*Enigma* Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #701 Del Skrevet 19. mai 2008 nå har jeg jammen kommet meg gjennom alle "episodene" av den nye tegneserien jeg har begynt å følge med på. Hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. mai 2008 #702 Del Skrevet 19. mai 2008 Oooh, yes!! :-D Det er iallefall 6. juni, så hvis du ikke er altfor opptatt med å dra til gjøvik på treff så står tilbudet ved lag nå har jeg jammen kommet meg gjennom alle "episodene" av den nye tegneserien jeg har begynt å følge med på. Hva skal jeg gjøre da? http://xkcd.com/ <-- har du vært på denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #703 Del Skrevet 19. mai 2008 Det er iallefall 6. juni, så hvis du ikke er altfor opptatt med å dra til gjøvik på treff så står tilbudet ved lag http://xkcd.com/ <-- har du vært på denne ? Konsert er viktigere Ooooh, you're my hero! Nå har jeg *tenke* 5 tegneserier jeg kan følge med på! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #704 Del Skrevet 19. mai 2008 Og der fikk jeg vite at på onsdag blir jeg tante til en gutt. Han må tas med keisersnitt. Stakkars svigerinnen min, men samtidig er det jo greit å bli ferdig med det da. Da må jeg oppover en lyntur i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. mai 2008 #705 Del Skrevet 19. mai 2008 Og der fikk jeg vite at på onsdag blir jeg tante til en gutt. Han må tas med keisersnitt. Stakkars svigerinnen min, men samtidig er det jo greit å bli ferdig med det da. Da må jeg oppover en lyntur i helga. Oi, spennende! Da krysser vi fingrene for at alt går bra, både med mor og den nye verdensborgeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #706 Del Skrevet 19. mai 2008 Og der fikk jeg vite at på onsdag blir jeg tante til en gutt. Han må tas med keisersnitt. Stakkars svigerinnen min, men samtidig er det jo greit å bli ferdig med det da. Da må jeg oppover en lyntur i helga. Jeg måtte innom og sjekke at jeg ikke sa liten gutt....for liten blir han visst definitivt ikke. Han blir anslått til å være 5,7 kg Oi, spennende! Da krysser vi fingrene for at alt går bra, både med mor og den nye verdensborgeren Mhm, veldig spennende Håper virkelig alt går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jakobine Skrevet 19. mai 2008 #707 Del Skrevet 19. mai 2008 Dæven, så mange treningstimer du har i uka! Jeg er utrolig dårlig til å trene noe som helst annet enn styrke, bortsett fra oppvarming i 10 minutter. Forresten, hva er AT? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 19. mai 2008 #708 Del Skrevet 19. mai 2008 Heh, du er så....hmm....snill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. mai 2008 #709 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg måtte innom og sjekke at jeg ikke sa liten gutt....for liten blir han visst definitivt ikke. Han blir anslått til å være 5,7 kg Mhm, veldig spennende Håper virkelig alt går bra. da tror jeg ho skal være rimelig glad for at det blir keisersnitt gitt. Nesten 6 kilo, litt av en plugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #710 Del Skrevet 19. mai 2008 Dæven, så mange treningstimer du har i uka! Jeg er utrolig dårlig til å trene noe som helst annet enn styrke, bortsett fra oppvarming i 10 minutter. Forresten, hva er AT? Trener mye ja, er ikke så lenge siden jeg satte inn høygiret, men nå har jeg egentlig blitt vant med det, så da går det ganske greit. AT er forkortelse for Ascent Trainer som er en ellipsemaskin der du også kan styre elevation. Jeg liker den bedre enn vanlige ellipsemaskiner fordi jeg da får enda mindre belastning på knær, hofter og rygg. Får også bedre utbytte av treningen fordi jeg får større motstand. da tror jeg ho skal være rimelig glad for at det blir keisersnitt gitt. Nesten 6 kilo, litt av en plugg Ja, han er stor. Vi har hele tiden visst at han ville bli stor, og han har jo også litt å slekte på. Både svigerinnen min og broren min var store da de ble født. Stakkars svigerinnen min, hun er lavere enn meg og går og bærer på en diger plugg på nesten 6 kg. Ferdig med dagens treningsøkt. 1 t sykling til/fra jobb, 25 min sykling til/fra trening, 20 min på ellipsemaskin og 40 min på AT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 19. mai 2008 #711 Del Skrevet 19. mai 2008 Oi, spennende! Da krysser vi fingrene for at alt går bra, både med mor og den nye verdensborgeren Signerer denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #712 Del Skrevet 20. mai 2008 Ferdig med dagens treningsøkt. 1 t sykling til/fra jobb, 25 min sykling til/fra trening, 15 min oppvarming på ellipsemaskin, 45 min styrke og 1,5 t kickboxing. Tilsammen 3 t og 55 min. 15 min kortere enn planlagt. Følte meg feit og uttafor i dag, det siste jeg hadde lyst til da var å se meg sjøl i speilet i en hel time. Dermed droppet jeg strengthtimen og trente styrke på egenhånd i stedet. Terpet masse teknikk på treninga i dag. Treneren rettet ikke på slagteknikken min, så regner med at den er noenlunde i boks til graderinga, men han rettet på sparkene mine. Noe av det kom nok av at vi skulle gjøre sparkene så fort at jeg ikke hadde sjans til å henge med, men sparkene mine er ikke helt bra nok. Noe å terpe på i helga. Jeg sliter fryktelig med styrken, så det blir ikke noen styrketrening på meg denne uka bortsett fra torsdag. Trenger å hvile såre muskler, slik at jeg er i top shape til mandag. Stryker jeg pga styrken blir jeg mildt sagt forbanna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. mai 2008 #713 Del Skrevet 21. mai 2008 Med den treningsmengden din har jeg veeeeldig vanskelig for å tro det døyt på at du er det minste feit. Husker jeg hadde ei venninne som var høy og slank og om alltid søyt over at hun så så tjukk ut. Til slutt rant det litt over for meg (jeg er nemlig ganske rund) og sa det til henne: "Hvis du sier slik hele tiden, hvordan tror du det får meg til å føle meg, jeg som er mye tjukkere enn deg?" Da ble hun litt spak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #714 Del Skrevet 21. mai 2008 Med den treningsmengden din har jeg veeeeldig vanskelig for å tro det døyt på at du er det minste feit. Husker jeg hadde ei venninne som var høy og slank og om alltid søyt over at hun så så tjukk ut. Til slutt rant det litt over for meg (jeg er nemlig ganske rund) og sa det til henne: "Hvis du sier slik hele tiden, hvordan tror du det får meg til å føle meg, jeg som er mye tjukkere enn deg?" Da ble hun litt spak... Nei, feit er jeg ikke, men jeg er ikke tynn heller. Jeg veit at det at jeg syter over at jeg føler meg feit kan få andre til å føle seg enda feitere, men generelt synes jeg ikke andre mennesker er feite. Det er kun meg sjøl jeg ser sånn på. Jeg går heller ikke rundt og sier: uff, jeg er så feit, det kommer kun til uttrykk her. Nå har jeg mine dager hvor jeg ikke er direkte misfornøyd også, men i går var en veeeeldig "føle-seg-bælfeit"-dag. Sånn generelt er jeg misfornøyd fordi jeg var tynnere for et par år siden, og jeg vil gjerne tilbake dit. Så får vi se om kanskje all treningen min for tida kan hjelpe meg med å nå det målet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. mai 2008 #715 Del Skrevet 21. mai 2008 Du som trener mye har da vel en del muskler? Synes du uansett skal være fornøyd, jeg. Det er pent å ha litt former, tenk for atte! (Det er uansett hvordan en person oppfører seg og hva vedkommende utstråler som gjør hin pen eller ikke-pen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #716 Del Skrevet 21. mai 2008 Du som trener mye har da vel en del muskler? Synes du uansett skal være fornøyd, jeg. Det er pent å ha litt former, tenk for atte! (Det er uansett hvordan en person oppfører seg og hva vedkommende utstråler som gjør hin pen eller ikke-pen). Problemet mitt er at jeg var mye tynnere for 1-2 år siden, så det har en del med at jeg har litt lyst til å komme inn i klærne mine igjen også, slik at jeg slipper å fornye hele garderoben. Ja, jeg har en del muskler, men jeg har fortsatt en del å gå på i forhold til å gå ned i klesstørrelse. Når det gjelder hva som gjør en pen eller ikke pen...jeg fikk i ca 12 år høre hvor lite pen jeg var, så der kommer jeg nok aldri til å bli fornøyd. Kroppen min derimot kan jeg bli fornøyd med så sant jeg kommer meg inn i klærne mine igjen. Jeg har heller ikke trent så intensivt som jeg gjør nå så veldig lenge, og det tar litt lenger tid enn som så å få en trent og muskuløs kropp. Selv om man bygger muskler så ser ikke nødvendigvis kroppen muskuløs og trent ut hvis man har mye fett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. mai 2008 #717 Del Skrevet 21. mai 2008 I dag blir du tante Men så diger da!!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 21. mai 2008 #718 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg har gått opp tjue kilo på et år, jeg, hurra! Så jeg vet hvordan du føler deg. Skulle ønske jeg kunne trene så mye, men kroppen vil ikke. Svake håndledd og knær og dårlig rygg gjør trening til et smertehelvete. Gratulerer med tantebarn! Håper han er frisk og rask og at mammaen har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #719 Del Skrevet 21. mai 2008 I dag blir du tante Men så diger da!!!! :dåne: Jaaa, sitter og venter på telefon. Hun skulle inn i 11-tida så er nok bittelitt tidlig å få telefon enda, men sånn innen kl 13 håper jeg å ha hørt noe. Han er diger ja, så på en måte får vi nesten håpe de tar feil, men hvis han faktisk er så stor er det jo ikke noe rart at hun har sett fødeklar ut i mange måneder. Stakkars jente. Jeg har gått opp tjue kilo på et år, jeg, hurra! Så jeg vet hvordan du føler deg. Skulle ønske jeg kunne trene så mye, men kroppen vil ikke. Svake håndledd og knær og dårlig rygg gjør trening til et smertehelvete. Gratulerer med tantebarn! Håper han er frisk og rask og at mammaen har det fint! Jeg har også problemer med knær og rygg og har fått treningsopplegg spesialsydd i forhold til skadene. Det har gjort at både rygg og knær fungerer utrolig mye bedre, men jeg har fortsatt dager da de ganske enkelt ikke fungerer og jeg må trene alternativt. Det tok ganske lang tid før jeg kom så langt som jeg har gjort nå, så det at jeg kan trene så mye som jeg gjør nå er en stor seier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 21. mai 2008 #720 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg takler ikke treningsstudioer og slikt jeg da, jeg har prøvd å trene med jogging, men etter ti meter så kjennes det ut som om jeg får kneet ut av ledd. Og sykkel har jeg ikke. Håper å få skaffet meg det til sommeren, så jeg kan kombinere lange gåturer med sykling, sikkert litt mer effektivt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg