Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Synes dere det er flaut å ha sex foran husdyr? Jeg insisterer på å jage ut kattene og hunden før jeg ligger med min mann i stua foran peisen. Dekker tilmed over undulatburet. Gubben sier jeg er sprø. Hva mener dere? Jeg synes det er flaut, omtrent som å gjøre det offentlig. Men dyra er jo ikke mennesker. ER jeg gal?
Arkana Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Vi har to katter og har ingen problemer med at de er tilskuere, det har faktisk hendt at begge to har ligget i sengen mens vi har holdt på. Vi er jo opptatt med andre ting.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Enig i at tittelen kan mistolkes.. Vi har katt, og siden han virker totalt uinteressert i og uberørt av våre aktiviteter, bryr jeg meg ikke om at han er der. Men om han hadde vært nysgjerrig, stirret på oss osv, da ville jeg nok fått ham ut av rommet Generelt har jo ikke dyr noe tabu-oppfatning rundt sex og sånt, så de tenker ikke på det at eierne har sex som noen pinlig eller spesielt interessant handling.
mamut75 Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Hehe , også enig i at tittelen kan mistolkes . jeg trodde feks at denne tråden dreide seg om sex med dyr og ikke sex med dyr som tilskuere hehe . Vi stenger ute hundene våre fra soverommet når vi har sex . Om det er fordi det er ubehagelig at de ser på eller om det er fordi begge hundene har funnet på "å blande seg inn i akten" vites ikke hehe .
mamut75 Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 ja , ikke blande seg inn blande seg inn da , mer at de har sittet ved siden av senga og bjeffet
waco Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Grunnen til at dyrene deres reagerer er jo fordi brunstlukta lokker dyrene til seg.
Gjest Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Jeg tror ikke kattene mine kunne gitt mer faen.. Gjerne ser de bare stygt på oss et øyeblikk siden vi mest trolig har vekket dem opp fra søvnene dems eller noe slikt.. Bortsett fra det så går de gjerne bort..
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. september 2007 #10 Skrevet 1. september 2007 Har ofte passet kompisen min sin hund og jeg og mannen har hatt sex foran den på soverommet, men den bryr seg ikke.Den er vant med det for den sover på soverommet til kompisen min.
caso Skrevet 1. september 2007 #11 Skrevet 1. september 2007 (endret) Synes dere det er flaut å ha sex foran husdyr? Jeg insisterer på å jage ut kattene og hunden før jeg ligger med min mann i stua foran peisen. Dekker tilmed over undulatburet. Gubben sier jeg er sprø. Hva mener dere? Jeg synes det er flaut, omtrent som å gjøre det offentlig. Men dyra er jo ikke mennesker. ER jeg gal? Husdyr har vitterlig sex foran mennesker, så hvorfor i all verden skulle de bry seg?? Har vært borti samme tankegangen hos andre forsåvidt. Jeg syns det er skikkelig sprøtt. Skal ikke tilegne dyr samme tankegang som mennesker. Kler dere på dere før dere går ut i stua der hunden deres sitter også?? ;) Endret 1. september 2007 av caso
Gjest s0l Skrevet 1. september 2007 #12 Skrevet 1. september 2007 Jeg hadde aldri klart å ha sex mens voffsen så på. Dyr er dyr, og skal ikke ha noen som helst ting med sex å gjøre. For meg hadde en stirrende voffs ved siden av senga vært like turnoff som om min egen søster hadde stått der.
Gjest lurven Skrevet 1. september 2007 #14 Skrevet 1. september 2007 jeg har en undulat, har ofte sex foran han, tror han har blitt litt skada av det egentlig, ikke alltid like tøfft å se den hårete ostegrillen til matfar
Kara W Skrevet 2. september 2007 #15 Skrevet 2. september 2007 Vi har som regel hunden på soverommet, og tenker ikke noe over det. Det tok litt tid å lære opp hunden til at den ikke fikk lov til å hoppe opp i sengen mens vi holdt på, og få den til å slutte å knurre til manne min, men nå merker jeg ikke lenger at den er der. Er jo opptatt med noe ganske annet. Føler man seg uvell med hunder og katter tilstede, så er det jo bare å jage dem ut. Men fugler kan jeg ikke helt skjønne at skal være så ille. Jeg har flere ganger hatt sex i skogen, og sikkert blitt oppservert av fugler, ekkorn og diverse småkryp uten å noen gang tenke på det en gang.
caso Skrevet 2. september 2007 #16 Skrevet 2. september 2007 Vi har som regel hunden på soverommet, og tenker ikke noe over det. Det tok litt tid å lære opp hunden til at den ikke fikk lov til å hoppe opp i sengen mens vi holdt på, og få den til å slutte å knurre til manne min, men nå merker jeg ikke lenger at den er der. Er jo opptatt med noe ganske annet. Føler man seg uvell med hunder og katter tilstede, så er det jo bare å jage dem ut. Men fugler kan jeg ikke helt skjønne at skal være så ille. Jeg har flere ganger hatt sex i skogen, og sikkert blitt oppservert av fugler, ekkorn og diverse småkryp uten å noen gang tenke på det en gang. Gøy !
Gjest Tweek Skrevet 2. september 2007 #17 Skrevet 2. september 2007 Jeg vil ikke ha sex foran kattene. Jeg føler det er litt ekkel på en måte at jeg skal ha sex foran dem. Jeg vil ikke gå på do eller være naken foran dem engang. Opplevde en litt merkelig situasjon engang da jeg hadde vært i dusjen og skulle inn på rommet for å kle på meg. Da jeg tok av meg håndkle begynte kattene å male, så etter det får de ikke se meg naken.. Men til tross for dette har jeg jo hatt sex i skogen og andre risikable plasser, men bare ikke foran dyrene.
Meaty Skrevet 2. september 2007 #18 Skrevet 2. september 2007 (endret) jeg har en undulat, har ofte sex foran han, tror han har blitt litt skada av det egentlig, ikke alltid like tøfft å se den hårete ostegrillen til matfar Stakkars matfar, lurer på om han vet hvordan du omtaler selveste manndommen hans! Edit: Tenkte ikke på at Lurven var en mann, og at han derfor snakket om seg selv... Endret 2. september 2007 av Meaty
Gjest Gammel gris Skrevet 2. september 2007 #19 Skrevet 2. september 2007 Jeg er jo en gammel gris. Er det da greit at jeg er tilstede og ser på?
Gjest Mirina Skrevet 2. september 2007 #20 Skrevet 2. september 2007 Bryr meg ikke. Som regel lar han oss være i fred, hvis han blander seg inn og er i senga, plasserer vi han bare på gulvet. Han er så liten at han ikke klarer å hoppe opp i senga på egenhånd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå