*Enigma* Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #961 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg har hatt 2 samboere i mitt liv og jeg har alltid vært den som har vært mest fotballinteressert. Veldig greit egentlig Ok da, det har faktisk vært et par ganger da jeg har vært grinete fordi jeg IKKE fikk se fotball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. juni 2008 #962 Del Skrevet 23. juni 2008 EM-finalen er til søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tryllestøv Skrevet 24. juni 2008 #963 Del Skrevet 24. juni 2008 Så flink du er til å trene! Prøver å få det til jeg også, det er jo så gøy når man ser resultater For øvrig - heia Spania! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #964 Del Skrevet 24. juni 2008 Så flink du er til å trene! Prøver å få det til jeg også, det er jo så gøy når man ser resultater For øvrig - heia Spania! Absolutt morsomst når man ser resultater Det har gått litt trått noen ganger fordi jeg selv ikke har sett resultatene, men nå er det mest gøy, og ikke minst føler jeg meg bedre når jeg trener. Heia Spania, ja. Er jo ingen andre det går an å heie på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 24. juni 2008 #965 Del Skrevet 24. juni 2008 Deutschland, Deutschland über alles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. juni 2008 #966 Del Skrevet 24. juni 2008 Heia... uhm... Finland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 24. juni 2008 #967 Del Skrevet 24. juni 2008 Heia... uhm... Finland? Tror vi har fått med oss at du ikke er spesielt interessert i fotball-EM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. juni 2008 #968 Del Skrevet 24. juni 2008 Kan vel få lov til å heie på Finland fordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #969 Del Skrevet 24. juni 2008 Er søvnig jeg. Det har blitt litt lite søvn de siste 5-6 dagene. Skal på Myrens i dag og ha veiledningstime. PT-en min har satt opp program til meg for i sommer, og eye candy-et som jeg har nevnt før skal gå igjennom programmet mitt med meg i dag. Ba PT-en min om et 3-split program, så det blir spennende å se hva hun har kommet opp med. Skal øke kondisjonsdelen av programmet mitt de dagene jeg trener styrke fra 30 til 40 min.Forhåpentligvis gir det litt resultater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 24. juni 2008 #970 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Du er flink. Jeg har gått over til å være med på masse timer i sal jeg nå. Trenger litt variasjon, kjenner jeg. Endret 24. juni 2008 av Alive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. juni 2008 #971 Del Skrevet 24. juni 2008 Heia... uhm... Finland? Tror vi har fått med oss at du ikke er spesielt interessert i fotball-EM Lykke til på trening i dag Enigma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. juni 2008 #972 Del Skrevet 24. juni 2008 Hva er galt med å heie på Finland? :klø: Har finske aner, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #973 Del Skrevet 24. juni 2008 Hva er galt med å heie på Finland? :klø: Har finske aner, jeg... Nå har vi fått med oss at du ikke er interessert i EM, da kan vi gå videre til et annet tema i stedet for å dra ut og dra ut i det uendelige, eventuelt kan dere ta diskusjonen et annet sted Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #974 Del Skrevet 24. juni 2008 Drittdag! Sitter her med verdens svarteste samvittighet fordi jeg rett og slett ikke klarer å være så tålmodig, snill og hyggelig overfor brukerne og andre som jeg gjerne vil. Jeg føler meg som en liten, trassig unge fordi jeg har lyst til å hive hele backuproboten ut av vinduet, bombesikker på at den har et eller annet personlig i mot meg. Her har den oppført seg pent i ukesvis for sjefen min, nå som jeg skal ta over bare fucker den opp. Jeg ble sittende til kvart på fem i dag for å prøve å få orden på den, men da måtte jeg bare gå ettersom jeg hadde avtale kl halv seks. Treninga gikk dritt, null fokus, og hadde ikke overskudd til å trene skikkelig med kondisjon etter styrketreninga. Sånne dager er det best å bare glemme. Nåja, litt positivt var det jo da, kollega JE og mskonsulenten var hyggelige som alltid og får meg til å føle at noen bryr seg. Skal ikke gå inn på hva jeg mener om enkelte andre jeg kommer i kontakt med på jobb......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. juni 2008 #975 Del Skrevet 25. juni 2008 Nå har vi fått med oss at du ikke er interessert i EM, da kan vi gå videre til et annet tema i stedet for å dra ut og dra ut i det uendelige, eventuelt kan dere ta diskusjonen et annet sted Takk Du svarte ikke på det jeg spurte om. Jeg spurte om hva som er galt med å heie på Finland! "Nå har vi fått med oss at du ikke er interessert i EM" er da ikke noe svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. juni 2008 #976 Del Skrevet 25. juni 2008 En liten trøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amorina Skrevet 25. juni 2008 #977 Del Skrevet 25. juni 2008 Misunner deg PT'en din med min er det et styr å få en time som i det hele tatt passer, blant annet. Hele poenget for at det skal funke må være å få tilrettelagt noe man kan bruke til noe. Håper du har en fin dag ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #978 Del Skrevet 25. juni 2008 En liten trøst Takk Nå begynte dagen helt jævlig Men siden jeg begynte på bånn kan det jo bare bli bedre Regner med at det blir mye, mye bedre utover dagen. Misunner deg PT'en din med min er det et styr å få en time som i det hele tatt passer, blant annet. Hele poenget for at det skal funke må være å få tilrettelagt noe man kan bruke til noe. Håper du har en fin dag ellers PT-en min er topp, selv om jeg nå skal ha en laaaang ferie fra henne. Må spare litt penger, så nå blir det 2,5 måned uten henne. Hun er utrolig fleksibel i forhold til når jeg får time. Vet jeg er veldig priviligert sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 25. juni 2008 #979 Del Skrevet 25. juni 2008 Hehe, kjenner igjen frustrasjonen din, jeg. Forrige gang jeg hadde med jobbdataen hjem for å skrive referater med masse bilder, holdt jeg på å tilte fullstendig på grunn av PC'en som ikke ville lye, grrr... grrr... det var så jævlig irriterende! Var rett før jeg begynte å grine av raseri. Var det ingen som kunne hjelpe deg med det?! Håper det går bedre i dag da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #980 Del Skrevet 25. juni 2008 Hehe, kjenner igjen frustrasjonen din, jeg. Forrige gang jeg hadde med jobbdataen hjem for å skrive referater med masse bilder, holdt jeg på å tilte fullstendig på grunn av PC'en som ikke ville lye, grrr... grrr... det var så jævlig irriterende! Var rett før jeg begynte å grine av raseri. Var det ingen som kunne hjelpe deg med det?! Håper det går bedre i dag da!! Vi er bare 2 stk på intern-IT her, og sjefen min er på ferie. Dermed var det ingen som kunne hjelpe meg. Backupen er fortsatt fubar, så jeg har ringt support på den og sitter og venter på at supportfyren skal ringe meg tilbake. Han ringte meg i lunsjen, men da var jeg jo et stykke unna pc-en, så han skulle ringe igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg