Pearl Skrevet 1. april 2003 #1 Skrevet 1. april 2003 Hei. Når får dere ømme bryster ved graviditet?? Får dere alle sammen ømme/såre bryster i begynnelsen av et svangerskap??? Jeg klarer ikke å huske fra de to foregående. Jeg har skrevet ned at jeg har hatt ømme pupper helt fra 6-7 uke, men kan ikke huske hvordan det var før det. Kan heller ikke erindre hvor ømme og vonde de var. Det er litt gøy å se hvor forskjellige vi er og om det er forskjell for hvert svangerskap. Så jeg oppfordrer dere til å svare her jenter.
silje22 Skrevet 1. april 2003 #2 Skrevet 1. april 2003 Mine bryster begynte å bli ømme rett før helga (9 uker og 6 dager). Varer dette gjennom hele svangerskapet, eller vil det avta? Silje
Trebarnsmor Skrevet 1. april 2003 #3 Skrevet 1. april 2003 Ja,brystene er ømme spesielt i begynnelsen. Nå er jeg halveis og det har gått bort mye. Det er mye som har skjedd med mine bryster.Bryst-vortene er såre og ømme.Det flasser av på tuppen på dem og de har begynt å få sprekker.Husk at ingen svangerskap er like. Mine kan ikke sammenlignes på alle områder.
Wit Skrevet 1. april 2003 #4 Skrevet 1. april 2003 Mine har vært veeeeldig ømme og såre siden uke 4, så dette varierer nok. De er fremdeles veldig ømme nå når jeg er 9 uker.
Gjest gjest1 Skrevet 1. april 2003 #5 Skrevet 1. april 2003 hmmm mine har knapt vært ømme de. Jeg husker i begynnelsen når jeg fant det ut - da var det kanskje litt ubehag, men det gikk fort over :-) Jeg tror nesten de "tåler" mer jeg. Ja vi er forskjellige....
Gjest Kathrine Skrevet 3. april 2003 #6 Skrevet 3. april 2003 Uff.. mine bryster var forferdelig ømme helt i starten, allerede før jeg testet positivt. De er langt i fra så ømme nå. Men jeg får vondt når jeg er ute i kulden, når brystvortene stivner...da har jeg vondt i mange timer etterpå. Tenkte jeg skulle kjøpe noe ullgreier som en kan legge i bh'en... har hørt det skal hjelpe mot smertene:)
Gjest Mayamor Skrevet 3. april 2003 #7 Skrevet 3. april 2003 Mine ble ømme noen dager før jeg testet positivt. MEN så pleier jeg å bli øm rett før mens også da... Det gjør vondt å komme borti - og må ligge med Bh om natten... :-? Men, men er mest glad fordi jeg klarte å bli gravid etter 16 mnd. prøving da. Klem fra Maya30
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #8 Skrevet 3. april 2003 Var vel mest øm i brystene mellom uke 9 og 13. Så har det gått helt bort.
cloudy Skrevet 3. april 2003 #9 Skrevet 3. april 2003 mine bryster har vert veeeldig ømme og såre siden ca. uke 9. som tobarnsmor sier er mine også begynnt å flasse og slå sprekker dette er utrolig vondt, spesiellt om kvelden da de begynner å klø som bare ***... dessuten føler jeg meg ikke særlig tiltrekkende når jeg skal kle av meg forann samboer :-? kan ikke huske det var på denne måten forrige gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå