Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

En lørdag! ;) (Spiser ikke snop og godterier i uka lenger...)

Definitivt en lørdag ja. Sånne ting er i grunnen forbeholdt helg for meg også. Gjør bare miniunntak på sommeren sånn en sjelden gang. Nå gleder jeg meg bare til å bli frisk nok til å sette i gang å trene skikkelig igjen. Neste uke har jeg planer om å trene opptil 2 økter i løpet av en dag, ettersom det er morgenspinning både tirsdag og torsdag på senteret. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at du ikke skal trene med feber iallefall!

Jeg prøver fortvilet å finne en kontraindikasjon mot trening når det gjelder vondt i halsen, men har dessverre ikke klart å oppdrive en slik en enda, så får vel bare la det stå til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at du ikke skal trene med feber iallefall!

Jeg prøver fortvilet å finne en kontraindikasjon mot trening når det gjelder vondt i halsen, men har dessverre ikke klart å oppdrive en slik en enda, så får vel bare la det stå til ;)

Nei, trener ikke med feber. Derfor jeg må vente til jeg blir bedre :sukk: Jeg vil bli bedre NÅ! Vil ikke vente med trening :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt en lørdag ja. Sånne ting er i grunnen forbeholdt helg for meg også. Gjør bare miniunntak på sommeren sånn en sjelden gang. Nå gleder jeg meg bare til å bli frisk nok til å sette i gang å trene skikkelig igjen. Neste uke har jeg planer om å trene opptil 2 økter i løpet av en dag, ettersom det er morgenspinning både tirsdag og torsdag på senteret. :Nikke:

Jeg ar ikke orket å trene i dag. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ar ikke orket å trene i dag. :sur:

Kan ikke trene i dag jeg heller. Er ikke frisk nok enda, det er bare dumt om jeg drar på trening i dag, da risikerer jeg bare å bli enda verre. Det er sånt jeg pleier å gjøre. Så i dag får jeg heller stikke på polet og kjøpe takk-for-hjelpen-gave til mine supersnille naboer som har tatt inn posten for meg mens jeg har vært på ferie, både tidligere i sommer og nå, også får jeg vaske klær. Litt irriterende at jeg ikke fikk tak i vodkaen jeg hadde tenkt å kjøpe i tax free-shoppen. Det hadde blitt billigere. Vel, vel.

Forhåpentligvis får jeg sove i natt, sånn at jeg orker å trene i morgen. Selv om jeg har trent en del mens jeg var på ferie også, savner jeg virkelig å trene skikkelig. Det var jo alt for varmt til å orke en knallhard treningsøkt der nede, det ble bare korte joggeturer og små styrkeøkter på hotellgulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt irriterende at jeg ikke fikk tak i vodkaen jeg hadde tenkt å kjøpe i tax free-shoppen. Det hadde blitt billigere. Vel, vel.

Skulle ikke du slutte å drikke, da? ;)

Høres ut som du har hatt en fin tur. Kjedelig å bli syk i etterkant, men håper du er frisk snart! Trene kan du gjøre senere, vet du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ikke du slutte å drikke, da? ;)

Høres ut som du har hatt en fin tur. Kjedelig å bli syk i etterkant, men håper du er frisk snart! Trene kan du gjøre senere, vet du...

Hehehe, dette er til mine snille naboer som har tatt inn posten min i 4 uker i sommer :) That reminds me, jeg bør nok stikke opp til dem og få igjen postnøkkelen og posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skusla du bort tax-freen nå også? :haar:

Tax free-en var bare dårlig. De hadde ingenting av det jeg ville ha der. Jeg drikker ikke noe særlig sprit, og da ser jeg heller ikke vitsen med å kjøpe det kun for å bruke opp kvota mi. De hadde ingen vin jeg egentlig kunne tenke meg heller, kunne kjøpt portvin, men da jeg var på flyplassen i Faro var jeg jo så dårlig og sliten at jeg orket ikke gå i parfymestanken, og den i ankomsten på Gardermoen er rimelig elendig på portvin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem Enigma! Nå er jeg oppdatert! Litt av en bragd bare det, med tanke på farta på KG i dag. Artig å lese om turen din, bortsett fra hjemreisen virker det som om du har hatt det relativt fantastisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan jeg med glede og stolthet i hjertet trygt si at jeg er blodharry :hoppe:

Saken er at jeg gidder ikke bruke penger jeg egentlig burde bruke på andre ting (som for eksempel en nydelig liten gave til min lille favorittniese) for å kjøpe sprit jeg aldri kommer til å drikke ;) Helt greit å være blodharry, hadde jeg hatt mer penger og de hadde hatt det jeg lette etter så hadde jeg helt klart fyllt opp kvota mi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem Enigma! Nå er jeg oppdatert! Litt av en bragd bare det, med tanke på farta på KG i dag. Artig å lese om turen din, bortsett fra hjemreisen virker det som om du har hatt det relativt fantastisk?

Imponerende! :)

Turen har vært helt fantastisk :Nikke: Jeg vurderer sterkt å dra tilbake til neste år. Egentlig er jeg litt motstander av å dra samme sted 2 år på rad, sånn bortsett fra til Edinburgh da, men jeg ble ikke helt ferdig med Praia da Rocha i år. Det er fortsatt mye jeg har lyst til å se der, og livet der er så utrolig behagelig. Jeg har jo fortsatt 3 uker ferie om jeg bruker 2 uker i Praia da Rocha, så jeg har gode muligheter for å få flere fine turer neste år. Jeg får jo også en Islandstur i år, så det er ikke akkurat som at jeg kommer til å oppleve for lite i den nærmeste framtid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å på død og liv fylle opp kvota si er blodharry ;)

Enig! Jeg gidder ikke handle bare for å handle. Ser liksom ikke poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig! Jeg gidder ikke handle bare for å handle. Ser liksom ikke poenget.

Man får alltids bruk for det. Dessuten så er vi vel ikke interessert i å sponse den norske stat mer enn nødvendig, er vil vel? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får alltids bruk for det. Dessuten så er vi vel ikke interessert i å sponse den norske stat mer enn nødvendig, er vil vel? :lur:

Man får ikke alltids bruk for det når man ikke drikker sprit ;) Jeg kjøper ikke sprit for eksempel bare for å kunne spandere sprit på eventuelle gjester. Hadde jeg funnet noe jeg drikker, la oss si en skotsk single malt litt utenom det vanlige, eller en herlig portvin (noe jeg muligens kunne gjort hvis jeg hadde vært i form til det og ikke bare fått hoste. og nyseanfall av den grusomme parfymestanken i den tax-freebutikken) så hadde jeg jo også kjøpt det, hvis jeg hadde hatt penger. Men å fylle opp kvota med ting jeg ikke drikker det ser jeg ganske enkelt ikke poenget med. J

eg hadde tenkt å kjøpe vodka til mine kjære naboer i tax-free, men ettersom de ikke hadde noe annet enn absolutt og smirnoff, når jeg skulle ha Stolichnaya så kjøper jeg ikke opp kvoten min på annet dill bare for å ikke sponse den norske stat. Jeg foretrekker å vite litt mer om f.eks vin jeg kjøper, derfor synes jeg det er bedre å gå på polet hvor du kan få hjelp, eller i lokale vin- og spritbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde sikkert hatt masse herlig, billig vin i en lokal butikk i Portugal ;)

Men, det er greit det, jeg skal sitte her med all den billige taxfree vinen og spriten min og kose meg jeg :)

Det er iallefall ikke noe argument at man ikke har penger til å kjøpe taxfree, for så å gå på polet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde sikkert hatt masse herlig, billig vin i en lokal butikk i Portugal ;)

Men, det er greit det, jeg skal sitte her med all den billige taxfree vinen og spriten min og kose meg jeg :)

Det er iallefall ikke noe argument at man ikke har penger til å kjøpe taxfree, for så å gå på polet ;)

Nå har jeg allerede sagt at allerede sagt at flere ganger at jeg gikk på polet fordi de ikke hadde vodkaen jeg skulle ha i tax-freebutikken da, og dette her begynner kun å bli tåpelig for å være helt ærlig! Jeg gidder ikke mer av denne diskusjonen her nå, den har pågått alt for lenge som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...