*Enigma* Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #821 Del Skrevet 6. juni 2008 De vil helst gifte seg med deg, slik at de kan komme seg til Norge, kanskje? Nåja, fyren var allerede i Norge Uansett, spørsmålet er jo om de virkelig tror det funker. Intensjonen er jo ganske klar :gjeiper: Jeg velger nå uansett å tro på at jeg er a symbol of timeless perfection jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. juni 2008 #822 Del Skrevet 6. juni 2008 Ikke sant? De virker i hvert fall rimelig desperate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #823 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Ikke sant? De virker i hvert fall rimelig desperate. Er det nå jeg skal begynne å være typisk vanskelig kvinne? Hæ? Må man være desperat for å ta kontakt med meg kanskje? Er det det du sier? Hmpfs! Skal vi :slåss: kanskje? Nei, uff! Prøve å være seriøs og gjøre noe fornuftig kanskje? Det bare er så vanskelig i denne varmen.... Akkurat nå kunne jeg tenkt meg å løpe gjennom en vannspreder.... Hadde jeg enda kunnet vært ute så hadde ikke varmen gjort meg noe, men her inne er det ubehagelig. Endret 6. juni 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. juni 2008 #824 Del Skrevet 6. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. juni 2008 #825 Del Skrevet 6. juni 2008 Er det nå jeg skal begynne å være typisk vanskelig kvinne? Hæ? Må man være desperat for å ta kontakt med meg kanskje? Er det det du sier? Hmpfs! Skal vi :slåss: kanskje? Det var alldeles ikke det jeg sa :gjeiper: Nå legger du jo inn mening i noe jeg sa som absolutt ikke var der! :gjeiper: Jeg sa at vedkommende virket desperat. Jeg har nemlig en formening om at slike meldinger sendes ut i drøssvis til flest mulig. Har selv fått slike, da jeg var på nettsteder med profiler. Spiller ingen rolle om at man er dødsinteressant og supersmekker, fyrene som gjør slikt virker desperate uansett. (De kan sikkert ikke nå opp til ditt nivå uansett. ) Nei, uff! Prøve å være seriøs og gjøre noe fornuftig kanskje? Det bare er så vanskelig i denne varmen.... Akkurat nå kunne jeg tenkt meg å løpe gjennom en vannspreder.... Hadde jeg enda kunnet vært ute så hadde ikke varmen gjort meg noe, men her inne er det ubehagelig. Husker du å drikke nok? Ser at jeg alerede har tyllet i meg en halvliter eplejuice og en halvliter vann i løpet av to timer. Veldig mye for å være meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #826 Del Skrevet 6. juni 2008 Det var alldeles ikke det jeg sa :gjeiper: Nå legger du jo inn mening i noe jeg sa som absolutt ikke var der! :gjeiper: Jeg sa at vedkommende virket desperat. Jeg har nemlig en formening om at slike meldinger sendes ut i drøssvis til flest mulig. Har selv fått slike, da jeg var på nettsteder med profiler. Spiller ingen rolle om at man er dødsinteressant og supersmekker, fyrene som gjør slikt virker desperate uansett. (De kan sikkert ikke nå opp til ditt nivå uansett. ) Selvfølgelig tillegger jeg deg meninger du ikke har, jeg er kvinne må vite Jeg analyserer alt som sies, og kan jeg finne en måte å tolke noe stygt på så gjør jeg det Selvfølgelig når de ikke opp til mitt nivå, jeg må minst ha *tenke* nei, jeg finner ingen som er meg verdig Jeg må innrømme at jeg én gang faktisk tolket ting i verst mulig mening, selv om det kanskje ikke var ment stygt i det hele tatt. Ting kom bare veldig feil ut, men den kompisen har en tendens til å slenge litt med leppa og bli litt drittsekk i fylla, så jeg føler jeg er unnskyldt. Normalt har jeg et særdeles avslappet forhold til ting som kan tolkes ille. Fatter ikke vitsen med de damene som på død og liv skal finne en stygg tolkning på absolutt alt. :klø: Husker du å drikke nok? Ser at jeg alerede har tyllet i meg en halvliter eplejuice og en halvliter vann i løpet av to timer. Veldig mye for å være meg! Jaaaaada, mamma :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. juni 2008 #827 Del Skrevet 6. juni 2008 Selvfølgelig tillegger jeg deg meninger du ikke har, jeg er kvinne må vite Jeg analyserer alt som sies, og kan jeg finne en måte å tolke noe stygt på så gjør jeg det Ja, det er dét jeg sier: Jeg er en mann. Selvfølgelig når de ikke opp til mitt nivå, jeg må minst ha *tenke* nei, jeg finner ingen som er meg verdig Fatter ikke vitsen med de damene som på død og liv skal finne en stygg tolkning på absolutt alt. :klø: Nei, spør ikke meg... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. juni 2008 #828 Del Skrevet 7. juni 2008 *enigma* fortjener en tapperhetsmedalje, bare så det er sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #829 Del Skrevet 7. juni 2008 *enigma* fortjener en tapperhetsmedalje, bare så det er sagt! Stakkar lille Ansjoni, ikke greit når man blir så dårlig. Formen er litt tvilsom i dag. Våknet kl 6 og har ikke fått sove igjen. Virker som om formen blir dårligere og dårligere. Tror jeg skal komme meg ut på 7 eleven og få meg litt cola, kanskje det kan hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. juni 2008 #830 Del Skrevet 7. juni 2008 Hva har skjedd? Er dere syke begge 2? Var ikke dere på grillings og konsert i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #831 Del Skrevet 7. juni 2008 Hva har skjedd? Er dere syke begge 2? Var ikke dere på grillings og konsert i går? Grilling og konsert i går ja, hvorfor tror du man er fyllesyk? Stakkars Ansjoni ble ganske dårlig under konserten i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. juni 2008 #832 Del Skrevet 7. juni 2008 Du er fyllesyk ja... Trodde det var noe matforgiftning eller noe jeg. Da syns jeg ikke såååå synd på deg... OK litt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #833 Del Skrevet 7. juni 2008 Du er fyllesyk ja... Trodde det var noe matforgiftning eller noe jeg. Da syns jeg ikke såååå synd på deg... OK litt da.. Takk, trenger litt trøst Svimmel og kvalm, fatter ikke at jeg kan være så dårlig? Jeg drakk ikke SÅ mye, blei jo hivd ut av en nazivakt ganske tidlig Oh, well. Jeg imponerte sikkert sjefen min i alle fall, igjen Dama hans påsto han snakket så pent om meg.... Hyggelig hvis det faktisk stemmer, vil jo gjerne at han skal være fornøyd med meg og synes jeg gjør en god jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. juni 2008 #834 Del Skrevet 7. juni 2008 Det å være fyllesyk er faktisk en stor grunn til at jeg drikker lite og sjeldent. Jeg orker ikke tanken på det engang.. *grøsser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #835 Del Skrevet 7. juni 2008 Det å være fyllesyk er faktisk en stor grunn til at jeg drikker lite og sjeldent. Jeg orker ikke tanken på det engang.. *grøsser* Jeg pleier ikke å bli fyllesyk, men i det siste har jeg både blitt full fort og fyllesyk dagen etter. Ikke veldig gøy, hadde små planer om å prøve og får til grilling i parken og festing i dag. DET er definitivt ikke aktuelt. Hva skjedde med byturen vår forresten? Trodde du hadde planer om å dra meg med ut på byen i går jeg, Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. juni 2008 #836 Del Skrevet 7. juni 2008 Fy så slem du er Enigma... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #837 Del Skrevet 7. juni 2008 Fy så slem du er Enigma... Neida, bare litt Ansjoni har forresten en veldig hyggelig kjæreste. Han var litt bekymret for hvordan jeg skulle komme meg hjem i går kveld, men jeg bor jo ikke så langt unna dem. Problemet mitt var bare at da jeg skulle gå kom jeg på at jeg ikke hadde jakka mi med meg. Den var søkkvekk. Sist gang jeg så den lå den på plenen ved kontraskjæret. Jada, så da var det bare å stikke ned dit og se om den lå der da. Heldigvis gjorde den det. Kan ikke si jeg var veldig glad for den ekstraturen, selv om jeg sikkert hadde godt av den Formen har ikke blitt noe bedre, litt mye forlangt kanskje, siden det fortsatt er ganske tidlig Lurer på om jeg klarer å sykle til jobben i dag når jeg skal hente laptopen, eller om jeg må ta t-banen. T-banen er et mareritt i denne varmen, men jeg er ikke overbevist om at formen holder til en sykkeltur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. juni 2008 #838 Del Skrevet 7. juni 2008 Taxi med aircondition? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #839 Del Skrevet 7. juni 2008 Taxi med aircondition? Det hadde vært fristende det, men gidder ikke bruke så mye penger på det. Får nok heller tvinge meg selv til en sykkeltur En times sykkeltur kan kanskje til og med hjelpe litt på formen. Jeg får i det minste treningsturen min på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. juni 2008 #840 Del Skrevet 7. juni 2008 Takk, trenger litt trøst Svimmel og kvalm, fatter ikke at jeg kan være så dårlig? Jeg drakk ikke SÅ mye, blei jo hivd ut av en nazivakt ganske tidlig Oh, well. Jeg imponerte sikkert sjefen min i alle fall, igjen Jeg imponerte sikker sjefen din også Glad det ikke var min sjef, for å si det sånn. Hva skjedde med byturen vår forresten? Trodde du hadde planer om å dra meg med ut på byen i går jeg, Ansjoni HEI! det var da måte på med frekke insults mot en stakkar. Dægen, det smalt gitt. Følte meg jo helt fin, men så husker jeg plutselig ikke så mye mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg