Gå til innhold

rockering?

Fremhevede innlegg

Gjest vimselot
Skrevet

HUsker du rockering, ser på nrk nå og har faktisk ikke brukt ringen på x antall år.

Men alt de viser på tv det kunne jeg, men da var jeg jo en rytter, drev med turn, spilte fotball osv.

Jeg kunne alt det de kan vise på norge rundt, ang. rockeringen.

Kjekt å se, hadde glemt det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så gammel at jeg hadde ring av bambus.

Gjest vimselot
Skrevet

Jada, men vi så litt gale ut med rockering rundt halsen og overalt?

Bortsett fra ostehøvel, og par andre saker, visste jeg ikke at rockering ble oppfunnet av en nordmann.

Gjest Fjellsippa
Skrevet (endret)
Jeg er så gammel at jeg hadde ring av bambus.

Jeg hadde også ring av bambus.

Nå har jeg kjøpt meg ny av plast. Gikk først på sportsbutikk, men ble henvist til lekebutikk derfra :fnise:

Tenkte at det måtte være en effektiv og morsom måte å få bort litt bukfett på, men nå har jeg problemer med å få den til å holde seg oppe. Kanskje det er for at midjen mangler :tristbla:

Hva med dere? Har ikke dere lyst til å prøve igjen? Den kostet nesten ingenting.

Endret av Fjellsippa
Skrevet

Jeg prøvde rockering sammen med noen barn her en dag, det var dritvanskelig!!! Fikk det ikke til lenger. tror kroppen er blitt bra stiv med tiden ja. Om jeg får en jente nå så skal jeg kjøpe en rockering som jeg øver på selv. :fnise:

Er sikkert bra trening. Barna som kommer på besøk lurer på hvorfor jeg har hoppetau i gangen, siden jeg ikke har en jente her. Det bruker jeg faktisk selv, supertrening det der. :)

Gjest vimselot
Skrevet

Ja, men hoppetau er da ikke vanskelig, men å bruke rockering er ...

sier ikke mer...

Men en ting skal jeg si, og det er at ingen menn jeg kjenner har brukt rockering, så de har ikke uttalesesrett i denne tråden.

Vet jeg kan litt rocering, men ikke slik som tidligere...men hvordan trene seg opp igjen. Man tullet mye da man var ung også, men så "satt det", men ...det er noen år sia nå da.

Om menn svarer her, ber jeg de åpne sin egen tråd under sitt eget navn, men menn svarer vel ikke her...

Skrevet (endret)

Rockering er kjempemorsomt ja :fnise: Jeg kjøpte en til eldste datteren min da hun var 7-8 år, og ble ganske paff da jeg fant ut at det ikke var så enkelt som jeg husket det... Men jeg øvde, og man kommer faktisk fort inni det igjen. Datteren min har kassert den for lenge siden, men jeg bruker den til trening, og det er utrolig effektivt! :fnise:

Endret av Elodi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...