Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

*Syns Enigma kan rette seg inn etter vår standard, så slipper vi dårlig samvittighet*

:fnise: Neeeei, dessuten er ikke poenget å gi folk dårlig samvittighet, bare å holde en viss oversikt over hva jeg gjør osv. Jeg har bare innfunnet meg med at jeg er en smule gal, og setter enormt mye høyere krav til meg enn til alle andre, som regel er de litt urealistiske også. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg hatt en uke uten trening og med laber matlyst. Funka fint på vekta, så nå kan jeg trene styrke for alle penga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt en uke uten trening og med laber matlyst. Funka fint på vekta, så nå kan jeg trene styrke for alle penga:)

Skulle virkelig ønske at den manglende matlysta pga. varmen snart kunne gi noen utslag her også. Nå kan det jo hende at det er tilfellet da, jeg holder meg langt unna vekta, og har planer om å gjøre det et par uker til. Vil helst merke resultatene på klær o.l før jeg går på vekta. Livredd for å miste motivasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Syns Enigma kan rette seg inn etter vår standard, så slipper vi dårlig samvittighet*

:Nikke:

Manglende matlyst på grunn av varmen er ikke-eksisterende i min verden dessverre ;)

Min også, hvis det er noen trøst. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister veldig matlysten i varmen, om sommeren går det stort sett kun i lett mat, men jeg merker ingen resultater av det da ;) Kanskje jeg får noen resultater av det nå som jeg trener så masse.

Nå sitter jeg på jobb i varmen :sukk: Har nettopp vært på trening, og dagens resultat var: 30 min sykling fra jobb med stopp innom senteret, 10 min oppvarming på AT, ca 45 min styrketrening, 10 min intervaller på AT og 20 min intervaller på tredemølle. Resultatene fra treningskonkurransen hadde også kommet. Jeg var ikke trukket ut til noen premie, men jeg hadde flest treninger :hoppe:

Gutta i resepsjonen var imponert i det minste, og jeg fikk flest, så da er jeg fornøyd :sjarmor: Nå må jeg bare prøve å overleve jobbinga, heldigvis får jeg overtidsbetalt + mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

Tror konserten(e) begynner ganske tidlig på fredag, står 4(!) på billettservice, men det var jo noe drøyt... Møtes å spise ett eller anne først, hvis du ikke har mista matlysta helt da :fnise: og hvis det passer inn i treningsopplegget?

Gratulars med flest treninger forresten! :) Imponerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror konserten(e) begynner ganske tidlig på fredag, står 4(!) på billettservice, men det var jo noe drøyt... Møtes å spise ett eller anne først, hvis du ikke har mista matlysta helt da :fnise: og hvis det passer inn i treningsopplegget?

Gratulars med flest treninger forresten! :) Imponerende!

Tja, jeg er egentlig ferdig kl 16 på jobb, men jeg klarer sikkert å få gått kl 15 ;) Spise et eller annet høres veldig greit ut, ingen trening på fredag :) Bør det kjøpes billetter på forhånd forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Tja, jeg er egentlig ferdig kl 16 på jobb, men jeg klarer sikkert å få gått kl 15 ;) Spise et eller annet høres veldig greit ut, ingen trening på fredag :) Bør det kjøpes billetter på forhånd forresten?

Bør kanskje kjøpe billetter på forhånd, er vel ikke utsolgt enda svjv, men men vet jo aldri ;)

Hva med grillings eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør kanskje kjøpe billetter på forhånd, er vel ikke utsolgt enda svjv, men men vet jo aldri ;)

Hva med grillings eller noe?

Greit å være på den sikre siden :) Grillings er flott! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Greit å være på den sikre siden :) Grillings er flott! :jepp:

Good! da kan du jo bare komme hit, og så stikker vi i parken hvis det er alt for fullt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good! da kan du jo bare komme hit, og så stikker vi i parken hvis det er alt for fullt!

Jeg komemr jeg, må bare innom polet først :jepp: kan ikke grille uten vin....... ;)

Usj, når skal jeg lære? En god start på dagen, og masse skryt, både i går og i dag betyr ikke at resten av dagen vil gå smertefritt. Snarere tvert i mot... :tristbla:

Jeg heller litt mot å innføre et forbud mot msn i bedriften her, men har ikke lyst til det heller. Det er jo et kjekt arbeidsverktøy, og ikke kan jeg innføre forbud for noen, men la andre få lov å bruke det. Jeg er drittlei virus!!! Tror jeg må mekke en veiledning i bruk av msn ala: ALDRI, ALDRI, ALDRI, nei, IKKE DA HELLER, trykke på en link uten at det også følger med en FORNUFTIG kommentar. Det hjelper ikke at det er den fantastiske kollegaen din, IKKE trykk! :nei:

:sinnatagg::sinna::frustrert::sur:

Blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke stenge for msn og kun bruke den nettbaserte da? Eller blir det samme greia kanskje? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan dere ikke stenge for msn og kun bruke den nettbaserte da? Eller blir det samme greia kanskje? :vetikke:

Problemet er at folk klikker på linker, og det kan de også gjøre i den nettbaserte, og hvis vi stenger for den vanlige så blir det litt dårlig gjort om en del av oss bruker den nettbaserte, spesielt hvis vi er it-avdelingen og burde gå foran med et godt eksempel.

Det blir litt som enkelte firewall-ansvarlige som sperrer alt for alle andre enn seg selv ;)

Det er jo så mange her på huset som bruker msn med fornuft, vi får vel heller prøve å bevisstgjøre brukerne våre og lære dem gode vaner. Kanskje det kan hindre sånne epidemier som denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens treningsøkt ble veldig behagelig. Syklet til Frognerparken, deretter ned til Skøyen, ut på Bygdøy, rundt hele Bygdøy til Frognerkilen, langs Frognerkilen bort til Color Line-brygga og så hjem igjen over Solli plass. Så vidt jeg har regnet ut er det vel litt i underkant av 2 mil. Var ute i ca 1 time. Som "hviledag" er det helt fint. I tillegg syklet jeg hjem fra jobb som tar en halvtime.

Det frister så utrolig å bade når jeg sykler ute på Bygdøy. Det er utrolig idyllisk å sykle der, tror jeg må sykle ut og bade hvis det blir fint vær utover sommeren. Har store planer om å beholde sykkelruta mi, og kanskje jogge den noen ganger i løpet av sommeren også. Hater egentlig å jogge, men det er fin trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Virusepidemien fortsatte i dag, men det var heldigvis ikke så ille. Det er bare helt utrolig hvor lite vett enkelte bruker på nettet. Ellers var ikke dagen på jobb så ille. Fikk unna ganske mange saker og har fått mye ros i det siste, så selv om jeg ble oppgitt over virusepidemien så liker jeg egentlig jobben min veldig godt om dagen. Hyggelig å få skryt og fornøyde brukere.

Syklet som trening i dag også. Syklet hjem fra jobb og deretter omtrent samme runden som i går. Jeg skulle bare sykle en litt annen vei ute på Bygdøy, for jeg mente å huske at jeg syklet et sted som var så fint i fjor, men jeg fant ikke fram, så det ble litt omveier i stedet før jeg kom meg tilbake på runden fra i går. Mye bedre å trene ute når det er så fint vær enn å svette inne på et treningssenter.

Gleder meg til i morgen, da blir det grilling og konsert ute i finværet :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en småstressende start på dagen med enda flere virus. Løsningen sitter i det minste i fingrene nå, så det går forholdsvis fort. Jeg husker det til og med såpass i hodet at jeg kan guide folk over telefonen dit de skal, for de som er litt mer stødige enn den vanlige bruker. Nå kan vi også benytte muligheten til å bevisstgjøre brukerne våre, selv om jeg ikke tror det hjelper. Jeg er drittlei: jammen, jeg pleier ikke.... Jammen det var jo fra NN og h*n pleier alltid å sende meg masse festlige linker osv. Eller: det er jo ikke SÅ enkelt da, det ER jo fort gjort, osv. Det ER faktisk ikke det hvis man er litt bevisst, og det ER det samme om det kommer på mail eller msn.

Ellers føles det som om det blir varmere og varmere hver eneste morgen om dagen. Ikke at jeg klager, det er jo egentlig deilig, men samtidig er det forferdelig å ta t-banen. Vi får i det minste herlig vær på konserten i kveld og det er jo fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kommer ut for mye rart når man er medlem på diverse nettsamfunn gitt.

It would be a great honor for me to get acquainted of a seductive lady like you.i see your profil and you are like a symbol of timeless perfection :)

Jeg mener...tror virkelig gutta at sånne utsagn i første brevet skal få damene på kroken? Faller damene virkelig for sånt smigger? :klø: Reaksjonen min er mer at jeg holder på å dø av latter når jeg får sånne meldinger av en fyr som kun har sett et bilde av meg, og "lest" en profil som står skrevet på norsk og sikkert ikke skjønt bæret. I tillegg blir jeg uhyre skeptisk....

Jeg har ikke troen på å finne noen på et sånt sted, ikke fordi det er internett, men på grunn av typen sted. Likevel blir jeg like forundret hver gang noen sender sånne type meldinger til meg. Grove meldinger blir jeg aldri sjokkert over lenger, men....

Vel, vel. Jeg fikk meg i det minste en god latter, dessuten har jeg nå bevis når kompisene mine sier nøyaktig det motsatte av hva som står i brevet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil helst gifte seg med deg, slik at de kan komme seg til Norge, kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...