Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Håper vi rekker å treffes når du er her. Hadde det ikke vært så lenge siden jeg trente sist, kunne vi tatt en styrkeøkt sammen på studioet her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enigma, vil bare si at jeg håper du har en fortreffelig ferie! Leste noen av reisebrevene dine fra Skottland, hørtes ut som du hadde en fin tur :) Har selv vært der, og det er et flott land! (men sleit litt med å skjønne hva de sa, hehe).

Håper du koser deg videre og nyter friheten for alt den er verdt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier å være litt blandede følelser å komme hjem fra ferie. På den ene siden er man gjerne litt yr og glad over alle minnene man har med seg, noen ganger er man så sliten at det er deilig å få sove litt i sin egen seng, og andre ganger har man bare blitt enda mer sulten på tur. Jeg har det ofte sånn, jo mer jeg reiser, jo mer har jeg lyst å reise. Men så er det ofte deilig å se igjen alle man har savnet mens man var borte. Og noen ganger er det også godt å finne tilbake til rutinene, kollegene på jobb og spennende arbeidsoppgaver.

Håper du koser deg, uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei alle sammen! Endelig tilbake i Oslo og endelig internett igjen ;) Jeg har klart meg forbausende bra uten internett, jeg har knapt hatt tid til å savne det. Da jeg kom til moren min på onsdag kveld stod niesen min og hoppet i senga da jeg kom inn og lo og ropte på tante Maja om hverandre. Hun skulle ha klem, og det var så vidt hun ville slippe meg. Det eneste som fikk henne til å slippe var at jeg lovet jeg skulle synge for henne hvis hun bare la seg pent ned for å sove. Jeg må da legge til at med mindre jeg er full og/eller på konsert/utested så synger jeg så absolutt ikke. Vel, niesen min var fornøyd med synginga mi hun, og sovnet så søtt.

Hver eneste morgen har jeg blitt vekket av henne der hun sitter og roper vekselsvis på mojmoj og tante Maja. Hun er utrolig søt og sjarmerende og jeg har storkost meg, selv om hun til tider kan være litt vanskelig og ikke minst har hun en utrolig energi, så man blir ganske sliten av å passe henne over så lang tid.

Fredagen var svigerinnen min på besøk med nevøen min, det var veldig koselig. Har ikke pratet så mye med henne på tomannshånd før, men denne gangen gikk vi tur sammen, hun med nevøen min i barnevogn, jeg med niesen min og vi fikk skravlet masse. Utrolig hyggelig!

Lørdag var jeg på fest på Gjøvik sammen med en gjeng gamle venner, også var Ansjoni og kjæresten hennes der. Ei av venninnene mine som jeg ikke har sett på nesten 1,5 år kom, og det satte jeg utrolig stor pris på. Det var veldig godt å se henne igjen, hun er utrolig søt. Var litt redd for at Ansjoni og kjæresten hennes kunne komme til å bli litt skremt av vennene mine, ettersom de til tider kan være en smule spesielle, men det så ut til å gå veldig bra ;) De oppførte seg da også bemerkelsesverdig "normalt" :fnise:

Har fått trent bittelitt også, 3 lange gåturer med barnevogn (dæven så støl jeg var i beina etter å ha gått de turene), i tillegg til en 2 mil lang sykkeltur, fredag.

I dag var det bursdagsfeiring for moren min. Broren min og samboeren hans, med nevøen min var der, ei venninne av moren min, også faren min, niesen min og meg da. Niesen min er så god, nevøen min gråt, og hun skulle da trøste ham. Hun satt og koste og klappet på ham, og syntes fryktelig synd på ham siden han gråt. Hun er utrolig omsorgsfull på mange måter, og ville nok blitt en veldig flink storesøster. Hun er jo også veldig heldig ettersom hun har så mange som er glad i henne og gir henne masse kjærlighet. Overfor folk hun kjenner er hun da også veldig tillitsfull og gir veldig mye kjærlighet tilbake. Jeg har fått så mange klemmer disse dagene. Hun kommer bort og slår armene rundt meg og klemmer meg leeeenge, smiler og sier tante Maja kooooos :hjerter_rundt:

Ellers tenker jeg mye på Edinburghturen og menneskene jeg traff. Det har blitt mange sms de siste dagene. AH har overøst meg med søte meldinger, komplimenter og x i slutten av alle meldingene, M har vært litt mer tilbakeholden, men det har kommet noen meldinger fra den kanten også. Noe av problemet mitt er at jeg vet ikke om grunnen til at jeg savner AH er fordi jeg virkelig likte ham, eller fordi jeg liker oppmerksomheten han gir meg. Han gir meg på mange måter noe jeg har savnet lenge, også til dels i forholdene jeg har hatt. Samtidig er han ung, og han er ikke det jeg vil ha, men jeg tar meg selv i å savne ham. Når det gjelder M så vet jeg at det ikke er noe der. Han er en fin fyr på mange måter, men å se ham i fylla skremte meg ganske kraftig.

Mer enn noe annet innser jeg hvor mye jeg savner å ha en kjæreste. Jeg savner å bli tatt vare på, ha noen som vil høre om hvordan min dag har vært, jeg savner kos og kjærtegn, en som jeg kan slappe av og bare være meg selv med og som er glad i meg uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått ringt deg jeg, men vi kan jo ta det igjen neste gang. Her har det gått i ett kjør hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får finne på noe når du er tilbake i Oslo igjen!

Bare å si i fra det :) Nå er jeg riktignok litt opptatt framover, skal jo i barnedåp til helga, men hverdagene er jeg stort sett fri.

Enigma, vil bare si at jeg håper du har en fortreffelig ferie! Leste noen av reisebrevene dine fra Skottland, hørtes ut som du hadde en fin tur :) Har selv vært der, og det er et flott land! (men sleit litt med å skjønne hva de sa, hehe).

Håper du koser deg videre og nyter friheten for alt den er verdt ;)

Det er litt vanskelig å skjønne hva de sier i begynnelsen, men jeg ble vant med det etter kort tid. Når du hører det daglig tar det ikke lang tid før det går rimelig greit. Noen dialekter er jo vanskeligere enn andre også så klart. Synes aksenten deres er så sjarmerende jeg :)

Ser for meg Enigma som storkoser seg på deilig ferie.

Sommerklem

Jaa, jeg storkoste meg, også med sjarmtrollet av en niese :) Rart hvordan sånne små berører en.

Det pleier å være litt blandede følelser å komme hjem fra ferie. På den ene siden er man gjerne litt yr og glad over alle minnene man har med seg, noen ganger er man så sliten at det er deilig å få sove litt i sin egen seng, og andre ganger har man bare blitt enda mer sulten på tur. Jeg har det ofte sånn, jo mer jeg reiser, jo mer har jeg lyst å reise. Men så er det ofte deilig å se igjen alle man har savnet mens man var borte. Og noen ganger er det også godt å finne tilbake til rutinene, kollegene på jobb og spennende arbeidsoppgaver.

Håper du koser deg, uansett :)

På en måte er det godt å være tilbake, men det var litt ekstra vondt å reise hjem etter en liten sommerflørt ;) Nå synes jeg alltid det er vondt å reise fra Edinburgh, siden det for meg er "hjemme", men denne gangen var det hakket verre. Da er det greit å være tilbake på jobb og få tankene over på noe annet.

Tenker du koser deg med å passe på lille niese nå. :) Men savner å ha deg her! :jepp:

Storkoste meg, men greit å få litt fred og ro også nå ;) Det er jo ikke lenge til jeg ser henne igjen.

...og niesen koser seg med deg, tenker jeg! "Tante Maja", det er jo søtt :)

Jeg håper og tror hun koste seg. Veldig, veldig søtt når et lite sjarmtroll hyler av fryd når hun ser deg og måten hun sier navnet mitt på, gjerne etterfulgt av: kooooos :hjerter_rundt: Jentungen blir om ikke annet overøst med kjærlighet av alle rundt henne.

Du trodde vel egentlig ikke at vi kom til å bli så skremt? Har vært ute en vinternatt før :fnise:

Det var morro :hoppe:

Hehehe, neida, regnet ikke med at du ville bli så skremt ;) Meeen, enkelte av dem kan være veldig sære for å si det sånn. Jeg har hatt med venner som har vært litt skeptiske etter sånne fester faktisk :fnise:

Har ikke fått ringt deg jeg, men vi kan jo ta det igjen neste gang. Her har det gått i ett kjør hele tiden..

Tida fløy den gitt, jeg trodde jo jeg skulle få masse tid til å gjøre ting jeg, men sånne 2-åringer tar mye tid. I tillegg ble det mye besøk fra andre mens jeg var der. Vi får ta det neste gang, jeg er jo oppover med jevne mellomrom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Det hadde visst vært mye sladder om hvem som hadde hatt seg med hvem da vi var ute og røyka, så det eneste som irriterte kjærsten var at han ikke kjente til hvem det var, for det hadde vært mye bra detaljer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde visst vært mye sladder om hvem som hadde hatt seg med hvem da vi var ute og røyka, så det eneste som irriterte kjærsten var at han ikke kjente til hvem det var, for det hadde vært mye bra detaljer :ler:

Søren og! Nå har ikke jeg hatt meg med noen av dem da ;) Men jeg skulle gjerne visst om det kom fram noe jeg ikke visste fra før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Nå har det gått et døgn uten sms.... Jeg har blitt bortskjemt :fnise: Vel, vel, jeg kan få meg en ny ferieflørt i Portugal jeg, så kan han bare ha det så godt ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan sende sms til deg jeg.

Men det blir kanskje ikke det samme? :ler:

Ikke helt :ler:

Du får sende en sms sjøl da vettu!

Jenter ass :fnise:

Jammen jeg sendte sms i går, det er hans tur ;) Dessuten har jeg da ikke noe spennende å snakke om :gjeiper: Jeg vil bare ha oppmerksomheten jeg, er ikke SÅ ofte jeg får sms ala Well hello gorgeous. How is my favourite lady vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Hjelpes meg, hvem sin tur det er til å sende melding?

Jaggu glad for at jeg er ferdig med det greiene der, høres slitsomt ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...