Gå til innhold

Sydlandske menn er horer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri støtt på så billige gutter som i syden. De færreste norske menn som drar pene damer med sosial intelligens gidder å ligge med dumme og "mindre pene" damer bortsett fra en enkelt gang i fylla som de angrer på i ettertid. Gutta jeg støter på i syden (og for eksempel pakistanske og marokasnke gutter) tar stort sett det som er tilgjengelig til en hver tid.

Når man har en slik holdning så er man ikke tilstede i opplevelsen på den måten man er hvis man først og fremst går etter kvalitet. Man nummer ned opplevelsen man kan ha gjennom sex. Å ha sex med sånne folk er ekkelt.

NOrske damer som har ligget med 20 menn ser jeg ikke på samme måte. Det tallet består gjerne av noen korte forhold, noen langvarige kjærester, noen elskere og noen ons. Alt fordelt ut over tid og valgt ut fra kvaliteten på mannen og hvor bra stemningen var for å ha sex akkurat den kvelden i motsetning til alle andre kvelder. Selv en relativt kvalitetsbevist storsjekker i syden blir en utbrukt hore til sammenligning. Kvinnen ligger med de 20 mennene hun har lyst til å ligge med og har sjeldent hatt lyst til å ligge med særlig mange flere. Hun får stort sett det hun vil ha, hennes begjær er ca. 20 gutter. Strosjekkeren går rundt og har lyst til å ligge med ørten av de damene han møter i løpet av en kveld og gjør det hvis han kan. Hans begjær retter seg ikke mot runddt 20, men mot hundrevis, som regel tusenvis av potensielle og reele nedleggelser. I den innstilningen så ligger det en automatisk devaluering av opplevelsen til en mekanisk ting som har lite med sensualiteten i øyeblikket og virkelig begjær og lidenskap, selv om storsjekkeren kan fake det fra sin side. Inni seg opplever han egentlig lite av det han spiller.

Dette gjelder selvfølgelig mange norske storsjekkere også. Men, mitt klare inntrykk er at gutter i sydlige land har denne "kjøttinnstilningen" til sex nesten alle sammen og tar det som byr seg i motsetning til ganske store deler av norske menn. La oss si at litt under 20% av norske menn har en slik innstilling, mens 95% av sydlandske menn har den. Jeg har heller ikke møtt knapt noen menn fra disse landene som ikke synes det er helt greit å ha sex med prostituerte. Utrolig nok klarer disse gutta å se ned på norske kvinner for å være horete på en måte som gjør deres seksualitet lite verdt, noe som ikke stemmer selv om de ligger med langt flere langt fortere enn sydlandske damer, samtidig som de selv er det mest ekstreme eksempelet på denne formen for devaluert seksualtitet. Kompensjonen for det de forhindrer seg selv fra å ha som en naturlig del av sin sexualitet, en evne til virkelig å oppleve det som skjer på en kraftig og dyp måte, prøver de å finne i ekstra "rene" og dydige kvinner. De er nødt til å ha rene kvinner fordi de selv er så skitne. Normale norske menn og kvinner derimot har ikke forpurret seksualiteten på samme måte og har derfor med passelige mellomrom sex med en del forskjellige partnere og klarer å oppleve dette på en heftigere og bedre måte fordi ingen av dem har den holdningen at de er villige til å ligge med hvem som helst hver eneste kveld.

På toppen av dette kommer det at denne typen gutter gladelig har sex med masse damer de anser som skitne horer. De putter tissen sin inn i det de anser som et skittent besudlet høl, holder rundt henne og later som de er ømme og intime. Hvis man gjør det med mange nok mennesker så ødelegger man virkelig sex for seg selv. Ikke rart disse gutta er så desperate etter helt rene kvinner de som vampyrer kan suge litt følelse av renhet og intimitet fra siden de ikke evner å finne den opplevelsen i seg selv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet
Jeg har aldri støtt på så billige gutter som i syden. De færreste norske menn som drar pene damer med sosial intelligens gidder å ligge med dumme og "mindre pene" damer bortsett fra en enkelt gang i fylla som de angrer på i ettertid. Gutta jeg støter på i syden (og for eksempel pakistanske og marokasnke gutter) tar stort sett det som er tilgjengelig til en hver tid.

