Bettie Skrevet 29. april 2008 #521 Del Skrevet 29. april 2008 Om ikke annet så er en spenstig mannekropp godt å hvile øynene på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. april 2008 Forfatter #522 Del Skrevet 29. april 2008 Om ikke annet så er en spenstig mannekropp godt å hvile øynene på. Veldig godt å hvile øynene på Tror nok jeg ville fått fryktelige komplekser av å være sammen med en sånn fyr, jeg har ikke like perfekt kropp for å si det sånn Begynner å få et ganske stort behov for å tre ut av de singles rekker nå. 2 år som singel er i grunnen nok, men det er så vanskelig å finne noen som passer inn i livet mitt. Riktignok trenger ikke mannen å passe inn i mitt bilde av drømmemannen, faller jeg for noen så faller jeg for dem, og som regel er de ikke akkurat prinsen på den hvite hesten. Problemet nå om dagen er vel mest at jeg rett og slett ikke treffer noen særlig nye mennesker i sosiale sammenhenger. Jeg gjør jo ikke stort annet enn å jobbe og trene. Tror jeg må komme meg mer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. april 2008 #523 Del Skrevet 30. april 2008 Alle kvinner trenger en ridder i rustning på en hvit hest i blant. Også du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. april 2008 Forfatter #524 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Alle kvinner trenger en ridder i rustning på en hvit hest i blant. Også du. Jeg er ikke noe annerledes jeg, bare fordi jeg er praktisk og ikke trenger en mann for å fikse ting. Det har visst kompisene mine vanskeligheter med å forstå. Som om det er alt man trenger en kjæreste til liksom, å fikse praktiske ting Jeg vil ha en teddybjørn/oppvaskmaskin/varmeflaske i en og samme person. En som kan få meg til å le, en som kan dele opplevelser med meg, en å krype inn i armkroken til eller gråte på skulderen til (og som kan trøste meg, ikke bare "fikse"). Var tidlig på jobb i dag. Har store planer om å stikke i 15-tida, sånn at jeg får trent styrke før step-timen. Må rydde og ordne litt etter treninga i kveld også, siden det kommer folk i morgen. Egentlig greit å få det meste unna før helga, for da kan jeg kose meg desto mer da. Helgen skal nemlig brukes til lite annet enn å slappe av, trene og sove. Dagen har heldigvis vært forholdsvis rolig så langt *bank i bordet*. Sånne ting er egentlig farlig å si. Snakket med svigerinnen min i dag, det er ikke lenge før hun skal føde nå. Det blir spennende. Hyggelig å bli tante til en til, får bare håpe hun ikke går over tida og føder på 17. mai Jeg må vel passe på komme meg oppover så fort jeg kan etter fødselen også, hun synes nok jeg bor litt for langt unna og at vi har litt for lite kontakt tror jeg. Så viktig at hun føler jeg prioriterer henne og den nye nevøen min. Det er jo også koselig å hilse på den lille så fort som mulig. Det passer egentlig litt dårlig i forhold til trening fram mot gradering, men jeg kan nesten ikke prioritere gradering framfor familien. Endret 30. april 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. april 2008 Forfatter #525 Del Skrevet 30. april 2008 Ferdig med dagens treningsøkt. 15 min oppvarming på AT, 45 min styrketrening på beina, og bittelitt mage. 7-8 min på AT for å holde meg varm fram til Steptimen, og da var det 1 t step med litt innlagt styrketrening. Nå har jeg nettopp spist middag fra RealFood Burde egentlig ikke brukt penger på ferdigmiddag i dag, jeg får trøste meg med at den i det minste var veldig sunn. Kylling i karri, med fullkornsris. Porsjonene er veldig passe for meg, sikkert litt lite for en mann, men passe for meg uten at jeg blir stappmett (noe som jo er litt viktig egentlig). Godt med grønnsaker i sausen, og masse smak Så får det heller være at det kostet 85 kr. Det var raskt og laget ikke rot, jeg får pappa på overnattingsbesøk i kveld, og i morgen kommer tanten min, moren min og søsteren min for å hjelpe til med å rydde i bodene. Da er det greit at jeg ikke fikk enda mer å rydde før de kommer. Akkurat nå er jeg litt lite glad for at det blir treningsfri imorgen, men jeg overlever vel. Jeg har masse energi, så synd jeg ikke får brukt det på trening. Mr. Eyecandy var skuffende nok ikke på senteret i dag Får håpe han er der på fredag, så jeg får en god start på helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. april 2008 Forfatter #526 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Hmm....etter 3 kvarter er oppvasken tatt, kjøkkenbenker ryddet og vasket, stua og gangen er ryddet med unntak av søpla og papir til papirinnsamlig som står foran døra og jeg skal gå ned med om 5 minutter. Hvorfor klarer jeg ikke være så effektiv vanligvis? :klø: Nå gjenstår det bare å støvsuge (som jeg gjør i morgen tidlig), rydde opp noen småting på badet, og vaske gulvet der og vaske over bordene på stua, så er jeg ferdig Da trenger jeg bare å rydde litt på soverommet i helga, ingen kjip rydding ellers i leiligheten. Masse tid til å slappe av, trene og kose meg. Fikk skryt på sms av PT i dag, jeg var observert på trening og hun var fornøyd Endret 30. april 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 30. april 2008 #527 Del Skrevet 30. april 2008 Jaaa!! Du må komme, er så utrolig nysgjerrig hehe, du må ikke ha for store forhåpninger nå da egentlig er jeg bare kjip og stusselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 30. april 2008 #528 Del Skrevet 30. april 2008 Det er deilig å føle seg effektiv og få unna det man skal på hjemmefronten. Skal ta et rufs i morgen, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. april 2008 #529 Del Skrevet 30. april 2008 Hadde en runde med effektivitet her i dag jeg også. Synd det syns så kort tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. april 2008 Forfatter #530 Del Skrevet 30. april 2008 Hadde en runde med effektivitet her i dag jeg også. Synd det syns så kort tid... Hysj Nå har jeg lyst til å nyte at jeg har vært effektiv og at det ser noenlunde ryddig ut her, jeg har ikke lyst til å tenke på at det sannsynligvis ikke ser ut her på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #531 Del Skrevet 1. mai 2008 Da har besøket mitt dratt. Vi brukte ganske mange timer på å rydde kjellerboden, så selv om jeg ikke fikk noen trening i dag, så fungerte helt sikkert ryddinga som det. Tanten min dro med en gang vi var ferdige med å rydde, men søsteren min, moren min og niesen min ble til middag. Niesen min tegnet tegning til meg, og var veldig kosete, så det er tydelig at det har hjulpet å se henne ofte i det siste. Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden, og se Do you think you can dance, Scandinavia. Orker ikke vaske opp i kveld. Er sliten og trøtt, så det får vente til lørdag. Skal jo ikke være hjemme i morgen likevel. Det blir spennende med kg-treff, og jeg har ikke vært på Sahara før. Har lenge hatt lyst til å spise der, men det har aldri falt seg sånn, da er det jo greit å få sjansen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bianca Skrevet 1. mai 2008 #532 Del Skrevet 1. mai 2008 Æsj, får ikke til å komme på KG-treff jeg, ble så mye uforutsett som skjedde her nå så blir en busy busy helg. Håper dere får det koselig! Og at det ikke er lenge igjen til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #533 Del Skrevet 1. mai 2008 Æsj, får ikke til å komme på KG-treff jeg, ble så mye uforutsett som skjedde her nå så blir en busy busy helg. Håper dere får det koselig! Og at det ikke er lenge igjen til neste gang Så synd da Hadde vært hyggelig om du hadde hatt mulighet til å komme. Vi treffes sånn ca annenhver måned, så du får prøve å bli med neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bianca Skrevet 1. mai 2008 #534 Del Skrevet 1. mai 2008 Åja, men da er det ikke noe problem vettu, kommer i juni jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. mai 2008 #535 Del Skrevet 1. mai 2008 Håper dere hadde det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 2. mai 2008 #536 Del Skrevet 2. mai 2008 Gleder meg til i kveld, blir koselig å endelig treffe deg på ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #537 Del Skrevet 2. mai 2008 Åja, men da er det ikke noe problem vettu, kommer i juni jeg Jepp, det må du gjøre Håper dere hadde det fint Så fint man kan ha det når man rydder i en kjeller som er nedstøvet og møkkete og full av skrot Niesen min er så herlig. Ok, hun hadde noen trassanfall, men bortsett fra det så var hun veldig søt. Da de skulle gå lette jeg febrilsk etter nøklene mine, fordi jeg skulle følge dem ned, men kunne ikke finne dem. Niesen min hadde oppfattet at jeg lette etter nøkler, og hadde funnet en annen nøkkel som hun da ville gi meg, og trodde selvfølgelig hun hadde hjulpet meg. Hun hadde jo også oppfattet at vi skulle dra, og hun hadde ikke fått "hadet"-kosen sin, så da stod hun og omfavnet bena mine og sa kos, kos, kos helt til jeg bøyde meg ned og ga henne en lang klem. Da var hun fornøyd en stund, men ettersom de ikke dro umiddelbart etter at hun hadde fått kosen ble det noen runder med omfavnelse av bena og mas etter hadet-kos. Gleder meg til i kveld, blir koselig å endelig treffe deg på ordentlig Gleder meg til i kveld jeg også. Blir spennende å se om du lever opp til forventningene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 2. mai 2008 #538 Del Skrevet 2. mai 2008 Gleder meg til i kveld jeg også. Blir spennende å se om du lever opp til forventningene mine Hehe, helt sikkert ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mai 2008 #539 Del Skrevet 2. mai 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 2. mai 2008 #540 Del Skrevet 2. mai 2008 Innom for å ønske deg god helg! Så godt det må være å være tante til en sånn kosete unge Er ikke tante selv (ennå), men håper på et sosialt, litt klengete tantebarn en gang i fremtiden Kos deg på treff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg