Bokalven Skrevet 6. mai 2008 #581 Del Skrevet 6. mai 2008 Uffda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #582 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Ferdig med dagens treningsøkt. 25 min oppvarming AT, 45 min styrketrening overkropp og 35 min intervalltrening AT. Tilsammen: 1t og 45 min Litt stolt av meg selv, tok mot til meg og ba en av muskelgutta om hjelp til siste settet på tricepsøvelsen. Har gjerne gått ned i vekt på siste settet, eller tatt færre reps fordi jeg har vært redd for å smelle stanga i huet eller nesa. 13 kg i panna eller nesa tror jeg ikke er spesielt godt :gjeiper: Fyren var hjelpsomheten selv han, så da fikk jeg max ut av øvelsen Snakket litt med PT-en min i dag også. Hun var så fornøyd med at jeg hadde fiksa pc-en hennes, for hun hadde spurt så mange om hjelp og ingen hadde klart å hjelpe henne. For å være litt slem, da lurer jeg på hva slags pc-guruer hun har spurt. Problemet hennes var rimelig simpelt å fikse, så enhver som har peiling på data burde ha klart det. Men nå er jeg vant med å tenke enkelt og har fiksa samme problem sikkert 100 ganger siden jeg kom hit jeg er nå, så jeg gjenkjenner jo lett årsaken til problemet også. Er så glad for at vi har byttet leverandør på overtidsmat. Jeg er ikke så begeistret for pizza som overtidsmat, usunt, fett og tungt. Ikke at tacosalat er så himla sunt, men mye bedre enn pizza i det minste. Trenger jo litt skikkelig mat også etter en sånn treningsøkt. Skravlet litt med kjekke instruktøren etter trening i dag også. Stod og tøyde ut da han begynte å prate Klarte å holde samtalen sånn noenlunde i gang også, uten å stotre og rødme. *stolt* En annen ting jeg er litt stolt av er at jeg turde å bruke den nye treningstoppen min. Den er litt ettersittende, og den er ermeløs, og jeg har superkomplekser for overarmene mine fordi de er ganske kraftige. Jeg har mildt sagt ikke noe godt forhold til kroppen min, så bare for noen måneder siden ville en sånn topp vært fullstendig uaktuell. Prøver å drite litt i kompleksene mine, men det er søren ikke lett. Tror kanskje jeg er på rett vei da i det minste. Endret 6. mai 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mai 2008 #583 Del Skrevet 6. mai 2008 Skravlet litt med kjekke instruktøren etter trening i dag også. Pass på sånn at du ikke blir gravid Prøver å drite litt i kompleksene mine, men det er søren ikke lett. Tror kanskje jeg er på rett vei da i det minste. Så bra!! Det er rette innstillinga nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #584 Del Skrevet 6. mai 2008 Pass på sånn at du ikke blir gravid Shit, det hadde jeg ikke tenkt på Neste gang tar jeg på meg kondomdrakt og passer på å stå minst 20 meter unna....Eller kan man bli gravid bare av å være i samme rom som en mann? :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mai 2008 #585 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja, pass deg nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #586 Del Skrevet 6. mai 2008 Da sliter jeg, ettersom jeg hver eneste dag jobber i samme rom som en hel masse mannfolk.... tror jeg må ta graviditetstest når jeg kommer hjem i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mai 2008 #587 Del Skrevet 6. mai 2008 Kjøp en pall med tester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #588 Del Skrevet 6. mai 2008 Må innrømme at jeg blir like forundret hver gang kjekke gutter, sånn som instruktøren, og muskelmannen som hjalp meg i dag faktisk enser meg. Jeg måtte virkelig manne meg opp for å spørre om hjelp i dag, og da muskelmannen bare smilte og sa: ja, selvfølgelig, og backet meg opp skikkelig ble jeg helt satt ut. Det sitter i meg fortsatt fra da jeg var yngre. Jeg er for lite pen til at over gjennomsnittlig pene personer vil ha noe med meg å gjøre. Jeg vet det er helt idiotisk, men det er litt vanskelig å komme over. Selvfølgelig tenker jeg at: det er jo jobben hans å være hyggelig mot kundene når instruktøren snakker til meg, men samtidig så er han jo ikke helt nødt til å si annet enn hei. Han trenger ikke sette i gang en ordentlig samtale. Jeg blir så irritert på meg selv når jeg tenker sånn, for det gjør at jeg ikke klarer å ha en normal samtale. Får jeg i meg et glass eller to er alle sånne tanker borte. Ikke at jeg tør ta kontakt selv, men hvis folk snakker til meg først har jeg ingen problemer. Kan ikke akkurat gå rundt konstant rusa på 1-2 glass vin heller...Selv om det hadde vært veldig behagelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. mai 2008 #589 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg hadde tenkt å si ett eller annet til deg, men så bare forsvant det ut av hodet mitt. Jaja. Snart finne senga. *gjesp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #590 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg hadde tenkt å si ett eller annet til deg, men så bare forsvant det ut av hodet mitt. Jaja. Snart finne senga. *gjesp* Sånn er det når man begynner å bli gammel Håper du fikk sove godt. Strålende start på morgenen. Ok, jeg var trøtt som bare det ettersom jeg kom hjem fra jobb kl 1 i natt, og var på jobb igjen kl 8 etter knappe 5 timer søvn. Takk gud for Espresso! Kom på jobb og ble møtt av en blid og opplagt kollega som hilste på meg i det jeg kom inn døra. Jeg bare satte pc i dokkingen og startet den opp før jeg gikk for å skravle litt. Han har fått ny stilling internt, så da hadde jeg god unnskyldning for å starte en samtale, også ble jeg stående og skravle en stund om alt og ingenting. Han er så utrolig behagelig å snakke med, en virkelig trivelig fyr, så det gjorde meg i godt humør. Det er enkelte mennesker her på jobben som virkelig kan få opp humøret mitt uten egentlig å gjøre så mye. Det holder lenge med et smil og en liten prat, så er plutselig humøret mitt på topp. Skulle ønske jeg kunne være et sånt ressursmenneske. Men nuh er det tid for mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 7. mai 2008 #591 Del Skrevet 7. mai 2008 Godt med sånne energigivende mennesker. Kos deg i vårværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. mai 2008 #592 Del Skrevet 7. mai 2008 Sånn er det når man begynner å bli gammel Håper du fikk sove godt. Jepp, gamlehjemmet neste! Sov godt da jeg først sovnet, men slet med å sovne. Kom meg i det minste opp i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. mai 2008 #593 Del Skrevet 7. mai 2008 Hei enigma! Jeg måtte jo inn og glane litt ^^ Håper du tilgir at jeg ikke leste alt Leste første og siste sida da... Ha en fin dag i solskinnet! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #594 Del Skrevet 7. mai 2008 Hei enigma! Jeg måtte jo inn og glane litt ^^ Håper du tilgir at jeg ikke leste alt Leste første og siste sida da... Ha en fin dag i solskinnet! :D Du er tilgitt Jeg elsker Blir våken, glad og opplagt selv om jeg burde vært stuptrøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #595 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg savner en "sliten og svett"-smiley. Nå har jeg krabbet rundt på golvet, innunder bord og oppå bord. Sette opp ørten pc-er, koble om nettverkskabler og ledninger osv er jaggu slitsomt. De som sier at it-yrket kun er stillesittende har ingen anelse om hva de snakker om Det er altså så varmt her inne, i vinter satt jeg og frøs, men hadde jeg ikke visst bedre ville jeg trodd varmen stod på her. Det skal bli deilig å sykle til trening i dag, og enda bedre å sykle til jobb i morgen. (Ikke like sikker på om jeg kommer til å tenke det i morgen tidlig ) Da får jeg litt trim likevel, selv om jeg ikke får trent. Bruker vel ca 30 min hver vei, og det er jo ikke dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. mai 2008 #596 Del Skrevet 7. mai 2008 Må innrømme at jeg blir like forundret hver gang kjekke gutter, sånn som instruktøren, og muskelmannen som hjalp meg i dag faktisk enser meg. Jeg måtte virkelig manne meg opp for å spørre om hjelp i dag, og da muskelmannen bare smilte og sa: ja, selvfølgelig, og backet meg opp skikkelig ble jeg helt satt ut. Det sitter i meg fortsatt fra da jeg var yngre. Jeg er for lite pen til at over gjennomsnittlig pene personer vil ha noe med meg å gjøre. Jeg vet det er helt idiotisk, men det er litt vanskelig å komme over. Selvfølgelig tenker jeg at: det er jo jobben hans å være hyggelig mot kundene når instruktøren snakker til meg, men samtidig så er han jo ikke helt nødt til å si annet enn hei. Han trenger ikke sette i gang en ordentlig samtale. Jeg blir så irritert på meg selv når jeg tenker sånn, for det gjør at jeg ikke klarer å ha en normal samtale. Får jeg i meg et glass eller to er alle sånne tanker borte. Ikke at jeg tør ta kontakt selv, men hvis folk snakker til meg først har jeg ingen problemer. Kan ikke akkurat gå rundt konstant rusa på 1-2 glass vin heller...Selv om det hadde vært veldig behagelig Vet hva du snakker om, er sånn jeg også Blir alltid litt skeptisk når veldig pene mennesker vil være sammen med _meg_ liksom, hva er det de er ute etter nå. Selvfølgelig teit, men det er så sånn en gang da. Hadde vært lettere med et par glass vin innabords ja Husker jeg og veninna mi fabulerte om at vi skulle drikke oss litt til mot første dagen på videregåenden. Ble heldigvis ikke noe av det da, skulle tatt seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #597 Del Skrevet 7. mai 2008 Vet hva du snakker om, er sånn jeg også Blir alltid litt skeptisk når veldig pene mennesker vil være sammen med _meg_ liksom, hva er det de er ute etter nå. Selvfølgelig teit, men det er så sånn en gang da. Hadde vært lettere med et par glass vin innabords ja Husker jeg og veninna mi fabulerte om at vi skulle drikke oss litt til mot første dagen på videregåenden. Ble heldigvis ikke noe av det da, skulle tatt seg ut Nå har ikke jeg noe problem med å se hva pene mennesker vil med deg da Men godt å høre at jeg ikke er så sær. Vin første dagen på videregående ja, det hadde vært noe Jeg begynte jo på en skole der jeg ikke regnet med å kjenne noen også, så det var ekstra skummelt. "Flyktet" fra all dritten jeg hadde gjennomgått i 9 år, orket ikke 3 år til med de samme folka. Fikk det en del bedre da jeg kom unna og begynte med folk som ikke kjente meg. Ikke at jeg ble superpopulær akkurat, jeg var for stille og gjorde for lite av meg til det, ikke er jeg typen som henger med de kule heller. Jeg fikk være i fred og jeg hadde noen få, gode venner og det var det viktigste. 2. året hadde jeg jo også kjæresten min. Ferdig med dagens treningsøkt. Fikk hentet sykkelen min i dag, og det var deilig. Dagens treningsøkt: ca 25 min sykling tilsammen til og fra. 10 min på AT og 1 t med tung styrke og kondisjon med PT. Imponerte en kollega i dag også, og det med en øvelse jeg egentlig ikke løftet tungt på fordi det var en helt ny øvelse og jeg hadde ikke helt teknikken inne. Han syntes jeg så sterk ut han skulle bare ha sett meg på markløft og knebøy. Jeg føler selv jeg ser mer ut som en småfeit vektløfter der jeg står og pumper jern med belte rundt livet og det hele. Får inderlig håpe at all denne treningen hjelper, og at syklingen til og fra jobb kan bli det lille ekstra som gjør meg i virkelig god form og får meg til å se skikkelig fit ut. Jeg har fortsatt god tid til jeg virkelig må være i bikiniform, det er jo ikke før i slutten av august, selv om det kunne være greit å tørre å gå på stranda med kompisene i sommer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mai 2008 #598 Del Skrevet 7. mai 2008 Trente mye markløft, benkpress og knebøy for mange år siden. I grunnen er det ganske morsomt.. Men man må ha noen å trene sammen med. Alene får man ikke presset seg nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #599 Del Skrevet 7. mai 2008 Trente mye markløft, benkpress og knebøy for mange år siden. I grunnen er det ganske morsomt.. Men man må ha noen å trene sammen med. Alene får man ikke presset seg nok.. Jeg trener jo dette med PT, så da kan jeg i alle fall love deg at jeg blir presset nok Prøver å presse meg selv litt når jeg trener alene også, men tar ikke i like mye da siden jeg ikke har noen til å sikre eller hjelpe. Likevel får jeg ganske mye ut av det også når jeg ikke trener med PT-en min. Jeg øker jamnt og trutt om dagen, og trener bare med PT 1 dag i uka, mens jeg trener øvelsene 1-2 ganger på egenhånd/i sal, så dermed må det jo hjelpe litt at jeg trener på egenhånd også. Deilig å virkelig merke progresjonen, blir så utrolig mye mer motivert da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. mai 2008 #600 Del Skrevet 7. mai 2008 Vet hva du snakker om, er sånn jeg også Blir alltid litt skeptisk når veldig pene mennesker vil være sammen med _meg_ liksom, hva er det de er ute etter nå. Ikke alle pene mennesker skjønner at de er pene. Kjæresten min er utrolig nydelig (ikke bare jeg som mener det), men han har ikke så mye selvtillit. Han skjønner bare ikke at han er pen. Geek, pen og snill. Og skjønner ikke hvilket kupp han er. *riste oppgitt på hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg