Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Ser visst ut til at jeg må tilbringe hele dagen hjemme. Nå kan elektrikeren plutselig ikke komme før kl 16. Det var ikke helt det som var min plan for ettermiddagen, jeg håper virkelig ikke det ødelegger for treningsplanene mine....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulars

:)

Det ble tatt litt på sparket, jeg fikk ikke billetter i første omgang, var litt treig i avtrekkeren og orket ikke mase for å få med meg folk. Var innom billettservice i dag bare sånn for sikkerhetsskyld ettersom de ofte legger ut billetter rett før, fordi folk ikke henter dem osv. Så nå skal J og jeg av gårde. Vi har sitteplasser da, føler meg litt "gammel", men det viktigste var å få billetter. Jeg klager jo over at jeg "aldri" er sosial, men gjør ikke stort for å være det heller. Nå har vel "aldri" blitt til en del oftere i det siste :fnise: Forrige uke var det seminar med etterfølgende bytur på torsdagen, og konsert og bytur på lørdag.

Denne uka er det konsert på onsdag, sommerfest med jobb på torsdag og kg-treff på lørdag. Forhåpentligvis også den med etterfølgende bytur :ler: Jeg VIL ut på byen, må jo teste sjekkelinjen til Alive :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare skrive opp dagens trening også før jeg glemmer det. 25 min sykling til/fra senteret, 20 min oppvarming på AT, 1 t styrketrening overkropp og 1 t aerobic. Da kan jeg ha litt bedre samvittighet for alt crap jeg har spist i det siste. Men nuh er det slutt på sånt. :Nikke: Heretter skal jeg være flink og ikke ødelegge treningsgrunnlaget mitt.

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Amorina

Jeg var på Bon Jovi sist de var her. Jeg tenker at det holder enda :fnise: med mindre de har tenkt til å dra frem de gamle, de beste. Både Slippery When Wet, New Jersey og Blaze of Glory var bedre enn en del av det som er kommet senere.

Å herregud, snakker jeg dypt seriøst om puddelrock...

*løper inn på et annet forum for oppsamling av kred*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Bon Jovi sist de var her. Jeg tenker at det holder enda :fnise: med mindre de har tenkt til å dra frem de gamle, de beste. Både Slippery When Wet, New Jersey og Blaze of Glory var bedre enn en del av det som er kommet senere.

Å herregud, snakker jeg dypt seriøst om puddelrock...

*løper inn på et annet forum for oppsamling av kred*

:fnise: Jeg var litt skeptisk til om jeg i det hele tatt skulle legge ut offentlig at jeg skal på Bon Jovi-konsert, jeg burde jo tenkt på ryktet mitt... :gjeiper: Satser på at det ikke er så mange som leser her ;)

Jeg er enig i at de gode, gamle låtene er best, og i følge spillelistene er det en god blanding av gammelt og nytt han spiller. Nå har jeg ikke hørt så mye på det nye da, så det kan jo bli en gedigen skuffelse, men da har jeg i det minste oppnådd målet med å være mer sosial :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også på Bon Jovi! Og jeg er blodharry og har feit bankkonto, høhø. Når er det da? Spør her i stedet for å google, jadda.

*løper inn på Grand Prix-forum for å miste ytterligere kred*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også på Bon Jovi! Og jeg er blodharry og har feit bankkonto, høhø. Når er det da? Spør her i stedet for å google, jadda.

*løper inn på Grand Prix-forum for å miste ytterligere kred*

Det er i morgen og ja, det er fortsatt sitteplasser igjen. I nærheten av der jeg skal sitte til og med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Er veldig stolt og glad over at jeg skal på Bon Jovi jeg :jepp:

Men nå er ikke jeg så veldig rett for å få lite kred på streeten heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amorina

Schpaa kæbe esse :fnise:

Eller hva ungdommen sier nå til dags :fnise:

*pakker meg inn i pleddet med rødvinsglasset i hånden og nyter mitt sidrompa liv*

(For å ta steget ytterligere et hakk ned; på den forrige konserten hulket jeg meg gjennom balladene, og lurte på sjansen for å treffe Jon backstage :fnise: var det INGEN dødeig sykdom eller rørende familiehistorie jeg kunne finne på? Ingen dødsfall å fake, ingen forbindelser å bruke? *hulk* Jon! Å Jon! Forstår du ikke at vi er ment for hverandre?!)

Ja, det er en stund siden, ja, hvis noen lurte :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Schpaa kæbe esse :fnise:

Eller hva ungdommen sier nå til dags :fnise:

*pakker meg inn i pleddet med rødvinsglasset i hånden og nyter mitt sidrompa liv*

(For å ta steget ytterligere et hakk ned; på den forrige konserten hulket jeg meg gjennom balladene, og lurte på sjansen for å treffe Jon backstage :fnise: var det INGEN dødeig sykdom eller rørende familiehistorie jeg kunne finne på? Ingen dødsfall å fake, ingen forbindelser å bruke? *hulk* Jon! Å Jon! Forstår du ikke at vi er ment for hverandre?!)

Ja, det er en stund siden, ja, hvis noen lurte :sjenert:

:ler: Bortsett fra hulkinga (jeg gråter aldri! Nesten i alle fall) hadde jeg noen av de samme tankene etter konserten med Billy Talent på lørdag :flau: Han stod på scena og snakka om hvordan han hadde kikket på alle de pene, skandinaviske jentene, men at de ikke hadde kikket på ham. Da stod jeg og tenkte: I'd do ya :sjarmor: Jeg har en viss svakhet for rockere :sukk: Men joda, jeg kunne tenkt meg Jon også jeg, helt klart :rødme:

Trening i dag igjen. Jeg får som regel noen rare blikk av muskelgutta når jeg traver inn i frivektsavdelingen, og noen enda rarere noen når jeg spenner på meg nyrebeltet og drar 60 kg i knebøy og 55 i markløft :sjarmor: Trente bein i dag, blytungt. Varmet opp først med 20 min intervalltrening på AT, tok i litt mer i dag, fikk opp pulsen, jeg har slakket for mye under oppvarming og kondisjon i det siste. 1 t med styrke, deretter 10 min intervaller på AT igjen og avsluttet med 20 min intervaller på tredemølle. Ikke helt fornøyd med intervallene på tredemølle, føler at jeg ikke løper fort nok, at jeg ikke sliter meg nok ut. Samtidig er ikke beina mine noe glade i tredemølle. Har problemer med både knær og at jeg lett får tendenser til beinhinnebetennelse når jeg løper på tredemølle.

Nå sitter jeg og koser meg med årets første, norske jordbær. De er SÅ mye bedre enn belgiske. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen blir så mye bedre når den begynner (og for så vidt fortsetter) med litt hyggelig prat og småflørting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Flørting er bra! :) Og så har du jo noe bra å se frem til etter jobben i dag også, hjelper det også gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flørting er bra! :) Og så har du jo noe bra å se frem til etter jobben i dag også, hjelper det også gitt

Det hjelper det ja :) Middag ute og konsert etterpå blir bra! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...