Gå til innhold

Spa-tips

Anbefalte innlegg

Gjest Elastica
Skrevet

Er det noen reisevante og velværeopptatte kg'ere som har noen bra tips til spa-steder i Europa?

Det skal være til en koselig tur med noen damer, så dersom det kan kombineres med litt god shopping, er det heller ikke å forakte...

Skrevet (endret)

Budapest (som nevnt i en annen tråd) eller Reykjavik (kanskje ikke akkurat storby, men...)?

Trivdes godt i begge, jeg.

To spennende byer på hver sin måte, og glimrende reisemål for jenter på spa-/shoppingtur!

Endret av Betsy
Skrevet

Riga! Kjempebillige og flotte spa.

Gjest Gjest_t-schnuppa_*
Skrevet

MADEIRA!! :jepp:

Var der på bryllupsreise nå i august og d var helt fantastisk!

Her var vi............

Hele hotellområdet var bare helt nydelig.. Frokostrbuffeten var også skikkelig flott. D var tilogmed champagne til frokosten!

Og bildene lyver ikke, for hotellet var like flott i virkeligheten.

D er også muligheter for litt opplevelser. Eks leie en taxi en hel dag for avtalt sum så tar han dere med opp i høyden og rundt i landsbyene. Absolutt å anbefale!

D er også flere kjøpesentre med eksklusive butikker, så er d markeder m mye spennende å titte på.

Restaurantene har vi også åbare positive erfaringer med! :jepp:

vI ble kjent med med noen damer i 50-60 åra som var på jentetur og de stoorkoste seg de også!! :)

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Mange drar på spatur til Tallin. Har ikke vært der selv, men har snakket med mange som er veldig fornøyd.

Hva med å ta båt fra Stocholm, og så noen netter på spa i Tallin. Du finner mer om det hos Vegaresor

Gjest Elastica
Skrevet

Takk for alle tips!

Jeg skal kose meg med researcharbeid. Nesten halve moroa.

• 2 uker senere...
Skrevet

Dra til Island. Har vært der selv og da må dere bade i den blå lagune. Herlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...