*Enigma* Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #1081 Del Skrevet 2. juli 2008 AIM BÆKK! Vi har også ny 40" TV :juhu: så koselig. Ny tv er stas, ikke sant? :juhu: Nå har ikke jeg fått pakket ut min enda da...jeg må vente heeeeelt til neste uke Men jeg vet i det minste at jeg har den, også har jeg jo noe å glede meg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. juli 2008 #1082 Del Skrevet 2. juli 2008 Kan du ikke prøve å pakke den ut selv da? Om du legger den på et bord, så klarer du sikkert å få på foten. Jeg hadde ikke klart å vente.. Det er kjempestas med ny TV. Vi har i tillegg fått riks-TV, så nå har vi mange kanaler, og jeg får sett alt alle andre har snakket om i åresvis :juhu: Skjønner deg ang familien din forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #1083 Del Skrevet 2. juli 2008 Kan du ikke prøve å pakke den ut selv da? Om du legger den på et bord, så klarer du sikkert å få på foten. Jeg hadde ikke klart å vente.. Det er kjempestas med ny TV. Vi har i tillegg fått riks-TV, så nå har vi mange kanaler, og jeg får sett alt alle andre har snakket om i åresvis :juhu: Skjønner deg ang familien din forresten.. Det kan nok hende jeg hadde klart det. Jeg er jo tross alt sterk Men jeg har ikke lyst til å ta sjansen, og noe av grunnen til at det ikke blir før i neste uke er jo at jeg reiser bort selv i helga. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet. Kan jo ikke bruke en hel tv-kveld på å få søkt inn kanalene heller, tenk om jeg går glipp av en viktig realityserie eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. juli 2008 #1084 Del Skrevet 2. juli 2008 Synes ikke du er slem som har et slikt forhold til familien din. Jeg ser ikke min familie så ofte heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 2. juli 2008 #1085 Del Skrevet 2. juli 2008 Nei, det høres ut som du har et helt normalt og greit forhold til familien. Man skal jo løsrive seg såpass! Jeg bor i nærheten av foreldra mine og vi har til og med samme arbeidsgiver siden vi alle jobber i kommunen...men jeg snakker ikke om personlige ting med dem, der går grensa! Hø hø. La oss spise thai på et KG (mini) treff engang, ja, det høres glimrende ut! Er sjelden jeg spiser det, for jeg kjenner ikke mange som er begeistret for det og her i byen er det selvsagt ikke noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #1086 Del Skrevet 2. juli 2008 Hei, hei caskr Foreslår at vi spiser på Nambo thai på Frogner, nydelig mat Dagens treningsøkt: 30 min sykling fra jobb, innom Myrens, 45 min styrketrening triceps, bryst og skuldre, 10 min AT og 1 t Energy Step. Digger den timen nettopp fordi man jobber hele tida. Deilig å bli akkurat passe sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 2. juli 2008 #1087 Del Skrevet 2. juli 2008 Hei, hei caskr Foreslår at vi spiser på Nambo thai på Frogner, nydelig mat Jeg elsker thaimat. Har vært i Thailand tre ganger og lengter tilbake til de fantastiske smakene! Hvilken treff-tråd er det dere følger? Har du vært på Bambus forresten? -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #1088 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg elsker thaimat. Har vært i Thailand tre ganger og lengter tilbake til de fantastiske smakene! Hvilken treff-tråd er det dere følger? Har du vært på Bambus forresten? -misa Vi følger Oslo-tråden, hiv deg med da vel Bambus har jeg ikke vært, til tross for at jeg i over et halvt år bodde rett over gaten. Må prøve den en gang. Har du vært på både Bambus og Nambo thai? Noen formening om hvem som er best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 2. juli 2008 #1089 Del Skrevet 2. juli 2008 Vi følger Oslo-tråden, hiv deg med da vel Bambus har jeg ikke vært, til tross for at jeg i over et halvt år bodde rett over gaten. Må prøve den en gang. Har du vært på både Bambus og Nambo thai? Noen formening om hvem som er best? Takk for tips, har satt meg på listen. Jeg har ikke vært på noen av plassene dessverre. Har tidligere fått tips om thairestaurant som jeg ikke kommer på hva heter, arg! Ligger ned mot Aker Brygge tror jeg, har en tuk-tuk i taket. Tror du har nevnt den tidligere... hmmm! Ellers får Nambo Thai god kritikk; http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=1994 mens Bambus skårer litt lavere: http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=44 -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 2. juli 2008 #1090 Del Skrevet 2. juli 2008 Du får slenge deg med på KG-treff en gang, misa... måtte bare fortelle deg at foreldrene mine kom hjem fra Edinburgh i går. Visste jo at de skulle på ferie, men hey ho, jeg spurte ikke akkurat hvor. Men de hadde kost seg, de! Så nå vet du det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #1091 Del Skrevet 2. juli 2008 Takk for tips, har satt meg på listen. Jeg har ikke vært på noen av plassene dessverre. Har tidligere fått tips om thairestaurant som jeg ikke kommer på hva heter, arg! Ligger ned mot Aker Brygge tror jeg, har en tuk-tuk i taket. Tror du har nevnt den tidligere... hmmm! Ellers får Nambo Thai god kritikk; http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=1994 mens Bambus skårer litt lavere: http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=44 -misa Ja, Nambo Thai får gode kritikker og de har virkelig god mat der. Servicen er også bra. Har hørt en del bra om Bambus her på kvinneguiden, spesielt fordi de har ganske billig mat tror jeg? Du får slenge deg med på KG-treff en gang, misa... måtte bare fortelle deg at foreldrene mine kom hjem fra Edinburgh i går. Visste jo at de skulle på ferie, men hey ho, jeg spurte ikke akkurat hvor. Men de hadde kost seg, de! Så nå vet du det! Hehe, bra det da Jeg har overbevist en venninne så til de grader at hun spurte om jeg kunne ta henne med en gang Det kan jeg jo selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #1092 Del Skrevet 2. juli 2008 Der kom svaret mitt om Edinburgh/Glasgow under Reiseliv også Jeg kan skrive og skrive og skrive om hva folk bør gjøre i Edinburgh. Jeg blir så ivrig og engasjert. Det er så mye å gjøre der, så mye å se. Jeg kan gjøre alt fra å gå på museer til å feste på klubbene og barene der. Jeg kan gjøre de litt mer "barnslige" tingene som å gå på Frankenstein og se Frankenstein danse på baren og måtte lete etter doen :fnise. Et godt tips er å finne doen før man blir for full og for tissetrengt!! Jeg elsker å være med på walks/tours ala Ghost tour, tur i katakombene osv. Zoo er en fantastisk opplevelse, de har en stor pingvinkoloni der :-D Vurderer å stikke på Nathional Portrait Gallery denne gangen, bare for å mimre. Der tok P meg med på "date" da han skulle vise meg Edinburgh. Det er et maleri der, av Håkon Håkonsson som forsøker å beskytte Hebridene mot Alexander III. P var så stolt da han viste meg veggmaleriet, men ettersom Håkon var navngitt som Hagar kjente jeg ham ikke igjen. Jeg sjekket det opp i ettertid. Jeg skal gå tur til Arthur's seat, se utsikten, sitte der og drømme. Jeg skal på Opium og feste med andre likesinnede hardrock/metalfans, og jeg skal spise verdens beste hamburgere på Wannaburger. Jeg har lyst til å gå på Bar Roma og spise italiensk mat.... Kan ikke tida gå litt fortere sånn at jeg kan dra til Edinburgh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. juli 2008 #1093 Del Skrevet 3. juli 2008 Det kan nok hende jeg hadde klart det. Jeg er jo tross alt sterk Men jeg har ikke lyst til å ta sjansen, og noe av grunnen til at det ikke blir før i neste uke er jo at jeg reiser bort selv i helga. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet. Kan jo ikke bruke en hel tv-kveld på å få søkt inn kanalene heller, tenk om jeg går glipp av en viktig realityserie eller noe sånt TVen vår stillte inn kanalene selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #1094 Del Skrevet 3. juli 2008 TVen vår stillte inn kanalene selv Litt usikker på om min gjør det når jeg ikke har sånn boks. Jeg har nemlig bare kabel, ikke digital boks. Får håpe den stiller inn selv, selv om jeg er litt skeptisk til det. Den tv-en jeg har nå klarte ikke å gjøre det, men den er jo eldgammel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. juli 2008 #1095 Del Skrevet 3. juli 2008 Vår gamle gjorde heller ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #1096 Del Skrevet 3. juli 2008 Skal man kjøpe billett til REM, eller skal man ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. juli 2008 #1097 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. juli 2008 #1098 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg husker første gangen jeg var i Edinburgh, og vi var med på en ghost walk ledet av ei søt gammal kone. Utrolig kult å bevege seg under Edinburgh! Ah, fine fine byen. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #1099 Del Skrevet 4. juli 2008 Gleder meg til hyttetur i dag. Det skal bli deilig å komme opp dit igjen, tror det er 11 år siden jeg var der sist. Bare irriterer meg grenseløst at mamma er så masete. Sender meg melding om ting jeg må huske på(selvfølgelig alt for seint i forhold til at jeg skulle kunne fått det med meg i tilfelle jeg hadde glemt det) og det er i stilen husk rent skift og regntøy og...som om jeg aldri har pakka før. Hun var mindre masete da jeg var 12. I tillegg maser hun om et digitalkamera. Jeg var dum nok til å si at jeg vurderte å kjøpe et kamera jeg har anbefalt henne, og nå maser hun da om at jeg skal kjøpe kameraet, sånn at hun kan utforske det før hun bestemmer seg selv. Dream on! Jeg blir så irritert av at hun skal mase sånn om alt mulig. Ikke skjønner hun at selv om min normale arbeidstid er fra 8 til 16 så betyr ikke det at den er det i praksis. Hun får samme svaret hver gang hun maser om ikke de kan komme og besøke meg på en hverdag også stikke innom farmor etter jobb osv, jeg vet ikke om jeg kan gå kl 16. Nå som sjefen min er borte er arbeidstiden min enda mer uforutsigar, men det går bare ikke inn. Hun oppfører seg også som om jeg er 12 og ikke klarer å tenke selv, det er et evig mas i forhold til hva jeg må ha med meg, (hadde hun enda mast om tannbørsten, det er det eneste jeg har glemt ofte, men det er jo fordi det som regel er det siste som må puttes nedi), og at jeg må huske på ditt og huske på datt. Jeg trenger ikke barnepike! Når det er sagt skal det bli deilig å komme på hytta igjen. Det er fantastisk der oppe, særlig når det er så fint vær som nå. Det eneste er at det er fryktelig primitivt, ikke strøm og ikke innlagt vann. Også selvsagt det at jeg skal dit med foreldrene mine, som jeg for lengst har fått en overdose av. Moren min nekter meg å dra opp dit aleine med mindre jeg har vært med noen som vet hvordan man slår på gassen osv. Tror det har vært et desperat forsøk på å få meg med sammen med dem, ettersom jeg har nektet å være med moren min på hytta siden jeg var 12 eller noe sånt. Etter det var jeg kun på hytta sammen med faren min. Å tilbringe tid på så liten plass sammen med moren min etter at jeg ble tenåring ville ikke fungert. Vi hadde sannsynligvis tatt livet av hverandre. Nå gjenstår det bare å forsøke å overbevise moren min om at det ikke passer at de kommer på mandag, så skal jeg være fornøyd. Det gjør strengt tatt ikke det i forhold til jobb, så det er ikke løgn engang, men problemet er å få moren min til å skjønne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. juli 2008 #1100 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg tror mødre ikke helt skjønner det der at man blir voksen og legger egne planer. Mamma vil at vi skal finne på noe sammen i ferien. Joda, jeg kommer til å dra oppover, men det blir kun for et par dager. Det holder, synes jeg. Gjøvik er ikke akkurat noe spennende sted, og jeg kjenner ingen andre enn mamma der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg