*Enigma* Skrevet 15. august 2008 Forfatter #1601 Del Skrevet 15. august 2008 Hmm, han er litt av en sjarmør han lille sommerflørten min. Fikk søt nattamelding i går ettersom vi ikke fikk pratet på msn, og våknet til søt god morgen-melding i morges. Fikk faktisk lagt meg i rimelig tid i går, er fortsatt helt ødelagt, men fyker rundt, rusa på reisefeber Merker det etter å ha trent også, føler meg helt på topp og nærmest rusa. Ikke så rart kanskje ettersom man produserer dopamin og seratonin, og kanskje det er fordi jeg egentlig er så ekstremt sliten at det har en sånn rusende effekt på meg Uansett blir det ikke trening på meg i dag, jeg skal til frisøren og må i tillegg kjøpe inn et par ting. Trenger et par søte ballerina i sølv eller noe sånt, og da må jeg jo ha en håndveske i sølv også, også skal jeg kjøpe treningsstrikk og treningsmatte. Gudene veit åssen jeg skal få med meg alt jeg har tenkt. Jeg kunne trengt en bittelitt større koffert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. august 2008 #1602 Del Skrevet 15. august 2008 GOD TUR!!!!! (så må du ut på koffertshopping ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. august 2008 Forfatter #1603 Del Skrevet 15. august 2008 GOD TUR!!!!! (så må du ut på koffertshopping ) Takk for det, men drar ikke hjemmefra før sånn 12.30 eller noe sånt i morgen da Har ikke råd til ny koffert nå... Dessuten blir de så fort innmari svære hvis man kjøper større enn den jeg har nå. Hmm.... Kjipe greier det der. Får heller prøve å kutte ned på hva jeg tar med, kan uansett ikke ha med mer enn 20 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amorina Skrevet 15. august 2008 #1604 Del Skrevet 15. august 2008 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. august 2008 #1605 Del Skrevet 15. august 2008 God tur på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 15. august 2008 #1606 Del Skrevet 15. august 2008 Må ønske deg god tur jeg også, kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. august 2008 Forfatter #1607 Del Skrevet 15. august 2008 Da har jeg klippet meg... Frisyre: bob, helt kort i nakken også skrår den fram mot ansiktet. Beholdt mesteparten av lengden framme. Frisøren min var superfornøyd, mente jeg hadde perfekt hår, hode- og ansiktsform til denne frisyren. Det er litt uvant med såpass kort hår igjen, men i grunnen litt deilig også. Jeg kan jo i grunnen se at jeg kler det. Prøver å pakke, men det er liten plass i kofferten... Jeg har ikke noen mellomting, enten en gedigen koffert, eller en forholdsvis liten en. Veldig dårlig planlagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. august 2008 #1608 Del Skrevet 15. august 2008 Ta den digre, så har du plass til det du shopper også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. august 2008 Forfatter #1609 Del Skrevet 15. august 2008 - Rydde gangen - Rydde badet - Vaske badet - Henge opp vask - Rydde vekk rent tøy I morgen: - Pakke ferdig - Vaske opp - Ta ut søpla - Rydde stua - Betale regninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. august 2008 Forfatter #1610 Del Skrevet 15. august 2008 Ta den digre, så har du plass til det du shopper også Hehehe, den er så stor at jeg ikke klarer å bære den. Den ble kjøpt inn til da jeg skulle flytte til Skottland. Fikk til slutt plass til det jeg skulle. Men har ikke plass til å shoppe :gjeiper: Vel, vel. Vi får se hvordan det går. Har ikke mye penger å shoppe for likevel, og det er ikke akkurat shopping jeg helst foretar meg i 30 C Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. august 2008 #1611 Del Skrevet 15. august 2008 Er det ikke markeder der da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. august 2008 Forfatter #1612 Del Skrevet 15. august 2008 Er det ikke markeder der da? Da må jeg slenge meg på en av turene. Det er ingen i "byen" jeg skal til. Dessuten kjøper jeg sjelden ting på markeder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. august 2008 #1613 Del Skrevet 15. august 2008 Gleder meg til markedet i byen jeg skal til. ELSKER sånne plasser og pruting er det morsomste ved det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 15. august 2008 #1614 Del Skrevet 15. august 2008 Markeder og pruting er gøy. Billig er det også, så det er bare å kjøpe en ekstra bag der hvis du trenger det. God tur! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. august 2008 Forfatter #1615 Del Skrevet 15. august 2008 Markeder og pruting er gøy. Billig er det også, så det er bare å kjøpe en ekstra bag der hvis du trenger det. God tur! -misa For å være helt ærlig så er jeg ikke så glad i markeder. Jeg har ingen steder å ha ting, har nok med de tingene jeg har For all del, man kan få mye fint der, men selv har jeg ikke tålmodighet til det rett og slett. Denne historien synes jeg er så søt!! http://tv2nyhetene.no/snop/article2138103.ece Gleder meg veldig til å dra nå. Skulle bare ønske tiden kunne gå litt fortere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 16. august 2008 #1616 Del Skrevet 16. august 2008 Åå :rødme: Nils Olav! Så søt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. august 2008 #1617 Del Skrevet 16. august 2008 God tur! Gleder meg til å se ny sveis når du kommer hjem! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 16. august 2008 #1618 Del Skrevet 16. august 2008 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 16. august 2008 #1619 Del Skrevet 16. august 2008 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 16. august 2008 #1620 Del Skrevet 16. august 2008 God helg til deg og! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg