Gjest Gjest Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Noen som kan hjelpe meg? Jeg har fått en E-post med et vedlegg. Når jeg prøver å åpne det får jeg en meld: "Denne filen har ikke et tilknyttet program som kan utføre denne handlingen. Opprette en tilknyttining kontrollpanelet mappealternativer" trykker ok. Ingenting skjer. Finner mappealternativer i kontrollpanelet men hva gjør jeg. Takknemlig for svar. Skikkelig amatør
miss Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Det problemet har jeg også..... Takk for tips
mamut75 Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Hmm jeg ville kanskje trodd at du trengte et program for å åpne vedlegget . Mange vedlegg sendes i komprimert tilstand og må åpnes med spesiell programvare . Eksempel på dette er RAR filer som mange fra kina har begynt å bruke i det siste . Men jeg kjenner ikke igjen meldingen siden jeg har engelsk innsstilling på pc'ene mine . Hvis du ser på "etternavnet" på filen (det etter punktumet) og prøver å søke etter dette på internett så kanskje du finner et sted hvor du kan laste ned det du trenger .
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Hei og takk dor svar. Etter punktum står det "pps" Er det det du mener? Veldig glad for hjelp
Bokormen Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 .pps er en PowerPoint-fil Om du ikke har dette programmet, får du ikke åpnet filen.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 .pps er en PowerPoint-fil Om du ikke har dette programmet, får du ikke åpnet filen. Er dette et program jeg kan laste ned? Eller? Amatør
Bokormen Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Nei, det må kjøpes. Finnes i Microsofts Office-pakke.
mamut75 Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Du kan jo si til avsender at du ikke kan motta powerpoint filer og spørre ham /henne om de kan sende deg filen i word eller noe annet program du har . Office pakka er en ganske kostbar sak , så hvis å åpne noen få vedlegg er det eneste du trenger det til , ville jeg heller fått avsender til ¨å sende i annet format .
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Du kan jo si til avsender at du ikke kan motta powerpoint filer og spørre ham /henne om de kan sende deg filen i word eller noe annet program du har . Office pakka er en ganske kostbar sak , så hvis å åpne noen få vedlegg er det eneste du trenger det til , ville jeg heller fått avsender til ¨å sende i annet format . Tusen takk for hjelpen.... Da spør jeg m de kan sende den i et annet formt. God lørdagskveld til dere.
Gjest Gjest_kalle_* Skrevet 1. september 2007 #10 Skrevet 1. september 2007 Tusen takk for hjelpen.... Da spør jeg m de kan sende den i et annet formt. God lørdagskveld til dere. det finnes faktisk ett lite program som ikke koster noe, der får du lest all powerpoint filene. sjekke denne linken http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=no
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 2. september 2007 #11 Skrevet 2. september 2007 det finnes faktisk ett lite program som ikke koster noe, der får du lest all powerpoint filene. sjekke denne linken http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=no Hei "Kalle" Takk for svar. Lastet ned filen, det gikk greit. Men får fremdeles opp meldingen om at jeg må opprette en tilknytting i kontrollpanelet / mappealternativer. Noen som kan si meg hvordan jeg gjør det? Mer og mer amatør
Cupcake Skrevet 2. september 2007 #12 Skrevet 2. september 2007 Tror jeg ville prøvd dette: Lagre filen på f.eks. Skrivebordet. Åpne programmet du lastet ned, og åpne filen fra det programmet.
caso Skrevet 2. september 2007 #13 Skrevet 2. september 2007 Hei "Kalle" Takk for svar. Lastet ned filen, det gikk greit. Men får fremdeles opp meldingen om at jeg må opprette en tilknytting i kontrollpanelet / mappealternativer. Noen som kan si meg hvordan jeg gjør det? Mer og mer amatør Høyreklikk på filen i utforsker. Velg "åpne i" og finn tak i rett program. Da lager du en knytning til programmet. Ellers for folk som får rare filer i epost, så googler dere de tre bokstavene etter punktum. "how to open rar file" f.eks. winRAR er forøvrig omtrent det samme som winZIP. Jeg har brukt winrar i 4-5 år istede for zip.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 2. september 2007 #14 Skrevet 2. september 2007 Høyreklikk på filen i utforsker. Velg "åpne i" og finn tak i rett program. Da lager du en knytning til programmet. Ellers for folk som får rare filer i epost, så googler dere de tre bokstavene etter punktum. "how to open rar file" f.eks. winRAR er forøvrig omtrent det samme som winZIP. Jeg har brukt winrar i 4-5 år istede for zip. Tusen takk for hjelpen. Nå fikk jeg det til. Ha en fortsatt fin søndagskveld.
caso Skrevet 2. september 2007 #15 Skrevet 2. september 2007 Tusen takk for hjelpen. Nå fikk jeg det til. Ha en fortsatt fin søndagskveld. Du også
Gjest Nedfall Skrevet 2. september 2007 #16 Skrevet 2. september 2007 Jeg har brukt winrar i 4-5 år istede for zip. ..og betalt for det ? Selv bruker jeg Iceows, tar "alt", og koster ikkeno !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå