Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Spiderella
Skrevet

da vet j hva slags merke j ikke skal kjøpe. :jepp: vil ikke bli forbundet med å være fet hvis jeg bruker rönisch. rart at de ikke har tenkt på det. at det kan gjøre at dem selger mindre.

Gjest antigartner
Skrevet
da vet j hva slags merke j ikke skal kjøpe. :jepp: vil ikke bli forbundet med å være fet hvis jeg bruker rönisch. rart at de ikke har tenkt på det. at det kan gjøre at dem selger mindre.

:ler:

Vi som er feite blir ikke slankere hvis vi ikke trener, vet du...

Gjest Spiderella
Skrevet
:ler:

Vi som er feite blir ikke slankere hvis vi ikke trener, vet du...

:ler: nei.

Gjest Elfrida
Skrevet

Dette har de hatt ganske lenge -men det er ikke lett å finne butikker som har det.

Gjest Elfrida
Skrevet
vil ikke bli forbundet med å være fet hvis jeg bruker rönisch.
Ja, gid, de har hele 5 topper, 3 jakker og 5 bukser i større størrelser. Og det at du er fet, ja det ser man på hvilket klesmerke du bruker, for det syns jo ikke utenpå (?)
  • Liker 1
Skrevet
Dette har de hatt ganske lenge -men det er ikke lett å finne butikker som har det.

ok. for de som bor i trondheim, så finnes det på intersport gigant på lade. :)

Skrevet

Merket Carite Sport har også store størrelser!! I mykt pustende treningsstoff!! Mye fint der og!! Og ikke sååå dyrt ;)

Skrevet (endret)

....

Endret av Abraxas
Skrevet

CARITE GYM SHOP

URANIENBORGVN. 11 C

0351 - OSLO

NORWAY

Tlf.: 22 69 77 50

Fant dette på nettsiden dems www.carite.dk

Har ikke vært der, men anbefaler og ta turen for klærne ser mye bedre ut i virkeligheten.

Carite har klær opp til str. 50 ihvetfall!

Ellers bør de fleste sportsbutikker kunne ta inn til deg! Be de bestille :) Her hvor jeg bor har de dette merket i Sport 1...

Skrevet
Så bra at du la ut denne linken, Onyx! Synes det er merkelig at det finnes så lite treningstøy i større størrelser, for vi trenger jo virkelig å trene, vi som er litt overvektige. Jeg sliter fryktelig med å finne treningstøy, spesielt bukser. Topper/gensere kan jeg kjøpe i herrestørrelse - og der har de faktisk både XL og XXL også (rart at det finnes store størrelser for menn, men ikke for kvinner), men bukser i herrestørrelse blir bare rart og feil. Kjøpte Plus Active Pant fra plus-serien til Rönisch og er superfornøyd, men kunne gjerne tenkt meg en bukse til. Vet noen hvilke butikker som selger klærne (i Oslo-området)?

Det er den active pants jeg har sett på også + en jakke i microfiber. Bra du er fornøyd, tror jeg skal ha bukse ihvertfall, trenger uansett en ny. Synes størrelsene er romslige, men mulig det er bare meg.

Synes også at det er merkelig at det finnes store str i herretøy, men ikke dametøy. Synes ofte at dametøyet er innmari smått selv om det er XL, og passformene er rare med veldig smale og korte topper etc. Herretøy i store str blir også feil, for passformen der blir jo heller ikke så veldig bra. Synes Röhnisch hadde fin passform på plaggene rett og slett.

Skrevet
CARITE GYM SHOP

URANIENBORGVN. 11 C

Dette er ikke en butikk i hvert fall, lurer på om det kanskje er der den norske agenten bor. Men det er kanskje Sport1 som har merket - jeg får prøve der... Noen som har sett de store Rönisch-plaggene i Oslo?
Skrevet

Takk for link! Jeg visste ikke at Rønisch hadde store størrelser, så det var kjekt å oppdage.

Nå når jeg skal begynne å trene i treningstudio er det viktig med skikkelig treningstøy som puster, Røhnisch er jo kjent for kvalitet.

Jeg kommer garantert til å bestille noe.l

Gjest Gjest_Thea_*
Skrevet

Du er ikke mye glup. :roll: Tenk at dem selger treningsklær for dem som ønsker å gå ned noen størrelser, det var jammen rart du :kaffe:

Gjest Silmarill
Skrevet

Jeg handler derfra og jeg bruker MEDIUM.

Du skjønner det at de har klær fra XS - XXL så poenget er vel at de har klær i alle størrelser-altså for alle størrelser og fassonger.

Det er det ikke alle klesbutikker som har, så nettop derfor så selger rönisch mere klær - ikke mindre.

Må også opplyse deg om at du blir ikke en størrelse større i kroppen av et klesmerke...

:idesmil: Nå lærte du noe i dag også.

Skrevet

Ok, da har jeg shoppet litt.... 2 topper, en jakke og en bukse.

Skrevet

Nja, synes nå buksene er litt lange jeg da, men ikke så mye at det er en plage heller. Dessuten har den jeg kjøpte strikk nederst, så det går egentlig bra. Har gått i treningstøy i hele ettermiddag og liker virkelig passformen godt, og min samboer synes faktisk det så veldig fint ut. Tror han er litt lei mitt ellers ganske slaskete treningstøy. ;)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
ok. for de som bor i trondheim, så finnes det på intersport gigant på lade. :)

finnes de bare på lade? de pluss zise str?

Skrevet

Eh... er du 14 år? Eller bare dum?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...