Gå til innhold

Diger utskeielse ;)

Ibenholt

Anbefalte innlegg

:sjenert: Viss man generelt lever sunt.. å ikke spiser godteri i ukene. Hvor mye har da en dag å si? Er det mulig å legge på seg et kilo på en dag?

i dag har jeg spist to skiver til frokost. Et eple. en sans yoghurt og en boks tomatbønner + en gulrot. Jogget i en halvtime (13 km/t).

Siden kl 18 har jeg spist masse tortillachips, og en heeel godtepose med masse sjokolade. Tilsvarer sikkert en hel melkesjokolade (en sånn stor en) i løpet av dagen. Og er kjeeeeeempemett!

Hvor mye tror dere denne utskeielsen har hatt å si på vekten? Tør ikke tenke en gang :P men skal ta meg en joggetur til i morgen..IHVERTFALL.

Hva tror dere? Bør jeg få angstanfall nå, eller skal jeg slappe av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det bare er å slappe av. :) En dags utskeielse har ikke noe å si i lengden, når man lever sunt ellers.

Prøv å snu på det; hvis man til vanlig lever usunt, blir man ikke tynn på den ene dagen man bare spiser gulrøtter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer ikke gå opp noe særlig i vekt pga en dags utskeielse. Hvis du veier mer enn i går, så er det nok bare det at du enten ikke har gått på do, eller at du har mye vann i kroppen.

Det er lov med en utskeielse i blant. Det er det gjennomsnittlige daglige inntaket som har noe å si for vektøktning eller vektnedgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville ikke bekymret meg for godteriet en dag i uka, det er ikke noe som ødelegger for det sunne kostholdet resten av uka.

Men ville vel prøvd å spise litt mer nødvendig mat OGSÅ....

Jeg spiser ikke godt i ukedagene, men har lov å kose meg fredag og lørdag, kjenner to som driver ett treningssenter og som er supersunne og trener masse, de gjør akkurat det samme, altså unner seg to dager i uka der de kan skeie ut og spise godt.

Det har ikke noe å si for å holde kroppen i form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere. Jeg gikk en tur på en time i rask gange etterpå. Tør ikke gå på vekten ;) Men har spist en god og sunn frokost nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...