Amadea Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Er det kjekt å få tro? Eller er det litt "over the top". Har lyst til å si i fra tidlig grunnet mange langveisfarende. Hadde egentlig tenkt på SMS, mail og telefon. Men så kom jeg over en tråd der et par hadde sendt save-the-date-magneter. Synes det var litt morsomt jeg da. Eller blir det litt vel "Hei, vi vil ha oppmerksomhet og henge på kjöleskaet deres nesten et år"?
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Jeg synes det er hyggelig, selv om det kanskje holder med sms/mail/muntlig beskjed er det alltid hyggelig med et kort, og kanskje lettere å huske også? Det er i hvert fall relativt vanlig å si fra til de man vil invitere i god tid om datoen, så den kan holdes av Bare ikke gjør som ei jeg kjente og si fra til masse folk at de vil bli invitert, for så å ombestemme seg i neste omgang
ToveM Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Syntes det hørtes veldig koselig ut, kanskje noe flere burde gjøre, i alle fall hvis selskapet skal foregå i en tid der en del folk normalt har ferie. Ofte bestemmer en seg jo for ferie opptil et år i forveien.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Er det kjekt å få tro? Eller er det litt "over the top". Jeg hadde satt veldig pris på et tidelig hint om bryllups invitasjon. Driver å planlegger neste sommer, regner med at jeg blir invitert i et bryllp på en enda uviss dato, det er irriterende. Så ja takk til save the date hint.
pinkybride Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 (endret) jeg har sett den samme linken. magnetene er fine synes jeg. Blir ganske profft . Har du forslag til tekst? Alle der var på engelsk. Amerikanere er jo så flinke til å arrangere ting. Men hva skal man skrive for å få det enkelt og greit på Norsk? Vil jo ikke få folk til å tro det er invitasjonen heller. Vi gifter os 00.00.00 ! Sett av denne datoen for å feire dagen med oss. XXX og YYY Endret 3. september 2007 av pinkybride
Amadea Skrevet 3. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2007 (endret) Jeg tenkte på fölgende tekst: Vi gifter oss! x i x 200x i sted Amadea og Amadeus evt Vi gifter oss! x i x 200x i sted Hold av dagen allerede nå! Amadea og Amadeus Er litt usikker på hvilken link du mente, men vi har sett på denne siden: www.vistaprint.no Endret 3. september 2007 av Amadea
Amadea Skrevet 3. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2007 Liker allerede forslaget ditt bedre pinkybride. :ler Tror vi stjeler det og bare föyer til sted.
pinkybride Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 http://myweddingreceptionideas.com/wedding_announcements.asp her fant jeg mange. Har ikke sjekket om de kan sende til norge enda. Men er mange andre plasser på nettet også har jeg sett. Synes de hadde mange fine her. Synes det var mange klassiske og enkle.
pinkybride Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Hvor mye koster de dere har sett på ? På amerikanske sider kan man jo få dem for under 10 kr pr stk. Man trenger jo egentlig ikke så mange fordi man sender 1 til hver "husstand/par" o.l.
Amadea Skrevet 4. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. september 2007 25 stk til 89 kr. De blir billigere om du bestiller fra 50 og oppover, men som du sier skal man jo bare ha en til hver husstand. Tror de er ganske flate, hvis det har noe å si for deg.
Amadea Skrevet 4. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2007 Det var mange gode ideer på den amerikanske sida da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå