Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet
Hvordan får man eksen til å angre?

Iallefall ikke med å mase. Hold en lav profil. la han få kjenne at han savner deg

Skrevet
Iallefall ikke med å mase. Hold en lav profil. la han få kjenne at han savner deg

det vet jeg.. har ikke tatt kontakt siden det ble slutt.. men saken er at han har møtt en annen jente.. han sier han ikke vet hva han vil, men han har jo ikke tatt kontakt etter det. virker som han har bestemt seg. jeg vet jeg bare må glemme han, ikke gi tegn fra meg, så kanskje han kommer tilbake, men tenk om jeg glemmer han innen den tid, er slik det pleier å være. når han kommer tilbake liker jeg han ikke lenger uansett. men dete r kanskje like greit..

Skrevet

Ikke ta kontakt med han, bare svar hvis han ringer eller sender melding og ikke ha sex med han så lenge dere ikke er et par.

Skrevet

det jeg kanskje heller lurer på er hvordan jeg skal oppføre meg når jeg snakker med han. skal jeg være bli og hyggelig og vise at jeg er en god person, men som er kommet videre, eller skal jeg gi faen, ikke bry meg om han, så vidt svare han og dermed vise at ejg har kommet videre?

Skrevet

Gi litt f, ikke vis at du bryr deg så mye som før, han må få merke forskjellen.

Skrevet
Gi litt f, ikke vis at du bryr deg så mye som før, han må få merke forskjellen.

men tenk om han tenker at han kanskje liker meg litt allikevel, mens når han møter meg og jeg ikke er særlig hyggelig, kanskje han mister den lille interssen han hadde igjen. kanskje han begynner å lure på hvorfor han likte meg, jeg som er så negativ, og at hun nye jenta er bedre

Skrevet
:Nikke:

selfølgelig, jeg skal se så bra ut som han aldri har sett meg før! men det er ikke alltid det hjelper. det viktigste er at jeg ikke virker interessert. jeg snakket litt med han for noen dager siden, visste ikke hva ejg skulle si, begynte med å være likgyldig, men kanskje han syns det er teit. men vet ikke hvordan jeg skal klare å være bli og positiv samtidig som jeg ikke virker interessert.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg hadde ikke vært sur. Hvorfor skal hun være det?Da indikerer det jo hun at hun er såret og sur over at han har valgt ei anna jente.

Jeg hadde smilt og vært positiv mot han, men ikke virket interessert!

Bare vær som vanlig og svar vanlig på smser.

Men du må være hyggelig og blid når du snakker med han, så han ikke ser hvor såret du er over at han har valgt ei annen jente. Vis at du klarer deg bra uten han og ikke bærer nag.Det verste gutter vet er sure kvinnfolk!

Skrevet
Jeg hadde ikke vært sur. Hvorfor skal hun være det?Da indikerer det jo hun at hun er såret og sur over at han har valgt ei anna jente.

Jeg hadde smilt og vært positiv mot han, men ikke virket interessert!

Bare vær som vanlig og svar vanlig på smser.

Men du må være hyggelig og blid når du snakker med han, så han ikke ser hvor såret du er over at han har valgt ei annen jente. Vis at du klarer deg bra uten han og ikke bærer nag.Det verste gutter vet er sure kvinnfolk!

Helt enig, det virker ikke tiltrekkende i det hele tatt!

Skrevet

Vis han det beste av deg, - det han savner fra forholdet. Det er helt sikkert en grunn til at han gikk fra deg. Så du må fokusere på hva det er, og prøv å unngå å komme inn på tema.

Dog, skal du ha han tilbake, må du jo uansett gjøre noe med hvorfor han gikk fra deg... så fremt det ikke var pga noe som ikke har med deg å gjøre.

Eller vil du ha han til å angre uansett, men ikke ha han tilbake? :fnise: Hørtes det kjent ut?

Mange menn er flinke til å se når jenter vil tilbake, - og det er da mange som (mis)bruke dette. Så vær på vakt, og i alle fall ikke ha sex... så lenge du ikke selv har et brennende behov for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...