Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant Chanel chance eau fraiche der. Syns den er så dyr i norske butikker og lurer på om det er verdt å bestille den derfra?

Noen som har tips til en virkelig frisk, god parfyme? Med mye sitrus i?

Av andre parfymer jeg liker er Hugo Boss Woman, DKNY Be delicious, Anna Sui Dreams.

Liker Versace's Bright Crystal også, men den får jeg hodepine av.

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fant Chanel chance eau fraiche der. Syns den er så dyr i norske butikker og lurer på om det er verdt å bestille den derfra?

Noen som har tips til en virkelig frisk, god parfyme? Med mye sitrus i?

Av andre parfymer jeg liker er Hugo Boss Woman, DKNY Be delicious, Anna Sui Dreams.

Liker Versace's Bright Crystal også, men den får jeg hodepine av.

:(

Nei har desverre ikke bestilt der i fra. Men en skikkelig frisk parfyme - da må det bli Jennifer Lopez Live luxe eller D&G light blue. :)

Skrevet

Joda, jeg har bestilt derfra (Pleasure av Estee Lauder) Kjapp ekspedisjon og rett i postkassa. Kjekt.

Skrevet

Strawberrynet sender parfymene sine via fragrancenet.com, og det har iallefall fungert veldig bra.

Men hvis du liker friske - har du prøvd DKNY Women da? (Den er ikke så veldig dyr i norske parfymeri)

Ellers anbefaler jeg (ut i fra hva du liker) E'CLAT D'ARPEGE fra Lanvin! Den kan sammenlignes litt med DOLCE & GABBANA LIGHT BLUE, men er veldig mye bedre og mildere. Problemet er at den ikke finnes her, så du får ikke prøvd den. Lønner seg å bestille den fra SN, slik at du får igjen toll

Skrevet

Takk for svar og anbefalinger! :)

Tok sjansen på å bestille eau fraiche fra fragrancenet, så nå venter jeg spent!

Den fra Lanvin hørtes interessant ut. Har de den i London? Jeg skal dit i november.

Skrevet
Takk for svar og anbefalinger! :)

Tok sjansen på å bestille eau fraiche fra fragrancenet, så nå venter jeg spent!

Den fra Lanvin hørtes interessant ut. Har de den i London? Jeg skal dit i november.

Ja, den finner du helt sikkert i London - prøv den der (Men du kjøper den mye billigere fra Strawberry). :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...