Når man har en slik holdning så er man ikke tilstede i opplevelsen på den måten man er hvis man først og fremst går etter kvalitet. Man nummer ned opplevelsen man kan ha gjennom sex. Å ha sex med sånne folk er ekkelt.

NOrske damer som har ligget med 20 menn ser jeg ikke på samme måte. Det tallet består gjerne av noen korte forhold, noen langvarige kjærester, noen elskere og noen ons. Alt fordelt ut over tid og valgt ut fra kvaliteten på mannen og hvor bra stemningen var for å ha sex akkurat den kvelden i motsetning til alle andre kvelder. Selv en relativt kvalitetsbevist storsjekker i syden blir en utbrukt hore til sammenligning. Kvinnen ligger med de 20 mennene hun har lyst til å ligge med og har sjeldent hatt lyst til å ligge med særlig mange flere. Hun får stort sett det hun vil ha, hennes begjær er ca. 20 gutter. Strosjekkeren går rundt og har lyst til å ligge med ørten av de damene han møter i løpet av en kveld og gjør det hvis han kan. Hans begjær retter seg ikke mot runddt 20, men mot hundrevis, som regel tusenvis av potensielle og reele nedleggelser. I den innstilningen så ligger det en automatisk devaluering av opplevelsen til en mekanisk ting som har lite med sensualiteten i øyeblikket og virkelig begjær og lidenskap, selv om storsjekkeren kan fake det fra sin side. Inni seg opplever han egentlig lite av det han spiller.

Dette gjelder selvfølgelig mange norske storsjekkere også. Men, mitt klare inntrykk er at gutter i sydlige land har denne "kjøttinnstilningen" til sex nesten alle sammen og tar det som byr seg i motsetning til ganske store deler av norske menn. La oss si at litt under 20% av norske menn har en slik innstilling, mens 95% av sydlandske menn har den. Jeg har heller ikke møtt knapt noen menn fra disse landene som ikke synes det er helt greit å ha sex med prostituerte. Utrolig nok klarer disse gutta å se ned på norske kvinner for å være horete på en måte som gjør deres seksualitet lite verdt, noe som ikke stemmer selv om de ligger med langt flere langt fortere enn sydlandske damer, samtidig som de selv er det mest ekstreme eksempelet på denne formen for devaluert seksualtitet. Kompensjonen for det de forhindrer seg selv fra å ha som en naturlig del av sin sexualitet, en evne til virkelig å oppleve det som skjer på en kraftig og dyp måte, prøver de å finne i ekstra "rene" og dydige kvinner. De er nødt til å ha rene kvinner fordi de selv er så skitne. Normale norske menn og kvinner derimot har ikke forpurret seksualiteten på samme måte og har derfor med passelige mellomrom sex med en del forskjellige partnere og klarer å oppleve dette på en heftigere og bedre måte fordi ingen av dem har den holdningen at de er villige til å ligge med hvem som helst hver eneste kveld.

På toppen av dette kommer det at denne typen gutter gladelig har sex med masse damer de anser som skitne horer. De putter tissen sin inn i det de anser som et skittent besudlet høl, holder rundt henne og later som de er ømme og intime. Hvis man gjør det med mange nok mennesker så ødelegger man virkelig sex for seg selv. Ikke rart disse gutta er så desperate etter helt rene kvinner de som vampyrer kan suge litt følelse av renhet og intimitet fra siden de ikke evner å finne den opplevelsen i seg selv.

Genialt sammenligning :ler:

Skrevet

Du har jo litt rett også.. mange som syns et høl er et høl, og ikke har en kritisk sans over hode så lenge det er et hu-kjønn.

Skrevet

Ikke ALLE er sånn, men: :klappe:

Skrevet (endret)

På samme måte som alle asiatiske damer er horer og nordmennene som legger seg etter dem er bleikfeite, utiltrekkende og 50++ som ikke klarer å få seg et ligg her hjemme? :ironi:

Enten så generaliserer du noe vanvittig(noe jeg sterkt mistenker er tilfelle her) eller så har du møtt svært få sydlandske menn. De mange jeg har møtt innehar overhodet ikke noen av holdningene du presenterer her. Men det er vel kanskje ikke så nøye å få med seg når en grer alle over en kam? :kaffe: Hva med de nordiske kvinnene som menger seg med disse "horene", er de så mye bedre? Og hva legger du i "mindre pene"? Ja, for du har vel hørt om noe som heter smak og behag og er klar over at du ikke sitter på den fulle og hele sannheten over hva som er eller ikke er attraktivt?

Endret av Altena
  • Nyttig 1
Skrevet
På samme måte som alle asiatiske damer er horer og nordmennene som legger seg etter dem er bleikfeite, utiltrekkende og 50++ som ikke klarer å få seg et ligg her hjemme? :ironi:

Enten så generaliserer du noe vanvittig(noe jeg sterkt mistenker er tilfelle her) eller så har du møtt svært få sydlandske menn. De mange jeg har møtt innehar overhodet ikke noen av holdningene du presenterer her. Men det er vel kanskje ikke så nøye å få med seg når en grer alle over en kam? :kaffe: Hva med de nordiske kvinnene som menger seg med disse "horene", er de så mye bedre? Og hva legger du i "mindre pene"? Ja, for du har vel hørt om noe som heter smak og behag og er klar over at du ikke sitter på den fulle og hele sannheten over hva som er eller ikke er attraktivt?

Menn generelt, og sydlandske menn spesielt, utivser en holdning i samvær med en kvinne, og en annen i samvær med menn. Sydlandske menn er spesielt gode på å fremstå ømme, intime og som om de forguder kvinner de egentlig ser på som horer. Ta en titt på tråden om norske kvinner i syden og se hva som skrives der av sydlandske menn selv, og andre som kjenner dem, om norske kvinner. Sammenlign så det med hva de sier til deg. En player som viser sitt sanne jeg til en kvinne kommer sjelden langt.

Holdningen til og graden av bruk av prostituerte varierer i ekstrem grad fra land til land. Å si at de fleste Japanske menn er horekunder er ikke en grov generalisering, men et statistisk faktum. Det betyr ikke at det ikke er mange som ikke er det, men langt over 50% i motsetning til rundt ca 10% i norge. Foretningsmøter med kontakter fra andre firmaer i Japan, og Asia generelt, avsluttes i ekstrem grad på strippeklubb med påfølgende kjøp av hore. Det er NORMEN blant velstående menn i Hong Kong å ha minst en fast elskerinne som han understøtter økonomisk. Hvis du ser på sydlandske kulturer så finner du ikke en like hyppig bruk av prostituerte, men du finner den samme holdningen til at det er greit hvis man føler for det. Man finner også en ekstrem grad av holdningen om at det er greit for en mann å ha mange partnere menn ikke for en kvinne. Hvis man som gutt har festet med sydlandske menn så er det klokkeklart hvor mange av kvinnene de ser og snakker med i løpet av en kveld de ønsker å ligge med hvis de kan. Ekstremt mange. Det gjelder også mange norske menn, men på langt nær så mange og ikke i så ekstrem grad.

Norske menn har også i MYE mindre grad en nedlatende holdning til kvinnen de har sex med. Å se en kvinne man knuller som billig og med en lite verdig seksualitet reduserer din egen seksualitet til samme nivå. At det er gjengs å ha en slik holdning til svært mange av ens partnere blant sydlandske menn er et unektelig faktum. Bare se på hva de selv sier om nordiske kvinner de har sex med. Å påstå at sydlandske menn FLEST ikke ser nordiske kvinner som horete er absurd. Men, man kan selvfølgelig la seg lure om man som kvinne sankker med sydlandske sjarmører. Ta deg heller en tur rundt til ulike nettforum hvor det er mange sydlandske menn og spør hvordan de ser på det å ligge med horete kvinner, nordiske kvinner spesielt og om forskjellen på menn og kvinners seksualitet. Der vil du få et ærlig svar.

Å si at utseende er snakk om smak og behag er rett og slett pisspreik. For det første så avgjøre hva som blir ansett som stygt og pent i hovedsak av symmetri i ansiketet. Det er ett globalt fenomen man har enorm dokumentasjon på. Asymetrisk trekk kan derimot i noen grad sees på som vakkert eller stygt avhengig av kultur og individuell smak. Dette er imidlertid bare til en viss grad. Jeg har aldri opplevd at noen jeg ser som rett og slett stygg sees på som kjempevakker av noen andre.

Om smaken hadde variert i den grad du sier ville ikke det trengt å påvirke argumentet mitt fordi vi her snakker om at gutta har seg med damer de SELV SYNES er ganske stygge fordi noe annet ikke er tilgjengelig og fordi de tenker at fitte er fitte.

Skrevet
Jeg har aldri støtt på så billige gutter som i syden.

Hvordan fungerer det for deg å ha regler for hvordan alle andre skal oppføre seg? Får du en god emosjonell high av å hisse deg opp på andres oppførsel? Det håper jeg virkelig! Jeg tviler på at du blir noe særlig lykkeligere av den grunn men.

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Å si at utseende er snakk om smak og behag er rett og slett pisspreik. For det første så avgjøre hva som blir ansett som stygt og pent i hovedsak av symmetri i ansiketet. Det er ett globalt fenomen man har enorm dokumentasjon på. Asymetrisk trekk kan derimot i noen grad sees på som vakkert eller stygt avhengig av kultur og individuell smak. Dette er imidlertid bare til en viss grad. Jeg har aldri opplevd at noen jeg ser som rett og slett stygg sees på som kjempevakker av noen andre.

Den støttes lett.

Man kan bli forelsket og glad i noe som andre anseer som mindre pent selvsagt, men det er indre verdier som avgjør. Det er veldig små avvik i forhold til hva folk mener er pent rent objektivt.

Endret av caso
Gjest Peachbud
Skrevet (endret)

Du har mange gode poenger.

Det menn kaller en billig kvinne, er en kvinne som har samme seksualmoral som dem selv. Det er paradoksalt at menn kritiserer kvinner med samme tankegang som dem selv.

Det finnes mange flere horer blant menn enn kvinner.

I likhet med deg har jeg inntrykk av at menn fra land med mindre likestilling i større grad tar det de får.

Endret av Peachbud
Skrevet
Det menn kaller en billig kvinne, er en kvinne som har samme seksualmoral som dem selv.

Menn som kaller kvinner billige er ofte misunnelige menn som prøver å fremstå som moralens voktere.

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Må bare informere om at menn som er horer, skal i såfall ha betalt... ;)

Hore er ikke det samme som billig og lite kritisk.

Men er enig i at en del sydenlandske player's knuller , så lenge det er vått.

Endret av caso
Gjest Peachbud
Skrevet
Menn som kaller kvinner billige er ofte misunnelige menn som prøver å fremstå som moralens voktere.

Tror jeg også.

Skrevet
Norske menn har også i MYE mindre grad en nedlatende holdning til kvinnen de har sex med.

Jeg har aldri opplevd at noen jeg ser som rett og slett stygg sees på som kjempevakker av noen andre.

Da har du nok ikke opplevd mye. Den andelen nedlatenhet og ekstrem sexlyst jeg har sett i utallige norske menn er slett ikke så mye lavere enn den jeg ser i sydlandske menn og jeg har utallige ganger sett norske menn dra på kvinner som jeg selv synes ser alt annet enn attraktive ut.

Om du mener at din smak er et representativt mål for hva som ansees som vakkert eller stygt blant andre så får du tro om igjen. Kanskje det er sånn i din vennekrets, men jeg har sett en god del som tyder på det motsatte. At jeg synes noen menn er utiltrekkende betyr ikke at det er jeg som skal vurdere utfra universelle lover hva andre skal synes om dem.

Selv har jeg møtt mange sydlandske, både kvinner og menn, som oppfører seg slik som du påstår. Jeg har også møtt mange slike nordmenn, igjen både kvinner og menn. Og jeg har igjen møtt både sydlandske og norske kvinner og menn som overhodet ikke oppfører seg sånn. Hva er det egentlig du bruker som bakgrunn for argumentene dine? Egne erfaringer?

• Nyttig 1
Skrevet

Hva mener du egentlig med sydlandske menn? Du generaliserer veldig, men det er kanskje meningen?

• Nyttig 1
Skrevet
Da har du nok ikke opplevd mye. Den andelen nedlatenhet og ekstrem sexlyst jeg har sett i utallige norske menn er slett ikke så mye lavere enn den jeg ser i sydlandske menn og jeg har utallige ganger sett norske menn dra på kvinner som jeg selv synes ser alt annet enn attraktive ut.

Om du mener at din smak er et representativt mål for hva som ansees som vakkert eller stygt blant andre så får du tro om igjen. Kanskje det er sånn i din vennekrets, men jeg har sett en god del som tyder på det motsatte. At jeg synes noen menn er utiltrekkende betyr ikke at det er jeg som skal vurdere utfra universelle lover hva andre skal synes om dem.

Selv har jeg møtt mange sydlandske, både kvinner og menn, som oppfører seg slik som du påstår. Jeg har også møtt mange slike nordmenn, igjen både kvinner og menn. Og jeg har igjen møtt både sydlandske og norske kvinner og menn som overhodet ikke oppfører seg sånn. Hva er det egentlig du bruker som bakgrunn for argumentene dine? Egne erfaringer?

Når det gjelder utseende så er det forsket på utseedne og symmetri over hele verden og det er svært små variasjoner i smak. Jeg sier heller ikke at folk ikke rangerer samme utseende ulikt, men kunn at det er klare grenser for hvor forskjellige folk rangeres og det er også grundig dokumentert i de samme undersøkelsene. Forøvrig blir menn mest tiltrukket av kvinner som har et forhold mellom hofte og mavevidde på 0,7 i alle kulturerer. Det er en hel del objektive faktorer ute å går.

Jeg skriver at norske menn har sex med en del damer som ikke ser like bra ut som dem selv. Jeg skriver også at de gjør det langt mindre enn sydlandske menn. Det er en stor gradsforskjell ikke et enten eller.

Når det gjelder sydlandske menns holdninger så tror jeg knapt noensinne jeg har hørt sydlandske menn synes det er helt greit at kvinner har like mange partnere som menn.

Dokumentasjon om sydlandske menns holdninger er primært egne og andres erfaringer, men også diskusjoner på nettet hvor menn fra disse landene sier hva de mener om kvinners sexliv. Jeg har også hørt antropoleger uttale seg om dette etter feltarbied der.

Nå tenkte jeg mest på middelhavet her, men hvis man ser på for eksempel pakistan så er det ingen tvil om at en kvinne med mange (eller noen i det hele tatt) der blir sett ned på mens det samme ikke gjelder pakistanske menn. Pakistanske kvinner i Norge har svært få partnere mens pakistanske gutter har flere enn norske gutter. Det kan du finne dokumentasjon på i Willy Pedersen forskningsrapport nye seksualiteter.

Når det gjelder prostitusjonskulturen i Asia så kan du lete hvor du vil på nettet eller snakke med en hvilken som helst foretningsmann med erfaring fra Asia. Prostitusjon gjennomsyrer næringslivet.

Skrevet

Selv om du generaliserer her så skjønner jeg poenget dersom du sikter til at det nok er ulikt kvinnesyn rundt omkring i verden. Såvidt jeg vet finnes det et eget ord på gresk for det å pule på turister.

Men man kan jo snu på det og tenke at vi damer av og til har lyst til å bli "lurt", dvs få masse oppmerksomhet og komplimenter som mange norske menn kanskje ville syntes var klissete. Alle har behov for å skape seg fantasier av og til og tror jo det er litt samme greie med menn som drar til asia for å bli sjekket opp. Det er jo selvsagt de som finner ekte kjærlighet men det var vel ikke akkurat poenget i denne tråden heller.

Japan og bruk av prostituerte nevnes. Har en venninne der som kan bekrefte at det er temmelig vanlig både pga manglende tilgang på damer men også på grunn av veldig høyt arbeidspress og derav liten tid til å sjekke på normalt vis. Men det er jo ikke snakk om damer man plukker opp på gata, men mer det vi ville kalt luksusprostituerte eller eskorter. Dvs pene, oppgående damer man kan ta med i selskap ol. Men dette er jo en kulturell greie de har tradisjoner for tilbake til geisha tidene.

Tror vi skal huske på at vi lever i et av de mest likestilte landene i verden (selv om vi ikke alltid føler det sånn), og sånn sett lar vi oss vel litt lett provosere av og til ;)

Skrevet (endret)

Jeg skjönner muligens hvor du vil hen, men du vet at selv om 95% av de "sydlandske" guttene som sjekker opp damer på typiske tursitsteder har denne "kjöttinstilningen" som du kaller det, så betyr IKKE det at 95% av "sydlandske" menn er slik.

Jeg ville jobbet litt med holdningene mine var jeg deg.

Endret av Amadea
  • Liker 1
Skrevet
Jeg skjönner muligens hvor du vil hen, men du vet at selv om 95% av de "sydlandske" guttene som sjekker opp damer på typiske tursitsteder har denne "kjöttinstilningen" som du kaller det, så betyr IKKE det at 95% av "sydlandske" menn er slik.

Jeg ville jobbet litt med holdningene mine var jeg deg.

Jeg ville vel heller jobbet litt med holdningene mine hvis jeg var dem eller en av mennene i en lang rekke kulturer hvor kvinnesynet er ganske ekstremt. Hvis du leser amnestys rapport om Vold mot kvinner vil du for eksempel finne at i noen afrikanskje land så er andelen kvinner som oppelver vold fra partner eller nære familiemedlemer 80-90%. Ett ekstremt høyt tall. Det er bare ett av ørten eksempler på at du har voldsomme variasjoner i holdninger og handlinger ovenfor kvinner mellom land, regioner og tidsaldere. Å derfor hevde at du kan ha en region hvor 95% av mennene har en slik holdning til egen og kvinnelig seksualitet trenger overhodet ikke være en generalisering, men kunn en konstatering av fakta. Det er åpenbart en rekke steder hvor det er slik. Spørsmålet her er bare om det er slik akkurat der vi diskutererer.

In Thai society, visiting prostitutes is considered common behavior for men; many women believe that the existence of prostitution reduces the incidence of rape, and view prostitution as the lesser evil compared to husbands taking "lesser wives" ("mia noi") or mistresses.[1] These working class prositutes and their customers are far more likely to refer to themselves as "rented-wifes" or "lady-bar" than the English or Thai equivalents of the pejorative "prostitute". A study in 1990–1991 found that over 90% of (male) military conscripts (aged 20 to 22) reported having visited a prostitute in the past.[2]

Sitert herfra:

http://en.wikipedia.org/wiki/Prostitution_...of_prostitution

90% av Thailandske menn har altså gått til prostituerte mot 10-12% norske. Det er en EKSTREMT stor forskjell og sier svært mye om ulike holdninger til sex. Som nevnt blir det når man har slike tall fra visse steder utelukkende et spørsmål om det er slik det andre stedet man diskuterer (syden).

Om hellas har jeg ike funnet presise tall enda, men denne artikkelen gir jo en indikasjon:http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/1724057.stm

Skrevet

Men man kan jo snu på det og tenke at vi damer av og til har lyst til å bli "lurt", dvs få masse oppmerksomhet og komplimenter som mange norske menn kanskje ville syntes var klissete. Alle har behov for å skape seg fantasier av og til og tror jo det er litt samme greie med menn som drar til asia for å bli sjekket opp. Det er jo selvsagt de som finner ekte kjærlighet men det var vel ikke akkurat poenget i denne tråden heller.

Det er en god del likhetspunkter her ja. Mannen har i motsetning til den asiatiske prostituerte lyst på sex, men både den sydlandske mannen og den asiatiske prsotituerte skaper en illusjon for den vestlige mann og kvinne som ikke er reel. Så stor forskjell på kvinners og menns sexturisme er det sånn sett ikke selv om elementet om utnyttelse forsvinner i kvinners tilfeller. Men, når det gjelder kvinner som drar til fattigere land som Marokko og Cuba så viser det seg at de samme mønstrene gjennskaps som ved menns sexturisme. Hun betaler alle måltider og spanderer hele tiden litt ekstra og så får han litt ekstra penger for å hjelpe familen sin som akkurat denne uken hadde litt problemer merkelig nok. Han er også gjerne laaaangt penere enn hun er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...