Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du en som slenger deg på alle trender eller velger du ut noen du vil følge? Hvilke er det? Hvilke trender misliker du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ikke på så mye nå, men jeg er ikke den som slenger meg på alle trender. Jeg er aldri noen som "tar helt av" med ny trend, men jeg kjøper litt her og litt der som jge syntes er fint. Kommer ikke til å kjøpe pinetrange drainpipes for jeg syntes ikke det er fint på meg. Liker heller ikke spesielt denne "sinnsykt feit skohæl-moten", for det ser så overdimensjonert ut.

Skrevet

Trender jeg aldri fulgte:

Platåsko (Buffalo var stort for noen år siden ja...)

Bohem

Helsetrøyer i neonfarger (mulig dette var et lokalt fenomen laget av BikBok)

Drainpipes

Cowboy-støvletter

Ikke akkurat "trender", kanskje, men plagg som var superpopulære i en periode.

Skrevet

Bohem

Drainpipes

Cowboy-støvletter

Jeg kan skrive under på disse.Generelt sett så følger jeg ikke så mye med på moten - regner bare med at de fine plaggene jeg finner i butikkene er på moten nå :lol: .

Skrevet
Trender jeg aldri fulgte:

Helsetrøyer i neonfarger (mulig dette var et lokalt fenomen laget av BikBok)

Cowboy-støvletter

Disse fulgte ikke jeg heller. Og hvis det kan kalles en trend, så har jeg ikke kjøpt meg Crocs - noe jeg aldri i verden kommer til å sette på mine føtter! Og jeg kommer ikke til å ikle meg mønstrede strømper (som liksom skal være trendy nå, ifølge motebladene). Jeg kjøpte meg aldri en Louis Vuitton-veske og heller ikke Juicy couture-dress. Buksene med høyt liv har jeg holdt meg langt unna og brukte heller ikke hip-huggers da de var så populære en sommer. Kommer ikke på mer akkurat nå. :)

Skrevet (endret)
Og hvis det kan kalles en trend, så har jeg ikke kjøpt meg Crocs - noe jeg aldri i verden kommer til å sette på mine føtter!

Signerer.

Hvis jeg synes moten er fin, kjøper jeg, men jeg kjøper ingenting bare fordi det er trendy.

Disse skoene som ser ut som høy hæl, men som følger med hele foten har jeg ikke kjøpt i sommer - jeg kunne bare tatt vare på de jeg hadde for 10 år siden, da var det også populært! :)

Endret av Mona
Skrevet
Disse fulgte ikke jeg heller. Og hvis det kan kalles en trend, så har jeg ikke kjøpt meg Crocs - noe jeg aldri i verden kommer til å sette på mine føtter! Og jeg kommer ikke til å ikle meg mønstrede strømper (som liksom skal være trendy nå, ifølge motebladene). Jeg kjøpte meg aldri en Louis Vuitton-veske og heller ikke Juicy couture-dress. Buksene med høyt liv har jeg holdt meg langt unna og brukte heller ikke hip-huggers da de var så populære en sommer. Kommer ikke på mer akkurat nå. :)

Hva er hip-huggers?

Skrevet
Hva er hip-huggers?

Mini-mini jeansskjørt som akkurat dekte det nødvendigste.

Skrevet

Liker ikke disse buksene med ettersittende bein hele veien. Det får de aller fleste jenter til å se MYE bredere ut over baken enn de egentlig er. Hvorfor ser ikke folk det? Men "vanlige" bukser er jo nesten ikke å få tak i...

Skrevet

Veldig enig med Tanita. :)

Egentlig er det jo ganske vanskelig å ikke følge moten til en viss grad, da det er disse klærne som finnes i butikkene. Dersom man ikke har en veldig gjennomført stil da.

En trend jeg ikke kommer til å følge er den med korte kjolelignende topper over jeans/leggings. Synes egentlig det er kjempefint, men jeg har ganske store pupper og ønsker ikke å se større ut enn jeg er.

Pysjamasmoten følger jeg heller ikke, men hvor den trenden kommer fra aner jeg ikke, for jeg har faen meg ikke sett den på catwalken!!

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Følger de trendene som passer til meg, min stil og min kroppsfason. Med andre ord plukker jeg fra mer eller mindre alle trender det jeg liker, resten forkaster jeg ;)

Skrevet

følger nok ikke noen mote slavisk, men lar meg påvirke og kan alltids kjøpe noe i min stil som også er trend der og da.

kjøpte aldri drainpipes og kommer ikke til å gjøre det, men kjøpte mye smalere jeans en jeg har gjort før.

hoftebukser kjøpte jeg og bruker fremdeles, synes de er kjempedeilige, så lenge de ikke er FOR lave bak.

endel av trendene som kommer, var trend når jeg var tenåring, som tights med digre college-gensere over...

tunikaer som er kjempevide, synes det er rålekkert, men skjuler hele fasongen min, og har dermed innsett at jeg selv føler meg som ett telt i dem, da jeg er bred over ryggen og hoftene og smal i livet.

Bortsett fra det, liker jeg de kjolelignende, lange overdelene over smale jeans, og følger gjerne den trenden.

kilehæl-trenden liker jeg også, synes det er stilig.

følger når det passer meg, og hopper over det som ikke er fint til meg.

Skrevet

Av trender akkurat nå kommer jeg nok ikke til verken å bruke bukser med høyt liv eller slengbukser siden jeg er ganske lav. Markert midje med belter el. passer heller ikke til min kroppsfasong.

Smale bukser og korte kjoler (som ikke blir så veldig korte på meg) bruker jeg derimot mye av. Liker også tilbehør i skikkelige åttitallsfarger.

Skrevet
Følger de trendene som passer til meg, min stil og min kroppsfason. Med andre ord plukker jeg fra mer eller mindre alle trender det jeg liker, resten forkaster jeg ;)

Enig. Jeg lar meg påvirke, men følger ikke noen spesiell trend. De siste årene er det sjelden jeg føler at plagg jeg har kjøpt blir utdaterte etter hvert også - enten det betyr at jeg har en tidløs eller konstant utdatert stil :ler: Jeg tror det betyr mest at jeg har en litt egen stil som jeg trives med, og som jeg ikke forandrer mye på fra år til år. Men noen trender har helt klart flere plagg jeg liker enn andre.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg mikser og trikser som det passer meg. Når det er sagt, er jeg ganske kresen og ikke så veldig interessert i klär, så det begrenser seg selv. Jeg sa for en tid siden at jeg aldri skulle kjöpe bukser med höyt liv, men tendensen i skapet er nok at jeansene har höyere liv nå enn de jeg kjöpte for noen år tilbake. :ler: Så man er lettpåvirkelig.

Jeg fölger ikke den delen av moten med tunika over tights/smal bukse, rett og slett fordi jeg ikke föler meg vel i den stilen, men ingen regel uten unntak. Er det noe jeg har lärt etterhvert, så er det at det er liten vits i å väre for kategorisk.

Skrevet (endret)

[

Endret av Kosemose
Skrevet

Tights! Jeg elsket det som 10-åring, aldri mer. Disse svære smykkene som mange bruker nå er heller ikke meg.

Og jeg får angst av ungdomsavdelingen til H&M for tiden. Noe så forjævlig.

Skrevet

Smale bukser kommer jeg aldri til å ta på meg, har brede nok hofter i utgangspunktet. Liker heller ikke spisse sko så det har jeg holdt meg unna. Tights ble jeg ferdig med da jeg var 12 år.

Skrevet

Jeg dropper tights, tunika (ser gravid ut i slike), crocks, buksa oppi tennissokkene (masse tenåringer i Trondheim som går rundt sånn), turban, bukser med veldig høyt liv...

Gjest Peachbud
Skrevet (endret)

Velger ut det jeg liker, og dropper det jeg ikke liker. I butikkene selger de jo stort sett det som regnes som trendy i øyeblikket, så dersom en fornyer gardeoben i blant har en ikke annet valg enn å følge moten på noen punkter.

Jeg bruker ikke:

Tights/leggings.

Gullklær eller -vesker.

Crocks.

Midjebelte.

Rosa.

Hårbøyle.

Hvite bukser.

Støvletter med spiss tå.

Støvletter med helt smale stiletthæler.

Converse.

Cardigans.

Svære t-skjorter.

Jeg bruker:

Drainpipes.

Bukser med helt rette bein.

Ballerinas.

Rødt.

Blått.

Store vesker.

Små vesker.

Ankelstøvletter.

Stramme topper som rekker til hoftene.

Topper med empireliv.

Pumps med rund tå.

Endret av Peachbud

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...