Gå til innhold

Baderomsplater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha sett et bad med baderomsplater (fra Fibo-Trespo) vurderer vi nå dette på vårt bad.

Platene jeg så var utrolig glatte og fine, og alle skjøter helt usynlige. De lignet ikke på "marmor"-platene fra 80-tallet i det hele tatt.

Jeg tenker meg plater i lys beige flisemønster. Synes dere slike plater ser simple og billige ut (de er jo MYE billigere enn å legge fliser da, og mye mindre arbeid).

Vil jo gjerne ha et fint og holdbart bad når man først legger noen kroner i det.

Gjest *Frida*
Skrevet (endret)

vi har nettopp lagt fibo-trespo-plater på badet vårt, Ivory tile. Det ser bra ut, og noen som har kikket inn døra har først trodd at vi hadde fliser. Skjøtene er fine, og veggene er helt glatte, og lette å holde fine. Ingen problem med å henge opp baderomsinnredning, dusjdører og sånt fast i det heller.

Men obs: det bør legges av noen som kan det! Vinklene er vanskelige å få til.

Endret av *Frida*
Skrevet

Nå husker jeg ikke hvilket merke baderomspanel vi har, det er noen år siden vi pusset opp badet. Men de holder seg helt fint, er enkle å rengjøre og ser bra ut. Også her har folk trodd at det er flis på veggene når de titter inn på badet.

Men som sagt over her, vinkler kan være vanskelig å få til pene, så sørg for å få folk som virkelig kan de ttil å sette de opp!

Skrevet

Alloc har også slike våtromsplater. Flere av de store byggvarekjedene fører denne varen.

Synes slike plater er fine, dessuten slipper man å bruke membran under.

Skrevet

Jeg synes også slike plater er fine, og valgte det på mitt nye vaskerom. Er storfornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...