Ibenholt Skrevet 31. august 2007 #1 Del Skrevet 31. august 2007 Viss man generelt lever sunt.. å ikke spiser godteri i ukene. Hvor mye har da en dag å si? Er det mulig å legge på seg et kilo på en dag? i dag har jeg spist to skiver til frokost. Et eple. en sans yoghurt og en boks tomatbønner + en gulrot. Jogget i en halvtime (13 km/t). Siden kl 18 har jeg spist masse tortillachips, og en heeel godtepose med masse sjokolade. Tilsvarer sikkert en hel melkesjokolade (en sånn stor en) i løpet av dagen. Og er kjeeeeeempemett! Hvor mye tror dere denne utskeielsen har hatt å si på vekten? Tør ikke tenke en gang men skal ta meg en joggetur til i morgen..IHVERTFALL. Hva tror dere? Bør jeg få angstanfall nå, eller skal jeg slappe av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 31. august 2007 #2 Del Skrevet 31. august 2007 Tror det bare er å slappe av. En dags utskeielse har ikke noe å si i lengden, når man lever sunt ellers. Prøv å snu på det; hvis man til vanlig lever usunt, blir man ikke tynn på den ene dagen man bare spiser gulrøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 1. september 2007 #3 Del Skrevet 1. september 2007 Du klarer ikke gå opp noe særlig i vekt pga en dags utskeielse. Hvis du veier mer enn i går, så er det nok bare det at du enten ikke har gått på do, eller at du har mye vann i kroppen. Det er lov med en utskeielse i blant. Det er det gjennomsnittlige daglige inntaket som har noe å si for vektøktning eller vektnedgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. september 2007 #4 Del Skrevet 1. september 2007 ville ikke bekymret meg for godteriet en dag i uka, det er ikke noe som ødelegger for det sunne kostholdet resten av uka. Men ville vel prøvd å spise litt mer nødvendig mat OGSÅ.... Jeg spiser ikke godt i ukedagene, men har lov å kose meg fredag og lørdag, kjenner to som driver ett treningssenter og som er supersunne og trener masse, de gjør akkurat det samme, altså unner seg to dager i uka der de kan skeie ut og spise godt. Det har ikke noe å si for å holde kroppen i form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 1. september 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 1. september 2007 Tusen takk dere. Jeg gikk en tur på en time i rask gange etterpå. Tør ikke gå på vekten Men har spist en god og sunn frokost nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå