Stine66 Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Hvor vanlig er det egentlig i Norge at man lager et bryllupsmonogram som man bruker i detaljene??
♥Mirella♥ Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Hvor vanlig det er vet jeg ikke, men vi har ihvertfall gjort det
rusketulla Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Mitt innrtykk er at det er like vanlig å ha det som noe annet. Det vil ikke bli sett på som spesielt hvis dere bruker det, og det vil ikke bli sett på som rart hvis dere ikke gjør det
pinkybride Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Hvem lager monogramet for dere? Proffe eller dere selv? Noen som har noen froslag? Jeg synes det er stilig å ha det men vet ikke helt hvordan det er best å gjøre det
♥Mirella♥ Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 (endret) Hvem lager monogramet for dere? Proffe eller dere selv? Noen som har noen froslag? Jeg synes det er stilig å ha det men vet ikke helt hvordan det er best å gjøre det Jeg laget det selv, i photoshop. Synes det er gøy å pusle med sånt Har også hørt om noen som har laget det i Power Point mener jeg, tror det var en tråd om det her på KG for en stund tilbake. Kan se om jeg finner den.. Her er den Endret 1. september 2007 av Tez
B2B Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Tenkte på det men synes det ble bare enda en ekstra utgift. Fikk ikke til noe bra selv i photoshop.
khoien Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Jeg skjønte ingenting av det når photoshop kom inn i bildet.....jaja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå