*Enigma* Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #1001 Del Skrevet 26. juni 2008 DAH !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. juni 2008 #1002 Del Skrevet 26. juni 2008 Ikke viktigere enn bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #1003 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) I dag kom skattepengene. 16 000 utbetalt Det var 1000 kr mer enn de regnet med da jeg fikk selvangivelsen. Jeg rettet litt, og det var tydeligvis lønnsomt De hadde glemt litt gjeld som jeg førte opp. Da har jeg kjøpt tv, betalt ned litt på kredittkortene (huff, nå høres jeg fryktelig uansvarlig ut som har kredittkortregninger, men her er det full kontroll altså) og satt av litt penger til lommepenger i ferien. Resten skal jeg bruke av med god samvittighet. Så får jeg håpe jeg har igjen litt når måneden er slutt sånn at jeg kan sette av mer penger eller betale ned enda litt til på kortene. Tv-en jeg kjøpte var faktisk 3" større enn den jeg hadde tenkt å kjøpe, og jeg betaler 5 kr mindre. Nøyaktig samme type tv som jeg hadde tenkt, eneste forskjell er størrelsen. Det skal bli deilig å endelig kunne se hva som skjer på skjermen. Middagen i dag var relativt bra, utrolig lekkert lokale vi var i, restauranten ligger i den gamle posthallen. Også veldig fornøyd med kampen. 3-0 til Spania Endret 26. juni 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 27. juni 2008 #1004 Del Skrevet 27. juni 2008 Whee, 16k! Da må det bli en bra tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carebear1 Skrevet 27. juni 2008 #1005 Del Skrevet 27. juni 2008 I dag kom skattepengene. 16 000 utbetalt Det var 1000 kr mer enn de regnet med da jeg fikk selvangivelsen. Jeg rettet litt, og det var tydeligvis lønnsomt De hadde glemt litt gjeld som jeg førte opp. Da har jeg kjøpt tv, betalt ned litt på kredittkortene (huff, nå høres jeg fryktelig uansvarlig ut som har kredittkortregninger, men her er det full kontroll altså) og satt av litt penger til lommepenger i ferien. Resten skal jeg bruke av med god samvittighet. Så får jeg håpe jeg har igjen litt når måneden er slutt sånn at jeg kan sette av mer penger eller betale ned enda litt til på kortene. Hei hei, Tenkte at jeg måtte stikke å snuse litt i dagboken din og! Skattepenger er alltid trivelig Fikk igjen masse både jeg og sambo, så da blir det en skikkelig ferie i år!! Kos deg masse med ny tv og nedbetalte kredittkort (sistnevnte betyr vel egentlig at det bare er å dra ut på shopping å "fylle dem opp" igjen ) GOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #1006 Del Skrevet 27. juni 2008 Whee, 16k! Da må det bli en bra tv Brukte bare halvparten på tv da. Måtte jo betale ned litt kredittkortregninger og sette av litt lommepenger til ferien også. Men joda, jeg fikk en fin 40" tv til en meget god pris. En kompis av meg har maken, og han er ekstremt nøye på hva han kjøper av tv og lyd-ting. Det er grenser for hvor mye penger jeg gidder å legge i tv og stereoanlegg osv. Hvis jeg noen gang får meg samboer så kommer han til å ha større og bedre enn meg uansett hva jeg kjøper (med mindre jeg legger en 50 000 i det da, men det har jeg jo ikke råd til), så hva er da vitsen med å bruke alle pengene mine på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #1007 Del Skrevet 27. juni 2008 Hei hei, Tenkte at jeg måtte stikke å snuse litt i dagboken din og! Skattepenger er alltid trivelig Fikk igjen masse både jeg og sambo, så da blir det en skikkelig ferie i år!! Kos deg masse med ny tv og nedbetalte kredittkort (sistnevnte betyr vel egentlig at det bare er å dra ut på shopping å "fylle dem opp" igjen ) GOD HELG!!! Hadde jeg enda kunnet det så Men får være fornuftig fram til ferien i det minste. Ikke kjøpe for mye før det, jeg må jo ha kredittkort å bruke på shopping i Edinburgh, Glasgow og Albufeira Da skal det shoppes også da, masse, masse, masse God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 27. juni 2008 #1008 Del Skrevet 27. juni 2008 Brukte bare halvparten på tv da. Måtte jo betale ned litt kredittkortregninger og sette av litt lommepenger til ferien også. Men joda, jeg fikk en fin 40" tv til en meget god pris. En kompis av meg har maken, og han er ekstremt nøye på hva han kjøper av tv og lyd-ting. Det er grenser for hvor mye penger jeg gidder å legge i tv og stereoanlegg osv. Hvis jeg noen gang får meg samboer så kommer han til å ha større og bedre enn meg uansett hva jeg kjøper (med mindre jeg legger en 50 000 i det da, men det har jeg jo ikke råd til), så hva er da vitsen med å bruke alle pengene mine på det? Problemet med å få samboer er ikke at han har mye større og bedre ting, men at det plutselig blir to av alle ting logistikkproblemløsning på høyeste plan og niveau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #1009 Del Skrevet 27. juni 2008 Problemet med å få samboer er ikke at han har mye større og bedre ting, men at det plutselig blir to av alle ting logistikkproblemløsning på høyeste plan og niveau Jammen da flytter vi jo bare min tv inn på soverommet eller kontoret. Kjøper jeg meg et decent hjemmekinoanlegg noe jeg har planer om (ikke noe rådyrt, superflott altså, men et ok et), så kan det også flyttes inn sammen med tv-en. Ser ikke problemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 27. juni 2008 #1010 Del Skrevet 27. juni 2008 Jammen da flytter vi jo bare min tv inn på soverommet eller kontoret. Kjøper jeg meg et decent hjemmekinoanlegg noe jeg har planer om (ikke noe rådyrt, superflott altså, men et ok et), så kan det også flyttes inn sammen med tv-en. Ser ikke problemet det er jo ikke snakk om bare tv, men møbler, kjøkkenutstyr, alt men du har jo kanskje litt større plass enn det vi har, da. Så jeg har en hel brudekiste full, og mere til, stablet hjemme hos mor og far. Nå er det de som begynner å få dårlig plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #1011 Del Skrevet 27. juni 2008 det er jo ikke snakk om bare tv, men møbler, kjøkkenutstyr, alt men du har jo kanskje litt større plass enn det vi har, da. Så jeg har en hel brudekiste full, og mere til, stablet hjemme hos mor og far. Nå er det de som begynner å få dårlig plass Nå har de guttene jeg kjenner generelt brukt pengene sine på elektronisk utstyr, og de har bare litt her og der av kjøkkenutstyr (mye av det gammelt skrap som jeg aldri ville tatt inn i huset ) så det ser jeg ikke på som noe problem "Oisann.....sorry, jeg mistet visst den esken med det ultrastygge serviset ditt jeg", er også en klassiker *host* Men fra spøk til alvor: jeg har ganske god plass, og jeg har et visst ønske om å få ut noen av møblene etter besteforeldrene mine etterhvert og få noe litt penere noe. Spisestuen får stå der den er, den er skitlekker, bortsett fra at jeg burde hatt en møbelsnekker til å fikse litt på den. Ting som ikke er pent kan eh...selges, skrotes osv? Jeg er vant med at man ikke drar med seg absolutt alle ting på et flyttelass når man flytter sammen. Man tenker jo praktisk og finner ut hva man virkelig ønsker å beholde og hva man har plass til. Sånne ting gjøres lenge før selve flyttedagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 27. juni 2008 #1012 Del Skrevet 27. juni 2008 Tenkte vel mere kjærlighet vi da, og ikke praktikaliteter Men nå har vi jo planer om å få noe som er minst 1,5 ganger så stort som det vi har nå, og da blir det plass til alt. Har jo forsåvidt plass nå også, bortsett at man må gå veldig lekkert her, fordi det er ting over alt. Men, du vet, der det er hjerterom er det husrom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #1013 Del Skrevet 27. juni 2008 Tenkte vel mere kjærlighet vi da, og ikke praktikaliteter Men nå har vi jo planer om å få noe som er minst 1,5 ganger så stort som det vi har nå, og da blir det plass til alt. Har jo forsåvidt plass nå også, bortsett at man må gå veldig lekkert her, fordi det er ting over alt. Men, du vet, der det er hjerterom er det husrom Etter å ha flyttet sammen med en annen person 2 ganger får man litt trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 27. juni 2008 #1014 Del Skrevet 27. juni 2008 Etter å ha flyttet sammen med en annen person 2 ganger får man litt trening Man gjør vel det Går det bra i dag, forresten? Min kvinnelige intuisjon er litt på alerten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #1015 Del Skrevet 27. juni 2008 Man gjør vel det Går det bra i dag, forresten? Min kvinnelige intuisjon er litt på alerten. Har vært litt stressende dag i dag, men alt i alt så er ikke humøret så aller verst. Er mest bare sliten og vil helst hjem og slappe av, eller hva som helst annet enn å være på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 27. juni 2008 #1016 Del Skrevet 27. juni 2008 okei, just checking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #1017 Del Skrevet 27. juni 2008 okei, just checking Jordbær og is om en 20 min hjelper sikkert på humøret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 27. juni 2008 #1018 Del Skrevet 27. juni 2008 Jordbær og is om en 20 min hjelper sikkert på humøret hehe, det får vi håpe og tru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #1019 Del Skrevet 27. juni 2008 Er det noe jeg aldri blir lei så er det jordbær. Jeg plukket jordbær som sommerjobb i flere år, og åt kilovis med jordbær. Er det mulig? Jeg ber en bruker som har problemer gjøre ting på en bestemt måte og sier: gjør du det sånn så fungerer det. Får til svar: jammen hvis jeg gjør det sånn (på en heeeeelt annen måte) så fungerer det ikke. Neivel, vil du ikke ha hjelp så kan du jammen la være. DUST! Men jordbær og is var godt da, de hadde kjøpt inn pistasjis Det er noe av det aller, aller beste jeg vet og har alltid vært det. Mange barn spiser ikke pistasjis når de er små, men jeg elsket det fra jeg var bitteliten (pølser derimot.... jeg lærte meg å like det da jeg ble littegrann større, men jeg nektet plent å spise hvis ikke noen skar av tuppen for meg. Den tuppen med pølseskinn var jo så ekkel ) Jeg var nok et litt rart barn når det gjaldt mat, mat som tradisjonelt sett ikke blir likt av barn skled rett ned, mat som skulle være barnevennlig var ikke populært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 27. juni 2008 #1020 Del Skrevet 27. juni 2008 Hei, her skjer det mye mellom hver gang jeg skriver Men hender jeg leser litt uten å få skrevet noe, da. Tusen takk for sist, veldig artig å se noen av ansiktene bak nickene her inne! Og hverken du eller Ansjoni var jo skumle, dere var tvert imot "søtere enn man skulle tro", eller hva nå Ansjoni sa en gang...men jeg hadde jo ikke så stygge mistanker på forhånd, da hadde jeg jo ikke hatt så lyst til å komme. Gratulerer med skattespenn og TV, ikke *alle* menn er lyd- og bilde-friker, da, jeg har kulere TV enn typen min. Og den er ikke spesielt kul. Mmm...jordbær, ja! Det er jaggu på tide! God helg, Enigma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg