslått på sofaen med hodepine og vondt i alle muskler. Men det er ikke så rart jeg er støl, gikk unna 8 km på under to timer i dag i fjellet. Fra og med neste uke blir det trenings på Myrens (hvis jeg ikke plutselig er nordpå igjen). Formen min er ganske så bra etter de siste fjellturene, og jeg ble rent imponert over at jeg klart å bære 25 kg i fem timer! Blir det noe styrketrening på deg om dagen? Jeg skal prøve å lage meg et fast opplegg fremover. Styrke i rygg og skuldre blir viktig. Har du forslag til noen gode øvelser? -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #1715 Del Skrevet 2. september 2008 *SNUFS* Jeg melder meg inn i samme klubb... Ligger utslått på sofaen med hodepine og vondt i alle muskler. Men det er ikke så rart jeg er støl, gikk unna 8 km på under to timer i dag i fjellet. Fra og med neste uke blir det trenings på Myrens (hvis jeg ikke plutselig er nordpå igjen). Formen min er ganske så bra etter de siste fjellturene, og jeg ble rent imponert over at jeg klart å bære 25 kg i fem timer! Blir det noe styrketrening på deg om dagen? Jeg skal prøve å lage meg et fast opplegg fremover. Styrke i rygg og skuldre blir viktig. Har du forslag til noen gode øvelser? -misa Hehehe, med null søvn de siste 4 døgn, hoste som ender i at jeg brekker meg og feber blir det sabla lite trening på meg gitt :gjeiper: Det holder å gå til/fra t-banen og få en 10 - 15 minutters hostekule. Trening nok det Ellers har jeg jo også vært på ferie de siste 2 ukene, så det er en stund siden jeg trente skikkelig styrke dessverre. Men satser på å bli frisk i løpet av uka her, så kan jeg trå til igjen. Jeg holdt meg greit i form på ferien ved å jogge og ta sit ups, push ups, bruke treningsstrikk osv, men det var ikke mer enn at jeg holdt formen ok ved like og ikke gikk opp i vekt til tross for ganske heavy inntak av alkohol + en del is. Gode øvelser for rygg og skuldre ja. Jeg har trent veldig mye roing, både sittende (ikke i sånn pinglemaskin altså ) og stående, nedtrekk (alltid nedtrekk foran, både sittende oppreist og lent langt bak), skulderpress og rygghev. Det er de jeg kommer på akkurat nå i alle fall. Tror kanskje jeg har fått noe annet også i programmet mitt, kan jo sjekke hvis jeg kommer meg på trening på Myrens før neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 2. september 2008 #1716 Del Skrevet 2. september 2008 God bedring Enigma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. september 2008 #1717 Del Skrevet 3. september 2008 http://www.imdb.com/title/tt0964587/ En jenteskole gone bad, skolen er det reine anarki og skolebestyerrinnen og lærerne stortrives med det. Og så komemr Colin Firth som er utdannignsminister og vil stenge de ned, samtidig som de trues med å bli erklært konkurs av banken. Elevene kommer opp med en plan for å redde økonomien; stjele bildet "Pike med perleøredobb" fra The national gallery Det høres skikkelig teit ut, men jeg elsket den. Kjempekul! Dama til Marylin Manson (Lily Cole) er med blant annet, som kjempesøt nerdejente. Colin er MIN!!!!! Hvordan er formen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. september 2008 Forfatter #1718 Del Skrevet 3. september 2008 Colin er MIN!!!!! Hvordan er formen i dag? Den er fortsatt temmelig elendig. Vedlikeholdet i går fra 20 - 24 tok litt knekken på meg gitt, men jeg har kreket meg på jobb i dag også. Hadde et viktig møte på morgenen i dag, men nå begynner dette her virkelig å tære på kreftene mine. Hvis jeg ikke blir drastisk bedre i løpet av dagen og natta så vet jeg ikke om jeg klarer å komme meg opp i morgen. Jeg er på 5. døgnet nå med minimalt med søvn, så det sier seg selv at formen ikke akkurat er på topp. Hosten min høres absolutt ikke bra ut, noe jeg har fått mange kommentarer på, til og med fra fremmede på t-bane og trikk. Tenkte jeg skulle prøve meg på legevakten i går, men køa var alt for lang til at jeg rakk det mellom 2 jobbøkter. Vet ikke om jeg skulle forsøkt igjen etter jobb i dag, men føler meg litt kjip som måtte stikke i går. Det er uansett bedre enn enda en søvnløs natt. Men nok klaging, det hjelper meg jo ikke akkurat. Føler meg veldig usikker i forhold til sommerflørten min. Jeg hadde ikke forventet at den skulle bli såpass seriøs. Tok det nærmest for gitt at han ville slutte å tekste meg etter at jeg kom hjem, men sånn gikk det ikke. Vi skriver sms daglig, gjerne en 5 - 10 hver eneste dag. Dagen blir ikke helt den samme uten meldingene fra ham. Samtidig er jeg redd for at det fra min side egentlig bare er oppmerksomheten jeg er ute etter. Han er i utgangspunktet ikke min type, og jeg kjenner ham jo tross alt ikke så godt. Men savnet er der når jeg ikke hører noe fra ham. Spørsmålet er jo bare om det er oppmerksomheten eller ham jeg savner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. september 2008 #1719 Del Skrevet 3. september 2008 Det er lett å forelske seg i forelskelsen, og da er det også vanskelig å skille mellom de to.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. september 2008 Forfatter #1720 Del Skrevet 3. september 2008 Det er lett å forelske seg i forelskelsen, og da er det også vanskelig å skille mellom de to.. Det er akkurat det. Altså, han er en helt super fyr, akkurat det er det ingen tvil om. Jeg hadde det kjempegøy sammen med ham mens jeg var i Edinburgh, og han får meg nesten alltid til å le. Jeg bare vet ikke om det er noe mer enn som en kjempegod kompis jeg er glad i ham... Jeg tenker for mye, jeg vet. Jeg kommer jo ikke til å se ham heller før tidligst i desember. Er bare litt redd for å gi ham forhåpninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg