Annie Skrevet 27. juli 2008 #1361 Del Skrevet 27. juli 2008 Det ser ut til at du har en super ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tryllestøv Skrevet 28. juli 2008 #1362 Del Skrevet 28. juli 2008 Hei Enigma, tenkte jeg skulle stikke innom deg, fine reisebrev fra Skottland, fikk lyst til å ta meg en tur dit jeg også! Kos deg videre og lykke til med date. Du får oppdatere oss med hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #1363 Del Skrevet 28. juli 2008 Del 5 I går var vi altså i zoo. Jeg ble litt skeptisk da jeg så været da jeg stod opp, det var ganske grått og overskyet, men litt utpå dagen ble været helt fantastisk. Strålende sol og varmt, slik at dagen i zoo ble veldig bra. Vi kom til og med inn gratis fordi moren til Andy S hadde fått gratisbilletter, sånt setter vi pris på Vi fikk sett pingvinparaden som var det viktigste for meg. Den foregår i nærheten av pingvinområdet og det de gjør er ganske enkelt å åpne portene for pingvinene også kan de som vil traske rundt på en oppmerket sti, og få litt ekstra frihet og bli beundret av publikum. Det er helt frivillig for pingvinene, det er ingen som lokker dem med mat, eller tvinger dem. Tradisjonen begynte ved at noen av pingvinene en gang kom seg ut av innhengningen sin og trasket rundt i zoo, til stor begeistring både fra publikum og pingvinene selv. Nå har det blitt en daglig tradisjon, som er veldig morsom å følge med på. Anbefales på det varmeste Etter zoo derimot ble dagen litt ødelagt. M og jeg stakk ut for å ta et par øl/vin, men de noen ble til veldig mange for ham, han ble alt for full, og hver gang jeg spurte om vi kunne gå fordi jeg ville spise ville han bare ha én øl til og enda en øl til, så Wannaburger var stengt innen vi kom dit. Sulten og sliten som jeg var ble jeg rimelig forbanna, særlig fordi jeg ikke akkurat var like full som ham, og fordi klokka var blitt så mange at ikke bare gikk planene om Wannaburger i vasken, men det var ikke snakk om å få dusjet før jeg skulle møte Andy H heller. M ble bare enda fullere på restauranten, så jeg syntes nesten det var pinlig innen vi gikk, ikke ville han hjem heller, han var fast bestemt på å skulle drikke enda mer. Da hadde jeg fått nok og gikk. Det verste med det hele etter min mening var at ettersom det var jeg som ble forbanna så var det jeg som endte opp med å unnskylde meg for oppførselen min, mens han bare fortsatte å være en gedigen dust. Jeg stakk ned til Opium, til tross for at jeg slett ikke var i humør, og traff på Andy H der, da ble kvelden straks litt bedre igjen. Han er utrolig søt og hyggelig, og det samme var i grunnen kompisene han var sammen med denne kvelden. Ingen kompis med en gravid kjæreste ventende hjemme som forsøkte seg på alt og alle :gjeiper: Det var i grunnen litt vanskelig å skulle si ha det til Andy i går, så vi fant ut at vi skulle spise lunsj sammen i dag i stedet. Nå sitter jeg da og venter i resepsjonen på at han skal komme og hente meg. Aner ikke hvor vi skal enda, det skulle visst være en overraskelse, jeg vet bare at det ikke er sjans i havet for å få lov å betale, så da så. Jeg har også vært på en liten shopperunde til i dag Fant enda en dressbukse, litt undertøy, en bikini og en pen cropped bukse. Ikke en slik jeg egentlig hadde lyst på, men det finner jeg tydeligvis ikke heller. Jeg har vært i alle tenkelige og utenkelige butikker for å prøve å finne den, men den er nok bare ikke i salg lenger. Planen er å få svømt litt senere i dag også, og så må jeg jo på Wannaburger i dag da, siden jeg ikke kom dit i går. Ellers tror jeg det blir en rolig kveld på hostelet i kveld siden jeg skal reise i morgen. Jeg vil ikke hjem :snufse: Jeg må definitivt reise tilbake hit i desember Litt usikker på om jeg skal spørre en venninne av meg om hun vil bli med eller ikke. Hun har aldri vært her før, men har veldig lyst. Det kunne jo være hyggelig å reise sammen med noen, samtidig så har jeg jo lyst til å treffe venner noe som gjør det litt mindre enkelt å dra med ei jente med tendenser til sosial angst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. juli 2008 #1364 Del Skrevet 28. juli 2008 Irriterende at han ble så full at dere ikke rakk spisestedet du ville på. Håper du kom deg dit i dag! Kos deg den tiden du har ijen i Edinburgh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 28. juli 2008 #1365 Del Skrevet 28. juli 2008 Det er koselig å lese reisebrevene dine Enigma. Selv sitter jeg på Tjøme og nyter tropevarmen. Uken nordpå var super, fikk til og med et par røyer på et fjellvann. Har fisket litt her også, og grillet makrell. Det er så utrolig deilig å bade når det er så varmt. Brun har jeg også blitt! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 28. juli 2008 #1366 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg pleier alltid å si siste dagen påen ferie: det er jo godt jeg gruer meg til å dra hjem, det er jo et tegn på at man har hatt det bra (nå gruer jeg meg jo til å reise hjem nesten før vi har kommet frem da men....) Kos deg siste kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. juli 2008 #1367 Del Skrevet 28. juli 2008 Kos deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #1368 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg fant meg olabukser på Top Shop, jeg finner ALDRI bukser som passer lenger, mens de satt som et skudd. Sist jeg var i london (var 17) kjøpte jeg noen bukser fra New Look, det er favorittbuksene mine og de ser fortsatt helt nye ut. Jeg har bare ikke fått brukt dem det siste året fordi de er for små Men det er ingen tvil om at det er mye, mye bedre kvalitet enn olabuksene på H&M! Topshop har så mye fint, bare litt synd at jeg ikke finner bukser som passer meg der. Passformen er totalt feil for min del New Look har god kvalitet på klærne sine ja Bravissimo kunne jeg godt tenkt meg å vært innom en gang, ser ut til at de har mye bra:) Så bra du koser deg på ferie Bravissimo er definitivt verdt et besøk. De har mye fint, og de som jobber der er veldig hyggelige og hjelpsomme. Det ser ut til at du har en super ferie!! Jaaa Superduper! Hei Enigma, tenkte jeg skulle stikke innom deg, fine reisebrev fra Skottland, fikk lyst til å ta meg en tur dit jeg også! Kos deg videre og lykke til med date. Du får oppdatere oss med hva som skjer Anbefales på det varmeste å ta en tur, og skulle du trenge tips til hva man bør gjøre er det bare å spørre Irriterende at han ble så full at dere ikke rakk spisestedet du ville på. Håper du kom deg dit i dag! Kos deg den tiden du har ijen i Edinburgh! Veldig irriterende, og hele oppførselen hans ble ganske håpløs etterhvert. Fikk melding i går kveld, da hadde han totalt blackout og var full av skrubbsår og blåmerker. Gudene vet hva han gjorde etter at jeg ble lei og stakk.... Det er koselig å lese reisebrevene dine Enigma. Selv sitter jeg på Tjøme og nyter tropevarmen. Uken nordpå var super, fikk til og med et par røyer på et fjellvann. Har fisket litt her også, og grillet makrell. Det er så utrolig deilig å bade når det er så varmt. Brun har jeg også blitt! -misa Oooh, grillet makrell er godt Kos deg videre Jeg pleier alltid å si siste dagen påen ferie: det er jo godt jeg gruer meg til å dra hjem, det er jo et tegn på at man har hatt det bra (nå gruer jeg meg jo til å reise hjem nesten før vi har kommet frem da men....) Kos deg siste kvelden Alltid et godt tegn at man ikke har lyst til å dra hjem. Det ville jo vært litt synd hvis alt man tenker på når man er på ferie er at man vil hjem igjen. Storkoste meg i går, selv om det hele ble litt trist siden jeg skulle dra. Kos deg i kveld I did! Den lunsjdaten min endte med å vare hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #1369 Del Skrevet 29. juli 2008 Del 6 Så har altså dagen kommet da jeg må reise hjem. Dagen i går ble egentlig litt rar. Jeg fikk gjort unna litt shopping før lunsjdaten min. Han tok meg med til the Tower, som er restauranten på toppen av The National Museum. Vel, man kan jo si at det var en tabbe Makan til snobbete restaurant (den var ikke slik forrige gang han var der) og vi fikk en kelner som burde hatt et kraftig tupp i ræva. Vi var tydeligvis annenrangs gjester, og han ville nok helst hatt oss vekk derfra fortest mulig. Et par av de andre kelnerne var veldig hyggelige, men han som fulgte oss opp mest ødela hele inntrykket. Jeg følte meg utrolig ukomfortabel der. Etter lunsjen gikk vi en liten rundtur inne på museet. Det var ikke sånn voldsomt spennende før vi fant the science section, der man kunne prøve ut en masse forskjellige eksperimenter, litt ala Teknisk museum, bare i mye mindre skala. Veldig morsomt, vi trasket rundt blant småungene og skulle prøve alt. Etter rundturen i museet trasket vi litt rundt, vi var innom Starbucks, hvor vi satt og skravlet i lange tider, og så stakk vi på Wannaburger for å spise. Var innom The Tron som er en helt ok pub, men ble ikke lenge fordi vi tenkte å dra på kino og se The Dark Knight. Vi kom til kinoen, men den var stengt, så da stakk vi på Walkabout, som var puben vi møttes på i stedet. Satt der og pratet til det var på tide for meg å gå til sengs. Det var i grunnen litt trist å si ha det til Andy H, han er egentlig en veldig søt og hyggelig fyr, men kanskje litt i yngste laget Da jeg stod i passkontrollen på Edinburgh airport den dagen jeg kom var det plutselig ei norsk jente som begynte å prate med meg i køen. Hun mente hun hadde sett meg før, og lurte på om jeg pleide å handle av henne på Zenzi i Studenterlunden. Joda, det gjorde jeg jo, hun forsvant etter passkontrollen, men da jeg stod opp i dag morges, hvem var det som lå i nabosengen? Joda, samme jenta. Hun hadde sovet på samme rom som meg i natt, og skulle med samme fly tilbake til Norge som jeg skulle ta i dag Men nå er det på tide å pakke sammen laptopen og begi seg mot flyplassen. Det er fortsatt en stund til flyet går, men greit å komme dit litt tidlig. Har en liten mistanke om at jeg kanskje blir nødt til å pakke om kofferten litt :gjeipe: Den var ganske tung allerede da jeg reiste nedover, og den har ikke akkurat blitt lettere mens jeg har vært her Da er det greit å ha litt ekstra tid, sånn at jeg kan pakke om litt i stedet for å betale overvekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juli 2008 #1370 Del Skrevet 29. juli 2008 God tur hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. juli 2008 #1371 Del Skrevet 29. juli 2008 kanskje vi kan dra og se the dark knight en dag, siden begge har lyst og ikke har fått sett den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #1372 Del Skrevet 29. juli 2008 kanskje vi kan dra og se the dark knight en dag, siden begge har lyst og ikke har fått sett den Jaa! Det hadde vært koselig Litt kjipt å være hjemme igjen. Det er litt ensomt å ikke ha gutteselskap Jeg har blitt litt bortskjemt de siste dagene. Savner kos..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. juli 2008 #1373 Del Skrevet 29. juli 2008 Jaa! Det hadde vært koselig Good, da blir det :popcorn: :juhu: (selv om gleden over popcornkrydderiene har avtatt noe ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 29. juli 2008 #1374 Del Skrevet 29. juli 2008 kanskje vi kan dra og se the dark knight en dag, siden begge har lyst og ikke har fått sett den Hørt den skal være veldig bra! Er det tilbake på jobb for din del nå, Enigma? Også har du ny ferie de siste to ukene i august? -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #1375 Del Skrevet 29. juli 2008 Hørt den skal være veldig bra! Er det tilbake på jobb for din del nå, Enigma? Også har du ny ferie de siste to ukene i august? -misa Skal ikke tilbake til jobb før 4. august, i morgen reiser jeg for å passe niesen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #1376 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg fikk meg en liten treningsøkt i dag, heldigvis. Litt lenge siden sist nå. Syklet til Myrens, var med på en spinningtime og syklet hjem. Ellers har jeg en del jeg må gjøre i dag. Jeg må innom polet og kjøpe vin til helga, blir sannsynligvis en liten fest da. I tillegg må jeg pakke, stikke innom bokhandelen for moren min hvis jeg rekker også må det ryddes og ordnes litt her. Det kommer jo folk for å ta ned taket og opp gulvet på tirsdag, så innen da må alle ting som står framme være flyttet ut av kjøkkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. juli 2008 #1377 Del Skrevet 30. juli 2008 Velkommen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #1378 Del Skrevet 30. juli 2008 Velkommen hjem! Takk Litt kjipt å være tilbake....., men det blir vel bra. Savner oppmerksomhet og kos Meeeen nå trenger jeg bare å sende en melding, så får jeg rimelig kjapt en tilbake, og det er vel et ganske godt tegn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 30. juli 2008 #1379 Del Skrevet 30. juli 2008 Har lest noen av reisebrevene fra Skottland. Du skriver så bra at noen og enhver kunne fått lyst til å ta seg en tur. Håper du får gjennomført planene om å dra tilbake i desember! Ellers har jeg ikke fått oppdatert meg så mye, men kan alltids lese litt mer i boka di når jeg kommer tilbake på jobb, høhø. Du får kose deg på Toten også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #1380 Del Skrevet 30. juli 2008 Fikk nettopp melding fra moren min som spurte meg om når jeg kom i kveld. Hun fortalte meg at da niesen min hadde fått beskjed om at hun skulle sove hos mormor hadde hun sagt: og tante Maja!! Gleder meg veldig til å passe henne også, hun er så utrolig søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg