Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dette kommer ann på fra person til person men jeg vill høre hva dere liker.

Høy eller lav?

sixpack eller litt mage?

latino, asiatisk eller andre?

penis størrelse?

femi gutter eller de litt røffere?

osv osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høy eller lav?

Høy.

sixpack eller litt mage?

Sixpack.

"eller andre"

penis størrelse?

Middels lengde og tykkelse.

De litt røffere.

Hilsen Jente, 21.

Skrevet

Høy

Sixpack

Blond

Medium størrelse, gjerne tykk

Hverken tøff eller femi, litt midt på treet.

Skrevet

Høy eller lav? Helst høy, men det er ikke det viktigste

sixpack eller litt mage? Helst sixpack, ikke mage!

latino, asiatisk eller andre? Latino

penis størrelse?

femi gutter eller de litt røffere? Heller femi enn røff.

Gjest StockDama
Skrevet

høy

litt mage

helt det samme

medium

manne menn

Skrevet

-middels høy/høy

-hverken eller - greit med sånn ganske flat mage, men ikke nødvendigvis sixpack

-norske

-sånn passe

-manne-mann

Skrevet (endret)

Høyere enn meg

Sterkere enn meg (jeg er ganske sterk til å være jente og veganer)

Feminin

Middels/tynn

Moderat med muskler, men gjerne armmuskler

Ikke sixpack

Blå/grå/grønn øyefarge

Blond, lysbrun eller lysrød hårfarge

Musikerhender (lange fingre, smale hender)

Penisstr er ikke så nøye

Åpen for alternativ tankegang

Empatisk

Intelligent

Nerdete

Dominant i senga

Endret av Pax
Skrevet

Helst 180 eller over.

Sixpack, senete muskuløs.

latino, men ikke viktig egentlig

penis størrelse? en som er stor nok?

Pene øyne er viktigst. Øynene er det jeg legger merke til først. Noen mannfolk kler av en med blikket, og da blir jeg som smør. :Hehe:

Foretrekker absolutt de røffe gutta. Og må innse at jeg fortsatt har lyst til å snu meg etter de som ser ut som de hører hjemme bak lås og slå og lever 'on the edge'. Gudskjelov har jeg ikke endt opp med en av dem.

Skrevet
-sånn passe

-manne-mann

Hvor stor er "passe"?

manne mann?

Skrevet
Høyere enn meg

Sterkere enn meg (jeg er ganske sterk til å være jente og veganer)

Feminin

Middels/tynn

Moderat med muskler, men gjerne armmuskler

Ikke sixpack

Blå/grå/grønn øyefarge

Blond, lysbrun eller lysrød hårfarge

Musikerhender (lange fingre, smale hender)

Penisstr er ikke så nøye

Åpen for alternativ tankegang

Empatisk

Intelligent

Nerdete

Dominant i senga

Hmmmmm :skravle: Jeg må bare spørre: Hvordan får man til kombinasjonen feminin, nerdete og dominant i senga??

Skrevet

Generelt sett :

180 cm+

mørkt hår

blå,grå,grønne øyne

androgyn personlighet

intelligent

visjonær

snill

omtenksom bla bla

neger ,asiat ,latino , vestlig , grønn , gul , blå etc

vanskelig å ha penis str pref siden penisen er noe man oppdager først etter at man har "valgt"

trodde jeg likte atletiske menn , men er ikke sikker på om de MÅ være atletiske for at jeg skal syntes de er tiltrekkende lengre .

Sexuell kjemi er det viktigste , og det virker iallefall på meg som at jeg ikke har så veldig harde preferanser mht utseende .

dominans (sexuell)

pene hender

Skrevet (endret)
Hmmmmm :skravle: Jeg må bare spørre: Hvordan får man til kombinasjonen feminin, nerdete og dominant i senga??

Selv om en mann er feminin utelukker ikke det at han kan være dominant i senga.

Med feminin mener jeg: Menn som gjerne sminker seg med litt mascara og eyeliner, som kan gå med en pusete genser, som tør å gråte på kino om det er en trist film, en som viser omsorg iht andre mennesker, en som ikke er redd for å vise/snakke om følelser, osv.

Og nerder er bare søte, jeg liker å se på dem når de engasjert greier ut om et tema de har god peiling på.

Endret av Pax
Skrevet

Høy og kraftig

Litt mage

Blond

Gjennomsnittlig utstyrt

Maskulin og tøff ledertype

Høflig, oppmerksom, snill og generøs.

Og morsom og nysgjerrig

Skrevet
vanskelig å ha penis str pref siden penisen er noe man oppdager først etter at man har "valgt"

Hei mann her.

Jeg er veldig forelsket i ei jente og hun liker meg, uten at jeg trenger å nevne alt for mye spurte hun meg en sen kveld om jeg ville være med inn en tur og finne på noe. Da klarte jeg å rote meg til å si nei. Hvorfor? fordi jeg er redd for å skuffe henne. Penisen min er bare 13-14cm og 12 cm i omkrets.

Noen tips?

Skrevet

Høy eller lav?

- Høy

sixpack eller litt mage?

- Gjør ikke noe med litt mage, bare det ikke er en skikkelig ølvom

- andre

penis størrelse?

- Gjennomsnittlig

- Litt røffere

osv osv:

Klisjé, ja jeg vet, men det er faktisk det indre som teller. En mindre pen mann blir veldig pen dersom han har gode egenskaper og vice versa. Bla bla bla.

Skrevet
Hei mann her.

Jeg er veldig forelsket i ei jente og hun liker meg, uten at jeg trenger å nevne alt for mye spurte hun meg en sen kveld om jeg ville være med inn en tur og finne på noe. Da klarte jeg å rote meg til å si nei. Hvorfor? fordi jeg er redd for å skuffe henne. Penisen min er bare 13-14cm og 12 cm i omkrets.

Noen tips?

Drit i det da! Mange jenter kan nyte sex med små peniser. Du har da ikke den minste i verden heller. Slapp av, ikke tenk på det, og ta det som det kommer.

Skrevet
Selv om en mann er feminin utelukker ikke det at han kan være dominant i senga.

Med feminin mener jeg: Menn som gjerne sminker seg med litt mascara og eyeliner, som kan gå med en pusete genser, som tør å gråte på kino om det er en trist film, en som viser omsorg iht andre mennesker, en som ikke er redd for å vise/snakke om følelser, osv.

Og nerder er bare søte, jeg liker å se på dem når de engasjert greier ut om et tema de har god peiling på.

Beklager, men jeg klarer bare ikke å se for meg en neredete feminin mann som dominant - hverken i senga eller andre steder.

Og når jeg nå har et bilde av en med sminke og pusete genser ble jeg bare enda mer overbevist om at han ikke er dominant.

Men jeg kan sikkert ta feil... Jeg tror bare at jeg hadde begynt å fnise om en slik en plutselig prøvde å være dominant. Ellers så hadde jeg blitt litt redd...

Ellers liker jeg oså de som ikke er redd for å vise/snakke om følelser, de som viser omsorg osv.

Skrevet (endret)

Jeg er høy nok, 180 +

Sixpack til vanlig, 8pack til fest.

arisk latino? Norsk, - men mørkt blod i årene et sted.

26/17

Menn er ikke femi. Gutter hender er femi, de blir aldri menn.

Som det står her til venstre, - jeg er mann.

:fnise:

Endret av caso
Gjest Gjest_jente_*
Skrevet
Hei mann her.

Noen tips?

Å kjære deg! For det første så er du nok ikke så veldig langt unna gjennomsnitten! For den andre så har jeg erfart at det ofte er de med litt mindre penis som er best i senga! Fordi de ikke bare overlater alt til penisen sin men vet å tilfredstille en jenta på mange slags måter!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...