Gjest Ansjoni Skrevet 9. mai 2008 #641 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg stemmer for vin i sola her i Oslo! Tviler på at jeg kommer til Toten før siste helga i mai, og det er jo lenge til. Alt for lenge! :-D Heldigvis skal jeg ha utepils/utevin i Oslo i morgen Har prøvd å gjøre litt research, men veit ikke helt hvor det er bra, altfor lite ute på utepilsern gitt Noen preferanser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #642 Del Skrevet 9. mai 2008 Har prøvd å gjøre litt research, men veit ikke helt hvor det er bra, altfor lite ute på utepilsern gitt Noen preferanser? Ingen preferanser, så lenge jeg får noe å drikke og et sted å sitte i sola er jeg strålende fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #643 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Kortere treningsøkt i dag ettersom jeg syklet til og fra jobb. Ca 30 min sykling til jobb, ca 20 min sykling fra jobb til trening, 40 min styrketrening, 20 min intervalltrening på AT og ca 12-13 min sykling hjem fra trening. Tilsammen: 2 t. Ba instruktøren om hjelp til å ta tricepsen i dag, og han mente 13 kg var for lett, så han la på 15 i stedet. Jeg kjører øvelsen som kalles skull crusher. Tok 13 kg på første settet og tok dips i mellom, men etter 2. og 3. settet hvor jeg tok 15 kg hadde jeg ikke krefter til det. 15 kg var litt i tyngste laget, men greit å merke at jeg blir sterkere da. Det er ikke så lenge siden jeg måtte ha hjelp til 13 kg. Endret 9. mai 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #644 Del Skrevet 11. mai 2008 Trening i dag ble ca 25 min til/fra trening på sykkel, 15 min oppvarming på AT, 45 min styrketrening på beina, 10 min intervall på AT og 25 min intervalltrening på tredemølle. Tilsammen 2 t. Det har jo vært så utrolig deilig vær i dag. Sol og varmt, sånn kunne det godt bli en stund framover, men det er vel spådd dårlig de neste dagene. Hadde det utrolig hyggelig på takterrassen hos Ansjoni i kveld, selv om jeg sjanglet litt på vei hjem Jeg ble i det minste ikke så dårlig som jeg har blitt de siste gangene jeg har drukket, så sånn sett var det jo beroligende i forhold til bransjefest på torsdag. Håper for øvrig sommerkveld på takterrassen hos Ansjoni, med vin o.l kan gjentaes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 11. mai 2008 #645 Del Skrevet 11. mai 2008 Det er ikke meldt dårlig de neste dagene, bare kjøligere, altså at temperaturen dropper til 18-19 grader istedet for 22-23 Var deilig å kunne være ute midt på natta i bare t-skjorte og kort skjørt, uten å fryse! Det er så deilig når varmen kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #646 Del Skrevet 11. mai 2008 Det er ikke meldt dårlig de neste dagene, bare kjøligere, altså at temperaturen dropper til 18-19 grader istedet for 22-23 Var deilig å kunne være ute midt på natta i bare t-skjorte og kort skjørt, uten å fryse! Det er så deilig når varmen kommer. Ok, trodde det var meldt regn jeg, godt å høre at det bare blir litt mindre varmt da Jeg vil ikke ha regn framover, sykling til og fra jobb i regn er ikke særlig koselig. Deilig å kunne gå hjem i natt i bare kortermet uten å fryse ja. Jeg elsker sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. mai 2008 #647 Del Skrevet 11. mai 2008 Trening i dag ble ca 25 min til/fra trening på sykkel, 15 min oppvarming på AT, 45 min styrketrening på beina, 10 min intervall på AT og 25 min intervalltrening på tredemølle. Tilsammen 2 t. Det har jo vært så utrolig deilig vær i dag. Sol og varmt, sånn kunne det godt bli en stund framover, men det er vel spådd dårlig de neste dagene. Hadde det utrolig hyggelig på takterrassen hos Ansjoni i kveld, selv om jeg sjanglet litt på vei hjem Jeg ble i det minste ikke så dårlig som jeg har blitt de siste gangene jeg har drukket, så sånn sett var det jo beroligende i forhold til bransjefest på torsdag. Håper for øvrig sommerkveld på takterrassen hos Ansjoni, med vin o.l kan gjentaes. Treningen i dag blir å bevege seg minst mulig tror jeg, har så vondt under potilotene mine at hvert skritt er en lidelse Heldigvis har vi jo ikke så stor plass, så unødige bevegelser trengs jo ikke Det var en ubetinget suksess ja Skal vel ikke se helt bort i fra at det kan komme til å gjentaes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #648 Del Skrevet 11. mai 2008 Treningen i dag blir å bevege seg minst mulig tror jeg, har så vondt under potilotene mine at hvert skritt er en lidelse Heldigvis har vi jo ikke så stor plass, så unødige bevegelser trengs jo ikke Det var en ubetinget suksess ja Skal vel ikke se helt bort i fra at det kan komme til å gjentaes Stakkar liten, det så jo ikke helt godt ut med de vannblemmene dine, så skjønner godt at du ikke vil bevege deg noe særlig I dag ble det ca 1t og 50 min trening. Ca 25 min sykling til og fra, 12 min oppvarming intervaller AT, 13 min intervaller tredemølle, 1 t kickboxing. Merket at jeg var litt redusert ja, våknet jo litt før kl 8 i morges. Heldigvis var J litt redusert også, så ingen masing eller kverulering når jeg sa at jeg var sliten. Nå må jeg bare finne ut hva slags kjøtt jeg kan ha til salaten i dag også komme meg ut og handle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #649 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Det ble spekeskinke til salaten i dag. Godt med noe lett i dag, det begynner jo å nærme seg sommeren, og da blir som regel appetitten litt mindre også. Planen var å få trent 10 t og 15 min denne uka, men det ble faktisk 11 t og 20 min. Det er jeg godt fornøyd med. Neste uke er planen som følger: Mandag: 25 min sykling (til/fra trening) 15 min oppvarming AT 20 min intervaller tredemølle 1 t styrke med PT 1 t kickboxing Tilsammen 3 t Tirsdag: 1 t sykling til/fra jobb 25 min sykkel til/fra trening 15 min oppvarming AT 1 t strength 1,5 t kickboxing Tilsammen 4 t og 10 min Onsdag: 1 t sykling til fra jobb og innom trening 10 min oppvarming AT 20 min intervaller tredemølle 1 t Stepmaskin Tilsammen: 2t 30 min Torsdag: Ingen trening, seminar med påfølgende middag. Endring: 30 min sykling til jobb med stopp innom treningssenteret på morgenen. 15 min oppvarming AT 30 min styrke 15 min tredemølle Tilsammen: 1,5 t Jeg kan jo ikke la folk dra fra meg i konkurransen. Jeg SKAL ha flest treninger blant jentene! Fredag: 30 min sykkel fra jobb 25 min sykkel til/fra trening 10 min oppvarming AT 20 min intervaller tredemølle 30 min core 1 t box Tilsammen 3 t 5 min Lørdag: Ingen trening så klart Søndag: 25 min sykkel til/fra trening 10 min oppvarming AT 20 min intervaller tredemølle 1 t styrke med PT 1 t kickboxing Tilsammen 3 t 5 min Alt i alt: 17 t og 20 min. Nå regner jeg strengt tatt ikke syklinga til og fra jobb som vanlig trening, men den hjelper jo på i det minste. Har ingen planer for 17. mai enda. Håper jeg får noen planer, om ikke annet så får jeg få J med ut og spise eller noe sånt. Er ikke voldsomt glad i masse folk, så vet ikke om jeg orker å stikke ned i byen på dagtid. Dersom svigerinnen min føder i løpet av uken så kanskje jeg stikker hjem i stedet. Endret 12. mai 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. mai 2008 #650 Del Skrevet 11. mai 2008 _så_ ille er det tross alt ikke med meg da, det er vel bare det at jeg er litt oppmerksomhetssjuk og vil ha medfølelse Det er jo vondt, og håper de heler seg fint, for å traske på storbyferie med gnagsår er jo ikke det helt store Kan skjønne at du var redusert på trening, hvorfor skal man alltid våkne så sinnsykt tidlig når man har drukket litt? Jeg våkna halv ni, men klarte heldigvis å sovne igjen. Det er det som er så digg med å bo i oslo, uansett hvilken dag det er så er det alltids en liten brustadbu som har åpent! Selv om de kan være et lite helvete på søndager, når alle de fyllesjuke kidsa skal ha grandis og potetgull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #651 Del Skrevet 11. mai 2008 _så_ ille er det tross alt ikke med meg da, det er vel bare det at jeg er litt oppmerksomhetssjuk og vil ha medfølelse Det er jo vondt, og håper de heler seg fint, for å traske på storbyferie med gnagsår er jo ikke det helt store Kan skjønne at du var redusert på trening, hvorfor skal man alltid våkne så sinnsykt tidlig når man har drukket litt? Jeg våkna halv ni, men klarte heldigvis å sovne igjen. Det er det som er så digg med å bo i oslo, uansett hvilken dag det er så er det alltids en liten brustadbu som har åpent! Selv om de kan være et lite helvete på søndager, når alle de fyllesjuke kidsa skal ha grandis og potetgull Definitivt ikke noe særlig å traske rundt på storbyferie med gnagsår, du får stelle pent med føttene de neste dagene, så går det nok bra Deilig å bo i Oslo ja, jeg har en liten bu knappe 100 - 150 m unna, de har ikke voldsomt mye utvalg, men jeg fant nå spekeskinke, så slapp jeg å gå heeeelt til 7-eleven som ligger hele 450 m unna :gjeiper: Det hadde jo vært for galt om jeg måtte gå så langt for å få meg litt mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. mai 2008 #652 Del Skrevet 11. mai 2008 Liker ikke kollektivt, men man har da bil. Jeg liker ikke bli, men man har da bein å gå på. Jeg stemmer for vin i sola her i Oslo! Tviler på at jeg kommer til Toten før siste helga i mai, og det er jo lenge til. Alt for lenge! :-D Jeg er særdeles sjelden på Toten, selv om min mor bor på Gjøvik. Trives ufattelig mye bedre hjemme i Oslo! JEg er superstreng om dagen. Skal gå ned 4 kilo på 1 mnd. Det høres ikke sunt ut, spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #653 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Ferdig med dagens treningsøkt. Treningssenteret åpnet ikke før kl 10, så da ble det lang sykkeltur først. Ca 40 min sykling 1 t knallhard styrketrening med PT 1 t kickboxing teknikk og fallteknikk ca 12 min sykling Tilsammen 2 t 50 min. Jeg har økt hva jeg klarer å løfte i knebøy med 15 kg på 2 treninger Nå løfter jeg 50 kg i knebøy og 50 kg i markløft. Deilig at det er sol i dag også, selv om det ikke er like varmt i dag. Jeg har fått littegrann farge også. Snakket litt med J om 17. mai, han har blitt bedt på et opplegg, men var ikke så veldig lysten på å gå, så han hadde lyst til å finne på noe annet. Han skulle høre litt med noen andre folk, så jeg håper vi kan få med dem på en middag og ut etterpå. Det hadde vært veldig koselig. Må en tur på butikken etterpå, så utrolig kjekt å bo i Oslo og ha Bunnpris som er åpent hver eneste dag. Jeg trenger vaskemiddel og fetaost. Det blir så mange klesvasker når jeg trener så mye, har på følelsen at det alltid henger treningstøy til tørk. Jeg kjøpte meg jo nytt treningstøy i slutten av april, men kunne godt hatt enda litt mer. Andre shopper stilige klær, jeg bruker penga mine på treningsklær og PT.... Jeg begynner for alvor å bli kjedelig, spesielt siden jeg alt for ofte dropper festing fordi det vil ødelegge treninga mi. Folk tror jo jeg er en smule sprø Endret 12. mai 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 12. mai 2008 #654 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg begynner for alvor å bli kjedelig, spesielt siden jeg alt for ofte dropper festing fordi det vil ødelegge treninga mi. Folk tror jo jeg er en smule sprø Du må nok henge litt mer med meg, få litt god innflytelse og komme på bedre tanker Nå har jo jeg til og med klart å vrikke beinet, er sikkert underbevisstheten min som prøver alt den kan å holde meg mest mulig i ro blir jo bare skada under bevegelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #655 Del Skrevet 12. mai 2008 Du må nok henge litt mer med meg, få litt god innflytelse og komme på bedre tanker Nå har jo jeg til og med klart å vrikke beinet, er sikkert underbevisstheten min som prøver alt den kan å holde meg mest mulig i ro blir jo bare skada under bevegelse! Hehehe, ja, tror jeg trenger noen som kan ha litt "god" innflytelse på meg Bare jeg nå blir ferdig med den hersens graderinga så kan jeg feste med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #656 Del Skrevet 13. mai 2008 Ferdig med dagens trening. 25 min sykling til og fra trening, 15 min intervaller på AT, 1 t strength, 1,5 t kickboxing. Tilsammen 3 t og 10 min + 1 t sykling til og fra jobb: 4 t og 10 min. Er totalt uinspirert. Nå skal jeg bare bli ferdig med den hersens graderinga så skal jeg ta en pause. En lang pause, 2,5 måned uten fellestreninger, kun trene med J. Det må bli morsomt å trene igjen, det er det ikke nå. Zoomet fullstendig ut under treningen i dag, klarte ikke fokusere på øvelsene jeg skulle utføre. Humøret er på bånn. Det var ikke så verst på jobb i dag, til tross for at jeg knapt hadde tid til å sitte ned. Vi får inn 10 utenlandske konsulenter i den nærmeste framtid, de skal ha utstyr, og en av kollegaene mine som har ansvaret for prosjektet maste og ville ha utstyret klart. Han var stort sett til stede sammen med en annen konsulent, og vi har en god tone oss i mellom, så jeg kjedet meg ikke, men travelt var det. Humøret sank drastisk under kickboxinga i dag. Ikke helt sikker på hvorfor egentlig. Treninga var ikke så ille. Ligger godt an i treningskonkurransen også, selv om det også er en 3-4 andre som har like mange treninger som meg. For meg er dette mer en konkurranse om å få flest treninger. Premien er ikke så farlig lenger, det er viktigere å se hvor mange treninger jeg klarer. Akkurat nå har jeg et enormt behov for en kjæreste. Noen som kan holde rundt meg og få meg til å føle meg bedre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. mai 2008 #657 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) skulle egentlig prøve å trøste, men fant ut at det sannsynligvis hverken trøstet deg eller meg... Fatt mot, enn så tungt det virker, Endret 13. mai 2008 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #658 Del Skrevet 14. mai 2008 Takk for det Ansjoni, var nok en kombinasjon av at jeg var sliten og at jeg ikke følte at jeg fikk til noe på kickboxinga i går som gjorde at jeg var litt lei, i tillegg til at en av jentene på treninga i går gjorde et stort poeng av å overse meg/konsekvent ikke snakke til meg. På en måte gjorde det meg ikke noe, jeg synes egentlig hun er veldig slitsom, men synes det blir litt barnslig og kjipt når hun så til de grader skal vise at hun er fornærmet. Ny dag, nye muligheter. Sola skinner, sykkelturen til jobb gikk lettere enn i går, deilig når man faktisk merker framgang fra dag til dag. Eventuelt er dagsformen min litt bedre enn i går. Humøret er bedre, håper humøret ditt også har steget litt siden i går kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. mai 2008 #659 Del Skrevet 14. mai 2008 God morgen :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. mai 2008 #660 Del Skrevet 14. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg