Gjest Elastica Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Er det noen reisevante og velværeopptatte kg'ere som har noen bra tips til spa-steder i Europa? Det skal være til en koselig tur med noen damer, så dersom det kan kombineres med litt god shopping, er det heller ikke å forakte...
Betsy Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 (endret) Budapest (som nevnt i en annen tråd) eller Reykjavik (kanskje ikke akkurat storby, men...)? Trivdes godt i begge, jeg. To spennende byer på hver sin måte, og glimrende reisemål for jenter på spa-/shoppingtur! Endret 31. august 2007 av Betsy
Gjest Gjest_t-schnuppa_* Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 MADEIRA!! Var der på bryllupsreise nå i august og d var helt fantastisk! Her var vi............ Hele hotellområdet var bare helt nydelig.. Frokostrbuffeten var også skikkelig flott. D var tilogmed champagne til frokosten! Og bildene lyver ikke, for hotellet var like flott i virkeligheten. D er også muligheter for litt opplevelser. Eks leie en taxi en hel dag for avtalt sum så tar han dere med opp i høyden og rundt i landsbyene. Absolutt å anbefale! D er også flere kjøpesentre med eksklusive butikker, så er d markeder m mye spennende å titte på. Restaurantene har vi også åbare positive erfaringer med! vI ble kjent med med noen damer i 50-60 åra som var på jentetur og de stoorkoste seg de også!!
Gjest Fjellsippa Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Mange drar på spatur til Tallin. Har ikke vært der selv, men har snakket med mange som er veldig fornøyd. Hva med å ta båt fra Stocholm, og så noen netter på spa i Tallin. Du finner mer om det hos Vegaresor
Gjest Elastica Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Takk for alle tips! Jeg skal kose meg med researcharbeid. Nesten halve moroa.
marika2 Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Dra til Island. Har vært der selv og da må dere bade i den blå lagune. Herlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå