Gå til innhold

Trekant på si

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

lit egoistisk i dag unni?

om partneren din har pult en sau før så betyr ikke det at du også må det?

om du absolut vil ha to karer på en gang så er det helt ok det , men slå da opp med typen først.

han har ikke vært utro mot deg , han gjorde dette før han viste hvem du var antagelivis , og da skal ikke du straffe han for det.

ser ikke helt poenget her liksom.

ei jeg var sammen med var jomfru da jeg møtte henne , hun spurte og maste om hvem , hvor mange og hvordan og jeg fortalte eterhvert , det ødela forholdet da hun var sykeli sjalu på fortiden min og hun skulle da hevne seg med og ligge med like mange som jeg hadde gjort før jeg traff hu.

hu slo meg faktisk med ca 10 stk før jeg fant ut av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold grisepraten Deres for Dem selv!

:ler:

Blah! Jeg er syk og har feber, så jeg er vel kanskje unnskyldt? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

*iler til starie med blomster, marsipangris og generell empati*

Du er selvsagt unnskyldt, jeg kunne bare ikke dy meg for å blafre litt med den dårlige humoren min... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke med deg, men jeg hadde absolutt ikke tillatt at kjæresten min skulle hatt trekant (ikke uten meg hvertfall)!

Syns også det er "feil" å tenke på hvor mange sexpartnere en har hatt. Alt kommer ann på situajsonen. Selv om jeg ikke mener at du ikke skal ha egne meninger.

Ja.. Det var vel det jeg ville si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Syns ikke 20 stykker er mye når man er 30.

Dessuten er man sjalu på fortiden, får man finne seg noen uten.

Vannet som rant i bekken i går, er langt avgårde i dag.

Så jeg hadde nok stått over utroskapen selv.

Hvorfor er han ikke interessert i trekant med deg når han har hatt det før, og tydeligvis liker det? Ser han på deg som en gudinne som må passes på?

Det er jo en mulighet for dere å utforske forholdet på.

Syns du bør snakke med han en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk heller ikke at 20 partnere er så veldig

mange når man er rundt de 30 - ihvertfall hvis man har vært

singel en del år av sin "seksuelle" karriere.

Det jeg imidlertid synes er at det virker som om du har fått

trekant "på hjernen" for å hevne deg på typen din. Og det

kommer neppe til å føre til noe godt, ihvertfall ikke hvis du

gjennomfører det. Mitt råd til deg - dropp det! Og om du

gjennomfører det allikevel med 2 andre enn typen din,

kvitt deg med han først, det er ikke rettferdig ovenfor han

at han skal få lide nå for noe som han gjorde lenge før

han møtte deg. Det blir litt for dumt.

Og dessuten - tro du meg, 3-kant er jævlig oppskrytt :oops:

Jeg har prøvd en gang - med 2 gutter, kommer aldri, aldri

noensinne til å begi meg ut på noe sånt igjen, thats for sure :lol:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unni: Jeg synes du skal drite i typen din. Hvis han en gang for leeeenge siden hadde trekant-sex, hvorfor skal ikke du også få lov nå? Vil han ikke være med, får han bare ha det så godt! Sett inn en kontakt-annonse du, ha himmelsk sex med totalt ukjente mennesker. Sikkert herlig! Du sier du kunne tenke deg og ende opp med han til slutt, so what? Å søke litt utroskap må vel være tillatt...

Latterle!!

Innlegget endret. Hege (mod)

www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Forstår kjæresten din jeg, Unni.

De erfaringene han har gjort var da ikke mens dere var sammen, og jeg regner med at han ikke driver med trekantsex lenger??

L-B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelse kommer man ikke langt med.. La fortid være fortid, og prøv å ikke tenke på det. Dersom du virkelig vurderer å være utro, tror jeg ikke du er moden for dette forholdet...

Å ha hatt mange sexpartnerre kan da ikke sidestilles med utroskap.

Jeg forstår at du ønsker å ha opplevd en trekant, eller i alle fall å oppleve noe nytt, en tenk deg GODT om.

Vi har et liknende forhold hjemme, hvor hun på 27 har hatt 5 elskere (meg iberegnet) og jeg har hatt 20 25. Men hun er ikke opptatt av annet enn at vi skal ha det godt sammen, og bryr seg ikke om hva jeg har gjordt før henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har så lyst å ha trekant, kan ikke mannen din få være den 3 parten da? Jeg er enig med noen andre her som sier at du tenker ganske egoistisk her. Selv om han har opplevd dette før han ble sammen med deg, skal vel ikke det bety at du MÅ oppleve dette ved å være utro? Da kan du virkelig ikke ha store følelser for kjæresten din :roll: Si at kjæresten din hadde latt deg få lov å ha trekant med 2 andre mannfolk. Hva hadde du tenkt om han da? Er han virkelig skikkelig glad i deg, som vil at du skal ligge med to andre mannfolk?? Neppe. Tviler på at du hadde gjort det samme i motsatt tilfelle.

Du kan jo vri det til det positive. Siden kjæresten din har opplevd så mye og har hatt så mange sex-partnere, har han kanskje rast fra seg og slått seg til ro; med DEG! Han er kanskje lei av det livet han hadde før, og trives mye bedre med bare deg.

Det er faktisk mange som sliter med at kjæresten sin har hatt for få sex-partnere, og er redde for at de kan være utro pga. dette. Det hadde vel vært mye verre, Unni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Du kan jo vri det til det positive. Siden kjæresten din har opplevd så mye og har hatt så mange sex-partnere, har han kanskje rast fra seg og slått seg til ro; med DEG! Han er kanskje lei av det livet han hadde før, og trives mye bedre med bare deg.

Det er faktisk mange som sliter med at kjæresten sin har hatt for få sex-partnere, og er redde for at de kan være utro pga. dette. Det hadde vel vært mye verre, Unni?

Bra, Focus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du skal respektere at kjæresten din ikke vil dele deg med andre, selv om han har gjort "mye rart" før han ble sammen med deg. Jeg synes det er stor forskjell på de grensene en setter når en er i et seriøst forhold og når en er singel. Det å ha trekantsex med noen en aldri ser igjen, er noe ganske annet enn å ha det når en er følelsesmessig involvert med den ene parten. Hvis du har så lyst til å eksperimentere, burde du kanskje ikke være i et fast forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 21år

Jeg er faktisk sjalu på kjæresten min, for de han har vært sammen med, og det er IKKE mange. Han er 29 år, mens jeg er 21 år og har ligget med ca 10 stk. Jeg angrer! Skulle faktisk ønske vi var de første for hverandre. Grunnen til at jeg er mer sjalu enn ham er kanskje at vi av og til møter på hans gamle "flammer", mens mine er en heeelt annen plass, hvor vi aldri møter på dem? Jeg skjønner iallfall at hun som begynte tråden er sjalu, men; det jeg IKKE sjønner, er at hun vil "ta det igjen" nå? Forresten tror jeg trekant er ekstreeemt oppskrytt! Tror du heller bør prøve å glemme hva han har opplevd før deg, og heller konsentrere deg om at han er glad i deg nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partnerens tidligere forhold kan være et problem for mange. Jeg synes at man skal respsktere at noen føler at det kan være litt vanskelig. Men man må ikke la det oveskygge et godt forhold. Jeg synes ikke du skal innlede et forhold på si uten tillatelse fra partneren din. DEt blir det jo bare mer problemr av. Fortiden kan du ikke gjøre noe med, men det kan du med framtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Annonse
Gjest mister_X

Hei Unni, jeg stille gjerne opp, så koser vi oss alle tre!!

mvh mister_X fullgasskrøllafahotmailcom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke 20 er så mye for en person på 30... :roll:

Uansett kan det jo hende at han syns det dere to har sammen er godt og spesielt og at han ikke vil involvere andre i det. Det er jo forskjell på sex med og uten kjærlighet.. :wink:

Fokuser på det dere har nå - ikke det han har gjort før.

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Derfor spør man ikke kjæresten om tidligere seksualpartnere og opplevelser!

Jeg mener også at fortid er fortid. Den kan faktisk ikke endres. Kan man ikke takle å få et svar man ikke ønsker seg, så bør man la være å spørre. Og på den annen side, så bør man heller ikke fortelle med mindre man blir spurt, av nettopp samme grunn.

Å være sjalu på noens fortid er bare destruktivt, og det gjelder for å ville "ta igjen" også. Hvorfor gå rundt å være sjalu - hva kommer ut av det?

Er han sammen med deg nå, så er han sammen med deg. Ingen grunn for deg å være sjalu på fortiden hans da. Let by gones be by gones...

Har du det bra med kjæresten din så har du det - hva han gjorde før han traff deg har ingen ting med deg å gjøre. Ganske enkelt.

Vi må være flinkere til å tro at vi selv er verd noe folkens - ikke alltid tro at han synes andre han har hatt er bedre, penere, smartere.... osv. Han har valgt DEG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Derfor spør man ikke kjæresten om tidligere seksualpartnere og opplevelser!

Jeg mener også at fortid er fortid. Den kan faktisk ikke endres. Kan man ikke takle å få et svar man ikke ønsker seg, så bør man la være å spørre. Og på den annen side, så bør man heller ikke fortelle med mindre man blir spurt, av nettopp samme grunn.

Å være sjalu på noens fortid er bare destruktivt, og det gjelder for å ville "ta igjen" også. Hvorfor gå rundt å være sjalu - hva kommer ut av det?

Er han sammen med deg nå, så er han sammen med deg. Ingen grunn for deg å være sjalu på fortiden hans da. Let by gones be by gones...

Har du det bra med kjæresten din så har du det - hva han gjorde før han traff deg har ingen ting med deg å gjøre. Ganske enkelt.

Vi må være flinkere til å tro at vi selv er verd noe folkens - ikke alltid tro at han synes andre han har hatt er bedre, penere, smartere.... osv. Han har valgt DEG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...