Bettie Skrevet 14. mars 2008 #321 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg skal bare være på jobben mandag, jeg, men jeg skal jobbe litt hjemme i løpet av påska. Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #322 Del Skrevet 16. mars 2008 Nå har jeg god samvittighet I går klarte jeg ikke trene fordi jeg var for støl, så det ble bare en lang gåtur på litt over en time. I dag derimot var jeg på treningssenteret. Da ble det først 20 min oppvarming/intervalltrening på sykkel, 1 time med PT også 10 min på Accent trainer til slutt. Accent trainer er en litt mer fancy ellipsemaskin hvor du også kan styre elevation, slik at du kan få litt ekstra motstand. Nå skal jeg bare dusje og slappe av også skal jeg se Grimm og gru på nrk super kl 15:30. Det var en av yndlingsprogrammene mine da jeg var liten. I utgangspunktet tenkte jeg å ta turen på Cinemateket, som også sender filmen i påsken, fordi jeg ikke hadde funnet nrk super, men tok en ekstra søkerunde i dag og fant den, så da blir jeg hjemme i stedet. Deilig å kunne slappe av, og ikke minst spare de pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 16. mars 2008 #323 Del Skrevet 16. mars 2008 Nå har jeg god samvittighet I går klarte jeg ikke trene fordi jeg var for støl, så det ble bare en lang gåtur på litt over en time. I dag derimot var jeg på treningssenteret. Da ble det først 20 min oppvarming/intervalltrening på sykkel, 1 time med PT også 10 min på Accent trainer til slutt. Accent trainer er en litt mer fancy ellipsemaskin hvor du også kan styre elevation, slik at du kan få litt ekstra motstand. Nå skal jeg bare dusje og slappe av også skal jeg se Grimm og gru på nrk super kl 15:30. Det var en av yndlingsprogrammene mine da jeg var liten. I utgangspunktet tenkte jeg å ta turen på Cinemateket, som også sender filmen i påsken, fordi jeg ikke hadde funnet nrk super, men tok en ekstra søkerunde i dag og fant den, så da blir jeg hjemme i stedet. Deilig å kunne slappe av, og ikke minst spare de pengene. Så bra at du fikk trent. Høres ut som om du har hatt en herlig da. Blir resten av påska like avslappende? Håper det, det er deilig å bare ikke gjøre noe som helst noen ganger. Og du, jeg takket aldri ordentlig for det utrolig fine innlegget jeg fikk av deg. Leste det på senga i går kveld, takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 17. mars 2008 #324 Del Skrevet 17. mars 2008 God tur til Toten! Jeg var i Oslo i påsken i fjor, det var ganske stille og behagelig, ja. Ønsker deg en riktig god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #325 Del Skrevet 18. mars 2008 Så bra at du fikk trent. Høres ut som om du har hatt en herlig da. Blir resten av påska like avslappende? Håper det, det er deilig å bare ikke gjøre noe som helst noen ganger. Og du, jeg takket aldri ordentlig for det utrolig fine innlegget jeg fikk av deg. Leste det på senga i går kveld, takk skal du ha. Deilig å få trent ja, selv om jeg nå er støl på 2. dagen Siste dagen på jobb i dag før ferien. Nok å gjøre for så vidt, sjefen min og en på en annen avdeling har satt meg til å klone vm-er. Grusomt kjedelig, ettersom det er samme prosedyren som kjøres, har til nå klonet 8 stk, har da igjen 12-14 stk. Begynner å bli drittlei, det er jo så kjedelig. I dag blir det trening igjen for å myke opp støle muskler, og i morgen trening med PT igjen, deilig å få en skikkelig knallhard økt før jeg skal ha treningsfri i 2 dager. God tur til Toten! Jeg var i Oslo i påsken i fjor, det var ganske stille og behagelig, ja. Ønsker deg en riktig god påske! Takk for det, skal bli godt å komme seg en ørliten tur til frisk luft, fred og ro. Det holder med 2 dager da, så er jeg lei. Hadde det vært skikkelig vinter kunne jeg kanskje vært der litt lenger hvis jeg hadde kommet meg ut på ski, eller hvis det hadde vært sommer og sol så kunne jeg jo ha ligget rett ut og solt meg eller dratt og badet kanskje, men sånn midt i mellom som det er nå, og det sikkert fortsatt er litt snø igjen her og der så er det absolutt ingenting å gjøre, og jeg kjeder livet av meg etter kort tid. Jeg har heller ikke tilgang på internett mens jeg er der, jeg har sikkert veldig godt av det, for jeg er veldig avhengig av internett, men jeg blir rastløs og kjeder meg. Oslo derimot blir deilig. Det er stille og rolig, man kan gå på kafe uten at det kryr av folk, kanskje ta den første utepilsen hvis det er fint vær. Jeg skal passe på å få trent litt også. En rolig treningsøkt på dagen Påskeaften, kanskje ut på byen hvis jeg får med meg noen? 1. påskedag skal jeg ta en kort treningsøkt med J, få trent litt kickboxing, få inn igjen litt teknikk, og ta noen runder på sekk. Skal spørre om PT-en min har lyst til å være med, hun har ymtet frampå noen ganger om at det hadde vært gøy å være med. Hadde jo vært litt morsomt om jeg kunne lært henne noe også. Vi har brukt litt elementer fra kickboxing i treningen min, men det ville vært lettere hvis hun hadde litt mer peiling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 18. mars 2008 #326 Del Skrevet 18. mars 2008 Kos deg med påskeferie. Høres ut som om den blir fin. Påske og vårvær i Oslo er noe av det beste som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 18. mars 2008 #327 Del Skrevet 18. mars 2008 Så bra at du likte oppskrifta. Pynt den med litt gult, så blir det en fantastisk påskekake. Ønsker deg en fin påske, søta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 18. mars 2008 #328 Del Skrevet 18. mars 2008 God påske, *Enigma*! klemklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #329 Del Skrevet 22. mars 2008 Kom tilbake til byen i går kveld etter 2 dager på Toten. Det var hyggelig å være der, selv om niesen min var syk og bare ville være hos moren sin, og min svigerinne som vanlig maste om at jeg var for sjelden oppover (jeg har vært oppover rimelig mange ganger i det siste tross alt, det koster jo også litt å reise med toget, så det er litt begrenset hvor ofte jeg kan ta meg råd faktisk også), og hvorfor jeg ikke kunne bosette meg på Toten. Min kjære bror støttet henne for så vidt i at det burde ikke være noen grunn til at jeg ikke kunne flytte oppover. Han selv hatet å bo i Oslo, og ingen av dem kan fatte og begripe at jeg heller vil bo i Oslo enn på Toten. At jeg er et bymenneske er for dem komplett umulig å forstå, for det å være nærme familien burde jo være viktigst av alt i livet mitt. De går så langt i sine hvis, om, dersom bare, teoretisk sett at jeg blir helt gal. De gir seg aldri selv når jeg er særdeles avvisende. Jeg blir ganske irritert av det, for de skal hele tiden motsi meg når jeg kommer med mine grunner til å ikke flytte oppover, og at jeg simpelthen ikke har noe som helst ønske noensinne om å komme tilbake bare ler de av, fordi min søster sa det samme, fant seg en odelsgutt og flyttet tilbake, og de er 200% overbevist om at jeg kommer til å komme krypende tilbake jeg også, fordi jeg etterhvert vil ønske å flytte tilbake for å være nærme min familie (som jeg aldeles ikke har noen spesielt nære bånd til) og fordi Toten i deres øyne er det beste stedet på jord, Oslo er et forferdelig sted, og det er overhodet ikke mulig at jeg ikke deler deres syn. Det var litt skuffende at niesen min var syk og bare ville være hos moren sin. Noe av hele grunnen til at jeg i det hele tatt reiste til Toten nå, var for å få litt bedre kontakt med henne. Hvis broren min er til stedet så får jeg overhodet ikke noen kontakt med henne, både fordi hun gjerne går til ham, og fordi han er veldig glad i å ta henne vekk fra meg når hun faktisk er hos meg. Denne gangen skulle jeg få litt tid alene med henne, men det ble det jo ikke noe av når hun bare ville være hos min søster. Heldigvis skal jeg passe henne neste helg, forhåpentligvis kan jeg overtale moren min til at broren min og min "svigerinne" ikke kommer på besøk i det hele tatt mens jeg er der. Jeg begynner å bli ganske lei dem og at de skal prakke på meg sine meninger. Det er deilig å være tilbake i byen, jeg fikk trent i 2 timer i dag da jeg endelig kom meg av gårde. Jeg var litt sen i dag, jeg våknet sent og var trøtt og sliten. Turen hjem i går var slitsom ettersom toget bare gikk til Roa, derfra måtte vi ta buss videre, ikke liker jeg å ta buss og bussen var overfylt, jeg var heldig som i det hele tatt fikk sitteplass. Buss tar i utgangspunktet lenger tid enn toget, og i tillegg ble bussen forsinket i forhold til hva de hadde forventet. Turen ble derfor en god del mer slitsom enn nødvendig. Så Casanova i dag, skulle egentlig sett Ratatouille, men pc-en nektet å spille den av. Casanova var en god erstatning det altså, jeg hadde egentlig planer om å se den i morgen. Nå blir det vel tv mesteparten av kvelden i morgen i stedet. Sitter og ser påskekrimmen på NRK akkurat nå, jeg liker de britiske krimseriene, fikk med meg episodene med Walker og Connor på tirsdag og onsdag også. Det hører liksom med til påsken, helt fra jeg var liten å se påskekrimmen. Mine to ekskjærester var vel aldri fan av å se den, så mens jeg var sammen med dem ble det lite krim på meg, nå derimot kan jeg se akkurat det som passer meg. Det ser ut til at min ekskjæreste er omtrent like uheldig i kjærlighet som meg. Han har nå truffet en jente som han har blitt betatt av, han traff henne på kurs i Nederland og hun er belgisk. Ganske håpløst med andre ord. Jeg føler virkelig med ham, selv begynner jeg å lure på om jeg noen gang vil forelske meg igjen. Det høres sikkert negativt ut, men det er 2 år siden sist jeg virkelig var forelsket. Forelskelsen i D var mer flyktig, og stakk nok ikke så dypt. Det var vel helst det at han viste litt interesse for meg som gjorde meg interessert. Han er en flott fyr, for all del, men har en tendens til å bli drittsekk i fylla. Jeg klarte heller aldri helt å se ham for meg som den jeg ville dele resten av livet med, jeg hadde hele tiden et ørlite håp om at jeg kanskje kunne reise tilbake til Skottland og ta opp igjen romansen med P, til tross for at jeg innerst inne visste at det ville være umulig. Nå for tiden treffer jeg sjelden menn som interesserer meg, og som klarer å holde på interessen min over lenger tid i den grad at jeg kan falle for dem. Jeg finner alltid en feil med dem, noe som irriterer meg, eller de begynner å kjede meg etter kort tid. Jeg er ikke ute etter det perfekte eller umulige, så langt i fra, men jeg ønsker en som klarer å holde interessen min over lenger tid. Jeg har jo truffet slike mennesker, men de er som regel opptatt og derfor er de ikke potensielle kjæresteemner uansett, eller de ser ikke på meg som deres perfekte kjæresteemne, og det er jo fair enough. I morgen skal jeg trene kickboxing med J. Skal prøve å klare en 2-timers økt i morgen også. Jeg trenger å komme skikkelig i gang med treningen. Målet er å klare 8 - 10 timer i uka. Ikke at det vil skaffe meg en kjæreste, men da har jeg i det minste noe som opptar meg og jeg blir ikke sittende å gruble eller kjede meg. Det er tross alt bedre å komme seg ut og på trening, enn å sitte hjemme foran pc-en og tv-en, for det vil helt sikkert ikke skaffe meg en kjæreste, jeg har ikke den helt store troen på nettdating. Riktignok traff jeg J gjennom irc, på en av kanalene med studenter fra høgskolen vi gikk på, men å treffe folk gjennom blink eller nettby o.l har jeg absolutt ingen tro på etter alle de håpløse og ikke minst grisete meldingene jeg har mottatt. J og jeg hadde jo felles venner, vi gikk på samme skole, så det blir ikke helt det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #330 Del Skrevet 23. mars 2008 Nå er jeg sliten. Fikk en ny 2-timers økt i dag. Først 15 min sykkel, 15 min tredemølle og 10 min ascent trainer, skulle egentlig ikke brukt så mye tid på oppvarming/kondisjon først, men siden J ble forsinka så ble det nå sånn. Deretter 55 min kickboxing, teknikktrening og slag/spark på pute. Til slutt 15 min på sykkel og 10 på tredemølle igjen. Hovedsaklig kondisjon i dag altså. Det jeg savner med å være hos moren min er å kunne sette meg ved pianoet. De siste gangene jeg har vært hjemme har jeg faktisk fått spilt en del. De siste årene har jeg stort sett bare spilt i jula, og da bare julesanger. Nå har jeg vært såpass mye hjemme at jeg har fått spilt litt ellers også, og jeg storkoser meg med spillingen. Det fungerte ofte som terapi for meg da jeg var yngre, og jeg savner det her jeg bor nå. Jeg spilte hos spillelærerinne i 4 år før jeg ga meg. Ambisjonsnivået hennes lå en smule høyere enn mitt gjorde. Hun ville gjøre meg til klassisk konsertpianist, mens jeg helst ville spille for moroskyld, også kunne jeg jo bli god hvis jeg hadde talent. Da hun begynte å forvente at jeg brukte 3-4 timer på øvingen hver eneste dag sluttet jeg. Jeg orket rett og slett ikke mer. Jeg forsøkte å forklare henne at jeg ikke hadde noen høye ambisjoner, og ba henne lette litt på presset, men hun var en eldre, sta dame og ville ikke høre. Ergo sluttet jeg, men jeg ga aldri opp å spille for egen del. Resten av ettermiddagen og kvelden blir nok temmelig slapp. Jeg har planer om å se litt på tv og kanskje en film. Orker ikke gjøre stort, med mindre noen skulle overraske meg med å spørre om jeg har lyst til å finne på noe. Ser ikke helt for meg at det skal skje. Men nå bør jeg kanskje komme meg i dusjen, få satt på vask og laget middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #331 Del Skrevet 24. mars 2008 I dag var det et mareritt å trene. Det ble bare en times trening, kroppen var blytung. Har litt dårlig samvittighet ettersom det ikke ble lenger, men det er tross alt bedre enn ingenting. Forhåpentligvis går treninga litt bedre i morgen. Usj, nå snør det igjen. Jeg som var så glad for at det var blitt vår, jeg hadde planer om å begynne å sykle til jobb, vel det skjer ikke nå. Forhåpentligvis varer ikke dette været så lenge, ingen vits at vinteren kommer nå så seint. Har vi ikke hatt vinter til nå så kan den holde seg borte, langt borte. Hva skal man ha til middag i dag tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 24. mars 2008 #332 Del Skrevet 24. mars 2008 Velkommen tilbake til Byen:) Rart med det der, folk som ikke bor i oslo, eller har bodd her og flyttet, syns ofte oslo er det verste stedet på jord, og kan ikke fatte at noen vil bo der. hadde nok litt sånne tanker før jeg flytta hit jeg og, men de har jeg fått skrelt vekk Selvfølgelig greit med noen dager vekk fra oslo, men blir fort lei og vil tilbake:) Godt å være tilbake til internett også og jeg trenger ikke mere snø nå. Fikk nok på fjellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. mars 2008 #333 Del Skrevet 24. mars 2008 Her snør det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 24. mars 2008 #334 Del Skrevet 24. mars 2008 Oslo er en helt ok by. Jeg har hatt mange fine dager der, men jeg trives bedre i den byen jeg bor i nå. Uansett er det bare du som kan bestemme hva som er best for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mars 2008 #335 Del Skrevet 25. mars 2008 God morgen *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #336 Del Skrevet 25. mars 2008 Oslo er en helt ok by. Jeg har hatt mange fine dager der, men jeg trives bedre i den byen jeg bor i nå. Uansett er det bare du som kan bestemme hva som er best for deg. Oslo er en helt ok by, det er ikke noe mer enn det, Oslo er ikke akkurat drømmebyen min heller, men jeg er bymenneske til fingerspissene, tiltross for at jeg er født og oppvokst på landet. Jeg elsker hagen til moren min, savner definitivt å bare kunne stikke ut og plukke rips og bringebær til brødskiva om morgenen, eller plukke med meg epler og plommer på vei inn etter jobb, men å bo langt ute på landet der jobbtilbudene er få, det er langt til alt av kaféer, utesteder, kino og treningssenter og busser er et heller ukjent fenomen om dagen (da jeg var liten var busstilbudet veldig bra), det er fullstendig uaktuelt. Da blir jeg sur når hun til stadighet gnåler om at jeg må flytte dit og at jeg ikke kommer hjem ofte nok. Nå har jeg i det siste vært hjemme i alle fall 2 helger hver måned, til tider mer, og når det koster meg over 400 kr hver gang så bør hun klare å få inn i hodet sitt at det ikke er aktuelt å komme oftere, heller sjeldnere. Det er sikkert ikke så vondt ment, jeg bare blir litt sprø når jeg gir henne mine grunner, og hun fortsetter å mase hver eneste gang jeg treffer henne. I tillegg mener hun at hvis jeg ikke vil flytte helt til Toten, så burde jeg i alle fall flytte ut av byen, noe som virkelig blir tåpelig når jeg har en stor leilighet som koster meg særdeles lite, midt i byen. Da ble til og med moren min oppgitt over forslagene som kom, for hva er vitsen med å flytte og måtte bruke enorme summer på å skulle bo på "landet", bare for å ikke bo i byen. Aller helst skulle jeg selvfølgelig ha bodd i Edinburgh for egen del. Jeg elsker den byen og det går ikke en dag uten at jeg savner den. Men det er i alle fall uaktuelt så lenge jeg har et stort studielån. Ok, det var dagens utblåsning. Jeg er heller ikke overbegeistret over snøen som kommer nå. Engler i snøen er slikt man skal kunne lage i desember/januar/februar, ikke i mars, selv om det er første gangen i vinter det virkelig frister å lage engler i snøen. Til helga skal jeg tilbake til Toten igjen, skal hjelpe moren min med å passe niesen min. Forhåpentligvis får jeg da mye tid med henne alene, tror jeg kommer til å protestere hvis moren min foreslår å be brodern og min kommende svigerinne. Jeg orker ikke mere mas, og dessuten vil jeg ha niesen min for meg selv. Jeg høres kanskje sjalu ut, men hvis det er andre til stede får jeg knapt et sekund med niesen min og det synes jeg er veldig trist. Spesielt fordi jeg ikke har de samme mulighetene til å få se henne som de andre, som ser henne mye oftere enn meg. Hun er en skjønn liten unge, og jeg håper jo å få et like nært forhold til henne som de andre har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 25. mars 2008 #337 Del Skrevet 25. mars 2008 Skjønner godt at det holder med et besøk på Toten av og til Det er jo ikke så altfor langt unna Oslo heller. Jeg var selv ganske skeptisk til å flytte tilbake til hjembyen min etter å bodd i nærheten av Oslo noen år, men det dukket opp en bra jobb her, da. Jeg tror nok det blir Oslo igjen av mange grunner...men "landet" har sine fordeler. Jeg vet sannelig ikke om det finnes noe perfekt bosted. Vi har for mange valg, vi moderne mennesker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. mars 2008 #338 Del Skrevet 25. mars 2008 Valgmuligheter er bra, selv om det kan være enklere å leve hvis man hadde få valgmuligheter (jfr "vingle-petter" i fjordland-reklamen) Nå har jeg jo selv også bånd til toten i kraft av min kjære samboer, men det virker ikke særlig forlokkende å flytte dit, akkurat. Selv om jeg liker gjøviklompe med medister og cc martn, hihi. Han er heldigvis enig, så det forblir nok oslo på oss. Jobbmulighetene for begge er nok betraktelig bedre her også...Jeg kunne dog tenke meg å flytte tilbake til der jeg er fra, seinere i livet, men heller ikke det er så populært hos gemalen Skjønn det den som kan Både landet og byen har fordeler og ulemper, og klart jeg savner den friske lufta og slikt, men trives nå godt i storbyjungelen. har jo bodd et par andre steder i livet også. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke har bodd i utlandet for en periode.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #339 Del Skrevet 25. mars 2008 Valgmuligheter er bra, selv om det kan være enklere å leve hvis man hadde få valgmuligheter (jfr "vingle-petter" i fjordland-reklamen) Nå har jeg jo selv også bånd til toten i kraft av min kjære samboer, men det virker ikke særlig forlokkende å flytte dit, akkurat. Selv om jeg liker gjøviklompe med medister og cc martn, hihi. Han er heldigvis enig, så det forblir nok oslo på oss. Jobbmulighetene for begge er nok betraktelig bedre her også...Jeg kunne dog tenke meg å flytte tilbake til der jeg er fra, seinere i livet, men heller ikke det er så populært hos gemalen Skjønn det den som kan Både landet og byen har fordeler og ulemper, og klart jeg savner den friske lufta og slikt, men trives nå godt i storbyjungelen. har jo bodd et par andre steder i livet også. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke har bodd i utlandet for en periode.... Utlandet anbefales på det sterkeste. De 6 månedene jeg bodde i Edinburgh var de beste i hele mitt liv. Det er fortsatt der jeg føler meg mest hjemme, og jeg er alltid lykkelig når jeg er på besøk i byen. Nå har jeg sabla god samvittighet. Var på kickboxinga igjen i dag for første gang på det jeg kan huske. Det gikk faktisk ikke så verst heller, selv om jeg var overbevist om at jeg kom til å dø 3. dag på rad at jeg trener kickboxing, selv om treninga med J på søndag og i går ikke på langt nær var like hardt som i dag. Det skulle det jo heller ikke være, ettersom jeg skulle prøve å komme inn i det igjen. Tøyinga etterpå i dag var ikke akkurat behagelig den heller. Heldigvis hadde jeg ikke tatt av meg bandasjene på hendene, slik at jeg kunne bite ganske hardt uten at jeg kjente noe særlig. Å ha en 75-80 kg tung J på ryggen når du tøyer er mildt sagt IKKE behagelig, men jeg fikk panna i golvet Nå gjenstår bare to dager med trening, step i morgen og strength og aerobic på torsdag, og fortsatt hard tøying før jeg får helt fri i 3 dager. Neste uke blir det 4 knallharde dager med trening og tøying igjen, før jeg får treningsfri en 4-5 dager pga. jobbreise til København. Deretter SKAL jeg opp i 8 - 10 timer trening i uka. Jeg skal klare gradering i mai, så det er bare å stå på. Må prøve å få trent en del i helger med J, han er flink til å pirke på hva jeg gjør feil, og selv om jeg til tider blir dritforbanna når han pirker og jeg er sliten og lei, så hjelper det jo. Men nuh er det på tide å dusje, pakke treningsbag til i morgen og komme seg i seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #340 Del Skrevet 26. mars 2008 Må bare syte littegrann. Er så utrolig søvnig i dag, selv etter anselige mengder kaffe. I tillegg verker leggen min, den fikk et ublidt møte med en albue på kickboksetreninga i går og nå har jeg en diger, blågrønn kul på leggen, jeg er faktisk mer redd for å få spark/slag mot leggen enn en knyttneve i nesa. Synes det gjør så mye mer vondt i leggen. Nesa har jeg tross alt skadet så mange ganger at noe av brusken har dødd og etterlatt et hakk i nesa mi, og den er litt skjev pga. dette. Ikke noe stort problem, skrekken for å få en på trynet forsvant da jeg var yngre. Leggen derimot....den skjærende smerten når legg møter legg, eller albue i dette tilfellet er helt jævlig. I tillegg skadet jeg venstre kne i går, og det er fortsatt vondt. Jeg har ikke hatt så mye problemer med det venstre kneet mitt tidligere, det har alltid vært det høyre som har vært verst, selv om jeg har hatt småproblemer med det venstre også. Nå er jeg litt redd for at jeg kanskje kan få problemer med det venstre også. Det ser i det minste ut til å bli en relativt rolig dag på jobb, og det er jo deilig. Da blir det forhåpentligvis ikke noe stort problem å gå litt tidligere heller, slik at jeg rekker å varme opp skikkelig før aerobicen. En halvtime på sykkel og/eller ellipse burde gjøre susen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg