Gjest Ansjoni Skrevet 15. mai 2008 #681 Del Skrevet 15. mai 2008 Kos deg med seminar, middag og alkohol i kveld 17. mai skal du gå i tog vettu, både mental og fysisk trening (mest det første ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #682 Del Skrevet 15. mai 2008 Kos deg med seminar, middag og alkohol i kveld 17. mai skal du gå i tog vettu, både mental og fysisk trening (mest det første ) Jeg holder meg langt unna alt som lukter av tog på 17.mai. Jeg var så glad den dagen jeg gikk ut av barneskolen og var ferdig med sånne ting. Ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre på 17. mai engang. Vurderer å stikke til Toten en liten tur faktisk, men vi får se. Svigerinnen min har ikke født enda, så får man håpe det ikke skjer noe på 17. mai i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. mai 2008 #683 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Jeg får jo fri på lørdag. Ikke noe treningssenter åpent da.. Klatreverket som holder til samme sted har faktisk åpent. Den synes jeg i grunnen er litt drøy. Åpent på 17. mai?! Det er mest denne måneden her jeg har sånt behov for å trene hver dag, pga. konkurransen og graderinga. I juni roer jeg det nok ned til 5 ganger i uka. Synes 5 ganger er mye også, jeg. For meg holder det å gå til og fra jobb, samt at jeg trener hos fysioterapeuten. Endret 15. mai 2008 av lunacia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #684 Del Skrevet 15. mai 2008 Synes 5 ganger er mye også, jeg. For meg holder det å gå til og fra jobb, samt at jeg trener hos fysioterapeuten. Vel, vi er alle forskjellige. Jeg elsker å trene, så jeg vil gjerne trene mye, jeg trener jo også kickboxing noe som krever at jeg er i god form. I tillegg blir jeg i dårlig humør hvis jeg ikke får trent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 15. mai 2008 #685 Del Skrevet 15. mai 2008 Enigma, jeg må bare si en ting: Når jeg leser dagboken din tenker jeg alltid at du minner meg litt om Lisbeth Salander i Stieg Larsson-bøkene... Hvis du har lest de? Vet ikke helt hvorfor, men det slår meg gang på gang. Og det er ment som en kompliment! Jeg digger den dama (fiktive figuren ) Å stå opp halv seks for å trene....du er virkelig treningsnarkoman Regner med at graderingen skal gå greit for deg, så mye som du trener. Kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #686 Del Skrevet 15. mai 2008 Enigma, jeg må bare si en ting: Når jeg leser dagboken din tenker jeg alltid at du minner meg litt om Lisbeth Salander i Stieg Larsson-bøkene... Hvis du har lest de? Vet ikke helt hvorfor, men det slår meg gang på gang. Og det er ment som en kompliment! Jeg digger den dama (fiktive figuren ) Å stå opp halv seks for å trene....du er virkelig treningsnarkoman Regner med at graderingen skal gå greit for deg, så mye som du trener. Kjempebra! Jada, jeg kjenner til Lisbeth Salander Takk for komplimentet. Jeg er nok litt treningsnarkoman, må innrømme det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. mai 2008 #687 Del Skrevet 15. mai 2008 Vel, vi er alle forskjellige. Jeg elsker å trene, så jeg vil gjerne trene mye, jeg trener jo også kickboxing noe som krever at jeg er i god form. I tillegg blir jeg i dårlig humør hvis jeg ikke får trent. Gå til og fra jobb er jo definitivt trening, da. Tar 40-45 minutter hver vei. Til jobb er det dessuten en god del oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 15. mai 2008 #688 Del Skrevet 15. mai 2008 ...Og Lisbeth Salander er jo grådig smart også! Jeg holder meg forresten unna 17. mai- tok jeg også. Å bli tråkket skoen av hundre ganger, kastet egg på av russen, og høre barneskolebarn som hyler Nasjonalsangen (de ikke kan), orker jeg ikke være med lenger. Takke meg til å jobbe. Håper du får en fin dag, uansett hvor og hva du ender opp med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #689 Del Skrevet 16. mai 2008 Urk..... Er det nå jeg skal si: Aldri, aldri, aldri drikke mer? Egentlig er jeg ikke så fryktelig fyllesyk, jeg bare tror ikke jeg skal spise mat på en stund...... og skulle fryktelig gjerne hatt litt mere søvn........ Også skal jeg definitivt ikke gjøre noen øvelser hvor jeg må henge opp-ned på trening i dag. Men trene MÅ jeg. Jeg reiser til Toten, og tar med bunaden. Burde helst tatt av en kilo til i morgen sånn for at jeg skal kunne spise... Selvfølgelig forstår jeg jo at det ikke går, men hvis jeg trener mage/rygg i dag så vil jeg være ørlite grann strammere i morgen, og det er ikke så mye som skal til. Kvelden i går var egentlig veldig hyggelig. Aldeles nydelig mat, masse vin og annen alkohol, hyggelig snakking med leverandørene våre og kollegaene mine. Jeg fikk masse skryt, igjen, av sjefen. Han er veldig flink til å skryte av meg når han er full :-D Utrolig hyggelig å bli satt sånn pris på og høre at jeg faktisk gjør en god jobb. Forresten er det merkelig hvor pusete og mye mindre "profesjonelle" gutta blir når vi er på fest sammen Måtte hjelpe en av kollegaene mine hjem. Han pleier alltid å holde seg i skinnet når vi er ute sånn, og blir aldri full, men i går tok det litt av Jeg kunne ikke dytte ham inn i en drosje i første omgang heller, til det var han litt for full, og ikke kunne han si hvilket nr han bodde i heller. Det var ikke så fryktelig langt igjen da jeg puttet ham inn i drosjen, men jeg var ikke helt edru selv, og å støtte en fyr som sjanglet veldig ble litt slitsomt. Det var overhodet ikke aktuelt å følge ham hele veien hjem. Morsomt å se en sånn side av ham også da, siden han vanligvis er veldig ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jakobine Skrevet 16. mai 2008 #690 Del Skrevet 16. mai 2008 Hei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #691 Del Skrevet 16. mai 2008 Hei. Hei, hei Dagens treningsøkt: 30 min sykling fra jobb med stopp på treningssenteret, 10 min oppvarming på AT, 50 min styrketrening overkropp, 15 min intervalltrening AT og 15 min intervaller på tredemølle. Ikke fullt så mye som jeg hadde tenkt, ettersom jeg ikke hadde tid til å stikke hjemom før jeg trente. Men fortsatt 2 t trening, så det er jo ikke så ille det. Sitter på Oslo S og venter på toget. Er dødstrøtt etter gårdsdagens bravader. Stakkaren jeg fulgte hjem i går hadde våknet på stuegolvet i morges Så ille var ikke jeg i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. mai 2008 #692 Del Skrevet 16. mai 2008 Ha en fin 17. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 17. mai 2008 #693 Del Skrevet 17. mai 2008 Ros fra sjefen er deilig, ikke sant? Håper fyllesyken har lagt seg og at 17. mai ble en strålende...sa jeg strålende? Det var det vel neppe, men håper du hadde det bra likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #694 Del Skrevet 18. mai 2008 Ha en fin 17. mai Den ble veldig fin, familiebesøk og fyrverkeri Ros fra sjefen er deilig, ikke sant? Håper fyllesyken har lagt seg og at 17. mai ble en strålende...sa jeg strålende? Det var det vel neppe, men håper du hadde det bra likevel! Ros fra sjefen er utrolig deilig, spesielt når jeg faktisk får høre at uten meg hadde det ikke gått rundt :-D Han er veldig fornøyd, og synes jeg gjør en god jobb og håper jeg blir der en god stund. Strålende ble vel ikke 17. mai akkurat, men det var koselig, jeg fikk på meg bunaden og jeg var og så fyrverkeriet på kvelden. Alt i alt ganske vellykket spør du meg Ferdig med dagens treningsøkt. 25 min sykling tilsammen til/fra senteret, 20 min oppvarming intervaller AT, 1 t med PT, tung styrke (60 kg knebøy, ny rekord! 55 kg markløft også nedtrekk) deretter knallhard intervalltrening og avsluttet med mage/rygg. Tok 20 min på AT etter økta også, så alt i alt 2 t trening i dag. J var for fyllesyk til å orke å trene kickboxing. Snakket litt med PT angående trening framover. Hun mente jeg burde legge inn en del langkjøring nå som jeg var i så god form og som jeg trente så hardt slik at langkjøringa blir restitusjon. Mandag 1 t sykling til/fra jobb 25 min sykling til/fra trening 20 min AT 20 min tredemølle 20 min AT Tilsammen 2 t 25 min Tirsdag 1 t sykling til/fra jobb 25 min sykling til/fra trening 15 min oppvarming AT 1 t Strength 1,5 t Kickboxing Tilsammen: 4 t 10 min Onsdag 1 t sykling til/fra jobb med stopp innom trening 15 min oppvarming AT 1 t Step Tilsammen: 2 t 15 min Torsdag 1 t sykling til/fra jobb 25 min sykling til/fra trening 15 min oppvarming AT 1 t Strength 1 t Aerobic 1,5 t kickboxing Tilsammen: 5 t 10 min Fredag 1 t sykling til/fra jobb med stopp innom trening 20 min AT 20 min tredemølle 20 min AT Tilsammen: 2 t Lørdag 25 min sykling til/fra trening 15 min oppvarming 1 t kickboxing Tilsammen: 1 t 40 min Søndag 25 min sykling til/fra trening 15 min oppvarming 1 t kickboxing Tilsammen 1 t 40 min Alt i alt: 19 t og 20 min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. mai 2008 #695 Del Skrevet 18. mai 2008 Bra du hadde en fin fest og 17. mai fyrverkeri fra fabrikken er vel ikke den verste måten å avslutte en slik dag på kos med ros også, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #696 Del Skrevet 19. mai 2008 *Sukk* Hvorfor spurte jeg nå D om å bli med på konsert? Hadde han sagt ja så hadde det jo vært greit, men nå sitter jeg og har en litt guffen følelse av at hvis ting ikke hadde vært som de er mellom oss så hadde han sagt ja osv. Jeg vet jo at det ikke er noen logikk i tankegangen min. Han skulle reise på ferie tidlig dagen etter konserten, så derfor orket han ikke. Hadde han sagt ja hadde jeg sikkert sittet her og grublet over det også, og gruet meg og prøvd å analysere hva som lå i at han faktisk sa ja til å bli med Jeg hater den følelsen av usikkerhet i forhold til D. Vi har ikke hatt så mye kontakt i det siste, og jeg savner å gjøre ting med ham. Samtidig føler jeg litt på det at han ikke tar kontakt med meg i noen stor grad, og tenker at det jo sikkert er et tegn på at han egentlig driter i meg. Men så har ikke jeg akkurat vært vennligheten selv når vi har sett hverandre heller da. Når han har prøvd å få i gang samtaler, har jeg vært rimelig avmålt og snakket minst mulig. Kan noen slå meg i hodet med noe hardt sånn at jeg snart tar til fornuften og slutter å oppføre meg som en jente? Må se om jeg finner meg noen andre som vil være med på konsert med Gavin DeGraw, ikke alt for mange av vennene mine som liker ham. Jeg liker ham vel mest fordi han minner meg så utrolig om tiden min i Edinburgh. Mange minner knyttet til sangene hans. Har vel ikke så sansen for de nyere sangene, men forhåpentligvis spiller han noen av de gamle også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 19. mai 2008 #697 Del Skrevet 19. mai 2008 Kan noen slå meg i hodet med noe hardt sånn at jeg snart tar til fornuften og slutter å oppføre meg som en jente? *bonk* Hjalp det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. mai 2008 #698 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Kan ikke hjelpe deg med gavin gitt, men du kan få være med meg på valentourettes hvis du vil? Endret 19. mai 2008 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #699 Del Skrevet 19. mai 2008 Kan ikke hjelpe deg med gavin gitt, men du kan få være med meg på valentourettes hvis du vil? Oooh, yes!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #700 Del Skrevet 19. mai 2008 *bonk* Hjalp det? Heh, du er så....hmm....snill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg