Imogen Skrevet 1. september 2007 #1 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg har nå forsøkt å endre avatar mange, mangeganger, men det funker ikke... Har fulgt råd her inne fra andre tråder, men det funker fortsatt ikke... Jeg får til å velge avataren ved "browse"-knappen, bildet skal ikke være for stort, og når jeg trykker "oppdater" så ser det uttil at det har funket. Min nye avatar ligger på "avatarsiden" under "nåværende avatar". Men...så kommer det jeg ikke forstår, når jeg går inn på min profil ligger den gamle avataren der fortsatt, og det samme ute i forumet, i gamle innlegg jeg har skrevet. Mens den nye ligger som "nåværende avatar"...sukk... Er det jeg som er helt teit her eller? Hjelp, værsåsnill.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2007 #2 Del Skrevet 2. september 2007 Trykk "oppdater" eller F5. Da oppdaterer du, og det nye bildet vil nok komme frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2007 #3 Del Skrevet 2. september 2007 Ps; jeg ser den nye avtaren din nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 2. september 2007 Endelig noen som ville hjelpe, tusen takk Men....jeg har oppdatert hundre ganger...og jeg ser fortsatt gamle avataren... Det nye bildet er av samme jenta, men med lys bakgrunn og hun har helt lys kjole på... Er det dét bildet du ser? Jeg ser nemlig fortsatt bildet hvor hun har mørke klær og mørk bakgrunn med noe striper i.... På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2007 #5 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg ser et lyst bilde med ei jente som ligger på hodet på skakke over hendene, med mørkt hår. Så rart at det nye bildet ditt ikke kommer frem selv om du oppdaterer. Hvis du bytter, så oppdaterer da? Jeg vet ikke...er ikke noe dataekspert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 3. september 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 3. september 2007 Merkelige greier det der... Aner ikke hva som skal til for at jeg får se den selv, men bra at andre ser den nye da iallfall... Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 3. september 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 3. september 2007 Hm, jeg prøvde å åpne siden i Explorer istedenfor Mozilla Firefox, og nå ser jeg det rette bildet også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #8 Del Skrevet 3. september 2007 Hm, jeg prøvde å åpne siden i Explorer istedenfor Mozilla Firefox, og nå ser jeg det rette bildet også Du bør nok tømme cachen til nettleseren fra tid til annen, bruker du ccleaner, så rydder du opp mye annet slagg samtidig. Anbefales ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå