*Enigma* Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #201 Del Skrevet 17. februar 2008 Husk at det er lov å være syk en gang iblant Min erfaring er at hvis man presser seg på jobb, kan det heller resultere i at man får flere syke dager. Gi deg en dag til å bli frisk, hvis du fortsatt er i drittform i morgen. Det er lov til å synes synd på seg selv når man er syk, spesielt når det ikke er noen tilstede å gjøre det for deg Hadde du vært hovedpersonen i amerikansk fil hadde du hatt noen på døren med kyllingsuppe nå, men det skjer i allefall ikke meg. Men jeg sender deg i allefall denne og Tror meg, jeg har gjort mye dumt "in the name of love". Han jeg nevnte, selve X ,er personen jeg bryr meg mest om, og aldri klarer å glemme. Men det er ikke meg han kommer hjem til om kvelden. Når jeg traff mennen i mitt liv hadde han selvfølgelig samboer. Det har vært til og fra i nesten 4 år nå. Men jeg blir sterkere og sterkere. Det er alikvel ikke lett å åpne seg for noen andre når hjertet ikke er 100% ledig. Det er ikke lett å glemme... Derfor jeg i allefall har gitt V en sjanse, så jeg kan flørte litt uten å såre eller bli såret. Men det er vel naivt å tro... Du får ha en fin kveld og god bedring. Nå skal jeg inn på forumet om seksualitet og prøve å krangle på meg noen, endel debatter der som irriterer meg grensesløst. Klem Jeg vet jo at det er lov å være syk, men jeg får så dårlig samvittighet, også synes jeg liksom ikke jeg er helt syk nok til å være borte med mindre jeg ligger totalt utslått og ikke orker å røre meg. Dessuten vet jeg at ting hoper seg opp på jobb dersom jeg er borte. Ok, det får meg til å føle meg nyttig, men det er litt slitsomt også. Jeg lurer virkelig på hvor den kjekke nabogutten som kommer med kyllingsuppe på døra når jeg er syk er. Nabogutten min var en gedigen dust som mente at det var hans plikt å gjøre livet mitt elendig bare fordi vi var naboer. Vi lekte sammen før vi begynte på skolen, men etter at vi begynte på skolen ble han en dust, og det er han fortsatt når vi møtes. Selv når man flørter med noen man ikke har følelser for og som ikke er ute etter noe seriøst fra deg er det fort gjort at en eller begge blir såret. Been there, done that. Bare vær forsiktig og for all del, nyt det mens du kan. Jeg har selv problemer med å åpne meg for andre og forelske meg fullt og helt. Jeg fallt pladask for en supersøt skotte, det var forelskelse ved første blikk og jeg har aldri opplevd noe lignende den gnisten og den kjemien som var mellom oss fra første stund. Men det var feil tid og sted, og jeg vet nå at det aldri blir oss to. Likevel klarer jeg ikke la være å tenke på den kjemien som var mellom oss fra første stund, og hvordan jeg ikke har opplevd det med noen etterpå. Derfor blir det fort til at jeg gir opp, lenge før jeg har noen som helst mulighet til å vite om det faktisk kan bli noe mer mellom oss. Etter D har det blitt enda verre, fordi jeg åpnet meg for ham, og det gikk i dass. Leste tråden din på seksualitet og lurer på om jeg skal svare eller ikke. Tror nok du kan komme til å erte på deg noen nå Synes det er så utrolig mye latterlige tråder der og enda verre svar. Det hadde virkelig vært gøy om du klarte å provosere noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aislin Skrevet 17. februar 2008 #202 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg vet jo at det er lov å være syk, men jeg får så dårlig samvittighet, også synes jeg liksom ikke jeg er helt syk nok til å være borte med mindre jeg ligger totalt utslått og ikke orker å røre meg. Dessuten vet jeg at ting hoper seg opp på jobb dersom jeg er borte. Ok, det får meg til å føle meg nyttig, men det er litt slitsomt også. Jeg lurer virkelig på hvor den kjekke nabogutten som kommer med kyllingsuppe på døra når jeg er syk er. Nabogutten min var en gedigen dust som mente at det var hans plikt å gjøre livet mitt elendig bare fordi vi var naboer. Vi lekte sammen før vi begynte på skolen, men etter at vi begynte på skolen ble han en dust, og det er han fortsatt når vi møtes. Selv når man flørter med noen man ikke har følelser for og som ikke er ute etter noe seriøst fra deg er det fort gjort at en eller begge blir såret. Been there, done that. Bare vær forsiktig og for all del, nyt det mens du kan. Jeg har selv problemer med å åpne meg for andre og forelske meg fullt og helt. Jeg fallt pladask for en supersøt skotte, det var forelskelse ved første blikk og jeg har aldri opplevd noe lignende den gnisten og den kjemien som var mellom oss fra første stund. Men det var feil tid og sted, og jeg vet nå at det aldri blir oss to. Likevel klarer jeg ikke la være å tenke på den kjemien som var mellom oss fra første stund, og hvordan jeg ikke har opplevd det med noen etterpå. Derfor blir det fort til at jeg gir opp, lenge før jeg har noen som helst mulighet til å vite om det faktisk kan bli noe mer mellom oss. Etter D har det blitt enda verre, fordi jeg åpnet meg for ham, og det gikk i dass. Leste tråden din på seksualitet og lurer på om jeg skal svare eller ikke. Tror nok du kan komme til å erte på deg noen nå Synes det er så utrolig mye latterlige tråder der og enda verre svar. Det hadde virkelig vært gøy om du klarte å provosere noen. Den følelsen kjenner jeg igjen. Hvis stresset med å være hjemme fra jobb er mere ubehagelig en forkjølelsen, kan man likesågodt jobbe. Men du kan jo ta en tidlig slutt om du føler deg skikkelig uggen f.eks. Kjipt det der med mangel på sjarmerende nabogutter med kyllingsuppe. Naboen min er kjempegrei, men svigerdatteren er skikkelig ufordragelig. Vi bor litt tett. Ber til gudene om at de ikke kommer i vinterferien. Da gruer jeg meg alltid til å bevege meg utenfor. Huff huff, snakk om dårlig energier og overdreven nysgjeriighet. Leste tråden da, tror ikke alle forsto hensikten. Men dæven som det proverserte herremannen da. Knis Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 17. februar 2008 #203 Del Skrevet 17. februar 2008 Hei Så kos at du stakk innom dagboka mi. Håper at formen er stigende. Men er du syk, så må du være hjemme og pleie deg selv. Verken du eller de du jobber sammen med har godt av at du er på jobb hvis du er syk. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 18. februar 2008 #204 Del Skrevet 18. februar 2008 Stakkars som er syk, da! Kyllingsuppe, hehe...ingen kyllingsuppe-smiley? Synes Mr Lee rett-i-koppen med kyllingsmak faktisk er godt jeg da...hva nå det har med saken å gjøre. Han nabogutten din hørtes nesten morsom ut! Begynte å være dust da dere begynte på skolen, og er det fortsatt? What's his problem, liksom? Nå skal jeg lese på seksualitet, hørtes morsomt ut. Takk for hilsen i boka mi, jo, humøret er bedre, skjønner du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #205 Del Skrevet 18. februar 2008 Fortsatt syk, og hjemme fra jobb. Det var tungt bare å krabbe ut av senga i morges for å ringe sjefen. Nå har jeg i det minste kommet meg så langt at jeg fikk gått en tur på butikken og kjøpt appelsinjuice, melk og fjordland risgrøt sånn at jeg får meg middag i dag. Måtte ha noe som var lett å svelge. Jeg tror noe av grunnen til at nabogutten fortsatt er litt dust er at han har jo egentlig ikke kommet noen vei. Han bor fortsatt hjemme på gården sammen med foreldrene sine, og gjør egentlig svært lite. Han som alltid var bedre enn meg, også har jeg kommet lenger enn han. Sånne ting er jo ikke bra. Jeg bryr meg ikke om oppførselen hans lenger, bare ignorerer de tåpelige kommentarene hans og jeg treffer han jo også bare på reunion-er. Ken ikke finne noen kyllingsuppesmiley-er, men forkjølasmiley-en og frysesmiley-en beskriver egentlig veldig godt hvordan jeg føler meg I tillegg har vi jo denne og jeg tror det blir mange sånne i dag. Kanskje ikke med kaffe, men med kakao og te. Tråden til Aislin tok jo helt av Merkelig det der. Morsomt når folk blir provoserte, tar helt av og ikke klarer å være saklige. Jeg må innom en tur og se om det har skjedd noe mer spennende der. I dag trenger jeg jo ikke ha dårlig samvittighet for å henge rundt her hele dagen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aislin Skrevet 18. februar 2008 #206 Del Skrevet 18. februar 2008 God dag! Ikke en god nyhet å høre at du er hjemme fra jobb, du må være i skikkelig uggen i dag. Bra du tar vare på deg selv da. :kaffe: Må alltid inn her å sjekken tråden din:) Lese det du har skrevet og se hvordan du har det. Egentlig dumpet jeg borti forumet her ved en tilfeldighet, og etter å tittet litt rundt startet jeg en dagbok. Noe å gjøre på søvnløse netter. Fant fort ut at det er mange spennende og flotte jenter her inne. Så nå er jeg innom KG hver gang jeg er på nett. "Snakkes" sikkert mere i løpet av dagen. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. februar 2008 #207 Del Skrevet 18. februar 2008 Fortsatt syk, og hjemme fra jobb. Det var tungt bare å krabbe ut av senga i morges for å ringe sjefen. Nå har jeg i det minste kommet meg så langt at jeg fikk gått en tur på butikken og kjøpt appelsinjuice, melk og fjordland risgrøt sånn at jeg får meg middag i dag. Måtte ha noe som var lett å svelge. Ken ikke finne noen kyllingsuppesmiley-er, men forkjølasmiley-en og frysesmiley-en beskriver egentlig veldig godt hvordan jeg føler meg I tillegg har vi jo denne og jeg tror det blir mange sånne i dag. Kanskje ikke med kaffe, men med kakao og te. Usj, det høres ikke bra ut altså! Hold senga og sofaen med god samvittighet og bruk tida det tar på å bli frisk. Synd og skam at ingen har kommet med suppe til det, hadde du bodd i junaiten skulle jeg jaggu ha fiksa en sånn til deg: http://www.grandmaschickensoup.com/ Bli bra igjen! Du må,du må bli bra igjen! *skråle* En liten oppmuntringssang skal du iallefall få med på veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 18. februar 2008 #208 Del Skrevet 18. februar 2008 God bedrings - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 18. februar 2008 #209 Del Skrevet 18. februar 2008 Synd du ikke er bedre i dag. Hold deg i ro med god samvittighet, du, så lenge du er syk. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. februar 2008 #210 Del Skrevet 19. februar 2008 Legger igjen litt kyllingsuppe til sjuklingen Håper du fort blir bra igjen. Forresten... Det er første gang her inne, da må du jo få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #211 Del Skrevet 19. februar 2008 Velkommen til dagboka mi, Annie Takk for alle god bedring-hilsninger. Bestemte meg for å holde meg hjemme en dag til. Formen er fortsatt godt under middels, og for en gangs skyld tenkte jeg at jeg skulle lytte til kroppen min og ta det med ro. Vanligvis er jeg alt for rastløs til å klare sånne ting og ender opp med å hangle i lange tider fordi jeg ikke blir skikkelig frisk. Har hatt enda en natt med minimalt med søvn, våknet jevnlig enten fordi jeg frøys, eller fordi nesa rant eller var pottetett og jeg ikke fikk puste, eller for å drikke vann eller gå på do. Jaja, en dag til hjemme gjør meg sikkert godt. Jeg er i det minste bedre enn i går. Merkelig det der hvor lite man får å snakke om når man er hjemme fra jobb og ting egentlig er bra. Tror denne Nemi-stripen sier det meste egentlig. Nemi er genial! Tror jeg skal lage italiensk tomatsuppe i dag, men fornye den littegrann og lage spicy kjøttboller til. Den italienske tomatsuppa er egentlig ganske mild, og selv om den har masse god smak av tomat, hvitløk og urter så kan det fort bli litt kjedelig. Dessuten vil jeg gjerne ha litt kjøtt i. Spicy kjøttboller høres egentlig godt ut, særlig om jeg kan få lettet opp litt i hodet. Trenger noe som virkelig frister for matlysten er ikke akkurat på topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 19. februar 2008 #212 Del Skrevet 19. februar 2008 Fortsatt god bedring! Nemi er genial, ja. Synes kanskje hun tværer ut de samme temaene litt vel mye, det blir litt sånn; "Ja, vi har skjønt det nå". Men så har jeg lest mye Nemi og da... Misunnelige fordums nabogutter med dumme kommentarer er ikke verdt å ofre sin ergrelse på, nei. Er i grunnen nok av folk å irritere seg over ellers hvis man gidder, men helst ikke. Kos deg med opp-spicet tomatsuppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #213 Del Skrevet 19. februar 2008 Fortsatt god bedring! Nemi er genial, ja. Synes kanskje hun tværer ut de samme temaene litt vel mye, det blir litt sånn; "Ja, vi har skjønt det nå". Men så har jeg lest mye Nemi og da... Misunnelige fordums nabogutter med dumme kommentarer er ikke verdt å ofre sin ergrelse på, nei. Er i grunnen nok av folk å irritere seg over ellers hvis man gidder, men helst ikke. Kos deg med opp-spicet tomatsuppe! Tomatsuppa ble god Jeg har ikke laget den på over et år, har ikke laget sånne ting siden J og jeg bodde sammen. Tror jeg skal begynne å lage sånn mat litt oftere. Ikke at jeg ikke lager skikkelig mat til meg selv, men det er som regel litt mer lettvint mat, ikke suppe laget fra grunnen av, kjøttboller osv. Tror jeg skal sette av litt tid til å fikse sånne ting i helger og fryse ned. Da sparer jeg masse tid på hverdager. Har nettopp sett første episoden av two and a half men. Jeg har aldri sett aller første episoden før, den var utrolig søt. Jeg har virkelig sansen for den serien. I morgen er det tid for jobb igjen. Blir litt gal av å gå her hjemme, jeg blir rastløs, og har behov for å se andre mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aislin Skrevet 19. februar 2008 #214 Del Skrevet 19. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. februar 2008 #215 Del Skrevet 19. februar 2008 Å bli rastløs er ofte et tegn på at man er blitt bedre. Enig i at Nemi er genial. Fortsatt god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #216 Del Skrevet 20. februar 2008 Takk for det Bettie Joda, jeg er på jobb, selv om jeg angret meg veldig da jeg gikk ut døra i morges. Formen er ikke helt på topp, og jeg har fått noen spørsmål om jeg egentlig burde vært på jobb. Men etter 4 dager uten å se folk, sånn rent bortsett fra veldig korte turer på butikken, så føler jeg absolutt at det er på tide å komme seg tilbake. Jeg er et sosialt dyr. Te hjelper godt også, det varmer litt, men jeg skulle hatt med honningen sånn at den hadde smurt halsen litt også, for stemmen er nesten borte. Lurer på om jeg skal få med noen og spise ute i dag. Jeg hadde egentlig bestemt meg for at denne måneden skulle jeg være ordentlig flink og ikke spise ute på en vanlig hverdag, men det frister ikke å lage mat, og jeg har lyst til å være sosial. Mulig jeg bare ender opp med å ta med meg mat fra Real Food by Zenzi i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. februar 2008 #217 Del Skrevet 20. februar 2008 Takk for det Bettie Joda, jeg er på jobb, selv om jeg angret meg veldig da jeg gikk ut døra i morges. Formen er ikke helt på topp, og jeg har fått noen spørsmål om jeg egentlig burde vært på jobb. Men etter 4 dager uten å se folk, sånn rent bortsett fra veldig korte turer på butikken, så føler jeg absolutt at det er på tide å komme seg tilbake. Jeg er et sosialt dyr. Te hjelper godt også, det varmer litt, men jeg skulle hatt med honningen sånn at den hadde smurt halsen litt også, for stemmen er nesten borte. Uff da, det høres slitsomt ut. Skjønner at det er kjedelig å gå hjemme uten noe særlig sosial stimulans, men pass på så du ikke tar på deg for mye før du har litt bra. Det kan slå tilbake på deg senere. Man har jo aldri tid eller anledning til å bli sjuk, men når man først bli det må man gi seg tid til å bli frisk også. Det er jo ingen skam og snu selv om man har kommet seg ut døra Fortsatt god bedring, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 20. februar 2008 #218 Del Skrevet 20. februar 2008 Hehe, blir du så fort rastløs og sugen på å være sosial? Jo, jeg kan forsåvidt skjønne det hvis du ikke har sett noe særlig til folk på fire dager. Syntes i utgangspunktet det høres deilig ut med litt stillhet, men juhuu, jeg skal jo ha hele to vinterferiedager neste uke selv, jeg! Er jo noe annet når man er syk, ikke helt det samme som ferie. Real food by Zenzi? Så mye kult i Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #219 Del Skrevet 20. februar 2008 Hehe, blir du så fort rastløs og sugen på å være sosial? Jo, jeg kan forsåvidt skjønne det hvis du ikke har sett noe særlig til folk på fire dager. Syntes i utgangspunktet det høres deilig ut med litt stillhet, men juhuu, jeg skal jo ha hele to vinterferiedager neste uke selv, jeg! Er jo noe annet når man er syk, ikke helt det samme som ferie. Real food by Zenzi? Så mye kult i Oslo... Nå er det jo sånn at siden jeg bor mutters aleine, så er det ikke så stort å få 4 dager uten å treffe stort folk Nå angrer jeg litt på at jeg stakk på jobb, for akkurat nå er jeg dønn sliten, men det går seg vel til. Real food by Zenzi er den hurtigmatkjeden som lager sunn mat. De har ganske mye godt. Nå er det en del av rettene deres som inneholder aioli, majones eller lignende og det liker jeg ikke, men det er fortsatt litt å velge i. En av disse butikkene ligger rett ved der jeg bor, genialt når man er småsyk og ikke orker å lage mat, spesielt fordi de har noen supergode kyllingsupper Snart går kollegaen min ut i 6 ukers pappaperm, jeg kommer til å savne god morgen-hilsenen hans når jeg kommer om morgenen og den godmodige ertingen fordi jeg alltid er så trøtt. Heldigvis er det bare 6 uker, det er jo ikke akkurat som at han slutter, han kommer jo tilbake. Tror resten av dagen blir veldig lite effektiv. De siste to timene her på jobb har sneglet seg av gårde og jeg har egentlig hatt mest lyst til å finne senga. Tror det kommer til å bli tidlig kveld i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #220 Del Skrevet 20. februar 2008 Kjip kveld i kveld. Har en liten nedtur. Sikkert mest fordi jeg er syk, er så sliten og burde vært i seng, men også litt fordi jeg føler at vennene mine ikke stiller opp for meg. Sikkert bare en forbigående greie. Kanskje bursdagen min blir ok uansett, selv om det akkurat nå ser ut som om nesten ingen av vennene mine kommer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg