Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:skaal:

Miniminitreff i dag. Ansjoni, caskr og jeg, men vi hadde det hyggelig vi :D Koselig når man kan bli kjent med hyggelige mennesker gjennom KG.

2 timer med trening i dag også. Masse skryt av pt-en min, hun er veldig stolt over resultatene mine og utviklingen min. Godt å høre, ettersom jeg har lagt ned mye arbeid i treninga mi. Nå skal hun sette opp et 3-splitts program til meg, også få "hunken" til å vise meg :fnise: Regner med at det blir bra i sommer, også begynner jeg på nye timer med henne i høst. Nå som jeg har sett hvor mye det hjelper er det virkelig verdt det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Det var så koselig.som alltid når jeg er sammen med *enigma* :klem:

Veldig hyggelig å ha med caskr også, dette frister til gjentagelse :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så koselig.som alltid når jeg er sammen med *enigma* :klem:

Veldig hyggelig å ha med caskr også, dette frister til gjentagelse :jepp:

Alltid hyggelig å være ute med Ansjoni :klem: og denne gangen fikk vi med oss caskr også, noe som var veldig koselig! Frister til gjentagelse, ja :jepp: Men det skulle jo ikke være noe i veien for å få til det :)

Du er flink, så jeg er ikke overrasket over skryt. :)

Takk :) Jeg prøver ganske hardt, men det er likevel koselig å få høre fra en pt at man er den av kundene som kanskje har stått på hardest og også fått de aller beste resultatene av kundene hennes. Hun ble også veldig glad da jeg ba om et skikkelig treningsprogram over sommeren og at jeg hadde lyst til å fortsette med henne som pt til høsten. Jeg vil fortsette min gode framgang.

Sov leeeenge i dag for en gangs skyld. Våknet første gang kl halv elleve av kirkeklokkene, sovna sånn delvis igjen før de satte i gang på nytt kl 11 og plutselig da jeg skulle stå opp var klokka blitt 13 :fnise: Jaja, jeg ble jo sittende oppe en liten stund og prate med en kompis til litt over 3 i natt, og har vært mye ute i det siste, så kanskje ikke så rart at jeg var trøtt. Koselig å sitte og prate med kompiser når man får komplimenter, selv om det føles litt snålt ettersom det ikke akkurat er noen vane. Det gir i det minste et lite boost for selvtilliten min.

Nuh er det på tide å være flink igjen, skal en liten tur på Myrens i dag også. Jeg er egentlig så støl at jeg lurer litt på hvordan jeg skal komme meg på sykkelen, men jeg trenger virkelig en liten treningsøkt for å løse opp litt. Noen coretime blir det definitivt ikke, tror det var litt vel optimistisk å tro at det var mulig dagen etter en pt-time. Som jeg sa til pt-en min i går under mageøvelsene: Du er ond! (Ok, det var mer et ynk, men lell :gjeiper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urk, det var slitsomt å trene i dag ja. Heldigvis var det opphold da jeg syklet til treninga, syklet i 30 min inne og deretter ble det 20 min intervalltrening på AT. Ikke like heldig med været da jeg syklet hjem, det begynte å regne på slutten, men da skulle jeg jo bare hjem og dusje likevel.

Er så trøtt i dag, tydelig at disse dagene har tatt på ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORZAAAA ITALIA!! :juhu:

blææ men nå tapte de jo. da får jeg begynne å heie på spania isteden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
FORZAAAA ITALIA!! :juhu:

blææ men nå tapte de jo. da får jeg begynne å heie på spania isteden!!

Medgangssupporter :tunge1:

Det digga meg så rått! Ekle italienere fikk som fortjent :juhu:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medgangssupporter :tunge1:

Det digga meg så rått! Ekle italienere fikk som fortjent :juhu:

absolutt medgangssupporter! :ler:

så lenge ikke Norge eller England er med, så blir det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal begynne å snakke om synkronsvømming nå? ;):fnise:

Prrff....Fotball er jo gøy, i motsetning til synkronsvømming. Kan overhodet ikke sammenlignes ;)

Jeg skulle faktisk gjerne sett at Skottland hadde vært med jeg da, når Norge ikke kom videre. Nå er jo også Nederland ute av dansen, hvem er det egentlig igjen å holde med da? Får vel kanskje holde med Spania da, selv om Russland faktisk har spilt ganske bra, og de er jo på en måte litt outsidere. Sånn sett kan de også være litt morsomme å følge med på.

Er egentlig ganske fornøyd om dagen. Jeg har klaget litt over et dårlig sosialt liv, men det ser ut til å bli bedre framover. Torsdag er det avskjedsmiddag for ei på jobb, lørdag skal jeg se EM-finalen hos et vennepar, første helga i juli skal jeg på hyttetur sammen med moren min, søsteren min og niesen min (kanskje ikke det mest spennende i verden, men har ikke vært på hytta siden jeg var 16 så det blir jo litt koselig også) og fredagen deretter igjen skal jeg passe niesen min, denne gangen aleine en hel kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prrff....Fotball er jo gøy, i motsetning til synkronsvømming. Kan overhodet ikke sammenlignes ;)

Nei, nei, nei! Synkronsvømming er mye morsommere! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EM-finalen er til søndag

;)

Hmm...jaja, da så :) Jeg fikk bare beskjed av "fyllesvinet" om at det var lørdag, så da sjekket jeg aldri ;) Lørdag eller søndag spiller ingen rolle for meg så lenge jeg får være sosial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gleder meg til det er ferdig, så får jeg lov til å se noe på TV jeg også.

Gleder meg til nytt hus med 2 tåsekasser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det som er fint med å være aleine ;) Jeg kan se på kamp hvis jeg har lyst, men har jeg mer lyst til å se på noe annet så gjør jeg det. Nå synes jeg det er ganske gøy å se kamp, men alt det andre dillet kan jeg styre meg for. Har heller ikke sett hver eneste kamp, da tror jeg sikkert jeg hadde blitt grundig lei. Jeg er fotballinteressert, ikke fotballgal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Får lov til å se på hva jeg vil selv om det er EM jeg - alltid greiest for husfredens skyld ;)

Men nå syns jo jeg at det er spennende å se på fotball selv også, så har ikke brukt veto-retten veldig mange ganger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...